Czyli usunięcie limitu punktów kondycji tak?
Z tego co wiem, to w nowym codzie jest opcja w cvarach/gdzieś "głębiej" w silniku. Ale łatwo ją znaleźć
Potem zobaczę czy znajdę
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez Robiin w 12.04.2016 17:19
Napisane przez Karko85 w 07.04.2016 15:58
Napisane przez Marionetkaa w 02.11.2015 21:29
Napisane przez Linux' w 02.08.2015 16:10
Teraz bedzie dzialac
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <ColorChat> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "AMXX" new nazwa_gracza[33][35]; public plugin_init(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a"); } public client_authorized(id) { get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 34); } public DeathMsg() { new Killer = read_data(1); new Victim = read_data(2); if(!is_user_connected(Killer) || get_user_team(Killer) == get_user_team(Victim)) return; new menu = menu_create("\rNagroda", "DeathNagroda_Handler"); menu_additem(menu, "\w1"); menu_additem(menu, "\w2"); menu_additem(menu, "\w3"); menu_display(Killer, menu); } public DeathNagroda_Handler(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return; } switch(item) { case 0: { // nagroda 1 dla zabojcy } case 1: { // nagroda 2 dla zabojcy } case 2: { // nagroda 3 dla zabojcy } } }
Napisane przez DarkGL w 10.07.2015 16:54
Napisane przez Epal w 05.05.2015 16:05
Przedstawiam wam paczke Nowy CoD Mod II Wojna Światowa mojego autorstwa. Paczka jest zrobiona w atmosferze II Wojny Światowej co pokaże za chwile:
W paczce znajduje się 54 klas w 4 frakcjach Alianci, Niemcy, ZSRR i Polska. W każdej frakcji jest kilkanaście klas w tym 2 Premium (flaga H).
plugins-codmod:
;Call of Duty Mod II Wojna Swiatowa By Epal QTM_CodMod.amxx ;Klasy 13 ;Alianci codclass_PremiumUpadly.amxx codclass_PremiumPowstaniec.amxx codclass_Dezerter.amxx codclass_AlianckiSpadochroniaz.amxx codclass_Dywersant.amxx codclass_Jednostkawsparcia.amxx codclass_Ochotnik.amxx codclass_Porucznik.amxx codclass_Saper.amxx codclass_Sherman.amxx codclass_Telegrafista.amxx codclass_PorucznikDaglas.amxx codclass_ZolnierzPoborowy.amxx ;Polska 13 codclass_PremiumBezimienny.amxx codclass_PremiumCichoCiemny.amxx codclass_Buntownik.amxx codclass_DowudcaAK.amxx codclass_Harcerz.amxx codclass_Okopywacz.amxx codclass_Partyzant.amxx codclass_Gustlik.amxx codclass_Patriota.amxx codclass_ZolnierzAK.amxx codclass_Zolnierzpodziemia.amxx codclass_RuchOporu.amxx codclass_PanCzeresniak.amxx ;ZSRR 14 codclass_PremiumGeneral.amxx codclass_PNiszczyciel.amxx codclass_Bombardier.amxx codclass_JuzefStalin.amxx codclass_KalekaWojenny.amxx codclass_Kapitalista.amxx codclass_Komunista.amxx codclass_Szpieg.amxx codclass_Zabijaka.amxx codclass_JednostkaSpecjalnaZSRR.amxx codclass_Kuchaz.amxx codclass_Najemnik.amxx codclass_Weteran.amxx codclass_Sybirak.amxx ;Niemcy 14 codclass_PremiumGestapo.amxx codclass_HitlerPremka.amxx codclass_Faszysta.amxx codclass_GrupaUderzeniowa.amxx codclass_Panzerfaustmen.amxx codclass_HitlerJungen.amxx codclass_Gwardzista.amxx codclass_MechanikCzolgow.amxx codclass_Anarchista.amxx codclass_Nazista.amxx codclass_PilotMesersmita.amxx codclass_Straznik.amxx codclass_ZolnierzSS.amxx codclass_ObroncaBerlina.amxx ;Perki 41 codperk_adrenalina.amxx codperk_apteczka.amxx codperk_autodestrukcja.amxx codperk_awpsnajper.amxx codperk_butykomandosa.amxx codperk_butysnajpera.amxx codperk_butyszturmowego.amxx codperk_eliminatorrozrzutu.amxx codperk_fartstrzelca.amxx codperk_kamuflaz.amxx codperk_maksymalneskupienie.amxx codperk_morfina.amxx codperk_nabojekapitana.amxx codperk_nabojepulkownika.amxx codperk_nanokamizelka.amxx codperk_notatkikapitana.amxx codperk_notatkisapera.amxx codperk_nozkomandosa.amxx codperk_ogranicznikrozrzutu.amxx codperk_pancerzneomexowy.amxx codperk_platynowenaboje.amxx codperk_podrecznikszpiega.amxx codperk_podwojnakamizelka.amxx codperk_przysposobienieobronne.amxx codperk_rozblysk.amxx codperk_tajemnicaadmirala.amxx codperk_tajemnicagenerala.amxx codperk_tajemnicawojskowa.amxx codperk_tytanowenaboje.amxx codperk_weterannoza.amxx codperk_wykrywaczmetali.amxx codperk_wyposazeniewsparcia.amxx codperk_wyszkoleniesanitarne.amxx codperk_wytrenowanyweteran.amxx codperk_wzmocnionakamizelka.amxx codperk_zaskoczeniewroga.amxx codperk_zwinnepalce.amxx codperk_Niesmiertelnik.amxx codperk_Ostatni_zywy.amxx codperk_Pistolet_Patrioty.amxx codperk_PolishHand.amxx
Opisy klas:
Alianci 13 klasa [Premium]Upadly: Posiada m4a1+USP+HE+Flash+1/4 na odrodzenie sie na respie u wroga [Premium]Powstaniec: Posiada M4a1+scout+na nożu widoczność spada do 35/255 Aliancki Spadochroniaz: "Posiada MP5+Smoke+Ma 5 spadochronow Sherman: Posiada 3 rakiety i 1/4 z HE+Deagle+Mac 10 Dezerter: Posiada 1HP na stale, jest caly niewidzialny oraz posiada tylko noz Dywersant: Posiada MP5+dodatkowe 5(+inteligencja) obrazen z MP5 Jednostka wsparcia: Posiada M4A1 Ochotnik: Posiada mac10+Deagle+G.dymny+3 apteczki Porucznik: Posiada AUG+HE+Deagle Porucznik Daglas: Posiada Scout+Deagle=1/7 z nich Saper: Posiada Famasa+glock18+3 miny Telegrafista: Posiada Deagle+ widzi wroguw na radaze Zolnierz Poborowy: Posiada SG552+deagle+2 skoki Niemcy 14 [Premium]Gestapo: Posiada 1/1 z HE, 1/3 z scouta i dostaje pelny magazynek za fraga+m4a1 [Premium]Hitler: Dostaje 50% niewidzialnosci, +2 skoki w powietrzu, +10DMG(+int) z M4A1, +20DMG(+int) z DEAGLE+HE Anarchista: Posiada m4a1+1/5 z Deagle+ 1 skok w powietrzu Faszysta : Posiada Scout+Deagle+gdy kuca 150 widzialnosci Grupa Uderzeniowa: Posiada m4a1+wszy.granaty Gwardzista: Co runde dostaje losowa bron oraz umiejetnos Hitler Jungen: Posiada mac10+glock+deagle+dymny Mechanik Czolgow: Posiada AWP+fiveseven Nazista: Posiada line+Posiada Famas+Elite+HE Obronca Berlina: Posiada M249 i duzo HP Pancerfaustmen: Dostaje Bazuke za P228 Pilot Mesersmita: Posiada UMP45+Zmiejszona grawitacja z 800 do 400 Straznik: Posiada XM 1014 i 1/7 z niego Zolnierz SS: Posiada UMP45+He+Dymny+glock18 ZSRR 14 [Premium] General: Posiada 3 rakietki+M4a1+ 1/4 z He, może wykonać skok w powietrzu [Premium]Niszczyciel: Wybucha po smierci zadajac 40DMG(+intelgencja), z M4 jest ubany na Ct a z AK47 na Terro Bombardier: Posiada wszystkie granaty+M3+mac 10 Jednostka Specjalna ZSRR: Odporny na head shoty, posiada Scout+oraz jest lekko niewidzialny jak przykucnie z nozem Juzef Stalin: Posiada Deagle+1/1 z noża(lewy i prawy) Kaleka Wojenny: Posiada SG552+2 apteczki Kapitalista: Posiada P90+FiveSeven+Eliminator Rozrzutu"; Komunista: Posiada Gail+Elites+auto BH" Kuchaz: Dostaje AWP oraz posiada 1/8 na strzelenie HS Najemnik: Posiada ak47+glock18 Sybirak: Posiada P90+Deagle+duzo zycia Szpieg: Posiada ubranie wroga+Deagle+HE Weteran: Posiada XM 1014+duzo kondychy + he Zabijaka: Ma M249+USP+Flash+2 skoki Polska 13 [Premium]Bezimienny: Posiada m4a1+ak47+HE+flash+smoke+deagle [Premium]Cicho Ciemny: Posiada ak47+AWP+podczas kucania widocnosc spada do 100+2 skoki w powietrzu Buntownik: Posiada gaila+elites Dowudca AK: Posiada deagle+USP+1/1 z noża (prawym) Gustlik: ak47, Odrdza sie 1/2 na czyjms Respie Harcerz : Wybucha po smierci zadajac 50(+intelgencja) obrazen+Auto BH"; Pan Czeresniak: Posaida P90+fiveseven Partyzant: Posiada AUG+deagle+2 rakiety Patriota: posiada AWP+glock18 Ruch Oporu: Posiada m4a1+glock18+zmiejszona widocznosc z 255 na 200 Zolnierz AK: Posiada MP5+USP+1/15 na wyrzucenie broni przeciwnika Zolnierz podziemia: Posiada famasa+Flash+1 apteczka Okopywacz: Mozesz stawiac worki z piaskiem na mapce+Mp5+HE
plugins.ini
players_models.amxx ;podmienia modele graczy GHW_Weapon_Replacement.amxx ;podmienia bronie w grze na te z II ws bullet_damage.amxx ;pokazuje obrazenia gracza c4.amxx ;licznik bomby COD_Asysta.amxx ;jesli gracz zbierze 50hp przeciwnikowi i ktos mu go dobije to obaj dostana fraga polski_cs.amxx ;cs po polsku ptb.amxx ;wyruwnanie druzyn raty.amxx ;ustawia graczowi odpowiednie raty resetscore.amxx ;mozliwosc zresetowania statystyk show_ip.amxx ;pokazuje ip innych graczy systemmonet.amxx ;kazdy dostaje monety za fragi systemmonet_sklep.amxx ;sklep timeleft.amxx ;czas do konca mapy afkbombtransfer.amxx ;Jesli gracz jest AFK to c4 przerzuca do innego gracza auto_reload.amxx ;Automatyczne przeladowanie po nowej rundzie cod_nagrody_exp.amxx ;exp dla najlepszych 3 graczy mapy hi.amxx ;info jak gracz wchodzi i wychodzi prefixy_cod.amxx ;nazwa klasy przed nickiem jak piszemy w sayu opisbroni.amxx ;po wpisaniu komendy /opis w motd wyswietla sie opis broni opis2.amxx ;2 część opisu opis3.amxx ;3 część opisu opis4.amxx ;4 część opisu precache.amxx ;efektywne pobieranie plikow z serwera ad_manager.amxx ;reklamy w say'u
say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - pokazuje komendy
say /resetscore - resetuje statystyki
say /opis - pokazuje opis w motd
//CVARY Call of Duty Mod II Wojna Swiatowa //----------------------- cod_killxp 10 // doswiadczenie za zabojstwo cod_winxp 50 // doswiadczenie za wygrana cod_damagexp 1 // doswiadczenie za 20 obrazen cod_savetype 1 // 1- Nick 2-SteamID 3-IP cod_maxlevel 350 // Maksymalny poziom cod_levelratio 35 // ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu cod_weaponsblocking 1 //ustawia blokowanie podnoszenia broni pallets_wbags_nroundrem 1 // czy kasowac worki po rundzie 1 tak 0 nie, domyślnie 1 pallets_wbags_health 0 // hp workow jesli damy 0 będa niesmiertelne, domyślnie 0 cod_law_damage "120.0" - ile ma zadawać dmg rakieta cod_law_radius "250.0" - odległość rażenia rakiety cod_law_rockets "15" - ile rakiet posiada bazuka //CVARY zalecane //-------------- sv_maxspeed 9999
Zamieniłem też prawie wszystkie modele broni na te z II WŚ
Opisy zamienionych broni:
1.M4A1 zamienione na Karabin Gew43 (G43/K43) 2.Ak47 zamienione na Bren 3.Famas zamieniony naKarabin M1 Garand 4.Gail zamieniony na Karabin SVT-40 5.AWP zamienione na Karabin Mosin Sniper 6.Scout zamieniony na Karabiner 98k 7.AUG zamieniony na M1918 Browning Automatic Rifle (BAR) 8.M249 zamienone na Karabin maszynowy DP 9.P90 zamienione na Pistolet maszynowy PPSz 41 10.MP5 zostalo zamienione na Sten 11.UMP45 zostało zamienione na mp40 12.Sg552(rifles) został zamieniony na Karabinek M1 13.Mac10 zostało zamienione na Thompson M1A1 ''Tommy'' 14.Xm1014 został zamieniony na strzelbe myśliwską 15.Deagle został zamieniony na Colt M1911A1 16.Fiveseven został zamieniony na Mauser C96 17.USP został zamieniony na pistolet Makarow 18.Glock18 został zamieniony na Pistolet P08 Parabellum-Pistolet(lauger) 19.P228 zostało zamienione na Pistolet Makarowa PM 20.Elite został zamieniony na podwójnego colta 21.HE został zamieniony na Stielhandgranate 22.Granat dymny został zamieniony na Butelke zapalającą (potocznie koktajl Mołotowa)
Podmieniłem też modele graczy:
Dodałem też plugin który po wpisaniu komendy /opis wyświetla w motd opisy broni razem z zdjęciami:
Wystarczy wszystko skompilować, powrzucać do odpowiednich folderów i dopisać do plugins.ini to
players_models.amxx ;podmienia modele graczy GHW_Weapon_Replacement.amxx ;podmienia bronie w grze na te z II ws bullet_damage.amxx ;pokazuje obrazenia gracza c4.amxx ;licznik bomby COD_Asysta.amxx ;jesli gracz zbierze 50hp przeciwnikowi i ktos mu go dobije to obaj dostana fraga polski_cs.amxx ;cs po polsku ptb.amxx ;wyruwnanie druzyn raty.amxx ;ustawia graczowi odpowiednie raty resetscore.amxx ;mozliwosc zresetowania statystyk show_ip.amxx ;pokazuje ip innych graczy systemmonet.amxx ;kazdy dostaje monety za fragi systemmonet_sklep.amxx ;sklep timeleft.amxx ;czas do konca mapy afkbombtransfer.amxx ;Jesli gracz jest AFK to c4 przerzuca do innego gracza auto_reload.amxx ;Automatyczne przeladowanie po nowej rundzie cod_nagrody_exp.amxx ;exp dla najlepszych 3 graczy mapy hi.amxx ;info jak gracz wchodzi i wychodzi prefixy_cod.amxx ;nazwa klasy przed nickiem jak piszemy w sayu opisbroni.amxx ;po wpisaniu komendy /opis w motd wyswietla sie opis broni opis2.amxx ;2 część opisu opis3.amxx ;3 część opisu opis4.amxx ;4 część opisu precache.amxx ;efektywne pobieranie plikow z serwera ad_manager.amxx ;reklamy w say'u
Wszystkie potrzebne pliki są w załączniku odzieliłem tylko modele od pluginów. Gdyby coś brakowało albo było nie tak proszę napisać o tym. Zachęcam także wszystkich do oceniania paczki.
Napisane przez Linux' w 06.07.2015 14:48
Napisane przez DarkGL w 06.07.2015 14:43
Napisane przez Ogen Dogen w 12.06.2015 23:15
Napisane przez sharkowy w 03.06.2015 13:42
Wiem, że jesteście bardzo zajęci nie robieniem niczego i przyglądaniu się z góry do dołu jak forum topi się w gó...nie, ale któs mógłby chociaż zadbać o takie pierdoły jak przenoszenie tematów do kosza czy też ich ukrywanie?
http://amxx.pl/topic/147935-sprzedam/
http://amxx.pl/topic...2-szukam-ekipy/
http://amxx.pl/topic...rwer-jailbreak/
http://amxx.pl/topic...zamienię-steam/
http://amxx.pl/topic...z-pomoc-z-csgo/
http://amxx.pl/topic...z-grafika-logo/
http://amxx.pl/topic...-na-serwer-ffa/
http://amxx.pl/topic...sz-gametracker/
To tylko kilka przykładów z jednego działu, tematy wiszące od paru miesięcy, które nie powinny widzieć światła dziennego. Nikt z was nie potrafi poświęcić godziny dziennie na ogarnięcie forum chociaż z grubsza?
Napisane przez kUJJ w 08.04.2015 22:46
Napisane przez Dragon1020 w 19.01.2015 01:56
Właśnie ogarniałem to i teraz musi działać
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include amxmodx #include codmod #include nvault #include fun #include dhudmessage #include fakemeta #include hamsandwich #define PLUGIN "Prestiz System" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Edit by KreC!K" #define POKAZ_PRESTIZ 5354 native cod_get_user_coins(id); native cod_set_user_coins(id, wartosc); #define KOSZT 500 //Ile ma kosztowac klasa ? (Domyslnie: 50 monet) new prestiz[33]; new SyncHudObj; new nick[33][64]; new bool:blokada; new vault; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "sprawdzaj", 1); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_event("HLTV", "BlokadaStart", "a", "1=0", "2=0"); register_clcmd("say /prestize", "Opis"); register_clcmd("say /prestiz", "zapytaj"); SyncHudObj = CreateHudSyncObj(); vault = nvault_open("Prestize"); set_task(120.0, "taskAnnouncement", 2562345, "", 0, "b"); } public client_connect(id) { get_user_name(id, nick[id], 63); Wczytaj(id); } public client_disconnect(id) { Zapisz(id); } public BlokadaStart() { blokada = true; set_task(30.0,"Odblokuj"); } public Odblokuj() blokada = false; public Zapisz(id) { new vaultkey[64], vaultdata[256]; format(vaultkey, 63, "%s-PLAYER", nick[id]); format(vaultdata, 255, "%i", prestiz[id]); nvault_set(vault, vaultkey, vaultdata); return 0; } public Wczytaj(id) { new vaultkey[64], vaultdata[256]; format(vaultkey, 63, "%s-PLAYER", nick[id]); format(vaultdata, 255, "%i", prestiz[id]); nvault_get(vault, vaultkey, vaultdata, 255); replace_all(vaultdata, 255, "#", " "); new reb[32]; parse(vaultdata, reb, 31); prestiz[id] =str_to_num(reb); return 0; } public zapytaj(id) { if(blokada) return PLUGIN_CONTINUE; new menu = menu_create("\wChcesz wejsc w prestiz?", "Menu_handler"); menu_additem(menu, "\yTak, chce! \w(Otrzymasz dodatkowe bonusy, zabierzemy za nie 500 Monet)"); menu_additem(menu, "\yNie, dzięki"); menu_display(id, menu); return PLUGIN_CONTINUE; } public Menu_handler(id, menu, item) { if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(cod_get_user_coins(id) < KOSZT) { client_print(id, print_center, "Nie masz 500 Monet!") return PLUGIN_CONTINUE; } if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { na pewno(id); } case 1: { client_print(id, print_center, "Nie, to nie."); } } return PLUGIN_CONTINUE; } public na pewno(id) { new menu = menu_create("\rCzy na pewno chcesz dac az 500 Monet?", "napewno_handler"); menu_additem(menu, "\yTak, bierz je i daj dodatkowe bonusy"); menu_additem(menu, "\yAlbo nie - czekaj, jednak nie, zostaje przy swoich monetach"); menu_display(id, menu); } public napewno_handler(id, menu, item) { if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)-KOSZT); prestiz[id]++; Zapisz(id); set_dhudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.0, 2, 3.0, 5.0); show_dhudmessage(0, "%s Awansowal na %i Poziom Prestizu", nick[id], prestiz[id]) } case 1: { client_print(id, print_center, "Nie, to nie."); } } return PLUGIN_CONTINUE; } public PokazPrestiz(id) { id -= POKAZ_PRESTIZ; if(!is_user_alive(id)) { remove_task(id+POKAZ_PRESTIZ); return; } set_hudmessage(0, 255, 0, 1.0, 0.1, 2, 5.0, 10.0, 0.2, 0.2, -1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Prestiz: %i]", prestiz[id]); } public ResetHUD(id) { if(!task_exists(id+POKAZ_PRESTIZ)) set_task(0.1, "PokazPrestiz", id+POKAZ_PRESTIZ, _, _, "b"); } public sprawdzaj(id) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(prestiz[id] >= 4) set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 90); return PLUGIN_CONTINUE } public DeathMsg(){ new killer=read_data(1); new victim=read_data(2); if(is_user_alive(killer) && prestiz[killer] >= 1 && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){ cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+15); } } public SpawnedEventPre(id){ if(prestiz[id]>=2){ if(is_user_alive(id)){ SpawnedEventPreVip(id); } } } public SpawnedEventPreVip(id){ set_user_health(id, get_user_health(id) +35) } public TakeDamage(this, inflictor, attacker, Float:damage) { if(is_user_alive(this) && prestiz[this] >= 3) { damage *= 0.9; SetHamParamFloat(4, damage); } if(is_user_alive(attacker) && prestiz[attacker] >= 5) { damage *= 1.2; SetHamParamFloat(4, damage); } } public Opis(id) show_menu(id, 1023, "\wSystem Prestizu ^n^n\rPrestiz 1: \y+15 EXP'a za fraga.^n\rPrestiz 2: \y+35 startowego HP.^n\rPrestiz 3: \yRedukcja obrazen o 10%.^n\rPrestiz 4: \yRedukcja widocznosci [90/255]^n\rPrestiz 5: \yWieksze obrazenia o 20%^n", -1, "Opis"); public taskAnnouncement() { client_print(0, print_chat, "Wpisz w say /prestize aby dowiedziec sie wiecej"); }
cod_set_user_xp(id, 0);
On resetuje do 1 lvl'a przy każdym prestiżu
Poprawiłem na:
cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)-KOSZT);
i czytając z natywu i z #define ile ma zabrać także nie powinno już być problemu
Napisane przez Dragon1020 w 18.01.2015 04:14
Proszę bardzo. Nie testowałem (ale sprawdzę również):
#include amxmodx #include codmod #include nvault #include fun #include dhudmessage #include fakemeta #include hamsandwich #define PLUGIN "Prestiz System" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Brak" #define POKAZ_PRESTIZ 5354 native cod_get_user_coins(id); native cod_set_user_coins(id, wartosc); #define KOSZT 50 //Ile ma kosztowac prestiż ? (Domyslnie: 50 monet) new prestiz[33]; new SyncHudObj; new nick[33][64]; new bool:blokada; new vault; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "sprawdzaj", 1); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_event("HLTV", "BlokadaStart", "a", "1=0", "2=0"); register_clcmd("say /prestize", "Opis"); register_clcmd("say /prestiz", "zapytaj"); SyncHudObj = CreateHudSyncObj(); vault = nvault_open("Prestize"); set_task(120.0, "taskAnnouncement", 2562345, "", 0, "b"); } public client_connect(id) { get_user_name(id, nick[id], 63); Wczytaj(id); } public client_disconnect(id) { Zapisz(id); } public BlokadaStart() { blokada = true; set_task(30.0,"Odblokuj"); } public Odblokuj() blokada = false; public Zapisz(id) { new vaultkey[64], vaultdata[256]; format(vaultkey, 63, "%s-PLAYER", nick[id]); format(vaultdata, 255, "%i", prestiz[id]); nvault_set(vault, vaultkey, vaultdata); return 0; } public Wczytaj(id) { new vaultkey[64], vaultdata[256]; format(vaultkey, 63, "%s-PLAYER", nick[id]); format(vaultdata, 255, "%i", prestiz[id]); nvault_get(vault, vaultkey, vaultdata, 255); replace_all(vaultdata, 255, "#", " "); new reb[32]; parse(vaultdata, reb, 31); prestiz[id] =str_to_num(reb); return 0; } public zapytaj(id) { if(blokada) return PLUGIN_CONTINUE; new menu = menu_create("\wChcesz wejsc w prestiz?", "Menu_handler"); menu_additem(menu, "\yTak, chce! \w(Otrzymasz dodatkowe bonusy w zamian za to zabierzemy tobie 50 monet)"); menu_additem(menu, "\yNie, dzięki"); menu_display(id, menu); return PLUGIN_CONTINUE; } public Menu_handler(id, menu, item) { if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(cod_get_user_coins(id) < KOSZT) { client_print(id, print_center, "Nie masz 50 Monet!") return PLUGIN_CONTINUE; } if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { na pewno(id); } case 1: { client_print(id, print_center, "Nie, to nie."); } } return PLUGIN_CONTINUE; } public na pewno(id) { new menu = menu_create("\rCzy na pewno chcesz zaplacic 50 Monet ?", "napewno_handler"); menu_additem(menu, "\yTak, zaplace i daj dodatkowe bonusy"); menu_additem(menu, "\yAlbo nie czekaj, jednak nie, zostaje przy swoich monetach"); menu_display(id, menu); } public napewno_handler(id, menu, item) { if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { cod_set_user_xp(id, 0); prestiz[id]++; Zapisz(id); set_dhudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.0, 2, 3.0, 5.0); show_dhudmessage(0, "%s Awansowal na %i Poziom Prestizu", nick[id], prestiz[id]) } case 1: { client_print(id, print_center, "Nie, to nie."); } } return PLUGIN_CONTINUE; } public PokazPrestiz(id) { id -= POKAZ_PRESTIZ; if(!is_user_alive(id)) { remove_task(id+POKAZ_PRESTIZ); return; } set_hudmessage(0, 255, 0, 1.0, 0.1, 2, 5.0, 10.0, 0.2, 0.2, -1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Prestiz: %i]", prestiz[id]); } public ResetHUD(id) { if(!task_exists(id+POKAZ_PRESTIZ)) set_task(0.1, "PokazPrestiz", id+POKAZ_PRESTIZ, _, _, "b"); } public sprawdzaj(id) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(prestiz[id] >= 4) set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 90); return PLUGIN_CONTINUE } public DeathMsg(){ new killer=read_data(1); new victim=read_data(2); if(is_user_alive(killer) && prestiz[killer] >= 1 && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){ cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+15); } } public SpawnedEventPre(id){ if(prestiz[id]>=2){ if(is_user_alive(id)){ SpawnedEventPreVip(id); } } } public SpawnedEventPreVip(id){ set_user_health(id, get_user_health(id) +35) } public TakeDamage(this, inflictor, attacker, Float:damage) { if(is_user_alive(this) && prestiz[this] >= 3) { damage *= 0.9; SetHamParamFloat(4, damage); } if(is_user_alive(attacker) && prestiz[attacker] >= 5) { damage *= 1.2; SetHamParamFloat(4, damage); } } public Opis(id) show_menu(id, 1023, "\wSystem Prestizu ^n^n\rPrestiz 1: \y+15 EXP'a za fraga.^n\rPrestiz 2: \y+35 startowego HP.^n\rPrestiz 3: \yRedukcja obrazen o 10%.^n\rPrestiz 4: \yRedukcja widocznosci [90/255]^n\rPrestiz 5: \yWieksze obrazenia o 20%^n", -1, "Opis"); public taskAnnouncement() { client_print(0, print_chat, "Wpisz w say /prestize aby dowiedziec sie wiecej"); }
Uprzedzę pytanie dotyczące tego co się zmieniło
Dodane natywy pod biblioteką
native cod_get_user_coins(id); native cod_set_user_coins(id, wartosc); #define KOSZT 50 //Ile ma kosztowac prestiż ? (Domyslnie: 50 monet) // Tutaj możesz sobie zmienić ile ma zabrać monet za prestiż
Oraz zmieniłem to:
if(cod_get_user_level(id) < 100)
na to:
if(cod_get_user_coins(id) < KOSZT)
+ poprawki w opisie tam gdzie była mowa o lvl'ach to zmieniłem na MONETY
Wiadomo jeśli zmienisz koszt monet to też w opisach musisz te ilości poprawić na jakie tam chcesz
Daj znać czy działa tobie poprawnie
Napisane przez MAGNET w 17.01.2015 12:07
Jest to bardzo stary plugin napisany przeze mnie pod mojego BaseBuildera. Zasada jego działania polega na tym, że jeśli CT źle zbudował swoją kampę może dać o tym znać adminowi poprzez wpisanie na say /pomocy, lub /p. Wówczas wokół gracza rozsyłane są fale i emitowany dźwięk, a na say admina zostaje pokazana wiadomość o graczu, który ma problem. Po wypuszczeniu zombie fale wyłączają się automatycznie. Kod nie robi wrażenia, jednakże na BB staje się bardzo przydatny.
/pomocy (lub /p) - wlacza fale i dzwiek
bb_help.wav do sound/misc
help_system.amxx do amxmodx/plugins
Community Forum Software by IP.Board 3.4.9
Właściciel: AMXX.pl © 2008 -