Skocz do zawartości


Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

XXL - zdjęcie

XXL

Rejestracja: 07.04.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.05.2020 18:03
*****

#724689 Prośba o przerobienie silnika.

Napisane przez Robiin w 12.04.2016 17:19

Czyli usunięcie limitu punktów kondycji tak?

 

Z tego co wiem, to w nowym codzie jest opcja w cvarach/gdzieś "głębiej" w silniku. Ale łatwo ją znaleźć ^^

 

Potem zobaczę czy znajdę ;P


  • +
  • -
  • -3


#724327 szukam pluginu co blokuje zabijanie swoich obiektami na danej mapie

Napisane przez Karko85 w 07.04.2016 15:58

Nie wiem czy takie coś da się zrobić :/ próbowałem napisać plugin na tej zasadzie i ciężko ,może komuś się uda nie wiem :)


  • +
  • -
  • 0


#714109 Gangi CS GO MOD

Napisane przez Marionetkaa w 02.11.2015 21:29

Jak w temacie zlecę plugin na klany\gangi na serwer CS GO MOD place 15zł przelewem
Kontakt gg :54037067
  • +
  • -
  • 5


#708428 Po zabiciu gracza wyskakuje menu z nagrodą

Napisane przez Linux' w 02.08.2015 16:10

Teraz bedzie dzialac

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <ColorChat>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AMXX"

new nazwa_gracza[33][35];

public plugin_init(){
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
}
public client_authorized(id)
{
	get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 34);
}
public DeathMsg()
{
	new Killer = read_data(1);
	new Victim = read_data(2);
	if(!is_user_connected(Killer) || get_user_team(Killer) == get_user_team(Victim))
		return;

	new menu = menu_create("\rNagroda", "DeathNagroda_Handler");
	menu_additem(menu, "\w1");
	menu_additem(menu, "\w2");
	menu_additem(menu, "\w3");
	menu_display(Killer, menu);
}
public DeathNagroda_Handler(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return;
	}
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			// nagroda 1 dla zabojcy
		}
		case 1:
		{
			// nagroda 2 dla zabojcy
		}
		case 2:
		{
			// nagroda 3 dla zabojcy
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 1


#705799 [KOSZ] szukam

Napisane przez DarkGL w 10.07.2015 16:54

Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.

Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.

Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
  • +
  • -
  • 5


#699721 CoD Mod II Wojna Światowa od Epal

Napisane przez Epal w 05.05.2015 16:05

Przedstawiam wam paczke Nowy CoD Mod II Wojna Światowa mojego autorstwa. Paczka jest  zrobiona w atmosferze II Wojny Światowej co pokaże za chwile:

 

opis

 

W paczce znajduje się 54 klas w 4 frakcjach Alianci, Niemcy, ZSRR i Polska. W każdej frakcji jest kilkanaście klas w tym 2 Premium (flaga H).

 

plugins-codmod:

Spoiler

 

 

Opisy klas:

Spoiler

 

 

plugins.ini

Spoiler

 

 

komendy

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - pokazuje komendy

say /resetscore - resetuje statystyki

say /opis - pokazuje opis w motd

 

cvary

//CVARY Call of Duty Mod II Wojna Swiatowa
//-----------------------
 
cod_killxp 10 // doswiadczenie za zabojstwo
cod_winxp 50 // doswiadczenie za wygrana
cod_damagexp 1 // doswiadczenie za 20 obrazen
cod_savetype 1 // 1- Nick 2-SteamID 3-IP
cod_maxlevel 350 // Maksymalny poziom
cod_levelratio 35 // ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu
cod_weaponsblocking 1 //ustawia blokowanie podnoszenia broni
pallets_wbags_nroundrem 1 // czy kasowac worki po rundzie 1 tak 0 nie, domyślnie 1
pallets_wbags_health 0 // hp workow jesli damy 0 będa niesmiertelne, domyślnie 0
cod_law_damage "120.0" - ile ma zadawać dmg rakieta
cod_law_radius "250.0" - odległość rażenia rakiety
cod_law_rockets "15" - ile rakiet posiada bazuka 
 
 
//CVARY zalecane
//--------------
 
sv_maxspeed 9999
 
 

screenshot

Zamieniłem też prawie wszystkie modele broni na te z II WŚ

Spoiler

 

Opisy zamienionych broni:

 

Spoiler

 

 

Podmieniłem też modele graczy:

 

Spoiler

 

Dodałem też plugin który po wpisaniu komendy /opis wyświetla w motd opisy broni razem z zdjęciami:

Spoiler

 

instalacja

Wystarczy wszystko skompilować, powrzucać do odpowiednich folderów i dopisać do plugins.ini to

Spoiler

 

 

download

Wszystkie potrzebne pliki są w załączniku odzieliłem tylko modele od pluginów. Gdyby coś brakowało albo było nie tak proszę napisać o tym. Zachęcam także wszystkich do oceniania paczki. :D

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 28


#705284 Aim, No-Spread - BLOKADA

Napisane przez Linux' w 06.07.2015 14:48

Sam sobie zrobilem :P

 

No proszę was ludzie. Wy naprawdę myslicie, ze taki zoltodziob zrobilby jakis plugin? Wystarczy spojrzec w jego tematy by zobaczyc, ze jego wiedza jest nikla. Gimbaza blefuje :)


  • +
  • -
  • 7


#705283 Aim, No-Spread - BLOKADA

Napisane przez DarkGL w 06.07.2015 14:43

No to widzę długo nie pobędziesz na tym forum , tylko tak dalej ;) !
  • +
  • -
  • 7


#704028 informacje o zyjąćy w hud dla nie żyjąć

Napisane przez Alelluja w 25.06.2015 18:15

Takie o coś ?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#703095 Jak wyświetlić zawartość tabeli z bazy MySQL

Napisane przez Ogen Dogen w 12.06.2015 23:15

Wystarczy ten skrypt co podałeś. Musisz tylko zmienić indeksy tablicy na twoje kolumny, w zapytaniu podać nazwę swojej tabeli, a reszta to kosmetyka; ewentualnie dobudować kolejne kolumny w HTML.

Oczywiście wcześniej musisz się połączyć z bazą.


  • +
  • -
  • 1


#702280 Ktoś tu jeszcze moderuje?

Napisane przez sharkowy w 03.06.2015 13:42

Wiem, że jesteście bardzo zajęci nie robieniem niczego i przyglądaniu się z góry do dołu jak forum topi się w gó...nie, ale któs mógłby chociaż zadbać o takie pierdoły jak przenoszenie tematów do kosza czy też ich ukrywanie?

 

 

http://amxx.pl/topic/147935-sprzedam/

http://amxx.pl/topic...2-szukam-ekipy/

http://amxx.pl/topic...rwer-jailbreak/

http://amxx.pl/topic...zamienię-steam/

http://amxx.pl/topic...z-pomoc-z-csgo/

http://amxx.pl/topic...z-grafika-logo/

http://amxx.pl/topic...-na-serwer-ffa/

http://amxx.pl/topic...sz-gametracker/

 

 

To tylko kilka przykładów z jednego działu, tematy wiszące od paru miesięcy, które nie powinny widzieć światła dziennego.  Nikt z was nie potrafi poświęcić godziny dziennie na ogarnięcie forum chociaż z grubsza?


  • +
  • -
  • 4


#696656 Paczka Jailbreak (dotychczas unikatowa).

Napisane przez kUJJ w 08.04.2015 22:46

Widzę mój serwer tak popularny, że ktoś musiał sobie nawet tak samo walutę nazwać :P

 

przestań już spamować, bo robisz się żałosny


  • +
  • -
  • 4


#683689 Prestiż za monety

Napisane przez Dragon1020 w 19.01.2015 01:56

Właśnie ogarniałem to i teraz musi działać :)

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */


#include amxmodx
#include codmod
#include nvault
#include fun
#include dhudmessage
#include fakemeta
#include hamsandwich


#define PLUGIN "Prestiz System"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Edit by KreC!K"


#define POKAZ_PRESTIZ 5354


native cod_get_user_coins(id);


native cod_set_user_coins(id, wartosc);


#define KOSZT 500 //Ile ma kosztowac klasa ? (Domyslnie: 50 monet)


new prestiz[33];
new SyncHudObj;
new nick[33][64];
new bool:blokada;


new vault;


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "sprawdzaj", 1);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("HLTV", "BlokadaStart", "a", "1=0", "2=0");




register_clcmd("say /prestize", "Opis");
register_clcmd("say /prestiz", "zapytaj");




SyncHudObj = CreateHudSyncObj();


vault = nvault_open("Prestize");


set_task(120.0, "taskAnnouncement", 2562345, "", 0, "b");
}


public client_connect(id)
{
get_user_name(id, nick[id], 63); 
Wczytaj(id);
}


public client_disconnect(id)
{
Zapisz(id);
}
public BlokadaStart()
{
blokada = true;
set_task(30.0,"Odblokuj");
}
public Odblokuj()
blokada = false;


public Zapisz(id)
{
new vaultkey[64],  vaultdata[256]; 
format(vaultkey,  63, "%s-PLAYER", nick[id]); 
format(vaultdata, 255, "%i", prestiz[id]);
nvault_set(vault, vaultkey,  vaultdata); 


return 0;
}


public Wczytaj(id)
{ 
new vaultkey[64],  vaultdata[256]; 
format(vaultkey,  63, "%s-PLAYER", nick[id]); 
format(vaultdata, 255, "%i", prestiz[id]);
nvault_get(vault, vaultkey,  vaultdata, 255); 
replace_all(vaultdata, 255, "#",  " "); 
new reb[32];
parse(vaultdata, reb, 31);
prestiz[id] =str_to_num(reb);


return 0;
}


public zapytaj(id)
{
if(blokada)
return PLUGIN_CONTINUE;
new menu = menu_create("\wChcesz wejsc w prestiz?", "Menu_handler");
menu_additem(menu, "\yTak, chce! \w(Otrzymasz dodatkowe bonusy, zabierzemy za nie 500 Monet)");
menu_additem(menu, "\yNie, dzięki");
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_CONTINUE; 


} 
public Menu_handler(id, menu, item)
{
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;


if(cod_get_user_coins(id) < KOSZT)
{
client_print(id, print_center, "Nie masz 500 Monet!")
return PLUGIN_CONTINUE;
}


if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


switch(item)
{
case 0:
{
na pewno(id);
}
case 1:   
{
client_print(id, print_center, "Nie, to nie.");
}
}


return PLUGIN_CONTINUE;
}


public na pewno(id)
{
new menu = menu_create("\rCzy na pewno chcesz dac az 500 Monet?", "napewno_handler");
menu_additem(menu, "\yTak, bierz je i daj dodatkowe bonusy");
menu_additem(menu, "\yAlbo nie - czekaj, jednak nie, zostaje przy swoich monetach");
menu_display(id, menu);
}


public napewno_handler(id, menu, item)
{
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;


if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


switch(item)
{
case 0:
{
cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)-KOSZT);
prestiz[id]++;
Zapisz(id);
set_dhudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.0, 2, 3.0, 5.0);
show_dhudmessage(0, "%s Awansowal na %i Poziom Prestizu", nick[id], prestiz[id])
}
case 1:   
{
client_print(id, print_center, "Nie, to nie.");
}
}


return PLUGIN_CONTINUE;
}


public PokazPrestiz(id)
{
id -= POKAZ_PRESTIZ;


if(!is_user_alive(id))
{
remove_task(id+POKAZ_PRESTIZ);
return;
}


set_hudmessage(0, 255, 0, 1.0, 0.1, 2, 5.0, 10.0, 0.2, 0.2, -1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Prestiz: %i]", prestiz[id]);
}
public ResetHUD(id)
{
if(!task_exists(id+POKAZ_PRESTIZ))
set_task(0.1, "PokazPrestiz", id+POKAZ_PRESTIZ, _, _, "b");
}


public sprawdzaj(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;


if(prestiz[id] >= 4)
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 90);


return PLUGIN_CONTINUE
}
public DeathMsg(){
new killer=read_data(1);
new victim=read_data(2);


if(is_user_alive(killer) && prestiz[killer] >= 1 && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+15);
}
}


public SpawnedEventPre(id){
if(prestiz[id]>=2){
if(is_user_alive(id)){
SpawnedEventPreVip(id);
}
}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
set_user_health(id, get_user_health(id) +35)
}


public TakeDamage(this, inflictor, attacker, Float:damage)
{
if(is_user_alive(this) && prestiz[this] >= 3)
{
damage *= 0.9;
SetHamParamFloat(4, damage);
}
if(is_user_alive(attacker) && prestiz[attacker] >= 5)
{
damage *= 1.2;
SetHamParamFloat(4, damage);
}
}
public Opis(id)
show_menu(id, 1023, "\wSystem Prestizu ^n^n\rPrestiz 1: \y+15 EXP'a za fraga.^n\rPrestiz 2: \y+35 startowego HP.^n\rPrestiz 3: \yRedukcja obrazen o 10%.^n\rPrestiz 4: \yRedukcja widocznosci [90/255]^n\rPrestiz 5: \yWieksze obrazenia o 20%^n", -1, "Opis");


public taskAnnouncement()
{
client_print(0, print_chat, "Wpisz w say /prestize aby dowiedziec sie wiecej");
}
Tylko opisy poprawione wg mojego uznania i koszty monet też więc tam tylko poprawiasz, że zamiast 500 jest np. 100. Tamto nie działa, bo przeoczyłem ten wycinek:
 
cod_set_user_xp(id, 0);

On resetuje do 1 lvl'a przy każdym prestiżu

 

Poprawiłem na:

cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)-KOSZT);

i czytając z natywu i z #define ile ma zabrać także nie powinno już być problemu :)

 

  • +
  • -
  • 1


#683497 Prestiż za monety

Napisane przez Dragon1020 w 18.01.2015 04:14

Proszę bardzo. Nie testowałem (ale sprawdzę również):

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include amxmodx
#include codmod
#include nvault
#include fun
#include dhudmessage
#include fakemeta
#include hamsandwich


#define PLUGIN "Prestiz System"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Brak"


#define POKAZ_PRESTIZ 5354


native cod_get_user_coins(id);


native cod_set_user_coins(id, wartosc);


#define KOSZT 50 //Ile ma kosztowac prestiż ? (Domyslnie: 50 monet)


new prestiz[33];
new SyncHudObj;
new nick[33][64];
new bool:blokada;


new vault;


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "sprawdzaj", 1);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("HLTV", "BlokadaStart", "a", "1=0", "2=0");




register_clcmd("say /prestize", "Opis");
register_clcmd("say /prestiz", "zapytaj");




SyncHudObj = CreateHudSyncObj();


vault = nvault_open("Prestize");


set_task(120.0, "taskAnnouncement", 2562345, "", 0, "b");
}


public client_connect(id)
{
get_user_name(id, nick[id], 63); 
Wczytaj(id);
}


public client_disconnect(id)
{
Zapisz(id);
}
public BlokadaStart()
{
blokada = true;
set_task(30.0,"Odblokuj");
}
public Odblokuj()
blokada = false;


public Zapisz(id)
{
new vaultkey[64],  vaultdata[256]; 
format(vaultkey,  63, "%s-PLAYER", nick[id]); 
format(vaultdata, 255, "%i", prestiz[id]);
nvault_set(vault, vaultkey,  vaultdata); 


return 0;
}


public Wczytaj(id)
{ 
new vaultkey[64],  vaultdata[256]; 
format(vaultkey,  63, "%s-PLAYER", nick[id]); 
format(vaultdata, 255, "%i", prestiz[id]);
nvault_get(vault, vaultkey,  vaultdata, 255); 
replace_all(vaultdata, 255, "#",  " "); 
new reb[32];
parse(vaultdata, reb, 31);
prestiz[id] =str_to_num(reb);


return 0;
}


public zapytaj(id)
{
if(blokada)
return PLUGIN_CONTINUE;
new menu = menu_create("\wChcesz wejsc w prestiz?", "Menu_handler");
menu_additem(menu, "\yTak, chce! \w(Otrzymasz dodatkowe bonusy w zamian za to zabierzemy tobie 50 monet)");
menu_additem(menu, "\yNie, dzięki");
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_CONTINUE; 


} 
public Menu_handler(id, menu, item)
{
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;


if(cod_get_user_coins(id) < KOSZT)
{
client_print(id, print_center, "Nie masz 50 Monet!")
return PLUGIN_CONTINUE;
}


if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


switch(item)
{
case 0:
{
na pewno(id);
}
case 1:   
{
client_print(id, print_center, "Nie, to nie.");
}
}


return PLUGIN_CONTINUE;
}


public na pewno(id)
{
new menu = menu_create("\rCzy na pewno chcesz zaplacic 50 Monet ?", "napewno_handler");
menu_additem(menu, "\yTak, zaplace i daj dodatkowe bonusy");
menu_additem(menu, "\yAlbo nie czekaj, jednak nie, zostaje przy swoich monetach");
menu_display(id, menu);
}


public napewno_handler(id, menu, item)
{
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;


if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


switch(item)
{
case 0:
{
cod_set_user_xp(id, 0);
prestiz[id]++;
Zapisz(id);
set_dhudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.0, 2, 3.0, 5.0);
show_dhudmessage(0, "%s Awansowal na %i Poziom Prestizu", nick[id], prestiz[id])
}
case 1:   
{
client_print(id, print_center, "Nie, to nie.");
}
}


return PLUGIN_CONTINUE;
}


public PokazPrestiz(id)
{
id -= POKAZ_PRESTIZ;


if(!is_user_alive(id))
{
remove_task(id+POKAZ_PRESTIZ);
return;
}


set_hudmessage(0, 255, 0, 1.0, 0.1, 2, 5.0, 10.0, 0.2, 0.2, -1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Prestiz: %i]", prestiz[id]);
}
public ResetHUD(id)
{
if(!task_exists(id+POKAZ_PRESTIZ))
set_task(0.1, "PokazPrestiz", id+POKAZ_PRESTIZ, _, _, "b");
}


public sprawdzaj(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;


if(prestiz[id] >= 4)
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 90);


return PLUGIN_CONTINUE
}
public DeathMsg(){
new killer=read_data(1);
new victim=read_data(2);


if(is_user_alive(killer) && prestiz[killer] >= 1 && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+15);
}
}


public SpawnedEventPre(id){
if(prestiz[id]>=2){
if(is_user_alive(id)){
SpawnedEventPreVip(id);
}
}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
set_user_health(id, get_user_health(id) +35)
}


public TakeDamage(this, inflictor, attacker, Float:damage)
{
if(is_user_alive(this) && prestiz[this] >= 3)
{
damage *= 0.9;
SetHamParamFloat(4, damage);
}
if(is_user_alive(attacker) && prestiz[attacker] >= 5)
{
damage *= 1.2;
SetHamParamFloat(4, damage);
}
}
public Opis(id)
show_menu(id, 1023, "\wSystem Prestizu ^n^n\rPrestiz 1: \y+15 EXP'a za fraga.^n\rPrestiz 2: \y+35 startowego HP.^n\rPrestiz 3: \yRedukcja obrazen o 10%.^n\rPrestiz 4: \yRedukcja widocznosci [90/255]^n\rPrestiz 5: \yWieksze obrazenia o 20%^n", -1, "Opis");


public taskAnnouncement()
{
client_print(0, print_chat, "Wpisz w say /prestize aby dowiedziec sie wiecej");
}

Uprzedzę pytanie dotyczące tego co się zmieniło

 

Dodane natywy pod biblioteką

 

native cod_get_user_coins(id);


native cod_set_user_coins(id, wartosc);


#define KOSZT 50 //Ile ma kosztowac prestiż ? (Domyslnie: 50 monet) // Tutaj możesz sobie zmienić ile ma zabrać monet za prestiż

Oraz zmieniłem to:

if(cod_get_user_level(id) < 100)

na to:

if(cod_get_user_coins(id) < KOSZT)

+ poprawki w opisie tam gdzie była mowa o lvl'ach to zmieniłem na MONETY

 

Wiadomo jeśli zmienisz koszt monet to też w opisach musisz te ilości poprawić na jakie tam chcesz :)

 

Daj znać czy działa tobie poprawnie

 


  • +
  • -
  • 1


#683278 [BaseBuilder] Help System

Napisane przez MAGNET w 17.01.2015 12:07

opis

 

Jest to bardzo stary plugin napisany przeze mnie pod mojego BaseBuildera. Zasada jego działania polega na tym, że jeśli CT źle zbudował swoją kampę może dać o tym znać adminowi poprzez wpisanie na say /pomocy, lub /p. Wówczas wokół gracza rozsyłane są fale i emitowany dźwięk, a na say admina zostaje pokazana wiadomość o graczu, który ma problem. Po wypuszczeniu zombie fale wyłączają się automatycznie. Kod nie robi wrażenia, jednakże na BB staje się bardzo przydatny.

 

komendy

/pomocy (lub /p) - wlacza fale i dzwiek

instalacja

bb_help.wav do sound/misc

help_system.amxx do amxmodx/plugins

 

download

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5




Logowanie


  • Potrzebujesz konta? Zarejestruj się!