Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

Po zabiciu gracza wyskakuje menu z nagrodą

nowy plugin

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 XXL

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 115
Zaawansowany

  • Postów:569
Offline

Napisano 01.08.2015 09:24

Witam potrzebuję pluginu który polega na tym że gdy gracz zabije przeciwnika to wyświetla się menu (dla tego który zabił) z nagrodami

 

Nagrody sobie sam zrobie chodzi mi tylko żeby odpalało się te menu :D

 

EDIT: znalazłem urywek kodu ale to raczej nie zadziała :D

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <ColorChat>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AMXX"

new nazwa_gracza[33][35];

public plugin_init(){
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
}
public client_authorized(id)
{
	get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 34);
}
public DeathMsg(){
	new Attacker = read_data(1);
	new Victim = read_data(2);
	if(get_user_team(Attacker)==2)
	{
		for(new id=0;id<=32;id++)
		{
			if(is_user_connected(id))
			{
						{
						new menu = menu_create("\rNagroda");

						menu_additem(menu, "\wxxt", "1", 0);
						menu_additem(menu, "\wxxt", "2", 0);
						menu_additem(menu, "\wxx", "3", 0);
						menu_additem(menu, "\wxx", "4", 0);
						menu_additem(menu, "\wxx", "5", 0);
						menu_additem(menu, "\wxxx", "6", 0);
    
						menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);

						menu_display(id, menu, 0);
						}


			}
		}
	}
}

Użytkownik XXL edytował ten post 01.08.2015 09:27

  • +
  • -
  • 0

#2 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 489
Wszechobecny

  • Postów:1426
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 02.08.2015 16:10

Teraz bedzie dzialac

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <ColorChat>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AMXX"

new nazwa_gracza[33][35];

public plugin_init(){
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
}
public client_authorized(id)
{
	get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 34);
}
public DeathMsg()
{
	new Killer = read_data(1);
	new Victim = read_data(2);
	if(!is_user_connected(Killer) || get_user_team(Killer) == get_user_team(Victim))
		return;

	new menu = menu_create("\rNagroda", "DeathNagroda_Handler");
	menu_additem(menu, "\w1");
	menu_additem(menu, "\w2");
	menu_additem(menu, "\w3");
	menu_display(Killer, menu);
}
public DeathNagroda_Handler(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return;
	}
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			// nagroda 1 dla zabojcy
		}
		case 1:
		{
			// nagroda 2 dla zabojcy
		}
		case 2:
		{
			// nagroda 3 dla zabojcy
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 1

Posiadam na sprzedaż w pełni odwzorowaną paczkę nowego coda do csgo. Kliknij by dowiedzieć się więcej!

 

- PISZE MODYFIKACJE.

- NAPRAWIAM POPSUTE PLUGINY.

- DZIALAM W DZIALACH AMXX/SOURCEMOD. MASZ ZLECENIE? PISZ.


#3 XXL

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 115
Zaawansowany

  • Postów:569
Offline

Napisano 11.08.2015 21:00

 

Teraz bedzie dzialac

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <ColorChat>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AMXX"

new nazwa_gracza[33][35];

public plugin_init(){
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
}
public client_authorized(id)
{
	get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 34);
}
public DeathMsg()
{
	new Killer = read_data(1);
	new Victim = read_data(2);
	if(!is_user_connected(Killer) || get_user_team(Killer) == get_user_team(Victim))
		return;

	new menu = menu_create("\rNagroda", "DeathNagroda_Handler");
	menu_additem(menu, "\w1");
	menu_additem(menu, "\w2");
	menu_additem(menu, "\w3");
	menu_display(Killer, menu);
}
public DeathNagroda_Handler(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return;
	}
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			// nagroda 1 dla zabojcy
		}
		case 1:
		{
			// nagroda 2 dla zabojcy
		}
		case 2:
		{
			// nagroda 3 dla zabojcy
		}
	}
}
	menu_additem(menu, "\w1");
	menu_additem(menu, "\w2");
	menu_additem(menu, "\w3");

Czy ten kod nie powinien wyglądać tak?

	menu_additem(menu, "\w1", "1");
	menu_additem(menu, "\w2", "2");
	menu_additem(menu, "\w3", "3");

Użytkownik XXL edytował ten post 11.08.2015 21:27

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: nowy plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych