Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Dermi97 - zdjęcie

Dermi97

Rejestracja: 21.03.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.01.2020 16:54
-----

#736370 Paczka Deathmatch by FitneSSka. aktualizacja

Napisane przez Nelkaa w 13.02.2017 20:45

OPIS

W paczce znajduję się znany każdemu mod DeathMatch. Czyli po wejściu na serwer wybiera się broń z menu, które od razu po odrodzeniu wyskakuje. Po zabiciu przeciwnika odradza cię ponownie i tak w kółko, aż do końca mapy.

 

CVARY

//glosy head
Streak_mode < flags >
"a" - messages
"b" - sounds
* Knife_mode < flags >
"a" - messages
"b" - sounds
* Hs_mode < flags >
"a" - messages
"b" - sounds
* Lastman_mode < flags >
"a" - messages
"b" - hp
"c" - sounds
// ptb
amx_tmaxfreq 20 ( - Ilość wymaganych dead'ów aby plugin sprawdził teamy.
amx_tmaxplayer 4 - Maksymalna liczba .
amx_tsound 1 - Odtwarza dźwięk gdy gracz jest przenoszony.

PLUGINS.INI

ad_manager.amxx              ;odpowiada za reklamy w czacie
kontakt.amxx              ;kontakt z adminami
bullet_damage.amxx              ;pokazuje zadane obrażenia
mutemenu.amxx              ;prawo do wyciszenia danego gracza
vip.amxx              ;vip
ColoredSmoke.amxx              ;kolorowe smoke
colored_flashbangs.amxx              ;kolorowe flashe
parachute.amxx              ;spadochron
Ultimate_sounds_female.amxx              ;odgłosy kobiety typu headshot
csdm_teambalancer.amxx              ;wyrównuje drużyny

MODULES.INI


;;;
; To enable a module, remove the semi-colon (;) in front of its name.
; If it's not here, simply add it its name, one per line.
; You don't need to write the _amxx part or the file extension.
;;;

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; SQL Modules usually need to be enabled manually ;;
;; You can have any number on at a time.  Use      ;;
;;  amx_sql_type in sql.cfg to specify the default ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

mysql
sqlite

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; Put third party modules below here.              ;;
;; You can just list their names, without the _amxx ;;
;;  or file extension.                              ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;



;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; These modules will be auto-detected and loaded   ;;
;;  as needed.  You do not need to enable them here ;;
;;  unless you have problems.                       ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

fun
engine
fakemeta
geoip
sockets
regex
nvault
cstrike
csx
hamsandwich
csdm_amxx 

CO POSIADA VIP?

1. Auto bunny hop.

2. Na start +10hp.

3. Na początku rundy dostaje free granaty ( HE x2, FB x2, SG x2)

4. Free Armor+Hełm.

5. 10hp za killa i 15 hp za headshota.

6. Posiada 2 skoki.

7. Prefix [>VIP<]

 
INSTALACJA
1. Pobieramy paczkę z linku podanego poniżej.
2. Wypakowujemy do folderu cstrike.
3. Dopisujemy powyższe :
cvary do amxx.cfg
pluginy do plugins.ini
csdm_amxx na koniec do modules.ini oraz usuwamy średniki sprzed każdej nazwy.
 
 

  • +
  • -
  • 5


#736544 Prośba o modyfikacje klasy [2]

Napisane przez Robiin w 17.02.2017 14:51

Dlaczego w 

public plugin_precache()

masz

precache_model("models/eStrikeCODMOD/p_ak47.mdl");
precache_model("models/eStrikeCODMOD/v_ak47.mdl");
precache_model("models/eStrikeCODMOD/p_ak47.mdl");
precache_model("models/eStrikeCODMOD/p_ak47.mdl");

dwa razy?

 

Gotowiec z dmg i poprawionym powyższym błędem

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#736299 Prośba o dodanie do silnika

Napisane przez AwIlL^^ w 12.02.2017 16:51

tym razem testowałem :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#736040 Prośba o Klasę (SuperP) Styx

Napisane przez SP3D! w 08.02.2017 20:44

Trzymaj nie całe 2 min :P

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#736032 Prośby o Klasę (SuperP) Dermi

Napisane przez NEQU# w 08.02.2017 20:12

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "(SuperP) Dermi";
new const opis[]    = "1/5 z famasa na nozu w ogóle go nie widać i trzy miny";
new const bronie    = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_USP);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"

new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

	register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");

	register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");

	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public plugin_precache()
{

	precache_model(modelMiny);
	sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");

}

public client_disconnect(id)
{

	new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
	while(entMiny > 0)
	{
		if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(entMiny);
		entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
	}

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
	{
		client_print(id, print_chat, "[(SuperP) Dermi] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}

	ilosc_min_gracza[id] = 3;
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    	ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{
        
	if (!ilosc_min_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
	}
	else
	{

		ilosc_min_gracza[id]--;

		new Float:origin[3];
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

		new ent = create_entity("info_target");
		entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
		entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
		entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
		entity_set_origin(ent, origin);
		entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

		entity_set_model(ent, modelMiny);
		entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});

		drop_to_floor(ent);

		set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
	}
}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
}

public fwSpawn_Miny(id)
{
	if(is_user_alive(id))
		ilosc_min_gracza[id] = 3;
}

public DotykMiny(ent, id)
{
	if(!is_valid_ent(ent))
		return;

	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
	{
		new Float:fOrigin[3];
		entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

		new iOrigin[3];
		for(new i=0;i<3;i++)
			iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

		message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
		write_byte(TE_EXPLOSION);
		write_coord(iOrigin[0]);
		write_coord(iOrigin[1]);
		write_coord(iOrigin[2]);
		write_short(sprite_blast_miny);
		write_byte(32);
		write_byte(20);
		write_byte(0);
		message_end();

		new entlist[33];
		new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);

		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{
			new pid = entlist[i];

			if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
				continue;

			cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
		}
		remove_entity(ent);
	}
}

public NowaRunda_Miny()
{
	new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
	while(entMiny > 0)
	{
		remove_entity(entMiny);
		entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
	}
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_FAMAS)
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!(damagebits & DMG_BULLET))
		return HAM_IGNORED;
		
	if(random(5) != 1)
		return HAM_IGNORED;
		
	cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 1


#735584 Kontakt do adminów

Napisane przez Robiin w 02.02.2017 16:28

opis.png
 
Plugin jest "kontunuacją" pluginu na kontakt od SpeedKilla  (https://amxx.pl/topi...akt-do-adminów/)
 
Dodane zostały: steam, ranga oraz prefix.

 

Zadziała jedynie na AMXX 1.9 i wyżej.
 
komendy.png
 
/kontakt
 
 
konfiguracja.png
 
 
Standardowa z oryginalnego działu.
cstrike/addons/amxmodx/configs/kontakt.ini
 
Nowych adminów dopisujemy według wzoru
 
"Nick" "Numer GG" "Steam" "Ranga"

np.
"aSior" "brak" "asiorrr" "Administrator serwera"
 
download.png

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 13


#735490 Problem z Vipem

Napisane przez Robiin w 01.02.2017 01:40

Do plugin_init dodajesz tylko 

register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");

Nie całego publica...

 

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#735317 RoundSoundy Luty 2017 By Troche Wstydzioch ;D

Napisane przez Troche Wstydzioch ;D w 29.01.2017 15:08

Ilość kawałków: 38
 
Typ dźwięku: mp3 (320Kbps)
 
Długość utworów: 10-16        
 
 
                          RoundSoundy Luty 2017 By Troche Wstydzioch ;D
 
                  Dodatkowo dodaję plik "RoundSound.ini"
 
 
 
1. Alan Walker - Alone
2. BEKA KSH - NIE ZROZUM TEGO ZLE
3. BEKA KSH - OD NOWA (prod. WOREK)
4. BEKA KSH - ONA NIE CHCE BYC SAMA
5. BEKA KSH - WIDZIALEM CIE
6. Burak Yeter - Tuesday ft. Danelle Sandoval
7. C-BooL - Magic Symphony (feat. Giang Pham)
8. Cypis - Baletunio (Prod.Floras)
9. Cypis - Bejbe Bejbe (Prod.Floras)
10. Cypis - Cala Polska wali w noska (Prod.Floras)
11. Cypis - Ja sie z toba przelize (Prod.Floras)
12. Cypis - Jeszcze nie idziemy spac
13. Cypis - Po to masz (Prod.Floras)
14. DJ Snake - Let Me Love You (Ft. Justin Bieber)
15. EBRO - LECE TAM
16. Monika Lewczuk - Ty I Ja
17. Sitek - Hephaistos feat. Potera (prod. Gedz)
18. Sitek - Im Wiecej feat. Bialas Paluch (prod. Sergiusz)
19. Sitek - Moja Natura feat. Tede (prod. Deemz)
20. Sitek - Nigdy Nie Jest Za Pozno (prod. SoDrumatic)
21. Sitek - One (prod. Henson)
22. Sitek - Podazaj Za Mna feat. JNR Potera (prod. JNR)
23. Sitek - Poznaj Moja Panne (prod. SoDrumatic)
24. Sitek - Victoria feat. ReTo (prod. Deemz)
25. Sitek x Essex - Wypalam feat. Sztoss
26. Solar & Bialas - 0 PLN ft. Beteo
27. Solar & Bialas - Banaly
28. Solar & Bialas - Bylismy pylem gwiazd ft. Zui
29. Solar & Bialas - Miliony szeptow ft. Zui
30. Solar & Bialas - Na piasku ft. Wac Toja
31. Solar & Bialas - Nie dla Ciebie ft. Wac Toja
32. Solar & Bialas - Rozowe okulary ft. Zui
33. Solar & Bialas - Selfiestick
34. Bedoes & Kubi Producent - Bialy i Mlody
35. Arturro Vuitton - Zabierz je (ft. Milosz Blvck)
36. ZBUKU ft. Czeski Green Sylwia Dynek - List do Boga
37. Bedoes & Kubi Producent - Napad 
38. Solar & Bialas - Pu55y Ni66a
 
 
 
DOWNLOAD:
 
 
 
          Życzę miłego słuchania ! Pozdrawiam Troche Wstydzioch ;D

  • +
  • -
  • 2


#735483 Problem z Vipem

Napisane przez Robiin w 01.02.2017 00:01

public handle_say(id)
{
	new said[192]
	read_args(said,192)	
	if (equali(said, "/", 1))
		format(said, 191, said[1]);
		
	if(( containi(said, "who") != -1 && containi(said, "admin") != -1) || contain(said, "/vips") != -1)
		set_task(0.1,"print_viplist", id)
		
			//strip forward slash if present

	return PLUGIN_CONTINUE
}

Nigdy tego nie używałem, a kod skopiowałem z innego pluginu. Nie jestem nawet pewny, czy o to chodzi, ale tak mi się wydaje.

if (equali(said, "/", 1))
		format(said, 191, said[1]);

  • +
  • -
  • 1


#685715 Przed strona pod CS #2

Napisane przez Arnn w 31.01.2015 16:34

Witajcie, przeglądając dzisiaj mój folder znalazłem kolejną jakąś tam przed stronę, myślałem że to będzie ta 2 którą wcześniej wstawiłem tutaj lecz się myliłem.

No to łapcie :)

 

Podgląd: http://arnn.zz.mu/Przedstrona2/

 

Download:

Pozdrawiam ! :)

 

P.S Pozwalam na edycje/udostępnianie, pozwalam również na korzystanie z loga który jest jako przykład.

 


  • +
  • -
  • 1


#460133 Paczka Klas od Gluta

Napisane przez glut w 21.09.2012 21:23

Witam otóż 79 klas walało się u mnie na komputerze więc postanowiłem je tu wrzucić, bo mogą się komuś przydać (nie wszystkie,muszą działać). Klasy były robione na potrzeby użytkowników forum. Jeżeli są jakieś błędy pisać.

nazwa_pliku -- Nazwa klasy -- opis klasy

codclass_adaven -- Adaven (Klasa Premium) -- Dostaje famas, mp5, usp, glock, 130 speeda, 160hp, 4 dynamity
codclass_admiral -- Admiral[Premium] -- Ma podwojny skok, 20 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo
codclass_amadeusz -- Amadeusz -- Dodatkowe  5(+inteligencja) obrazen z MP5
codclass_amadeuszp -- Amadeusz [P] -- 1/12 z mp5, 2 rakiety, 3 skoki, 1/1 z he
codclass_assassin -- Assasin -- Klasa Premium 3x skok mniejsza grawitacja troche szybszy od pozostałych 150 hp na start
codclass_auklander --Auklander(Premium) -- Duzo hp i duzo wytrzymałości, trudno go zabić. 1/1 z AWP i 1/2 z HE, zmiejszona grawitacja
codclass_bandyta -- Bandyta -- TMP , Ubranie wroga , 1/7 na odrodzenie się u wroga
codclass_barbarzynca -- Barbarzynca[P] -- M4   25 + inteligencja obrazen
codclass_bogdaniec -- Bogdaniec -- Aug , Famas , 2 apteczki
codclass_destroyer -- Destroyer[P] -- Ma 1/4 z kazdej broni
codclass_fajtlapa -- Fajtlapa --Dodatkowe 5(+inteligencja) obrazen z M4A1 oraz +15(+inteligencja) z MP5
codclass_fizyk -- Fizyk -- UMP, deagle, 1 ulepszona rakieta, defuser
codclass_hardmen -- Hardmen -- ak47, Odrdza sie 1/2 na czyjms Respie
codclass_hardpremium -- HardPremium -- Na nożu widoczność spada do 20 , DMG z mp5 +30, 2 skoki w powietrzu
codclass_hooligans -- Hooligans(premium) -- Posiada deagle, 1/1 kosy(LPM), mniej widoczny(255/75), podwojny skok, mala grawika(800/400)
codclass_kamikadze -- Kamikadze -- Ma 3 rakiety i 20 + inteligencja obrazen z kazdej broni
codclass_kapitanpremium -- Kapitan [Premium] -- Posiada 1/4 na natychmiastowe zabicie z Deagla i 1/1 z AWP
codclass_killer -- KILLER (premium) -- Aug (dmg + int obrazen z AUG ) 1 rakieta
codclass_kolos -- Kolos -- Jest bardzo wytrzymały, ma m4 i deagle
codclass_komandor -- Komandor -- 1/7 z szotgunow
codclass_komandos_superpremium --Komandos[Super premium] -- 1/1 z noża,1/1 z AWP ,1/1 z he oraz 1/40 z deagla
codclass_krolstrzelcow -- Krol Strzelcow -- Posiada on M4A1 oraz Deagle + Eliminator Rozrzutu
codclass_maniak -- Maniak -- Dostaje HE|AK|M249 jest mniej widzialny i bardzo szybki na nozu oraz posiada 3 dynamity moze uzyc co 3sek.
codclass_marszalekpremium -- Marszalek[Premium] -- Awp 1/1 , niewidzialny na kucaniu 30 % , bardzo szybki all granaty
codclass_melencujsz_premium -- Melencjusz(Premium) -- 50HP i 100 Kondycji
codclass_minimentos -- Mini Mentos -- 1/7 na zabicie z XM1014
codclass_mnich -- Mnich -- Posiada teleport (Mozna uzyc co 10s)
codclass_moderator -- Moderator(premium) -- Posiada M4/AWP/Deagle/HE/FLASH, ma 1/10 na wyrzucenie broni przeciwnika, 1 rakieta
codclass_monolicer_premium -- Monolicer[Premium] -- 1/1 z scouta 1/3 z he 1/2 z noża
codclass_mrocznyrycerz -- Mroczny Rycerz(premium) -- Jest w ogóle nie widzoczny (255/0), Ma 1 hp, i ma 1/1 z kosy.I jest bardzo szybki.Ma małą grawitacje
codclass_nieustraszonypremium -- Nieustraszony (Premium) -- Dostaje M4 oraz 20 wiecej dmg, moze wykonac skok w powietrzu.na nożu. 70/255
codclass_ninja -- Ninja -- Klasa Premium 2x skok mniejsza widocznosc 140 hp na start
codclass_ninjas -- Ninja -- Na nożu 35 widoczności, 1/2 z kosy, mniejsza grawitacja oraz 3 skoki w powietrzu
codclass_obserwator -- Obserwator -- Posiada snajperkę 1/10 z AWP, Deagle Lekko Niewidzialny(255/200)
codclass_oficerpremium -- Oficer (Premium) -- Ma 1/3 z M3, posiada lekko grawitacje 550/800 i może wykonać 2 skoki w powietrzu
codclass_pancerkipremium -- Pancernik (Klasa Premium) -- Posiada tarczę SWAT oraz DGL
codclass_pedofil -- Pedofil -- M4, 2skoki, 2rakietki
codclass_policjant -- Policjant -- Ma 1/9 z usp i glocka +15 dmg z deagla
codclass_profesjonalista -- Profesjonalista (Klasa Premium) -- Dostaje M4A1, AK47, AWP, DEAGLE, HE, 150 hp, 140 speeda, 250 armoru
codclass_profesjonalnydoktor -- Profesjonalny Doktor -- M4 , Może reanimowac : odradza ludzi , ma 4 apteczki ,all granat
codclass_profesjonalnyszturmowiec -- Profesjonalny Szturmowiec -- M4A1,deagle podwójny skok i 2 rakiety
codclass_prokomandos -- ProKomandos -- Posiada m4 i 1 apteczke ma 1/1 z noża oraz 2 fleshe i podwójny skok
codclass_rabuspremium -- Rabus (Premium) -- AWP, Mac 10 i mniejsza widocznosc przy kucaniu
codclass_rysiop -- Rysio[Premium] -- M4 , Famas , 2 rakiety , 5 skokow , Niewidzialny Na Nozu 40 %
codclass_samurajpremium -- Samuraj (Premium) -- Zmniejszona widoczność na nożu. 70/255
codclass_sierzantpremium -- Sierzant[Premium] -- mp5 1/2 , krowa , all granaty , 10 apteczek , 4 skoki
codclass_skoczek -- Skoczek  -- Mniejsza Grawitacja
codclass_slepyninja -- Slepy Ninja [Premium] -- 1/3 z noża ppm, 300 grawitacji, na nożu widoczny w 10%, 1/2 z awp
codclass_slepyninja (2) -- Slepy Ninja [Premium Gold] -- 1/4 na odrodzenie się, 1/2awp, 15% widoczny na nożu, 1/2 z noża [PPM], 300 grawitacji
codclass_smouke -- Smouke -- 20 kondycja, 20 inteligencja, 20 wytrzymalosc
codclass_spacedivision -- Space division -- Masz karabin plazmowy
codclass_sprinter -- Sprinter -- 75HP i 10 Wytrzymalosci
codclass_spryciarz -- Spryciarz -- Posiada M4|FAMAS|FB ma 40% wiecej obrazen z famasa, 4 fleshe nie slychac jego krokow.
codclass_starszyteleporter -- Starszy Teleporter --  Posiada Teleport (Mozna Uzyc Co 30 Sekund), 25 Dmg Z M4, 1/3 z SG550(Snajperka)
codclass_strzelec -- Strzelec -- Strzelec ma 4 apteczki , famasa,m4a1,deagle,zenstaw granatow,i 50%niewidzialnosci podczas kucania ma miec 14 skokow
codclass_strzelecwyborowy -- Strzelec wyborowy -- Dostaje AK i M4A1 + 200 dmg, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza
codclass_superhero -- SuperHero (Klasa Premium) -- Dostaje 120hp, 700 grawitacji, wszystkie granaty, 1/5 z uzi
codclass_superszpieg -- Super Szpieg(Max Premium) -- Podczas kucania z nozem jest niewidzialny, 1/1 z AWP, 1/1 z HE
codclass_szaman -- Szaman -- Posiada AUG,5 Błyskawic,posiada wszyskie granaty
codclass_szeregowiec -- Szeregowiec -- ma m4 i AWP. jest szybki  i wytrzymały, ma zmniejszoną grawitacje
codclass_szybcior -- Szybcior -- Ma 70hp i jest szybszy od pozostalych
codclass_teezik -- TeeZik (Klasa Premium) -- Posiada Krowe i zadaje z niej 150 dmg
codclass_terminator -- Terminator -- 30 kondycja i 10 inteligencja
codclass_terminator (2) -- Terminator -- Ma m4 i elites oraz 1/3 z HE i he co 15 sek. 2 apteczki i podwójny skok!
codclass_terminatorpremium -- Terminator (Premium) -- Posiada 1/5 z XM 1014 i Deagla
codclass_terminatorpremium (2) -- Terminator[Premium] -- famas , awp 1/1 , niewidac kiedy kuca , 2 rakiety , 6 skoków
codclass_terrorysta -- Terrorysta -- ma 1 rakiete, przebranie wroga oraz 1/4 szansy na zrespieniu sie na respie wroga.
codclass_trustxxl -- TrusT XXL -- Posiada 2 HE 1/2 z nich , 2 rakiety , 1/4 z XM1014 , 1/1 z noża(PPM) , mało widoczny podczas kucania z nim
codclass_worm -- Worm[Premium] -- Natychmiastowe zabicie z noza, brak rozrzutu
codclass_wyszkolonydave -- Wyszkolony Dave -- Posiada ubranie wroga, zmniejszona widoczność na nożu do 200, 1/1 he
codclass_wyszkolonygeneral -- Wyszkolony Generał (Premium) -- Posiada 3 rakietki, 1/4 z He, może wykonać skok w powietrzu
codclass_wyszkolonykomandos -- Wyszkolony Komandos -- 1/1 z kosy PPM, 1/4 z HE, może wykonać skok w powietrzu, zmniejszona widoczność do 200
codclass_wyszkolonysnajper -- Wyszkolony Snajper -- 1/4 z AWP, 1/10 z Deagle, może wykonać skok w powietrzu
codclass_wyszkolonystrzelec -- Wyszkolony Strzelec -- Może wykonać skok w powietrzu, 1/5 z Deagle
codclass_wzorowystrzelec -- Wzorowy Strzelec -- 1/12 z M4A1 ma HE 1/6 deagle
codclass_zawodowystrzelecpremium -- Zawodowy Strzelec(Premium) -- Ma dodatkowe 500 Obrażeń z M4A1 i AK47 oraz 1/1 Z awp i 1/2 z deagle
codclass_zeus -- Zeus -- Posiada 7 Błyskawic,1/15 z wszystkich broni, 1/1 z kosy, 1,5x wieksze dmg Famas 10x podskok oraz mniejsza grawitacja
codclass_zlodziej -- Zlodziej -- Ma zmniejszona widocznosc oraz 1/2 szansy na zabranie perku swojej ofierze
codclass_zwinnyzolniez -- Zwinny Zolniez -- Obrażenia z MP5 dodane o 8 % z inteligencji

Załączone pliki

  • Załączony plik  klasy.rar   98 KB  5093 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 29


#653052 Problem z vipem - systemmonet

Napisane przez Skull. w 26.07.2014 16:52

Nie testowałem lecz powinno działać :) (Plugin w Załączniku .sma / .amxx)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#630094 Prośba o klasę Stalin [Premium]

Napisane przez IQa w 04.04.2014 15:09

Proszę:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#629713 Prośba o klase Bronisław Komoroski

Napisane przez Sh4dy w 02.04.2014 08:25

Bronisław Komoroski

 

staty

Zdrowie:0

Inteligencja:0

Kondycja:0

Wytrzymaość:0

Opis: Ma ak47 i z niego 1/8 i odporny na headshoty

Bronie: ak47 degle

Admin flaga: D

 

Masz :).

Załączone pliki




#629716 Prośba o klase Bronisław Komoroski

Napisane przez Sh4dy w 02.04.2014 09:01

 

Bronisław Komoroski

 

staty

Zdrowie:0

Inteligencja:0

Kondycja:0

Wytrzymaość:0

Opis: Ma ak47 i z niego 1/8 i odporny na headshoty

Bronie: ak47 degle

Admin flaga: D

 

Masz :).

 

 

Tutaj siągaj tam zły plik pomyliły mi się pliki.

Załączone pliki