Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Hajmus - zdjęcie

Hajmus

Rejestracja: 19.02.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.05.2021 14:47
-----

#318284 Kuszownik

Napisane przez dasiek w 05.11.2011 18:21

Klasa ma kusze zamiast noza, ktora strzela beltami.

Instalacja standardowa;

////Do Starego Coda

Do stworzonej wcześniej klasy w public odrodzenie(id) pod dodanymi bronmi dodajemy

ma_kusze(id,true)

na początku (pod definie VERSION) dodajemy

native ma_kusze(id,bool:ma)

i plugin kuszownik_stary.amxx (po skompilowaniu sma) dodajemy do plugins.ini pod pluginem coda.

Do nowego coda plik kuszownik.sma do starego kuszownik_stary.sma

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 16


#318150 Super Szpieg

Napisane przez dasiek w 05.11.2011 13:52

Klasa posiada p228. Gdy wciśnie PPM znika (efekt na filmie) i ma 10 sekund niewidzialnosci. Gdy zaatakuje (czy zada obrażenia czy nie) pojawia się. Pasek niewidzialności się ładuje jeśli jest widzialny. Zabija natychmiastowo z noża jeśli zaatakuje w plecy.

Film pokazujący.

Cod Class || Spy as in TF2 in Cs 1.6 || AMXX Plugin - YouTube

instalacji chyba nie muszę tłumaczyć ;>

SMA w załączniku.


UPDATE w spoileru :

Spoiler

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 14


#313080 Formularz zakupu - CS

Napisane przez Gh0st w 25.10.2011 12:33

Zmień Kodowanie pliku na UTF-8 , bo nie wyśwetla polskich znaków bo pewnie masz ANSI . xD
  • +
  • -
  • 1


#312683 Klasa Punisher

Napisane przez _nothing_ w 23.10.2011 22:42

Dołączona grafika
Jest to Klasa, która posiada Miniguna takiego jak na screenie. Pomysł na klasę wziął się z tego tematu :
http://amxx.pl/topic...klasa-cod-nowy/ przez użytkownika http://amxx.pl/user/18177-gilek/ . Nazwałem go Punisher .

Funkcje Klasy :

* Dostaje MiniGuna oraz Deagle
* ma 130 HP
* 15 kondycji
* 20 wytrzymałości

Dołączona grafika
Dołączona grafika

Dołączona grafika
amx_ammo_mini - ilość amunicji w MiniGunie (domyślnie 600)
amx_speed_mini - Prędkość pocisków polecam 0.9 (max 0.1)
amx_minigun_damage - Mnożnik obrażeń (domyślnie 1.2)
amx_oneround - Tylko 1 MiniGun w ciągu rundy ? (0 - nie , 1 - tak) - zostawić na 0

Dołączona grafika
#include <engine>
#include <fakemeta_util>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <ColorChat>
Dołączona grafika
codclass_punisher.amxx wrzucamy do /plugin

Na końcu plugins-codmod.ini dopisujemy : codclass_punisher.amxx

Modele, Dźwieki.rar wrzucamy według archiwum czyli modele do /models i sound do /sound

Dołączona grafika

Załączone pliki




#308466 Portfoilo by Gh0st

Napisane przez Gh0st w 15.10.2011 19:19

Siema siema :)
Od wczoraj w nocy pracuje nad Porfoilo które mam zamiar tutaj wstawić za darmo bo uznałem że nie ma sensów czegoś sprzedawać skoro już takie coś istnieje, mówiąc tak mam na myśli word-press i tym podobny. SS na samym dole
Co będzie zawierało to porfoilo
  • Obsługa bazy MYSQL
  • Możliwość edytowania menu górnego jak i tego menu po lewej stronie za pomocą panelu admina
  • System templatek , zmiana wyglądu strony wtedy nie będzie niczym trudnym
  • Przejrzysta strona
  • Newsy
  • Komentowanie Newsów
  • Dodawanie nowych stron z poziomu przeglądarki ( coś takiego jak Add code integration w ip. B)
  • Dodawanie kont adminów
  • ShoutBox
  • Czat (nad tym się jeszcze zastanawiam)
  • Zabezpieczona strona, wszystkie dane wychodzące od użytkownika jak i od admina są filtrowane, również zabezpieczony plik config.php przed otwieraniem poprzez notatnik lub z innego serwera.
  • No i wiele innych.

Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły co można dodać ? :)


na razie wygląda to tak :
Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 2


#307164 Perk Lowca Headow

Napisane przez ReeBok1993 w 13.10.2011 18:03

Za strzał w głowę otrzymujemy doświadczenie
:)
Dziękuje temu kto mi pomógł ( nie pamiętam kto :D )

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 9


#305936 Menu Interpu

Napisane przez Misiaczek ;c w 10.10.2011 17:36

Menu Interpu 0.5
by MisieQ

opis

Witam, przedstawiam wam moją wersje wyboru interpu, wiem że tych pluginów jest miliony ;) ja go robiłem pod siebie i postanowiłem udostępnić :P

screenshot

Informacja która widzą wszyscy Gracze gdy ktoś wybierze interp
Dołączona grafika

Menu które pojawia się graczowi
Dołączona grafika

Kara + Informacja iż nie wybrało się interpu
Dołączona grafika

Informacja o próbie użycia komendy /kara gdy jest się żywym
Dołączona grafika
Informacja o użyciu komendy /kara
Dołączona grafika
wymagane moduly

Hamsandwich

komendy admina

amx_interp <Nick Gracza>

komendy

/kara

instalacja

http://amxx.pl/topic...-pluginow-amxx/

inne informacje

W pluginie wykorzystano kod z pluginu Migraine autorstwa ConnorMcLeod ;)
Podziękowanie dla DarkGL za poprawienie komendy amx_interp <Nick Gracza>

download
Załączony plik  interp.amxx   12,21 KB  195 Ilość pobrań

Załączony plik  interp.sma   4,92 KB  874 Ilość pobrań
  interp.amxx
  • +
  • -
  • 17


#288418 AutoAddAdmins ! ( Wersja 1.5 )

Napisane przez Gh0st w 28.08.2011 15:43

AutoAddAdmins:
Wersja 1.5
demo : http://ghost.xaa.pl
Grafika : www.knightdesign.pl (polecam)
Opis:
Jest to sklep zintegorowany z dotpay , zawierający - panel użytkowników
Instalacja:
Ze stony www
Do instalacji będziemy potrzebować :
Bazę danych z dostępem do Zewnętrznego IP polecam http://proserwer.pl ( 3.66 zł to nie dużo )
Następnie : Wrzucamy wszystkie Pliki z paczki rar do najlepiej Gł&amp;oacute;wnego katalogu naszej stronyPublic_Html w przypadku Proserwer.pl
Po Wejściu na stronę powinno nas przekierować do pliku install.php jeżeli nie to musimy wejść ręcznie:&amp;nbsp;&amp;nbsp;http://Adres.pl/install.php
Następnie po wypełnieniu wszystkich p&amp;oacute;l formularza i naciśnięciu przycisku instaluj nasza strona powinna już poprawnie funkcjonować ,
Następnym Krokiem Będzie poprawna Konfiguracja Naszych wiadomości, Przechodzimy na stronę gł&amp;oacute;wną : http://adres.pl Logujemy się do panelu administracyjnego podając dane kt&amp;oacute;re podaliśmy podczas instalacji . Po poprawnym zalogowaniu panel logowania powinien zamienić się na panel administracyjny.
Konfiguracja :
Kontakt : Tu wpisujemy nasz Kontakt . GG / E-mail / skejp itp
Config Strony : Tutaj musimy uzupełnić tylko Flagę na Vipa i Flagę na Premium , i jeszcze wybrać czy można kupywać premium / vipa / slota
Ustawienia ogólne: Tutaj wpisujemy treści wiadomości dla poszczegególnych zamówien
To byłby koniec konfiguracji naszego skryptu
&amp;nbsp;
Ze strony Serwera:
&amp;nbsp;
Pozostaje nam tylko konfiguracja Sql.cfg addons/amxmodx/configs/
i podmiana pliku Admin.amxx Kt&amp;oacute;ry już jest w załączniku.Uzupełniamy dane tak samo jak robiliśmy to ze strony serwera.
ważne !
:
amx_sql_table "admins"
amx_sql_table musi mieć taką samą wartość jak Tabela Admin&amp;oacute;w w bazie
czyli np tam podaliśmy admini to tutaj też muszą być admini
ChangeLog:
Wersja 1.0 :
  • Opublikowanie Skryptu
Wersja 1.1 :
  • Podczas instalacji w config.php była utworzona zmienna $haslo ( 2 razy ) już jest tylko raz
  • Usunięty Bug z pustym zam&amp;oacute;wieniem w poczekalni pod czasz dawania admina
  • Zmiana menu na proste menu. Do czaszu zrobienia następnego Dołączona grafika
Wersja 1.2 :
  • Nowe Menu.
  • Poprawki gł&amp;oacute;wnie estetyczne.
Wersja 1.3 :
  • Usunięto Poczekalnie !
  • Dodano System Logowania
  • Dodano System Rejestracji
  • Obsługa Dot Pay!
  • Saldo - za to gracz kupuje premium.
  • Dodano dwa nowe Pola w &quot;Config Strony&quot; ( ID&amp;nbsp;&amp;nbsp;Urzytkownika dotpay / Usługa do pay Przykład treść smsa to AP.LIGP to naszą usługą jest LIGP )
  • Nowe SS Na kt&amp;oacute;rym widać wszystko od wersji +1.3
  • Aby Coś Kupić ( Premium / Vipa / Slota&amp;nbsp;&amp;nbsp;) Musisz być zalogowany. :)
Wersja 1.4 :
  • Dodano filtrowanie wiadomości. ( Dane wychodzące z panelu admina nie są filtrowane ponieważ jak ktoś ma dane do Pa to ma i dostęp do SQL )
  • Zmieniono menu &quot;Kontakt&quot; na forumlarz , kt&amp;oacute;ry potem trafia do panelu admina.
  • Wiadomości w PA jak na ss poniżej
Wersja 1.5:
  • Dodano Podgląd innych użytkownik&amp;oacute;w.
  • Dodano Grafikę podczas odczytywania wiadomości&amp;nbsp;
  • Nowe include dla ułatwienia edytowania penelu usera / wyglądu newsa
ScreanShot:





Dołączona grafika
Download :

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 42


#295017 + [Stary CoD] Moc Uleczania

Napisane przez dasiek w 11.09.2011 14:35

Nie bić za kod. zrobiłem jak umiałem.
Stary:
Na początku pod definie dodajemy

 
native cod_medic(id,flaga)


przy klasie która ma mieć moc uleczania dodajemy

cod_medic(id,1)

dopisujemy do plugins ini Medyk_tf2.amxx
i Tyle ;)

co do Nowego Coda

w cod_class_endblemend(czy jakość tak) dodać
cod_medic(id,1)

a w disabled

cod_medic(id,0)


Jak działa:

gdy trzymając nóż nacelujemy na gracza z odpowiedniej odległości (10?) i przytrzymamy na nim "e" dodajemy mu HP. Dodane 10 hp daje nam 1 punkt w UberCharge, które w każdej chwili można zamienić na dodatkowe HP (klawiszem "x" domyślnie). Możemy naładować graczowi max 150 HP.


ni bić. jak coś nie działa pisać.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#287624 Team Frag Game

Napisane przez Goliath w 27.08.2011 13:48

Omg, w jaki sposób ten plugin ma działać? Błąd na błędzie, tyle powiem. Macie, naprawiona wersja.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#248569 Jak usunąć deathstreak ?

Napisane przez DML w 12.05.2011 08:20

Mam stąd - Ultimate Sounds PL - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Tylko że nadal sie pojawia na czacie - [url=http://imageshack.us/photo/my-images/30/beztytuukse.png/]ImageShack
  • +
  • -
  • 1


#246665 Cod-Mod czy ktoś może?

Napisane przez adrian007999 w 07.05.2011 07:32

MatisyaHu No dobra no to niech będzie 10 klas ale chce tyle ponieważ te klasy które tam są to są takjakby nudne.
  • +
  • -
  • 1


#245339 Druga strona w menu /klasy

Napisane przez HardcoR AnGeL w 03.05.2011 17:18

sproboj tak niewiem nie testowalem.
Znajdz:
register_menucmd(register_menuid("Wybierz Opis"), 1023, "show_menu_klasy")

Dodaj pod:
register_menucmd(register_menuid("Wybierz Opis1"), 1023, "show_menu_klasy1")

Potem to co u gory zamien na to:
public show_menu_klasy(id)
{
new text[513]

format(text, 512, "\yinfo klas - ^n\w1. Mag^n\w2. Paladyn^n\w3. Mnich^n\w4. Barbarzynca^n\w5. Zabojca^n\w6. Nekromanta^n\w7. Ninja^n\w8. Lowca^n\w9. Dalej^n^n\w0 Exit")

new keys
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}

public klasy(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
mag(id)

}
case 1:
{
paladyn(id)
}
case 2:
{
mnich(id)
}
case 3:
{
barbarzynca(id)
}
case 4:
{
zabojca(id)
}
case 5:
{
nekromanta(id)
}
case 6:
{
ninja(id)
}
case 7:
{
Lowca(id)
}
Case 8:
{
show_menu_klasy1(id)
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}
}

return PLUGIN_HANDLED
}
public mag(id){
showitem(id,"Mag"," "," ","<br>Strzelajac z pistoletu zamrazasz wroga i zabierasz mu 5hp co 2 sek przez 15 sek.<br> Jezeli wlaczysz latarke i najedziesz na ninje robi sie widzialny <br><br>")
}
public paladyn(id){
showitem(id,"Paladyn"," "," ","<br>Na start ma 125hp i moze wykonywac tzw. Long Jump.<br> <br><br>")
}
public mnich(id){
showitem(id,"Mnich"," "," ","<br>Zdobywa szybciej doswiadczenie<br>i na start ma 140hp<br><br>")
}
public barbarzynca(id){
showitem(id,"Barbarzynca"," "," ","<br>Zabijajac wroga dostajesz 200 armoru i<br>dostaniesz dodatkowy magazynek <br>i odzyskuje czesc hp.<br><br>")
}
public zabojca(id){
showitem(id,"Zabojca"," "," ","<br>Nie slychac jego krokow i jest troche szybszy od pozostalych.<br>Jak postrzelisz wroga z pistoletu wyrzuca go do gory<br><br>")
}
public nekromanta(id){
showitem(id,"Nekromanta"," "," ","<br>Atakujac zabierasz 10hp wiecej<br>i moze wskrzeszac umarlych.<br><br>")
}
public ninja(id){
showitem(id,"Ninja"," "," ","<br>Jest prawie niewidoczny, ma 165 hp na start<br>ale moze chodzic tylko z nozem<br><br>")
}
public Lowca(id){
showitem(id,"Ninja"," "," ","<br>Posiada Kusze (wybierz noz a potem reload by wyjac<br>Moze zastawiac pulapki z granatow (zmiana trybow PPM)<br>Gdy postrzeli przeciwnika pistoletem, zostawia on za soba slad<br><br>")
}

public show_menu_klasy1(id)
{
new text[513]

format(text, 512, "\yinfo klas - ^n\w1. 11^n\w2. 22^n\w3. 33^n\w4. 44^n\w5. 55^n\w6. 66^n\w7. 77^n\w8. 88^n\w9. Wstecz^n^n\w0 Exit")

new keys
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}

public klasy(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
11(id)

}
case 1:
{
22(id)
}
case 2:
{
33(id)
}
case 3:
{
44(id)
}
case 4:
{
55(id)
}
case 5:
{
66(id)
}
case 6:
{
77(id)
}
case 7:
{
88(id)
}
Case 8:
{
show_menu_klasy(id)
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}
}

return PLUGIN_HANDLED
}
public 11(id){
showitem(id,"Mag"," "," ","<br>Strzelajac z pistoletu zamrazasz wroga i zabierasz mu 5hp co 2 sek przez 15 sek.<br> Jezeli wlaczysz latarke i najedziesz na ninje robi sie widzialny <br><br>")
}
public 22(id){
showitem(id,"Paladyn"," "," ","<br>Na start ma 125hp i moze wykonywac tzw. Long Jump.<br> <br><br>")
}
public 33(id){
showitem(id,"Mnich"," "," ","<br>Zdobywa szybciej doswiadczenie<br>i na start ma 140hp<br><br>")
}
public 44(id){
showitem(id,"Barbarzynca"," "," ","<br>Zabijajac wroga dostajesz 200 armoru i<br>dostaniesz dodatkowy magazynek <br>i odzyskuje czesc hp.<br><br>")
}
public 55(id){
showitem(id,"Zabojca"," "," ","<br>Nie slychac jego krokow i jest troche szybszy od pozostalych.<br>Jak postrzelisz wroga z pistoletu wyrzuca go do gory<br><br>")
}
public 66(id){
showitem(id,"Nekromanta"," "," ","<br>Atakujac zabierasz 10hp wiecej<br>i moze wskrzeszac umarlych.<br><br>")
}
public 77(id){
showitem(id,"Ninja"," "," ","<br>Jest prawie niewidoczny, ma 165 hp na start<br>ale moze chodzic tylko z nozem<br><br>")
}
public 88(id){
showitem(id,"Ninja"," "," ","<br>Posiada Kusze (wybierz noz a potem reload by wyjac<br>Moze zastawiac pulapki z granatow (zmiana trybow PPM)<br>Gdy postrzeli przeciwnika pistoletem, zostawia on za soba slad<br><br>")
}


  • +
  • -
  • 1


#242016 Limit Statystyki

Napisane przez Goliath w 26.04.2011 13:53

Dopisz to przed switch(item):
	new limit_kon;
(equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "Komandos"))? (limit_kon = 250) : (limit_kon = 500);

W powyższym przypadku komandos będzie mieć max 250 kondycji, a reszta klas 500 (możesz zmienić wartości, jeśli chcesz). Teraz musisz zmienić w case, odpowiadającym za dawanie kondycji, wszystkie:
limit_poziomu/2

Na:
limit_kon

  • +
  • -
  • 1


#232945 Szybkie rozdawanie statystyk

Napisane przez Echoon w 03.04.2011 18:24

Sprawdź ten temat
[CoD Nowy] Szybkie rozdawanie statystyk - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1