Mam coś takiego http://amxx.pl/topic/347-włączeniewyłączenie-pluginów-na-danej-mapie Mam tam pluginy osobno inne niz na innych mapach bo na tym to polega tylko dzisiaj wyskoczył problem związany z modules.ini nie czyta tam np: fun engine fakemeta geoip sockets regex nvault cstrike csx hamsandwich w Logach Errory własnie z tymi moduelsami i nie wiem jak dopisać by moduels.ini był właczony na tych mapach nie crashuje jak jestem sam a jak mam przeciwnika 5 sek i crash . dziwne ze Tylko na tych mapkach co są te odzielne pluginy
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Navez19
Rejestracja: 10.03.2014Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.04.2015 11:22





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 46
- Odwiedzin: 3 004
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Dominik
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Częstochowa
Kontakt
2
Nowy
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#694409 [KOSZ] Problem z Moduels.ini
Napisane przez xmaliniak
w 27.03.2015 17:50
#690386 [ROZWIĄZANE] Prośba o życzenie jail_zyczenia
Napisane przez BR2
w 26.02.2015 13:51
Proszę:
Załączone pliki
-
ulepszony_bezruch_dodatki.sma 8,63 KB 110 Ilość pobrań
ulepszony_bezruch_dodatki.amxx
#690135 [ROZWIĄZANE] Nie działa gong
Napisane przez Mrufka.
w 24.02.2015 14:05
Witam. Zrobiłem menu pod CT na JB i nie działa mi GONG
Tutaj .sma
public plugin_precache(){precache_sound("weapons/c4_disarm.wav");precache_sound("weapons/c4_disarmed.wav");precache_sound("sound/JailBreak[k]/dzwonek.wav");}Zamień na to:
public plugin_precache(){precache_sound("weapons/c4_disarm.wav");precache_sound("weapons/c4_disarmed.wav");precache_sound("JailBreak[k]/dzwonek.wav");}I powiedz czy działa
#686512 Menu piłki by Cypis
Napisane przez Rivit
w 05.02.2015 11:07
#620679 Oznacz gracza kolorkiem.
Napisane przez sweeper
w 27.02.2014 14:39
public oznacz(id) { if(get_user_team(id) != 2 && !jail_get_prowadzacy()) return PLUGIN_HANDLED; new tytul[64]; format(tytul, 63, "\rJB Kolor Menu"); new menu = menu_create(tytul, "oznacz_handler"); menu_additem(menu, "Ustaw Kolor"); menu_display(id, menu); return PLUGIN_HANDLED; }
Tak, można. Podmień sobie public oznacz na ten i będzie działało ok.
i dodaj natyw pod new name[33]
native jail_get_prowadzacy();
#686009 Piłka Cypis i Vip
Napisane przez Kalyente
w 02.02.2015 14:20
Dodaj pod bibliotekami:
#define V_LOM "models/lomsvip/v_lom.mdl" #define P_LOM "models/lomsvip/p_lom.mdl"
do public plugin_init() dodaj
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Respawn", 1) RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage") register_event("CurWeapon","evn_curwpn","be","1=1")
dodaj public
public plugin_precache() { engfunc(EngFunc_PrecacheModel,V_LOM) engfunc(EngFunc_PrecacheModel,P_LOM) return PLUGIN_CONTINUE }
potem
public Respawn(id) { if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & VIP) { give_item(id, "item_assaultsuit") if(cs_get_user_team(id)==CS_TEAM_T){ set_pev(id, pev_viewmodel2, V_LOM) set_pev(id, pev_weaponmodel2, P_LOM) } } }
potem
public evn_curwpn(id) { new wpn = read_data(2) if(get_user_flags(id) & VIP && wpn == CSW_KNIFE && cs_get_user_team(id)==CS_TEAM_T) { set_pev(id,pev_viewmodel2,V_LOM) set_pev(id,pev_weaponmodel2,P_LOM) } return PLUGIN_CONTINUE } } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(this) || !is_user_connected(idinflictor)) return HAM_IGNORED if(idattacker != 0 && get_user_flags(idattacker) & VIP && is_user_alive(idattacker) && get_user_team(idattacker) != get_user_team(this)) { if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE) { SetHamParamFloat(4, damage*2.2) //wartość x razy zadaje wieksze dmg od zapisanego w silniku return HAM_HANDLED } } return HAM_IGNORED }
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Navez19
- Regulamin