Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Navez19 - zdjęcie

Navez19

Rejestracja: 10.03.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.04.2015 11:22
-----

#694409 [KOSZ] Problem z Moduels.ini

Napisane przez xmaliniak w 27.03.2015 17:50

Mam coś takiego  http://amxx.pl/topic/347-włączeniewyłączenie-pluginów-na-danej-mapie

Mam tam pluginy 
osobno inne niz na innych mapach bo na tym to polega tylko 
dzisiaj wyskoczył problem związany z modules.ini
nie czyta tam np: 
fun
engine
fakemeta
geoip
sockets
regex
nvault
cstrike
csx
hamsandwich



w Logach Errory własnie z tymi moduelsami   i nie wiem jak dopisać by moduels.ini był właczony na tych mapach
nie crashuje jak jestem sam  a jak mam przeciwnika  5 sek i crash .  dziwne ze Tylko na tych mapkach co są te odzielne pluginy

  • +
  • -
  • 1


#690386 [ROZWIĄZANE] Prośba o życzenie jail_zyczenia

Napisane przez BR2 w 26.02.2015 13:51

Proszę:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#690135 [ROZWIĄZANE] Nie działa gong

Napisane przez Mrufka. w 24.02.2015 14:05

 

Witam. Zrobiłem menu pod CT na JB i nie działa mi GONG :( Tutaj .sma

 

public plugin_precache()
{
precache_sound("weapons/c4_disarm.wav");
precache_sound("weapons/c4_disarmed.wav");
precache_sound("sound/JailBreak[k]/dzwonek.wav");
}

Zamień na to:

 
public plugin_precache()
{
precache_sound("weapons/c4_disarm.wav");
precache_sound("weapons/c4_disarmed.wav");
precache_sound("JailBreak[k]/dzwonek.wav");
}
 
I powiedz czy działa

  • +
  • -
  • 1


#686512 Menu piłki by Cypis

Napisane przez Rivit w 05.02.2015 11:07

Sprawdz:

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#620679 Oznacz gracza kolorkiem.

Napisane przez sweeper w 27.02.2014 14:39

public oznacz(id)
{
    if(get_user_team(id) != 2 && !jail_get_prowadzacy())
        return PLUGIN_HANDLED;

    new tytul[64];
    format(tytul, 63, "\rJB Kolor Menu");
    new menu = menu_create(tytul, "oznacz_handler");
    menu_additem(menu, "Ustaw Kolor");
    
    menu_display(id, menu);
    
    return PLUGIN_HANDLED;
}

Tak, można. Podmień sobie public oznacz na ten i będzie działało ok.

 

i dodaj natyw pod new name[33]

native jail_get_prowadzacy();

  • +
  • -
  • 1


#686009 Piłka Cypis i Vip

Napisane przez Kalyente w 02.02.2015 14:20

Dodaj pod bibliotekami:

 

 #define V_LOM "models/lomsvip/v_lom.mdl"
 #define P_LOM "models/lomsvip/p_lom.mdl"

do public plugin_init() dodaj 

      RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Respawn", 1)
            RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage")
            register_event("CurWeapon","evn_curwpn","be","1=1")

dodaj public  

public plugin_precache() {
            engfunc(EngFunc_PrecacheModel,V_LOM)
            engfunc(EngFunc_PrecacheModel,P_LOM)
            return PLUGIN_CONTINUE
    }

potem

 
 public Respawn(id) {
            if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & VIP) {
                    give_item(id, "item_assaultsuit")
                 
                   if(cs_get_user_team(id)==CS_TEAM_T){
     
                    set_pev(id, pev_viewmodel2, V_LOM)
                    set_pev(id, pev_weaponmodel2, P_LOM)
            }
    }
}

potem


public evn_curwpn(id) {
            new wpn = read_data(2)
            if(get_user_flags(id) & VIP && wpn == CSW_KNIFE && cs_get_user_team(id)==CS_TEAM_T) {
                    set_pev(id,pev_viewmodel2,V_LOM)
                    set_pev(id,pev_weaponmodel2,P_LOM)
            }
            return PLUGIN_CONTINUE
    }
    }
    public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) {
            if(!is_user_connected(this) || !is_user_connected(idinflictor))
                    return HAM_IGNORED
     
            if(idattacker != 0 && get_user_flags(idattacker) & VIP && is_user_alive(idattacker) && get_user_team(idattacker) != get_user_team(this)) {
                    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE) {
                            SetHamParamFloat(4, damage*2.2) //wartość x razy zadaje wieksze dmg od zapisanego w silniku
                            return HAM_HANDLED
                    }
            }
            return HAM_IGNORED
    }

 


  • +
  • -
  • 0


#685977 Przerobienie MENU by cypis

Napisane przez Alelluja w 02.02.2015 11:26

Proszę tą komende losuj dałem na /losuj musisz tylko ściągnąć te losowanie jak chodzi o to

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1