#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
new opcja, gracz_id[33], wybrany;
new name[33];
public plugin_init() {
register_plugin("plugin", "1.0", "sweeper");
register_clcmd("say /oznacz", "oznacz");
}
public oznacz(id)
{
if(get_user_team(id) != 2)
return PLUGIN_HANDLED;
new tytul[64];
format(tytul, 63, "\rJB Kolor Menu");
new menu = menu_create(tytul, "oznacz_handler");
menu_additem(menu, "Ustaw Kolor");
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public oznacz_handler(id, menu, item)
{
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
Gracz(id);
opcja = 1;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Gracz(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz gracza:", "Gracz_handler");
for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;
gracz_id[n++] = i;
new nazwa_gracza[64];
get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0);
}
menu_display(id, menu);
}
public Gracz_handler(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
wybrany = gracz_id[item];
get_user_name(wybrany, name, 32);
if(opcja == 1)
wybierz_kolor(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public wybierz_kolor(id)
{
new tytul[25];
format(tytul, 24, "\yKolory:");
new menu = menu_create(tytul, "kolory_handler");
menu_additem(menu, "Niebieski");
menu_additem(menu, "Zielony");
menu_additem(menu, "Czerwony");
menu_display(id, menu);
}
public kolory_handler(id, menu, item)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
fm_set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 25)
client_print(id, print_chat, "Ustawiles graczowi %s kolor niebieski!", name);
}
case 1:
{
fm_set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 25)
client_print(id, print_chat, "Ustawiles graczowi %s kolor zielony!", name);
}
case 2:
{
fm_set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 25)
client_print(id, print_chat, "Ustawiles graczowi %s kolor czerwony!", name);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Nie jest testowany, sprawdź i powiedz czy działa, dodałem tylko 3 podstawowe kolory bo mieszanie RGB dobrze mi nie idzie i już mi się nie chciało nad tym myśleć.