Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Edycja Klasy Narkoman

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 SP3D!

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 22.01.2017 23:02

Mógłby mi ktoś ją edytować tak  żeby można było się poruszać podczas ładowania umiejętności.

Z góry dzięki.  ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Skull.

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:314
  • Steam:steam
  • Imię:Tajemnica
  • Lokalizacja:Woj. Wielkopolskie
Offline

Napisano 23.01.2017 14:32

Jeśli się nie mylę, to ta funkcja za to odpowiada:

public client_PreThink(id)
{
	if(!task_exists(id+TASK_ID))
		return;
	
	if(pev(id, pev_button) & (IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT+IN_FORWARD+IN_BACK+IN_JUMP+IN_DUCK))
	{
		change_task(id+TASK_ID, CZAS_LADOWANIA.0);
		set_bartime(id, CZAS_LADOWANIA);
	}
}

A dokładniej ta linia:

if(pev(id, pev_button) & (IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT+IN_FORWARD+IN_BACK+IN_JUMP+IN_DUCK))

Najlepiej czy prościej będzie jak zrobisz tak w tej funkcji:

public client_PreThink(id)
{
	if(!task_exists(id+TASK_ID))
		return;
	
	//if(pev(id, pev_button) & (IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT+IN_FORWARD+IN_BACK+IN_JUMP+IN_DUCK))
	//{
		change_task(id+TASK_ID, CZAS_LADOWANIA.0);
		set_bartime(id, CZAS_LADOWANIA);
	//}
}

I powinno działać. ;)

Mogę się mylić, aczkolwiek myślę że się nie pomyliłem, po mimo że było to luknięte na szybko :P


Użytkownik Mr.Skull edytował ten post 23.01.2017 14:33

  • +
  • -
  • 1

#3 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 24.01.2017 09:45

Dzięki Ostatni pokombinowałem i zadziałało jak zmieniłem

 

if(pev(id, pev_button) & (IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT+IN_FORWARD+IN_BACK+IN_JUMP+IN_DUCK))

 

Na

if(pev(id,  0))

 

Masz +'sa Za Chęci :)

 

Można Zamknąć


Użytkownik SP3D! edytował ten post 24.01.2017 09:47

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych