Skocz do zawartości


Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

PryGamer - zdjęcie

PryGamer

Rejestracja: 13.02.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.08.2015 21:16
-----

#706742 [ROZWIĄZANE] Usunięcie informacji o granej piosence.

Napisane przez DMNINI w 18.07.2015 16:01

Wtedy nie będzie mu pokazywało reklam a nie co gra

 

   g_ShowInfo[id] = g_ShowType; zmień to na 

   g_ShowInfo[id] = flase;


  • +
  • -
  • 2


#629690 Paczka map DeathRun

Napisane przez wezmnienozem w 01.04.2014 22:11

Ze względu na dużą liczbę ostrzeżeń, które bardzo chcę odrobić przygotowałam paczkę map DR :)

 

Paczka DR : https://www.dropbox....t/paczka_dr.rar

 

W paczce znajdują się następujące mapy:

deathrun_alcatraz
deathrun_arctic
deathrun_bkm_rmk
deathrun_duality_final
deathrun_easy_professional_xXx
deathrun_fantasy
deathrun_fallen
deathrun_flugsmellav2-b2
deathrun_forest2_final
deathrun_grass
deathrun_ice
deathrun_ijumping_beta6
deathrun_island_b2
deathrun_junbee_v2
deathrun_Limbo
deathrun_meadsy_final
deathrun_mini_city_final
deathrun_moops
deathrun_nightmare_v2
deathrun_onway
deathrun_projetocs2
deathrun_projetocs3
deathrun_pycho
deathrun_roadoffear_final
deathrun_roadway
deathrun_temple
deathrun_temptation
deathrun_unknown-area
deathrun_youdead
deathrun_2010
deathrun_dojo
deathrun_ex3
deathrun_green_h
deathrun_unreal_play
deathrun_bajocero
deathrun_death
deathrun_FuZzy
deathrun_astro_e
deathrun_cartoon
deathrun_yuznjaci
deathrun_unreal_tuscan
deathrun_FreeThrall

Większość tych map pochodzi z różnych serwerów. W paczce zawarte są też dodatki do poszczególnych map (jeśli brakuje jakiegoś pliku z dodatkami dodam oraz bardzo przepraszam ponieważ wybierałam je ze swojego co było dość kłopotliwe CSa xD). 

 

Pod poniższym linkiem znajduje się sposób instalacji map oraz wszystkich dodatków do każdej z map. 

 

http://amxx.pl/topic...-map-na-serwer/


  • +
  • -
  • 12


#275678 Inne dodawanie punktów

Napisane przez byCZUS w 30.07.2011 11:51

Witam,
dzisiaj przedstawię troszkę inny sposób dodawanie punktów statystyk niż w innych tutkach ;], wygląda to mniej więcej tak:

ncje45.jpg

Dokładniej chodzi o opcję numer: 1. Po jej kliknięciu liczba dodawanych punktów się zwiększa (można to dowolnie edytować).

A więc do dzieła, na samym początku musimy dodać jedną stałą z naszymi punktami i zmienną która będzie przechowywała informacje o tym co ile ma dodawać na pkt.
Pod:
 

new const maxAmmo[31] = {0, 52, 0, 90, 1, 31, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 31, 90, 120,
90, 2, 35, 90, 90,0, 100};

dodajemy coś takiego:
 

new const co_ile[] = { 1, 4, 8, 16, 24 } // Wlasnie tutaj zmieniamy co ile maja rosnac punkty.
new szybkosc_rozdania[33];

Następnym krokiem będzie edycja widoku statystyk i handler'a od tego. Szukamy

public PrzydzielPunkty(id)
{
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new tytul[25];
format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1));
format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1));
format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1));
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));
format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0);
menu_display(id, menu);
}
i zamieniamy na

public PrzydzielPunkty(id)
{
new szybkosc[60];
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new tytul[25];

format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "Ile dodawac: \r%d \y(Ile pkt dodac do statow)", co_ile[szybkosc_rozdania[id]]);
format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1));
format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1));
format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1));
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));
format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, szybkosc);
menu_addblank(menu, 0);
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0);
menu_display(id, menu);
}
Wygląd naszego menu z punktami został już zmieniony teraz, handler, znajduje się on nieco niżej, dokładnie chodzi o to:

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(punkty_gracza[id] < 1)
return PLUGIN_CONTINUE;

new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);

switch(item)
{
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
inteligencja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");


}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
zdrowie_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
wytrzymalosc_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");

}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
kondycja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
}
}

if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
zamieniamy na

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) {
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(punkty_gracza[id] < 1)
return PLUGIN_CONTINUE;

new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
new ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > punkty_gracza[id]) ? punkty_gracza[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]]

switch(item) {
case 0: {
if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++;
else szybkosc_rozdania[id] = 0;
}
case 1: {
if(inteligencja_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {
inteligencja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
case 2: {
if(zdrowie_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {
zdrowie_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 3: {
if(wytrzymalosc_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {
wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
}
case 4: {
if(kondycja_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {
kondycja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
}
}

if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

No i to tyle, wystarczy teraz przekompilować kod i wgrać plugin. ;]
  • +
  • -
  • 75


#704509 Szukam pluginu (sklep sms)

Napisane przez Sniper Elite w 30.06.2015 13:25

Płątny: http://www.sklep-sms.pl


  • +
  • -
  • 2


#476945 Jak zaczac przygode z serwerem cs i jak go rozkrecic :)

Napisane przez sharkowy w 09.11.2012 10:34

Według mnie należy zacząć od serwera 12-14 slotów


Na bank wypali, świetlana przyszłość murowana.

klasy premium, które daja wam gwarancje sprzedazy


Gwarancja na papierze, czy email? :)

Dobrym rozwiązaniem jest tzw spam. Wchodzimy w grupy np 70 osob wtedy wyswietlaja sie jak znajomi i spamujemy tekstem typu: "czesc zapraszam na ip: bla bla bla" To też działa. Warto ogłosić konkurs np. na wygranie premek, slotów itp.


O tak, uwielbiam to. Reklama na siłę na pewno jest skuteczna.

Kolejna sprawa drukujemy ulotki lub małe plakaty a5 lub a4 i rozwieszamy na okolicznych słupach, przy szkołach itp. To gwarantuje nam graczy.


:facepalm:
  • +
  • -
  • 2


Logowanie


  • Potrzebujesz konta? Zarejestruj się!