Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[ROZWIĄZANE] proszę o przerobienie klasy kibol

klasa

Najlepsza odpowiedź Arbitralny, 17.04.2014 21:20

Podkreślone i pogrubione rzeczy odpowiadają za broń i szanse.

 

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_XM1014 && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 15) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 kolo510

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:43
  • Imię:nie podaje
  • Lokalizacja:nie podaje
Offline

Napisano 14.04.2014 14:39

Witam proszę o przerobienie klasy kibol, aby z pompy miał 1/15 na natychmiastowe zabicie 

 

pozdrawiam

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Arbitralny

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:124
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 17.04.2014 21:20   Najlepsza odpowiedź

Podkreślone i pogrubione rzeczy odpowiadają za broń i szanse.

 

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_XM1014 && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 15) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

Załączone pliki


Użytkownik Arbitralny edytował ten post 17.04.2014 21:25

  • +
  • -
  • 1

#3 kolo510

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:43
  • Imię:nie podaje
  • Lokalizacja:nie podaje
Offline

Napisano 18.04.2014 10:04

Arbitralny dzięki

 

pozdrawiam


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych