Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Bodziu - zdjęcie

Bodziu

Rejestracja: 25.01.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.01.2018 18:04
-----

#733425 [ROZWIĄZANE] Problem z pluginem

Napisane przez Kmf!p w 15.12.2016 21:51

najlepiej nie przekraczac 127 znakow, ale jesli musisz przekroczyc to to moze byc tez problemem:

#define MAX_BUFFER_LENGTH       2047

new g_sBuffer[MAX_BUFFER_LENGTH + 1]                = ""

format_kill_ainfo(id, iKiller, g_sBuffer)
	format(msg,127,"%s", g_sBuffer)
	client_color( id, g_sBuffer)

a dokladnie liczba 2047, wydaje mi sie ze tu moze lezec problem zmien na 3071 i wklej kod co podalem post wyzej, jesli nie pomoze to nie wiem ;)


  • +
  • -
  • 1


#733430 [ROZWIĄZANE] Problem z pluginem

Napisane przez Kmf!p w 15.12.2016 22:37

moze jeszcze wiekszy buffer 4095 wpisz.

bo bylo tyle w bledzie

replace() buffer not big enough (148>=127)

a jest

replace() buffer not big enough (132>=127) 

wiec malo brakuje ;)

 

no to co wyswietla sie na say po wpisaniu /hp nie moze przekraczac 127 znakow


  • +
  • -
  • 1


#733433 [ROZWIĄZANE] Problem z pluginem

Napisane przez Kmf!p w 15.12.2016 23:07

czekaj juz wiem, nie spojrzalem ;)

podmien to:

public cmdHp(id)
{
	new msg[256]
	if (!SayHP)
	{
		format(msg,255, "%L", id, "DISABLED_MSG")
		client_color(id,msg)
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	new iKiller = g_izKilled[id][KILLED_KILLER_ID]
	
	
	format_kill_ainfo(id, iKiller, g_sBuffer)
	format(msg,255,"%s", g_sBuffer)
	client_color( id, g_sBuffer)
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

i to:

public client_color(id,msg[]){
		new playerslist[32],playerscount//,i
		get_players(playerslist,playerscount,"c")
		while(replace(msg,255,"!W","^x01")){}
                while(replace(msg,255,"0x02","^x02")){}
                while(replace(msg,255,"!T","^x03")){}
                while(replace(msg,255,"!G","^x04")){}
		if(id==0){
			message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("SayText"), {0,0,0},id) 
			write_byte(id)
			write_string(msg)
			message_end()
				
		}
		else{
			message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("SayText"), {0,0,0}, id) 
			write_byte(id)
			write_string(msg)
			message_end()
		}
}

to zostaw tak:

#define MAX_BUFFER_LENGTH       2047

wydaje mi sie ze jeszcze tu trzeba bedzie zmienic:

imsg[256]

// Report stats in the chat section, if player is killed.
	if (KillerChat && iKiller && iKiller != id)
	{
		if (format_kill_ainfo(id, iKiller, g_sBuffer))
		{
			format(imsg,255,"%s",g_sBuffer)
			client_color(id, imsg)
			format_kill_vinfo(id, iKiller, g_sBuffer)
		}
		
		format(imsg,255,"%s",g_sBuffer)
		client_color(id, imsg)
	}


  • +
  • -
  • 1


#717510 Losowanie VIP'a/SVIP'a w X rundzie w zależności od liczby graczy na s...

Napisane przez Batonik w 04.01.2016 18:56

Da radę przerobić ten plugin aby można było wybrać ilość osób, która dostaje vipa?


  • +
  • -
  • 1


#215248 Easy End Round Sounds

Napisane przez DarkGL w 12.02.2011 21:59

opis.png

Nowa wersja http://amxx.pl/topic...end-round-sound

Pewnie niektórzy powiedzą że jest już coś takiego a no jest biggrin.gif
czym wyróżnia się ten plugin ?

  • Optymalny
  • Opcja pokazywania playlisty
  • Łatwość dodawania nowych utworów (żadnego dodawania do pliku .ini plugin sam to robi !)
  • Cvary pozwalają naprawdę dużo zmienić wink.gif
  • Informacje dla graczy o granym utworze (4 sposoby wysyłania wiadomości można je łączyć smile.gif )
  • Obsluga wav i mp3 (moga byc pomieszane)
  • Możliwość wyboru czy plugin ma iść po kolei czy losować grany utwór

piszcie co dodać/zmienić w pluginie
@Update

  • Drobny bug

@Update2

  • Naprawa drobnego bugu
  • Dodanie możliwości wybrania kanałów wysyłania wiadomości o granym utworze
  • Poprawki estetyczne

@Update 3

  • Dodanie menu przy komendzie /roundsound
  • Dodanie możliwości tworzenia playlisty przez usera (roundsound_playlist_on)

@Update 4

  • Filtracja utwórów wcześniej wczytywało wszystko nie tylko pliki mp3/wav

@Update 5

  • Nazwy plikow moga mieć w sobie spacje wczesniej nie mogly

@Update 6

  • Naprawa bugów

@Update 7

  • Drobne Zmiany

cvary.png



//tag widoczny przy komunikatach wysyłanych przez plugin
roundsound_tag AMXX.PL
//w jaki sposob ma wysylac informacje o granym utworze a - center b - hud c - status text mozna laczyc np ab - pokaże w hudzie i center jeśli podamy nic nie wyświetli sie nigdzie
roundsound_information_play abc
//jak czesto ma sie pojawiac info o dostepnych komendach ustawienie na 0 wyłącza pokazywanie informacji
roundsound_information_show 300
//sciezka do folderu z muzyka dla CT podajemy bez sound/ wazna jest wielkosc liter
roundsound_ct_path misc/CT
//sciezka do folderu z muzyka dla TT podajemy bez sound/ wazna jest wielkosc liter
roundsound_tt_path misc/TT
// 0 - nie mozna uzyc komendy /playlista 1 - mozna plugin sam generuje playliste 2 - mozna admin musi stworzyc playliste (folder configs pliki ctplaylist.txt i ttplaylist.txt)
roundsound_playlist_on 1
//czy mozna uzyc komendy /roundsound pozwalajace na graczowi na wylaczenie/wlaczenie dla siebie roundsounda
roundsound_roundsound_on 1
//ma odgrywac utwory po kolei czy losowo 0 - po kolei 1 - losowo
roundsound_mode 0

komendy.png
w czacie
/roundsound
i
/playlista
inneinformacje.png
Dodawanie utworow do grania odbywa sie poprzez wrzucenie pliku do folderów do których podalismy sciezke w cvarach inlove.gif
Jeśli chcemy wysyłać poprzez tutor musimy wrzucić pliki która są w archiwum tutor.rar smile.gif
ss.png
thumb_amxx_1297543853__beztytulu.jpg
thumb_amxx_1297544008__cs_assault0001.jp
thumb_amxx_1297699983__de_contra0000.jpg
thumb_amxx_1297617656__cs_assault0001.jp
(włączone wszystkie flagi tutor został usunięty)
download.png
Załączony plik  sound.rar   2,27 MB  9563 Ilość pobrań

Załączony plik  roundsound.sma   10,21 KB  9465 Ilość pobrań
  roundsound.amxx


  • +
  • -
  • 92


#261244 GmAMXBans 1.6.(1) + Poprawki (AMXX.PL)

Napisane przez Szyfrant w 21.06.2011 14:06

GmAMXBans 1.6 + Poprawki (AMXX.PL)



Wrzuciłem wszystkie poprawki, poprawiłem trochę tłumaczenia i dodałem poprawnie skompilowane pluginy

Paczka zawiera:


- [GmAMXBans] [FIX] Gracz został wcześniej zbanowany 83 razy by L0rdS^P0l4K

- [GmAMXBans] [FIX] [AMXBans] Zaladowano 0 admino z bazy danych by MisieQ

- [GmAMXBans] [FIX] 1.6 Błędne przypisywanie adminów by L0rdS^P0l4K

- [GmAMXBans] [FIX] Długie Wczytywanie Strefy Admina by MisieQ

- [GmAMXBans] Import adminów z users.ini by Portek

- [GmAMXBans] Spolszczone Pliki Konfiguracyjne - by Szyfrancik


- [GmAMXBans] check_player.inl::prebanned_check_ - AMXX.pl: Support AMX Mod X - by Portek


- Błędne wyświetlanie w Strefie Admina (Styl Default - WEB) by Kawon

- Dodałem również plik admin.txt gdyż była tam literówka związana z ładowaniem adminów Dołączona grafika


Jak czegoś brakuje pisać od razu !! Nie było mnie długo na forum więc mogę nie wiedzieć co zostało poprawione !

INSTALACJA STANDARDOWA

1 # Poprzednia ilość pobrań 873

2 # Poprzednia ilość pobrań: 633

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 85


#575792 Admin chat (u@) - różne kolory

Napisane przez szelbi w 06.10.2013 13:03

Screenshot


przyklad1_zps588e65f4.png
 

Download


Załączony plik  adminchat_1.rar   5,51 KB  3014 Ilość pobrań

 
 
 
 

Screenshot


przyklad2_zpse4ad1c08.png
 

Download


Załączony plik  adminchat_2.rar   5,5 KB  2448 Ilość pobrań

 
 
 
 

Screenshot


przyklad3_zps246276f3.png
 

Download


Załączony plik  adminchat_3.rar   5,49 KB  440 Ilość pobrań

 
 
 
 

Screenshot


prz4_zps15a48ac9.png


Download


Załączony plik  adminchat_4.rar   5,5 KB  1569 Ilość pobrań

 

 

Screenshot


prz5_zps2cf245ba.png


Download


Załączony plik  adminchat_5.rar   5,5 KB  873 Ilość pobrań



 
 

FAQ


Jak wyłączyć dźwięk odtwarzany przy otrzymaniu wiadomości na u@?
Aby to zrobić, wystarczy wejść w SMA pluginu, zakomentować 39. linijkę tak jak poniżej, przekompilować ponownie plugin i wrzucić na serwer :)
//#define SOUND 1
 

Inne informacje


Stworzyłem ten temat, ponieważ na forum widzę prawie codziennie prośbę o coś takiego.
Chcecie jakieś inne kolory u@? Piszcie poniżej, a z pewnością je dodam.
  • +
  • -
  • 23


#287283 [AMXX] Diagnozowanie problemów z pluginami

Napisane przez R3X w 23.08.2011 22:54

Diagnozowanie problemów z pluginami

Zdecydowana większość problemów z pluginami zostawia po sobie wyraźne ślady. Ich odnalezienie i interpretacja to połowa sukcesu w walce z niedziałającym dodatkiem.

1. Stan pluginu
Podstawową informacją o pluginie jest to czy się w ogóle załadował. Najłatwiej to sprawdzić wpisując w konsoli:

amx_showrcon amxx list


Efektem będzie listing podobny do tego:
Dołączona grafika

Wszystkie pluginy mają status running, więc wszystkie zostały poprawnie załadowane. No i pozytywnie :)
Innym, równie dobrym statusem jest debug, to jest takie running, ale przygotowane na błędy

Mniej przyjemniej jest kiedy ilość przeczytanych pluginów nie zgadza się z ilością załadowanych. Częsty problemem jest status bad load
Dołączona grafika
Oznacza to tyle, że w katalogu plugins/ nie ma wskazanego w plugins.ini pliku.
(W skrajnych przypadkach plik może istnieć, ale nie uprawniać serwera do odczytu. Ustawienie chmodu 644 załawiłoby sprawę.)

Inny kiepskim przypadkiem jest status error. Pojawia się wtedy, gdy przetwarzanie pluginu zostanie przerwane, np. za pomocą funkcji set_fail_state
Dołączona grafika
jeśli komunikat jest niejasny, niezrozumiały jedynym wyjściem jest zajrzenie do źródła pluginu i sprawdzenie przyczyny

Rzut okiem i mam winowajcę
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	if(5 > 2)
		set_fail_state("nie chce mi sie");
}
W tym przypadku to tylko głupi żart programisty, zwykle problemy są o wiele poważniejsze.

Jest jeszcze stan paused i stopped, są one związane z komendą amx_pausecfg w plikach konfiguracyjnych oraz funkcją (un)pause() w pluginach. W takim przypadku należy sprawdzić wszystkie wczytanie configi, zwykle są to: amxx.cfg z configs, server.cfg z cstrike/ i configs/maps/NAZWAMAPY_LUB_PREFIX.cfg oraz upewnić się, że żaden plugin nie zatrzymuje naszego niedziałającego dodatku.


2. Logi
Gdy mamy pewność, że plugin został załadowany przyszedł czas na szperanie w plikach. Logi, czyli zapisy czynności, są zapisywane w folderze addons/amxmodx/logs/.

Logi zwyczajne są nazywane w formacie L<RRRRMMDD>.log a logi błędów error_<RRRRMMDD>.log. Informacje o problemach mogą się pojawić i w jednych i w drugich. Zgłoszone błędy całkowicie wyjaśniają powód problemów tylko kiedy plugin ma status debug. Aby wymusić ten stan należy w plugins.ini dopisać debug po nazwie pluginu, np.
test.amxx debug
W stanie running komunikaty są okrojone i nie lokalizują konkretnie źródła błędu, natomiast w debugu mamy informacje o ścieżce wywołania, czyli co i w której linijce po kolei się wykonywało zanim wystąpił problem. Ścieżka sięga ostatniej funkcji wywołanej przez moduł.

3. Komendy nie reagują
Problem występuje zwykle, kiedy 2 pluginy dostarczają takie same komendy. W tej sytuacji zwycięzca bierze wszystko: pierwszy plugin na liście plugins.ini przetworzy komendę i zablokuje ją, przez co żaden inny plugin nie zostanie nawet o niej poinformowany. Rozwiązaniem jest zmiana kolejności ładownia albo zmiana nazw komendy. Istnieją pluginy, które blokują więcej komend niż przetwarzają, np. blokują wszyskie komendy say z / na początku. Takie pluginy powinny znajdować się na samym końcu listy.
  • +
  • -
  • 19


#352122 Misje / Questy [ Wersja 4] [ Update ]

Napisane przez Gh0st w 21.01.2012 12:10

Misje do CoDMod
by Gh0st Company

opis
Nie wiem co tu napisać, gdyż każdy domyśli się o co chodzi w questach / misjach .. mogę jedynie powiedzieć że dodawanie questów nie będzie już dla was niczym trudnym, questy są pod długich testach na dobrym serwerze ( 5 min na botach ) ^^ questy są zapisywane, można wykonać jeden raz jednego questa ;)


instalacja
Standardowa - http://amxx.pl/topic...-pluginow-amxx/
Plik misje.inido scieżka/do/addons/amxmodx/configs/

Dodawanie Questa:
Aby dodać Questa otwieramy plik misje.ini i dodajemy na końcu :
"Przedział" "ile" "typ misji" "nagroda expa"
  • Przedział:
    • 0 - od 1 do 25
    • 1 - od 26 do 50
    • 2 - od 51 do 75
    • 3 - od 76 do 100
  • Ile - Ile razy mamy wykonać daną akcje ( typ misji )
  • Typy Misji:
    • 1 - ZABIĆ x osób
    • 2 - Podłożyć x bombę
    • 3 - rozbroić x bombe
    • 4 - Zabić x razy z Head shotem
    • 5 - Uratować x hosty
    • 6 - Zadać x obrażeń.
    • x = pole ILE
  • Nagroda Expa - Nagroda w postaci expa otrzymana podczas ukończenia danej misji
Proszę o zgłaszanie wszelkich propozycji co można dodać itp. :) no i oczywiście do komentowania

ChengeLog:
Wersja 1 ( 21.01.2012 ):
- Opublikowanie pluginu.

Wersja 2 ( 22.01.2012 ):
- Dodanie odczytu misji z pliku misje.ini
- Dodano możliwość resetowania questów.
- Dodano menu główne.
- Wyświetlanie w HUD
- Dodanie zapis postępu questa do następnej mapy / do ponownego wrócenia na serwer
- Nowy typ misji: DMG - zadaj x obrażeń.
- Podziękowania dla byCZUS'sia za pomoc na gg z przerobieniem questów na Array: i pomoc przy napisaniu kodu odpowiadjącego za wczytanie misji

Wersja 3 ( 28.01.2012 ):
- Naprawiono bug z dodawaniem postępu poprzez wpisanie komendy KILL w konsoli
- W menu brakowało opisu dla questu RESUCE_HOSTAGES - teraz już jest
- Dźwięki z CoDMoD, (select)
- i naprawiono bug w związku z questami powyżej rozdziału pierwszego! :) Zamiast blokowania opcji w menu pojawia się komunikat :
Dołączona grafika
Jest to o wiele prostsze rozwiązanie, które u mnie działa ! :)
WYMAGANE USUNIĘCIUE PLIKóW
addons/amxmodx/data/vault/Gh0st_akt_quests
addons/amxmodx/data/vault/Gh0st_quests

Wersja 4 ( 02.02.2012 ):
- Poprawiono wyświetlanie HUDU
- Dodano możliwość zmiany wyglądu Hudu
- Dodano możliwość wyłączenia HUDU
- Nowa opcja w menu ( /questy ) - Zarzadzaj HUD

- Naprawa błędu dotycząca funkcji ... get_user_progress_need(id)
- * Info - w paczce Questy V4. nie ma pliku misje.ini gdyż, wystarczy podmienić plik .amxx i wszystko będzie działać jak należy



[info=Update]Zaktualizowano Questy do wersji 4 02.02.2012r. :)[/info]

Proszę o zrobienie nowych SS i wstawienie do postu :) bo ja jestem leniwy i mi się nie chce

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 81


#473171 FreeLVL

Napisane przez dasiek w 30.10.2012 21:54

Darmowy Level to modyfikacja która doda graczom lvl na start zależny od Aktualnie maksymalnego na serwerze.
Jak to działa?

Na początku rundy wyszukuje na serwerze gracza który ma największy level. Jego Lvl mnoży przez ustawiony procent (w zmiennej) i przy spawnie gdy gracz ma mniejszy lvl niż obliczony - dostaje go. Rzecz ta dzieje się co rundę. Przykład działania.

Gracz A - Komandos 80 Lvl.
Gracz B - Rambo 2 lvl.
------- gracz a ma największy lvl więc 20 % (domyślnie ustawiony procent najwyzszego którego gracze mają dostać) więc Gracz B Dostanie 16 lvli.
Gracz A Zmieia z Komandosa (80 Lvli) na Rambo gdzie ma 1 lvl.
Gracz B Gra Rambo z 16 LVLem.
------- po odrodzeniu Największym Lvlem na serwerze jest 16 lvl więc Gracz A dostanie jego 20%.

Ilość procentów można ustawić.

Otwieramy Silnik Coda i dodajemy przed plugin_init

new min_lvl = 0;
new Float:procent = 0.20; // liczba 0.20 oznacza 20 % max lvl'u. Dajac 0.5 damy 50 % a 1.0 - 100 % lvlu

Szukamy public NowaRunda() i przed
freezetime = true;
dodajemy
FindMaxLvl();
Szukamy Odrodzenie(id) i przed

if(punkty_gracza[id] > 0)
  PrzydzielPunkty(id);

dodajemy
if(poziom_gracza[id] < min_lvl)
{
  client_print(id,print_chat,"[Balans Cod] Wykrylem duze problemy z balansem lvli na serwerze");
  client_print(id,print_chat,"[Balans Cod] W ramach tego dostales %i na start",min_lvl);
  UstawDoswiadczenie(id,PobierzDoswiadczeniePoziomu(min_lvl)+1);
  poziom_gracza[id] = min_lvl;
  SprawdzPoziom(id);
}

Do pluginu dodajemy funkcje.
public FindMaxLvl()
{
min_lvl = 0;
new max_lvl=0;
for(new id=1;id<=32;id++)
{
  if(poziom_gracza[id] > max_lvl)
   max_lvl = poziom_gracza[id];
}
min_lvl = floatround(max_lvl*procent);
}

Kod nie jest Młody - kilka miechów temu zrobiłem go dla Siebie ale Widząc prośby o "lvl na star" postanowiłem opublikować. Jak jakieś błędy są proszę o napisanie. Ta wersja działała na moim serwerze.
  • +
  • -
  • 15