Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

zuniek231 - zdjęcie

zuniek231

Rejestracja: 12.02.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.10.2011 16:15
-----

#104262 autobh pod deathrun

Napisane przez igor2-10 w 08.01.2010 16:38

auto-unstuck Automatic Unstucking - AlliedModders
  • +
  • -
  • 1


#100786 Kompilator?

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 23.12.2009 10:29

#include

#define IP "83.143.134.128:27025"
#define PASS ""

Nie wydaje ci się że czegoś tu brakuje ? Samo include to za mało ;>
Daj tam co najmniej:
#include <amxmodx>

  • +
  • -
  • 2


#100787 Kompilator?

Napisane przez Knopers w 23.12.2009 10:30

nie moge sobie skompilowac pluginu ;/
webcompiler na amxmodx.org mi nie chce dzialac,
compiler.exe
wywala mi błąd w pierwszej linijce

#include <amxmodx>

#define IP "83.143.134.128:27025"
#define PASS ""

public plugin_init() {
        register_plugin("cmdRD", "1.0", "R3X")
        
        register_clcmd("say /ffa","redirect");
        register_clcmd("say ffa","redirect");
        register_clcmd("say_team /ffa","redirect");
        register_clcmd("say_team ffa","redirect");
}
public redirect(id){
        new szName[32];
        get_user_name(id, szName, 31);
        client_print(id, print_chat, "* Gracz %s zostal przekierowany na FFA", szName);

        client_print(id, print_console, ">> Przekierowanie na FFA");

        client_cmd(id, "Connect %s; password %s",IP, PASS);
        return PLUGIN_CONTINUE;
}

moglby mi to ktos skompilowac, albo poprawic ?


#include
Załączasz jakąś biblioteke ale nie napisałeś jaką. pewnie chciałeś załączyć amxmodx to zmien to na
#include <amxmodx>

@Edit : Ten to zawsze musi być pierwszy :F
  • +
  • -
  • 2


#100672 Przeniesienie Na Inny Serwer

Napisane przez Knopers w 22.12.2009 18:36

Pomógł (reputacje) dodaje się w prawym dolnym rogu każdego posta (taki zielony plusik w kółeczku zielony)
  • +
  • -
  • 1


#100661 Przeniesienie Na Inny Serwer

Napisane przez Rata w 22.12.2009 18:17

Mówisz i masz Przekierowanie dla początkujących - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 3


#100662 Przeniesienie Na Inny Serwer

Napisane przez F4n w 22.12.2009 18:17

#include <amxmodx>

#define IP "127.0.0.1"
#define PASS ""

public plugin_init() {
        register_plugin("cmdRD", "1.0", "R3X")
        
        register_clcmd("say /ffa","redirect");
        register_clcmd("say ffa","redirect");
        register_clcmd("say_team /ffa","redirect");
        register_clcmd("say_team ffa","redirect");
}
public redirect(id){
        new szName[32];
        get_user_name(id, szName, 31);
        client_print(id, print_chat, "* Gracz %s zostal przekierowany na FFA", szName);

        client_print(id, print_console, ">> Przekierowanie na FFA");

        client_cmd(id, "Connect %s; password %s",IP, PASS);
        return PLUGIN_CONTINUE;
}

#define IP "127.0.0.1" Tutaj wpisujesz IP Serwera
#define PASS "" Tutaj hasło, jak nie ma hasła serwer zostaw puste :)
  • +
  • -
  • 2