Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ZjadaczPasztetow - zdjęcie

ZjadaczPasztetow

Rejestracja: 11.01.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.12.2015 10:46
-----

#340551 Tabela serwerów Online v2.0 *AKTUALIZACJA*

Napisane przez Zapalka w 27.12.2011 17:53

Witam, chciałbym przedstawić wam Tabelę serwerów Online, jeden styl jest zaczerpnięty i odświeżony z tabeli od Dj ^^ d(-.-)b.

Tabelka standardowo posiada 3 style, oto one:
Standardowy:
Dołączona grafika

Black(z tabelki Dj ^^ d(-.-)b):
Dołączona grafika

oraz Blue:
Dołączona grafika


Tabelka standardowo odświeża informacje co 30 sekund, informacje odświeżane są AJAX'em, czyli bez odświeżania strony. Cała tabelka się nie przeładowywuje, odświeżają się same dane.
Oczywiście odstępy czasowe między odświeżeniami można dowolnie zmieniać.
Tabela obsługuje gry:
- Counter Strike 1.6
- Counter Strike: Source
- Counter Strike: Global Offensive
- Call of Duty 2
- Call of Duty 4
- Team Fortress 2
oraz serwery głosowe:
- Team Speak 3
- Ventrilo

Lista informacji, które pokazuje tabela:
- Status(online/offline),
- Nazwa serwera,
- IP serwera,
- Liczba graczy,
- Aktualnie grana mapa,
- Hasło(Tak/Nie),
- Cvary, które można dowolnie ustawić,
- Lista graczy wraz z ilością fragów (Po najechaniu myszką na liczbę graczy),
- Następną mapę (Po najechaniu myszką na aktualnie graną mapę, tylko serwery cs 1.6),
- Czas do zmiany mapy (Po najechaniu myszką na aktualnie graną mapę, tylko serwery cs 1.6),
- Link do HLTV (jeśli dodany)

Wszystkie pobierane informacje są zapisywane w cache aby przyśpieszyć ładowanie strony i odciążyć zarówno serwery gry jak i serwer www.

Tabela w żaden sposób nie ogranicza ilości wstawianych serwerów.

Teraz opiszę trochę edytowalną część pliku config.php
Linijka 8:
$main['cache_time']=30;

Na jaki czas mają zostawać zapisywane informacje.

Linijka 11:
$automatyczne_odswiezanie=30;

Co jaki czas informacje w tabelce mają być odświeżane
0 - wyłącza

Linijka 13:
$licz['ts3']=0;

Czy serwery Team Speak 3 mają być uwzględniane w podsumowaniu(pod serwerami)
0 - Nie
1 - Tak

Linijka 14:

$licz['ventrilo']=0;

Czy serwery Ventrilo mają być uwzględniane w podsumowaniu(pod serwerami)
0 - Nie
1 - Tak

Linijka 16:
$podsumowanie=1;

Czy podsumowanie ma być pokazywane(pod serwerami)
0 - Nie
1 - Tak


Linijka 18:
$nazwa_serwera=0;

Pobierać nazwę serwera przy połączeniu czy używać tej wpisanej niżej.

0 - Stała nazwa serwera pobierana z tego pliku
1 - Nazwa serwera pobierana przy połączeniu z serwerem.


Dalej ustawia się cvary, które mają być pobierane i widoczne po najechaniu myszką na nazwę serwera:
$cvars[]= array(
'cs'=>array(0=>array(0=>'amxmodx_version',1=>'Wersja amxx:'),1=>array(0=>'amxbans_version',1=>'Wersja amxbans:'),2=>array(0=>'mp_timelimit',1=>'Czas mapy:')),
'csgo'=>array(0=>array(0=>'sourcemod_version',1=>'Wersja SourceMod:'),1=>array(0=>'mp_maxrounds',1=>'Liczba rund:'),2=>array(0=>'deathmatch',1=>'DeathMatch:')),
'cssource'=>array(0=>array(0=>'sourcemod_version',1=>'Wersja SourceMod:'),1=>array(0=>'mp_maxrounds',1=>'Liczba rund:'),2=>array(0=>'deathmatch',1=>'DeathMatch:')),
'tf2'=>array(0=>array(0=>'mp_allowNPCs',1=>'NPC Włączone:'),1=>array(0=>'mp_timelimit',1=>'Czas mapy:'),2=>array(0=>'deathmatch',1=>'DeathMatch:')), 'ventrilo'=>array(0=>array(0=>'version',1=>'Wersja:'),1=>array(0=>'channelcount',1=>'Liczba kanałów:'),2=>array(0=>'uptime',1=>'Czas online:')), 'ts3'=>array(0=>array(0=>'virtualserver_version',1=>'Wersja:'),1=>array(0=>'virtualserver_channelsonline',1=>'Liczba kanałów:'),2=>array(0=>'virtualserver_uptime',1=>'Czas online:')),
'cod2'=>array(0=>array(0=>'g_gametype',1=>'Typ gry:'),1=>array(0=>'shortversion',1=>'Wersja:'),2=>array(0=>'scr_friendlyfire',1=>'FriendlyFire:')), 'cod4'=>array(0=>array(0=>'g_gametype',1=>'Typ gry:'),1=>array(0=>'shortversion',1=>'Wersja:'),2=>array(0=>'_Mod',1=>'Mod:')),
);

Cvary ustawia się dla danej gry, nie dla serwera.

Następnie można ustawić nazwę gry pokazującą się po najechaniu na ikonkę przy serwerze:
$games[]=array(
'cs'=>'Counter Strike 1.6',
'csgo'=>'Counter Strike: Global Offensive',
'cssource'=>'Counter Strike: Source',
'tf2'=>'Team Fortress 2',
'ventrilo'=>'Ventrilo',
'ts3'=>'Team Speak 3',
'cod2'=>'Call of Duty 2',
'cod4'=>'Call of Duty 4',
);


No i w końcu możemy ustawić swoje serwery ;)
$serwers[]=array(
'nazwa'=>'Nazwa serwera',
'ip'=>'adres IP serwera',
'game'=>'skrót od nazwy gry', // lista skrótów dostępna niżej
'hltv'=>'adres do hltv serwera',
'on'=>1, // Czy serwer ma być włączony(jeśli ustawisz na 0 to nie będzie go na liście)
'new'=>0, // Czy przy nazwie serwera ma być pokazywana ikonka "new" 0-nie 1-tak
'offline'=>0 // Czy serwer ma być pokazywany na liście jako wyłączony
);


Skróty nazw gier, które należy wstawiać przy dodawaniu serwera:
ts3 - Team Speak 3
cs - Counter Strike 1.6
ventrilo - Ventrilo
tf2 - Team Fortress 2
csgo - Counter Strike: Global Offensive
cod2 - Call of Duty 2
cod4 - Call of Duty 4
cssource - Counter Strike: Source

Z ostatniej opcji, 'offline' należy skorzystać, jeśli serwer jest ciągle wyłączony a ma być pokazywany w tabeli.
Dzięki zaznaczeniu tej opcji przyśpieszymy ładowanie tabeli.

Style dostępne są w folderze status. Aby użyć danego stylu wchodzimy do tego folderu, następnie wchodzimy do folderu do folderu z wybranym stylem no i kopiujemy plik style.css podmieniając ten znajdujący się w folderze status.

Jeśli chcemy stworzyć własny styl tabelki otwieramy plik style.css znajdujący się w folderze status, i tam mamy wszystko co jest potrzebne do zmian.
Własne kolory tła tabelki można pobrać ze strony: http://colorzilla.com/gradient-editor
.srvgora - tło górnego paska(Gra, Nazwa serwera...)
.srodek - cała reszta tabelki



Instrukcja instalacji tabelki

Tabelkę można zainstalować na dwa sposoby.
UWAGA! Nie można zmieniać nazw folderów ani plików, po zmianie nie ma gwarancji na działanie tabelki!

Jeśli posiadamy forum phpbb by przemo:
Zawartość pobranego archiwum wgrywamy bezpośrednio do głównego folderu forum(nie może być żadnych podkatalogów), tak aby plik status.php był wraz z innymi plikami forumowymi.
Wchodzimy do folderu status i ustawiamy CHMODY folderu cache na 777.
W tym momencie można dokonać konfiguracji pliku config.php.
No i ostatni krok, otwieramy plik index.php w głównym folderze forum i szukamy linijki na końcu pliku: "// display the index" i przed lub pod nią wklejamy ten kawałek kodu:
include($phpbb_root_path . 'status.php');

I tabelka gotowa, będzie się ona pokazywała na stronie głównej forum pod headerem i menu.


Jeśli posiadamy inne forum lub chcemy dodać tabelkę za pomocą ramki(iframe):
Jest to gorszy sposób ze względu na to, że chmurki pokazujące np. listę graczy na serwerach mogą być ucinane jeśli będą wykraczały poza ustaloną wielkość ramki.
Początek instalacji jest taki sam, zawartość pobranego archiwum wgrywamy bezpośrednio do głównego folderu forum(nie może być żadnych podkatalogów), tak aby plik status.php był wraz z innymi plikami forumowymi.
Wchodzimy do folderu status i ustawiamy CHMODY folderu cache na 777.
W tym momencie można dokonać konfiguracji pliku config.php.

No i ostatni krok, wchodzimy do panelu administracyjnego forum i dodajemy nowe ogłoszenie na stronę główną.
W treści ogłoszenia wpisujemy:
<iframe src="http://twojeforum.pl/status.php" width="100%" height="100%" frameborder="0" scrolling="no"/>

Instalacja zakończona, na stronie głównej forum powinna pojawić się tabelka.



W tej wersji tabelki poprawiłem wszystkie błędy, które ja lub wy spotykaliście i zgłosiliście.

Wszystkie problemy z tabelką oraz nowe pomysły dotyczące jej opisujcie w tym temacie.
Gdy tylko znajdę trochę więcej czasu to dodam panel, dzięki któremu będzie można w bardzo łatwy sposób zarządzać całą tabelką.


Wersja demonstracyjna tabelki: http://zapalka.net.pl/phpbb/

download
Załączony plik  Tabela serwerów v2.0.rar   192,99 KB  2740 Ilość pobrań

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 39


#693177 [ROZWIĄZANE] Dwie funkcje w case

Napisane przez GwynBleidD w 17.03.2015 12:29

1. jeśli podajesz kilka funkcji do case w pawn, muszą one być otoczone klamrami. w pawnie switch/case działa inaczej niż w C++ (w C++ wykonuje wszystko do breaka, nawet jeśli jest z obcego case, w pawnie działa to bardziej jak sekwencja wielu if/else, więc tak jak w przypadku if, else, for itp wiele instrukcji musi być otoczonych klamrami (musi być to oddzielny blok kodu).

 

2. nie poidajesz ID usera do set_task, więc skąd w MojaFunkcja ma się on wziąć? Poza tym używanie do tego taska to przesada... No chyba, że potrzebujesz tego 1 sekundowego opóźnienia. Można to przecież wywołać tak:

 

case 5: MojaFunkcja(id);

  • +
  • -
  • 1


#693153 [ROZWIĄZANE] Dwie funkcje w case

Napisane przez GwynBleidD w 17.03.2015 01:02

To może przedstaw w jaki sposób to robiłeś?


  • +
  • -
  • 1


#693165 [ROZWIĄZANE] Dwie funkcje w case

Napisane przez Wielkie Jol w 17.03.2015 08:15

W tasku możesz wywołać tylko jedną funkcję, no chyba, że ta funkcja w swojej funkcji wywołuje kolejną funkcję xD

 

Więc albo wywołujesz dwa taski, albo

case 1: {
	funkcja1();
	funkcja2();
}

  • +
  • -
  • 1


#690791 [KOSZ] Prośba o przerobienie pluginu

Napisane przez FejmZPolski w 28.02.2015 23:26

Jestem zbyt leniwy:

użyczysz .sma ? :P

 

Twoja hipoteza staje się tezą poprawną :)




#690800 [KOSZ] Prośba o przerobienie pluginu

Napisane przez FejmZPolski w 01.03.2015 00:21

Ten plugin odpowiada, za tworzenie menu, jednak potrzebuje pluginu, który ową funkcję wykonuje. Prawdopodobnie silnik ;P




#690828 [KOSZ] Prośba o przerobienie pluginu

Napisane przez FejmZPolski w 01.03.2015 10:03

Nie, dalej to nie ten plik, daj wszystkie xD

 

PFF co ja gadam, to ten plik nr 1 :D

 

Łap, i powiedz, czy działa ;P

Załączone pliki




#690834 [KOSZ] Prośba o przerobienie pluginu

Napisane przez FejmZPolski w 01.03.2015 10:29

Dobra, po pierwsze musisz w rzucić sobie .include do folderu scriptings/include (tam gdzie masz kompilator)

 

Ponieważ potrzebuje dodatwkoych modułów, nie wiem czy amxxssowska wersja ma csdm w kompilatorze.

 

Popraiwłem trochę wersje, i masz:
 

http://amxx.pl/kompi...=csdm_equip.sma

 

 

(na gorze po lewej masz przycisk Kompiluj)

Załączone pliki




#687949 RoundSoundy UNIKAT PART II

Napisane przez derox w 12.02.2015 20:31

Postanowiłem bo tak dużym sukcesie poprzedniej paczki stworzyć kolejną, która myślę również do równa poprzedniej a może ją nawet przebije. Będę nowe paczuszki wrzucał regularnie co 2-3 tygodnie tak aby wprowadzać nowości do moich składanek. Jest możliwość odsłuchu RoundSoundu poniżej :)
 
 
Ilość kawałków: 16
Typ dźwięku: Mieszane
Długość utworów: 15-20 sec
 
Lista utworów według listy: 
 
1. Timmy Trumpet & Savage - Freaks
2. Sia - You're Never Fully Dressed Without a Smile
3. Mig - Nie ma mocnych na Mariolę
4. Martin Tungevaag - Vidorra
5. MARIOO - ONA MA FOCH
6. MARIO BISCHIN - SEXY MAMA feat DONK
7. Marcin Siegieńczuk - Martini z lodem
8. Lolita - Joli Garçon
9. ItaloBrothers - This Is Nightlife
10. Dillon Francis, DJ Snake - Get Low
11. Fun.: We Are Young ft. Janelle Monáe
12. ENERGY 2000 vol.36 Whistle-Flo Rida
13.  Charli XCX - Break The Rules (Sava & Razz Remix)
14. C-BooL - Do You Know
15. Cash Cash - Take Me Home feat. Bebe Rexha
16. BBX - Making Luv
 
 
Odsłuch: 
https://www.youtube.com/watch?v=XVTyWH_3SHU

Pobijmy to 1600 wyświetleń tego tematu! :D

download
http://www.speedysha...nd-by-Derox.rar


  • +
  • -
  • 7


#302663 Minecraft Engine

Napisane przez diablix w 03.10.2011 15:31

Minecraft Engine 0.3
by diablix & DarkGL

opis
Jest to modyfikacja a w zasadzie spore narzędzie dla osób w miarę ogarniających PAWN'a
Dodaje do gry klocki i cały system z minecrafta. Wtajemniczeni mogą przerobić go
pod np. basebuildera czy inne mody :) Wygląda to naprawdę ciekawie,
i sporo pomysłów oraz pracy poświęciliśmy temu "silnikowi", więc zachęcam do testowania,
oraz tworzenia modów z jego wykorzystaniem :)

wymagane moduly
  • Fakemeta
  • Engine
  • Fun
instalacja
  • modele oraz dźwięki wrzucamy wg. reguły Folder sound -> cstrike/
  • minecraft.amxx do addons/amxmodx/plugins
  • dopisujemy minecraft.amxx na końcu pliku konfiguracyjnego plugins.ini (addons/amxmodx/configs/)
inne informacje



Zasmieszczam video z wersji 0.1 lekko pobugowanej :)

http://www.youtube.com/watch?v=FEDblaxhukw

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 49


#333653 /kup, /premium czyli info w motd jak kupić klase premium

Napisane przez Rob Zombie ` w 12.12.2011 19:22

opis

Dzięki temu pluginowi po wpisaniu na serwerze w say komendy: /kup lub /premium wyskoczy okienko motd z informacją "Jak kupić premium" ;)

instalacja

1. kup_premium.amxx wklejamy do addons/amxmodx/plugins
2. premium.txt wklejamy do addons/amxmodx/data
3. Otwieramy addons/amxmodx/configs/plugins.ini i dopisujemy linijkę kup_premium.amxx
4. Restartujemy serwer/Zmieniamy mapę i Gotowe.


konfiguracja

Informacje dotyczące kupna klasy premium tj. nr gg/mail gdzie trzeba się zgłosić czy co tam wymyślicie można zmieniać w pliku premium.txt

inne informacje

Plugin napisałem na prośbę jednego z użytkowników amxx.pl, dlatego postanowiłem udostępnić go wszystkim. Plik premium.txt podam lecz będzie on PUSTY ponieważ nie odrobiłem lekcji z html'a ale wiem, że napisanie własnego info jak kupić premium z dobrym poradnikiem nie sprawi nikomu większego kłopotu ;P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 24