Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Mattes - zdjęcie

Mattes

Rejestracja: 05.01.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.05.2014 15:49
-----

Moje tematy

Klasa Mechanik

14.03.2014 00:53

Witam,

potrzebuje klasy Mechanik na wzor klasy inzyniera z ta roznica ze:

czas budowy dzialka zalezy od INT x+INT/0.1

Wytrzymalosc dzialka x+INT

dmg dzialka x+INT/0.2

Modyfikacje klas 5

04.03.2014 06:43

Witam,

mam problem z modyfikacja 5 klas,szukalem kombinowalem starajac sie to zrobic samemu ale nie da rady.

 

proszę o zmiany

 

klasa Wolf - odleglosc teleportu uzalezniona od ilosci inteligencji,dodac exhaust na 2 "machniecia" by co 3 teleportowalo.Obrazenia z broni(obu)  zalezne od ilosci inteligencji dmg+int

 

klasa sanitariusz - na nozu po uzyciu ppm reanimuje sojusznika ,posiada 3 apteczki,dodatkowo regeneruje mu sie hp na nozu do 100 hp.Jesli mozna chcialbym 2 wersje-1 z reanimacja swoich a 2 z niszczeniem cial wrogow za te wydarzenie dostaje 50 exp

 

Spetsnaz -obecnie przy tej klasie widnieja speciale,czy jest jakis sposob by widziala je tylko klasa posiadajaca te zdolnosc czyli osoba ktora nia gra a nie wszyscy.

 

Legendarny Saper - posiada dynamit oraz miny..problem w tym ze wszystko jest na 1 bindzie,poprosze o ustawienie dynamitu na radio "z" a miny standardowo "e".Ewentualnie o stworzenie menu w ktorym po 1 jest mina a 2 dynamit ktore stawia po wybraniu opcji.

 

lotnik - dodanie spadochronu pod "e"

Problem ze skryptem w okreslaniu 1/x broni

25.02.2014 21:04

Witam, mam problem z dzialaniem klasy a mianowicie chce ustawic by od 1do 20 lvl klasa miala 1/3 z okreslonej broni a od 20+lvl klasa miala z tej samej broni 1/1.

Niestety dziala to tak ze bron w ktorej ustalilem prarametry utrzymuje to co powinna lecz kazda inna zabija za pierwszym razem(1/1).

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}


public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits ,id){
	
	new weapon = get_user_weapon(idAtt);
	
	if(cod_get_user_level(idAtt) =< 19 && weapon == CSW_DEAGLE)
	{
		if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 3) != 1 )
			return HAM_IGNORED;	
	}
	else if(cod_get_user_level(idAtt) >= 20 && weapon == CSW_DEAGLE)
	{

		if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 1) != 1 )
			return HAM_IGNORED;	
	}
return HAM_IGNORED;	}
	cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
	SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

	return HAM_HANDLED;
}

Przerobienie perków z Nowego Cod Mod na Stary

19.02.2014 23:23

Witam,

poprosze o konwersje podanych perków na starego coda.