Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Mattes - zdjęcie

Mattes

Rejestracja: 05.01.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.05.2014 15:49
-----

Moje posty

W temacie: [ROZWIĄZANE] Prośba o klasę Opanowany

18.03.2014 00:58

Ach, no tak.

pod #include <codmod>

dodaj

#include <fakemeta>

 

bedzie dzialac.

W temacie: [ROZWIĄZANE] Prośba o klasę Opanowany

17.03.2014 17:29

Co dokladnie nie dziala?Sprawdzalem klase na testowym serwerze i wszystko bylo Ok.

W temacie: Proszę o Klasę "Cameleon" i 10 innych

17.03.2014 12:54

 

Czemu nie moge skompilować pliku ?

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
 
QTM_CodMod.sma(704) : error 021: symbol already defined: "WybierzKlase_Handler"
 
1 Error.
Could not locate output file QTM_CodMod.amxx (compile failed).

Blad pokazuje ze " wybierz klase handler" byl juz zdefiniowany.Miales dwukrotnie to samo w kodzie.Lap.

http://www.wklej.org/id/1302233/

 

W temacie: [ROZWIĄZANE] Prośba o skompilowanie pliczkow

17.03.2014 12:02

Nie ten folder wyslany..

http://www34.zippysh...89575/file.html

Poprawione.

W temacie: [ROZWIĄZANE] Prośba o klasę Opanowany

17.03.2014 11:39

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>


   
new const nazwa[]   = "Opanowany";
new const opis[]    = "Ak47 i ogranicznik rozrzutu z niego ";
new const bronie    = (1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 5;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Mattz");
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);  
	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
	if(ma_klase[id] && get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_ATTACK)
	{
		new Float:punchangle[3]
		pev(id, pev_punchangle, punchangle)
		for(new i=0; i<3;i++) 
				punchangle[i]*=0.9;
		set_pev(id, pev_punchangle, punchangle)
	}
}