Powiem szczerze, nie sądziłem, że spotka się to z takim zainteresowaniem
Na pewno niektórych ucieszy fakt, iż udało mi się znaleźć i wstępnie przystosować (podmiana rąk i rękawiczek)
modele noży z operacji Shattered Web: Nomad, Skeleton, Survival i Paracord.
Chciałbym jednak nieco ostudzić entuzjazm, bo ze względu na to ile czasu zajmuje konwersja modeli,
finalna wersja 2.0 pojawi się za co najmniej miesiąc, bo jak na razie zrobionych jest 7 z 45 modeli.
Mimo to przy tych 7 broniach (i wcześniejszych skinach noży) licznik ogólny wynosi aktualnie 571 skinów.
Oczywiście jeśli znajdą się jacyś chętni do Gwardii Dumbledore'a pomocy w tych pracach być może uda się ją wydać szybciej.
Ochotnicy wysłać do mnie prywatną wiadomość i postaram się przygotować instrukcję krok po kroku jak to wygląda.
W żadnym wypadku nie trzeba nic programować, to jest głównie zabawa z plikami tekstowymi i sklejaniem modelu w MilkShape.
Masowe generowanie modeli dla danej broni z przygotowanego szablonu i tekstur jest zautomatyzowane skryptem w pythonie,
który napisałem, więc nie jest to aż taka żmudna praca.
Jeśli ktoś jest w posiadaniu ciekawych skinów, a właściwie ich tekstur o rozdzielczości 512px x 512px,
też może się ze mną skontaktować, bo tych nigdy za mało.
Tymczasem mam w planach wydanie wersji 1.4, która będzie zawierać wszystkie zmiany bez submodeli.
Najprawdopodobniej zaraz potem pojawi się także wersja 2.0 beta, gdzie po prostu brakować będzie skinów do części broni.
PS. Jako, że nie podobają mi się standardowe noże z CS:GO zarówno dla CT jak i TT zostały one zamienione na jeden model.
Jest to nóż z CS 1.6 dodany do CS:GO na 20 rocznicę gry, który został z powrotem przeportowany do CS 1.6