Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Ziolox - zdjęcie

Ziolox

Rejestracja: 26.12.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.08.2014 14:42
-----

#650931 Bardzo proszę o 30 klas min Cyrax , Codname 47.

Napisane przez Paka w 18.07.2014 11:54

Proszę bardzo :)

 


 

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Elite Snajper";
new const opis[]    = "1/1 awp , prawie niewidoczny przy kucaniu z nożem.";
new const bronie    = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 25;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
    
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
 
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    ma_klase[id] = false;
 
}
 
 
//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
 
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED; 
 
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
 
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
 
if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0) 
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
 
return HAM_IGNORED;
}

 


 

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
        
new const nazwa[]   = "Navy Seals";
new const opis[]    = "3x miny z obrażeniami z inta , mniej widoczny.";
new const bronie    = (1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_P90);
new const zdrowie   = 25;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 10;
    
new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"
 
new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];
 
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");
 
register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");
 
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);
 
}
 
public plugin_precache()
{
 
precache_model(modelMiny);
sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");
 
}
 
public client_disconnect(id)
{
 
new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
while(entMiny > 0)
{
if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
 
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 60);
 
ilosc_min_gracza[id] = 3;
ma_klase[id] = true;
 
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    ma_klase[id] = false;
 
}
 
public cod_class_skill_used(id)
{
        
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
}
else
{
 
ilosc_min_gracza[id]--;
 
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
 
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
 
entity_set_model(ent, modelMiny);
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
 
drop_to_floor(ent);
 
set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
}
}
 
public fwSpawn_Miny(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_min_gracza[id] = 3;
}
 
public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;
 
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
 
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
 
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast_miny);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
 
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
 
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
 
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
 
cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
}
 
public NowaRunda_Miny()
{
new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(entMiny > 0)
{
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}

 

 


 

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Speedhacker";
new const opis[]    = "szybki , 1/3 z noża , trochę mniej widoczny.";
new const bronie    = (1<<CSW_GLOCK18);
new const zdrowie   = 25;
new const kondycja  = 60;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
 
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 60);
ma_klase[id] = true;
 
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    ma_klase[id] = false;
 
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED; 
 
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
 
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
 
                  if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1) 
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
}
 
return HAM_IGNORED;
}
lub


 

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
        
new const nazwa[]   = "Speedhacker";
new const opis[]    = "szybki , 1/3 z noża , trochę mniej widoczny.";
new const bronie    = (1<<CSW_GLOCK18);
new const zdrowie   = 25;
new const kondycja  = 60;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ostatnio_prawym[33];
 
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
 
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 60);
ma_klase[id] = true;
 
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    ma_klase[id] = false;
 
}
 
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && !ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
 
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
 
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}
 

 

 




#650982 Bardzo proszę o 30 klas min Cyrax , Codname 47.

Napisane przez Paka w 18.07.2014 14:37

Spoiler
)|(1<

 

 

Spoiler

 

 




#650989 Bardzo proszę o 30 klas min Cyrax , Codname 47.

Napisane przez Paka w 18.07.2014 14:57

Spoiler
)|(1<

 

 

 




#651245 Bardzo proszę o 30 klas min Cyrax , Codname 47.

Napisane przez Alelluja w 19.07.2014 14:29

Proszę

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#651252 Bardzo proszę o 30 klas min Cyrax , Codname 47.

Napisane przez Alelluja w 19.07.2014 14:46

Proszę masz tutaj 2 klasy Jedną poprawioną bo Pan Paka nie dodał Premki do Ghost

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#651254 Bardzo proszę o 30 klas min Cyrax , Codname 47.

Napisane przez Alelluja w 19.07.2014 14:51

Proszę Następna

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#651256 Bardzo proszę o 30 klas min Cyrax , Codname 47.

Napisane przez Alelluja w 19.07.2014 15:03

Proszę ^D^ :^D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#648038 Proszę o 5 klas min. Sayeret Matkal , Vietcong

Napisane przez Rynek w 06.07.2014 15:05

Reszta

Załączony plik  codclass_Jesse_James.sma   4,01 KB  20 Ilość pobrań
  codclass_Jesse_James.amxx

 

Załączony plik  codclass_Wasilij_Zajcev.sma   3,29 KB  24 Ilość pobrań
  codclass_Wasilij_Zajcev.amxx

 

Załączony plik  codclass_Toksyczny_Johny.sma   2,71 KB  19 Ilość pobrań
  codclass_Toksyczny_Johny.amxx




#648025 Proszę o 5 klas min. Sayeret Matkal , Vietcong

Napisane przez Rynek w 06.07.2014 14:07

Załączony plik  codclass_Sayeret_Matkal.sma   2,18 KB  20 Ilość pobrań
  codclass_Sayeret_Matkal.amxx

 

@edit:

 

Załączony plik  codclass_Vietcong.sma   2,75 KB  22 Ilość pobrań
  codclass_Vietcong.amxx




#631004 Proszę o klasę Elitarny Snajper oraz 7 innych

Napisane przez dredek w 08.04.2014 20:45

Porucznik Borewicz :)

 

Sprawdź czy czegoś nie poknociłem.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#631024 Proszę o klasę Elitarny Snajper oraz 7 innych

Napisane przez IQa w 08.04.2014 21:59

Elitarny Snajper:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#631082 Proszę o edycję klasy "Makarov"

Napisane przez Sh4dy w 09.04.2014 12:46

Bardzo proszę o edycję tej klasy : 

 

Nie działa niewidzialność na nożu ( chciałbym żeby był całkowicie niewidoczny na nożu) a nie działa wcale , oraz 20 obrażeń więcej nie 15 . Opis niech będzie ten sam co jest. Jeszcze staty , Int : 0 , Zdrowie : 35 , Wtrzymałość : 45 , Kondycja : 45. I auto przeładowanie za killa proszę żeby było jak jest.

 

Jeśli Cię dobrze zrozumiałem to zrobiłem tak

Zmiana stat na te co dałeś, dodanie niewidzialności (1 na 255 ) na nożu oraz z 15 dmg zrobienie 20

Tak piszesz więc tak zrobiłem, nie widzialność była ale musisz dodać i zarejestrować inny kod na nóż.

łap załącznik.

Załączone pliki




#630025 Proszę o klasę Elitarny Snajper oraz 7 innych

Napisane przez Dziobak? w 03.04.2014 23:22

Proszę Chirurga

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)

new sprite_white;
new ilosc_apteczek_gracza[33];

new const nazwa[] = "Chirurg";
new const opis[] = "Posiada  2x apteczki , 10 dmg z Ump i P90.";
new const bronie = 1<<CSW_UMP45 | 1<<CSW_P90
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

new bool: ma_klase[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin("Medyk", "1.0", "Play");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_think("medkit","MedkitThink");
	
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public plugin_precache()
{
	sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
	precache_model("models/w_medkit.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
	ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;

public cod_class_skill_used(id)
{
	if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 apteczki na runde!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
		
	ilosc_apteczek_gracza[id]--;
	
	new Float:origin[3];
	entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
	
	new ent = create_entity("info_target");
	entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
	entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
	entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
	entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
	entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);
	
	
	entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
	set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) 	;
	drop_to_floor(ent);
	
	entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public MedkitThink(ent)
{
	new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	new dist = 300;
	new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);

	if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
	{		
		new Float:forigin[3];
		entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
		
		new entlist[33];
		new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);
		
		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{		
			new pid = entlist[i];
			
			if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
				continue;
			
			new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
			new zdrowie = get_user_health(pid);
			new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
			if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);	
		}
		
		entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
		entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
	{
		remove_entity(ent);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
		set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );
		
	new Float:forigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
					
	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);
		
	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
	write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] );
	write_coord( iOrigin[2] );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] + dist );
	write_coord( iOrigin[2] + dist );
	write_short( sprite_white );
	write_byte( 0 ); // startframe
	write_byte( 0 ); // framerate
	write_byte( 10 ); // life
	write_byte( 10 ); // width
	write_byte( 255 ); // noise
	write_byte( 255 ); // r, g, b
	write_byte( 100 );// r, g, b
	write_byte( 100 ); // r, g, b
	write_byte( 128 ); // brightness
	write_byte( 0 ); // speed
	message_end();
	
	entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
	entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);
	
	    
	return PLUGIN_CONTINUE;

}

public ResetHUD(id)
	ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;

public client_disconnect(id)
{
	new ent = find_ent_by_class(0, "medkit");
	while(ent > 0)
	{
		if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(ent);
		ent = find_ent_by_class(ent, "medkit");
	}
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_UMP45)
			cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		if(weapon == CSW_P90)
			cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		}
	
	
	return HAM_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 1


#630103 Proszę o klasę Elitarny Snajper oraz 7 innych

Napisane przez IQa w 04.04.2014 15:40

Łapa (flaga H)j:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#597588 Prośba o 12 perków między innymi "kamizelka kuloodporna"

Napisane przez Drago36 w 27.12.2013 21:36

Naboje dużego kalibru

Załączony plik  Nabojeduzegokalibru.sma   1,03 KB  24 Ilość pobrań
  Nabojeduzegokalibru.amxx


  • +
  • -
  • 3