Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Bardzo proszę o 30 klas min Cyrax , Codname 47.Pilnie potrzebne liczę na odpowiedzi .

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ziolox

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Imię:Antoni
  • Lokalizacja:CK
Offline

Napisano 16.07.2014 19:43

Hmm panowie z góry dziękuję . Będę wdzięczny .
 
Nazwa : Wsparcie Wojskowe 
Staty: 
Inteligencja : 0 
Zdrowie : 40 
Wytrzymałość : 10 
Kondycja : 10 
Broń : Mp5 
Opis: Posiada 2x rakiety , 1/5 na zadanie 2x obrażeń 
 
 
Nazwa : Toksyczny Johny 
Staty: 
Inteligencja : 10 
Zdrowie : 30 
Wytrzymałość : 0 
Kondycja : 20 
Broń : ak47 , deagle , 2x he 
Opis: Po naładowaniu noża (dość szybkim) zatruwa przeciwników. [obrażenia mogą być zależne od inta trucia] 
 
Nazwa : Nocny Kruk 
Staty: 
Inteligencja : 15 
Zdrowie : 30 
Wytrzymałość : 10 
Kondycja : 10 
Broń : p90 , tmp 
Opis: Widzi niewidzialnych , ciche kroki , 1/7 na oślepienie wroga. 
 
Nazwa : Infiltrator (premium) 
Staty: 
Inteligencja : 0 
Zdrowie : 35 
Wytrzymałość : 20 
Kondycja : 30 
Broń : m4a1 , deagle , 2x flesh 
Opis: Posiada radar na którym widzi wrogów , ciche kroki 
 
Nazwa : Wasilij Zajcev 
Staty: 
Inteligencja : 0 
Zdrowie : 20 
Wytrzymałość : 0 
Kondycja : 0 
Broń : scout , 1x he 
Opis: Posiada scouta który ma 1/2 na zamrożenie wroga np na 3-4sec , 150% obrażeń + int ze scouta. 
 
Nazwa : Jesse James 
Staty: 
Inteligencja : 0 
Zdrowie : 50 
Wytrzymałość : 0 
Kondycja : 20 
Broń : usp , 1x he 
Opis: 2x większe obrażenia z usp , 3x mina , mniej widzialny 
 
Nazwa : Nano żołnierz 
Staty: 
Inteligencja : 0 
Zdrowie : 40 
Wytrzymałość : 20 
Kondycja : 0 
Broń : x1014 , deagle 
Opis: Posiada 2x elektromagnes militarny który przyciąga broń przeciwnika. 
 
Nazwa : Vietcong 
Staty: 
Inteligencja : 20 
Zdrowie : 30 
Wytrzymałość : 0 
Kondycja : 30 
Broń : Gail , 2x flaesh 
Opis: Posiada Gaila który ma 1/4 na zamrożenie wroga (np na 2-3 sec) 
 
Nazwa : Sayeret Matkal 
Staty: 
Inteligencja : 0 
Zdrowie : 45 
Wytrzymałość : 0 
Kondycja : 15 
Broń : mac10 , tmp 
Opis: 3sec nieśmiertelności co runde , 30% obrażeń z mac10 
 
Nazwa : Sierżant Makarov (mega premium) lub (premium) 
Staty: 
Inteligencja : 20 
Zdrowie : 30 
Wytrzymałość : 30 
Kondycja : 40 
Broń : x1014 , deagle , 2x he 
Opis: Szybki , Wytrzymały , 20 obrażeń więcej z autopompy , 2x mina , bezlik ammo , niewidka na nożu. 
 
Nazwa : Elite Snajper (tak jak Makarov) 
Staty: 
Inteligencja : 10 
Zdrowie : 20 
Wytrzymałość : 30 
Kondycja : 20 
Broń : Awp , deagle 
Opis: 1/1 awp , prawie niewidoczny przy kucaniu z nożem. 
 
Nazwa : Frost (premium) 
Staty: 
Inteligencja : 0 
Zdrowie : 30 
Wytrzymałość : 10 
Kondycja : 20 
Broń : m4a1 , deagle 
Opis: Posiada 2 granaty zamrażające i 1/5 na zamrożenie wroga podczas strzału. 
 
Nazwa : Human Torch ( Premium) 
Staty: 
Inteligencja : 10 
Zdrowie : 30 
Wytrzymałość : 10 
Kondycja : 0 
Broń : ak47 , deagle 
Opis: 2x granat podpalający ( zadaje 50dmg) i podlala , 1/5 na podpalenie wroga podczas strzały na 5 sec. 
 
Nazwa : Navy Seals 
Staty: 
Inteligencja : 20 
Zdrowie : 25 
Wytrzymałość : 10 
Kondycja : 20 
Broń : p90 , mac10 
Opis: 3x miny z obrażeniami z inta , mniej widoczny. 
 
Nazwa : Cyrax 
Staty: 
Inteligencja : 0 
Zdrowie : 20 
Wytrzymałość : 20 
Kondycja : 25 
Broń : m4a1 , deagle 
Opis : Po wciśnięciu "E" całkowicie niewidzialny przez 8 sec i ma ciche kroki. 
 
Nazwa : Ghost (Mega premium) 
Staty: 
Inteligencja : 20 
Zdrowie : 30 
Wytrzymałość : 30 
Kondycja : 20 
Broń : m4a1 , deagle , 2x he 
Opis : 15 obrazen wiecej z m4 , 2 rakiety , 2 skoki 
 
Nazwa : Szalony Rusher (Mega Premium) 
Staty: 
Inteligencja : 20 
Zdrowie : 40 
Wytrzymałość : 20 
Kondycja : 30 
Broń : autopompa , m3 , deagle 
Opis : Posiada 20 + int obrażeń z m3 i 15 + int obrażeń z autopompy. 
 
Nazwa : SWAT 
Staty: 
Inteligencja : 0 
Zdrowie : 35 
Wytrzymałość : 0 
Kondycja : 10 
Broń : Aug 
Opis : Posiada 15dmg z aug bez inta , 1/5 na wyrzucienie broni przeciwnika. 
 
Nazwa : Smoke 
Staty: 
Inteligencja : 0 
Zdrowie : 20 
Wytrzymałość : 10 
Kondycja : 20 
Broń : mp5 , 2x flesh 
Opis : Posiada 2x repliki (które mają po 200hp) 
 
Nazwa : Doktor 
Staty: 
Inteligencja : 10 
Zdrowie : 20 
Wytrzymałość : 10 
Kondycja : 15 
Broń : m4a1 
Opis : Posiada 3x apteczka , potrafi wskrzeszać członków drużyny. 
 
Nazwa : Legionista (Premium) 
Staty: 
Inteligencja : 0 
Zdrowie : 40 
Wytrzymałość : 0 
Kondycja : 10 
Broń : m4a1 , ak47 
Opis : Dodatkowe 10 + int obrażeń z ak i m4 , 2x skok 
 
Nazwa : Crysis (premium) 
Staty: 
Inteligencja : 20 
Zdrowie : 20 
Wytrzymałość : 0 
Kondycja : 30 
Broń : mp5 , p90 
Opis : Posiada 3 rakiety ( obrażenia +int) 15 dmg wiecej z mp5 i p90. 
 
Nazwa : Night Wolf 
Staty: 
Inteligencja : 0 
Zdrowie : 20 
Wytrzymałość : 10 
Kondycja : 10 
Broń : aug , sg 
Opis : Odbija 2 pociski na runde. 
 
Nazwa : Speedhacker 
Staty: 
Inteligencja : 0 
Zdrowie : 25 
Wytrzymałość : 0 
Kondycja : 60 
Broń : deagle 
Opis : szybki , 1/3 z noża , trochę mniej widoczny. 
 
Nazwa : Phoenix 
Staty: 
Inteligencja : 0 
Zdrowie : 20 
Wytrzymałość : 0 
Kondycja : 30 
Broń : p90 , tmp 
Opis : Mniej widoczny , zmiejszona grawitacja , 10dmg wiecej z p90 i tmp. 
 
Nazwa : Codname 47 
Staty: 
Inteligencja : 0 
Zdrowie : 25 
Wytrzymałość : 0 
Kondycja : 10 
Broń : m4a1 
Opis : odporny na Hs'y 
 
Nazwa : Wyborny strzelec 
Staty: 
Inteligencja : 0 
Zdrowie : 25 
Wytrzymałość : 10 
Kondycja : 0 
Broń : ak47 
Opis : Posiada nieograniczoną amunicję. 
 
Nazwa : Major 
Staty: 
Inteligencja : 0 
Zdrowie : 15 
Wytrzymałość : 0 
Kondycja : 0 
Broń : Ump , Tmp 
Opis : Posiada teleport co 15 sec 
 
Nazwa : Warrior 
Staty: 
Inteligencja : 0 
Zdrowie : 20 
Wytrzymałość : 10 
Kondycja : 35 
Broń : m4a1 , awp 
Opis : Posiada 1/6 na wyrzucenie broni przeciwnika. 
 
Nazwa : As Wywiadu (Premium) 
Staty: 
Inteligencja : 10 
Zdrowie : 30 
Wytrzymałość : 30 
Kondycja : 15 
Broń : m4a1 , mp5 , 2x he 
Opis : 1/4 resp wroga , ubranie wroga , 2x skok

  • +
  • -
  • 0

#2 Paka

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:52
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Zaborów
Offline

Napisano 18.07.2014 11:54

Proszę bardzo :)

 


 

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Elite Snajper";
new const opis[]    = "1/1 awp , prawie niewidoczny przy kucaniu z nożem.";
new const bronie    = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 25;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
    
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
 
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    ma_klase[id] = false;
 
}
 
 
//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
 
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED; 
 
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
 
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
 
if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0) 
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
 
return HAM_IGNORED;
}

 


 

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
        
new const nazwa[]   = "Navy Seals";
new const opis[]    = "3x miny z obrażeniami z inta , mniej widoczny.";
new const bronie    = (1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_P90);
new const zdrowie   = 25;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 10;
    
new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"
 
new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];
 
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");
 
register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");
 
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);
 
}
 
public plugin_precache()
{
 
precache_model(modelMiny);
sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");
 
}
 
public client_disconnect(id)
{
 
new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
while(entMiny > 0)
{
if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
 
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 60);
 
ilosc_min_gracza[id] = 3;
ma_klase[id] = true;
 
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    ma_klase[id] = false;
 
}
 
public cod_class_skill_used(id)
{
        
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
}
else
{
 
ilosc_min_gracza[id]--;
 
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
 
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
 
entity_set_model(ent, modelMiny);
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
 
drop_to_floor(ent);
 
set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
}
}
 
public fwSpawn_Miny(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_min_gracza[id] = 3;
}
 
public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;
 
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
 
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
 
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast_miny);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
 
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
 
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
 
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
 
cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
}
 
public NowaRunda_Miny()
{
new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(entMiny > 0)
{
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}

 

 


 

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Speedhacker";
new const opis[]    = "szybki , 1/3 z noża , trochę mniej widoczny.";
new const bronie    = (1<<CSW_GLOCK18);
new const zdrowie   = 25;
new const kondycja  = 60;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
 
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 60);
ma_klase[id] = true;
 
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    ma_klase[id] = false;
 
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED; 
 
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
 
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
 
                  if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1) 
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
}
 
return HAM_IGNORED;
}
lub


 

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
        
new const nazwa[]   = "Speedhacker";
new const opis[]    = "szybki , 1/3 z noża , trochę mniej widoczny.";
new const bronie    = (1<<CSW_GLOCK18);
new const zdrowie   = 25;
new const kondycja  = 60;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ostatnio_prawym[33];
 
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
 
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 60);
ma_klase[id] = true;
 
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    ma_klase[id] = false;
 
}
 
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && !ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
 
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
 
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}
 

 

 


Robię serwery CodMod od 101lvl do 100001lvl.

Robię też serwery BF2 32odznaki.


#3 Paka

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:52
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Zaborów
Offline

Napisano 18.07.2014 14:37

Spoiler
)|(1<

 

 

Spoiler

 

 


Użytkownik Paka edytował ten post 18.07.2014 14:49

Robię serwery CodMod od 101lvl do 100001lvl.

Robię też serwery BF2 32odznaki.


#4 Paka

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:52
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Zaborów
Offline

Napisano 18.07.2014 14:57

Spoiler
)|(1<

 

 

 


Robię serwery CodMod od 101lvl do 100001lvl.

Robię też serwery BF2 32odznaki.


#5 Alelluja

    Guru

  • Power User

Reputacja: 359
Wszechpomocny

  • Postów:739
  • GG:
  • Imię:Brak
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 19.07.2014 14:29

Proszę

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1
b_350_20_690855_BC0607_FFFFFF_000000.png
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------

#6 Alelluja

    Guru

  • Power User

Reputacja: 359
Wszechpomocny

  • Postów:739
  • GG:
  • Imię:Brak
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 19.07.2014 14:46

Proszę masz tutaj 2 klasy Jedną poprawioną bo Pan Paka nie dodał Premki do Ghost

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1
b_350_20_690855_BC0607_FFFFFF_000000.png
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------

#7 Alelluja

    Guru

  • Power User

Reputacja: 359
Wszechpomocny

  • Postów:739
  • GG:
  • Imię:Brak
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 19.07.2014 14:51

Proszę Następna

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1
b_350_20_690855_BC0607_FFFFFF_000000.png
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------

#8 Alelluja

    Guru

  • Power User

Reputacja: 359
Wszechpomocny

  • Postów:739
  • GG:
  • Imię:Brak
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 19.07.2014 15:03

Proszę ^D^ :^D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1
b_350_20_690855_BC0607_FFFFFF_000000.png
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------

#9 Ziolox

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Imię:Antoni
  • Lokalizacja:CK
Offline

Napisano 10.08.2014 10:59

Dzięki panowie , najlepiej żeby te klasy już były właśnie w sma i amxx. Hmm z góry dzięki.


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych