Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Proszę o klasę Elitarny Snajper oraz 7 innych

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ziolox

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Imię:Antoni
  • Lokalizacja:CK
Offline

Napisano 03.04.2014 19:14

Makrov (Mega Premium)

Int: 0

Zdrowie: 40

Wytrz: 20

Kondycja: 30

Bronie: Autopompa , Deagle

Opis: 2x obrażenia z autopompy , niewidoczny na nożu , 1/2 z noża , ma bezlik ammo (nie musi przeładowywać) ciche kroki

 

Elitarny Snajper (Mega Premium)

Int: 0

Zdrowie: 40

Wytrz: 20

Kondycja: 20

Bronie: Awp , Deagle

Opis: Przy kucaniu z Awp niewidzialny , 1/1 awp

 

Infiltrator (Premium)

Int: 0

Zdrowie: 30

Wytrz: 20

Kondycja: 10

Bronie: M4 , Deagle , 2x he

Opis: Posiada radar na którym widzi wrogów , cichobiegi , 2x he

 

Ghost (Mega Premium)

Int: 0

Zdrowie: 20

Wytrz: 20

Kondycja: 40

Broń : Autopompa , Mp5

Opis: Po naładowaniu noża ma 1/2 na zatrucie wroga (trutka zależna od inta) cichobiegi , jest szybki.

 

Porucznik Borewicz

Int: 0

Zdrowie: 20

Wytrz: 0

Kondycja: 30

Bronie: Mp5

Opis: Ma 15 dmg z mp5 (bez int) ignoruje pkt wytrzymałości wroga.

 

Nano Żołnierz 

Int: 0

Zdrowie: 20

Wytrz: 0

Kondycja: 10

Bronie : Autopompa , P90

Opis: Posiada 2x elektromagnes militarny który przyciąga bronie wrogów w zasięgu działania.

 

Nocny Kruk

Int: 0

Zdrowie: 20

Wytrz: 40

Kondycja: 10

Bronie : P90 , Tmp

Opis: Widzi niewidzialnych , ma 15dmg więcej z mp5 i p90 , 1/10 na oślepienie wroga , noktowizor.

 

Chirurg 

Int: 20

Zdrowie: 10

Wytrz: 0 

Kondycja: 10

Bronie : Ump , P90

Opis: Posiada  2x apteczki , 10 dmg z Ump i P90.

 


  • +
  • -
  • 0

#2 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 265
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 03.04.2014 23:22

Proszę Chirurga

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)

new sprite_white;
new ilosc_apteczek_gracza[33];

new const nazwa[] = "Chirurg";
new const opis[] = "Posiada  2x apteczki , 10 dmg z Ump i P90.";
new const bronie = 1<<CSW_UMP45 | 1<<CSW_P90
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

new bool: ma_klase[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin("Medyk", "1.0", "Play");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_think("medkit","MedkitThink");
	
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public plugin_precache()
{
	sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
	precache_model("models/w_medkit.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
	ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;

public cod_class_skill_used(id)
{
	if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 apteczki na runde!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
		
	ilosc_apteczek_gracza[id]--;
	
	new Float:origin[3];
	entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
	
	new ent = create_entity("info_target");
	entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
	entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
	entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
	entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
	entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);
	
	
	entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
	set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) 	;
	drop_to_floor(ent);
	
	entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public MedkitThink(ent)
{
	new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	new dist = 300;
	new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);

	if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
	{		
		new Float:forigin[3];
		entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
		
		new entlist[33];
		new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);
		
		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{		
			new pid = entlist[i];
			
			if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
				continue;
			
			new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
			new zdrowie = get_user_health(pid);
			new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
			if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);	
		}
		
		entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
		entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
	{
		remove_entity(ent);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
		set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );
		
	new Float:forigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
					
	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);
		
	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
	write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] );
	write_coord( iOrigin[2] );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] + dist );
	write_coord( iOrigin[2] + dist );
	write_short( sprite_white );
	write_byte( 0 ); // startframe
	write_byte( 0 ); // framerate
	write_byte( 10 ); // life
	write_byte( 10 ); // width
	write_byte( 255 ); // noise
	write_byte( 255 ); // r, g, b
	write_byte( 100 );// r, g, b
	write_byte( 100 ); // r, g, b
	write_byte( 128 ); // brightness
	write_byte( 0 ); // speed
	message_end();
	
	entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
	entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);
	
	    
	return PLUGIN_CONTINUE;

}

public ResetHUD(id)
	ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;

public client_disconnect(id)
{
	new ent = find_ent_by_class(0, "medkit");
	while(ent > 0)
	{
		if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(ent);
		ent = find_ent_by_class(ent, "medkit");
	}
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_UMP45)
			cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		if(weapon == CSW_P90)
			cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		}
	
	
	return HAM_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 1

#3 IQa

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 39
Życzliwy

  • Postów:31
  • Lokalizacja: / cstrike
Offline

Napisano 04.04.2014 15:40

Łapa (flaga H)j:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Unikalna Paczka Cod Mod 401lvl [Postęp: 1%]

 


#4 Ziolox

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Imię:Antoni
  • Lokalizacja:CK
Offline

Napisano 05.04.2014 08:36

Edit co do Makrova 

 

 

Makrov (Mega Premium)

Int: 0

Zdrowie: 40

Wytrz: 20

Kondycja: 30

Bronie: Autopompa , Deagle

Opis: 20 obrażeń więcej + int , niewidoczny na nożu , 1/1 z noża , pełen magazynek za killa , ciche kroki , 2x mina


  • +
  • -
  • 0

#5 dredek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:240
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:OLK
Offline

Napisano 08.04.2014 20:45

Porucznik Borewicz :)

 

Sprawdź czy czegoś nie poknociłem.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4

#6 IQa

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 39
Życzliwy

  • Postów:31
  • Lokalizacja: / cstrike
Offline

Napisano 08.04.2014 21:59

Elitarny Snajper:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Unikalna Paczka Cod Mod 401lvl [Postęp: 1%]

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych