Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Mi@po - zdjęcie

Mi@po

Rejestracja: 25.12.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.02.2024 11:40
-----

#759955 Wlascicielem serwera jest

Napisane przez luki3507 w 13.07.2019 23:08

sma na własne motd

po wpisaniu /player123

wyskakuje motd z profilem steam

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
#define PLUGIN "MotD"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Webster"
 
 
public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("say /player123", "player123")
}
public player123(id)
{
show_motd( id,"player123.txt","player123")
} 

player123.txt wgraj do cstrike i napisz tam 

<iframe src="LINK DO PROFILU"></iframe>

  • +
  • -
  • 1


#757485 Pobranie wartości renderingu gracza

Napisane przez Rivit w 02.03.2019 18:50

	new Float:RAMT = 0.0;
	//if(pev(id, pev_rendermode) == kRenderTransAlpha && pev(id, pev_renderfx) == kRenderFxNone)
		pev(id, pev_renderamt, RAMT)

?


  • +
  • -
  • 1


#756512 Serwer Zombie + Cod

Napisane przez TADZIO w 07.02.2019 09:28

@Axeroz jakim prawem dodajecie się jako właściciele szablonu ? https://szablonet.pl...t/army-1-0-2-m/ !


  • +
  • -
  • 1


#743521 Generator HUD [dla technicznych]

Napisane przez Zolherek w 26.10.2017 12:12

Fajny plugin dziś go przetestuje
Oczywiście leci + :D
  • +
  • -
  • 1


#755043 Generator HUD [dla technicznych]

Napisane przez Vruzzi w 10.01.2019 21:40

No co mówiąc jest to poprostu zaje*iste wiele ludzi sie pyta jak zrobic co i jak hud a tu masz sam sobie tworzysz :D


  • +
  • -
  • 1


#633667 [Silnik] QTM CodMod edit Play4Fun RC 1.3 (19 Styczeń 2017)

Napisane przez Play 4FuN w 21.04.2014 08:44

QTM CodMod edit Play4FuN: RC 1.3 (19 Styczeń 2017)

 

opis

W silniku jest:

 

Wszystko w ColorChat, prefix np. [COD:MW] Dostales 10 exp za zabicie wroga ustawiany cvarem cod_nazwa_prefixu

Informacje typu "[COD:MW] Zabiłeś Player (Strzelec Wyborowy)" lub " "[COD:MW] Zostałeś zabity przez Player (Komandos) Któremu zostało 20HP

 

inne informacje

Możliwe, że zapomniałem wymienić jakieś pluginu w likach u góry, jeśli nie ma jakieś pluginu/dodatku na liście, a który jest w pluginie proszę o podanie linku niżej lub na PW

 

Changelog

RC 1.0 --> RC 1.1 (22 Kwietnia 2014)

Spoiler

RC 1.1 --> RC 1.2 (29 Listopad 2014)

Spoiler

RC 1.2 --> RC 1.2a (28 Czerwiec 2015)

Spoiler

RC 1.2a --> RC 1.2b (20 Lipiec 2015)

Spoiler

RC 1.2b --> RC 1.2c (24 Lipiec 2015)

Spoiler

RC 1.2c --> RC 1.3 (19 Styczeń 2017)

Spoiler

 

cvary

cod_killxp "10" - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp "50" - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp "1" - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype "1" - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel "200" - Maksymalny poziom.
cod_levelratio "35" - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking "1" - blokowanie podnoszenia broni
cod_hsxp "50" - ilosc doswiadczenia za zabojstwo headshotem
cod_triplekill "250" - ilosc doswiadczenia za treplekill
cod_nazwa_prefixu "COD:MW4" - typ prefixu (np. [Prefix] wyrzuciles perk
cod_forum "amxx.pl" - nazwa forum np. amxx.pl
cod_money_sellperk "5000" - ilosc dolarow za sprzedanie perka
cod_bombxp -> doświadczenie za podłożenie/rozbrojenie Paki (domyślnie 100)
cod_team_bombxp -> doświadczenie dla teamu za podłożenie/rozbrojenie Paki przez jego członka (domyślnie 25)
cod_explode_bombxp -> doświadczenie za wybuch Paki (domyślnie 30)
cod_touch_hostxp -> doświadczenie za "dotknięcie" hosta (domyślnie 10)
cod_hostxp -> doświadczenie za uratowanie (+)/ zabicie (-) hosta (domyślnie 40)
cod_team_hostxp -> Doświadczenie dla teamu za uwolnienie hostów przez członka/członków teamu (domyślnie 75)
cod_all_hostxp -> Doświadczenie za uwolnienie WSZYSTKICH hostów (domyślnie 150)
cod_targetxp -> Doświadczenie za obronę BSa (CT na mapie de_) oraz niedopuszczenie do uwolnienia hostów (TT na mapie cs_) (domyślnie 75)
cod_xpzasmierc "10" // Ile dać doświadczenia za śmierć
cod_xpzasmierc_odlvl "10" // Do którego poziomu ma dawać dodatkowe doświadczenie
cod_xpzasmierc_status "2" // Status pluginu 0 - wyłączony, 1 - włączony i działa cvar cod_xpzasmierc_dolvl, 2 - włączony i ignoruje cvar cod_xpzasmierc_odlvl
cod_coins_friendlyfire "0" // 0 - nie dodaje monet za TeamKill (zabicie swojego); 1 - dodaje monety za TeamKill (zabicie swojego)
cod_coins_kill "1" // ilosc monet do dodania za zabojstwo
cod_coins_kill_vip "2" // ilosc monet do dodania za zabojstwo dla vipa
cod_coins_kill_hs "3" // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem
cod_coins_kill_hs_vip "6" // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem dla vipa
cod_coins_planted "1" // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby
cod_coins_planted_vip "2" // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby dla vipa
cod_coins_defused "1" // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby
cod_coins_defused_vip "2" // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby dla vipa
cod_coins_rescue_hostage "1" // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika
cod_coins_rescue_hostage_vip "2" // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika dla vipa
cod_coins_kill_hostage "2" // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika
cod_coins_kill_hostage_vip "1" // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika dla vipa
cod_coins_minplayers "2" // ilosc graczy od ktorej nastepuje zliczanie monet
cod_savetype // korzysta z ustawien głównego CoDa
// by wylaczyc wiecej monet dla vipa ustawiamy cvar _vip tak samo jak jego odpowiednik dla zwyklego gracza
// by wylaczyc dostawanie monet za dana rzecz ustawiamy odpowiedni cvar na 0

komendy

say /klasa - wyświetla menu klas
say /klasy - wyświetla menu z opisem klas
say /perk - opis perków przez "manager"
say /perk1 - opis 1 perku
say /perk2 - opis 2 perku
say /perk3 - opis 3 perku
say /perki - wyświetla menu z opisem perkow
say /drop - wyrzuć perk przez "manager"
say /drop1 - wyrzuca 1 perk
say /drop2 - wyrzuca 2 perk
say /drop3 - wyrzuca 3 perk
say /reset - resetuje pkt. statystyk
say /statystyki - wyswiatla menu ze statystykami
say /staty - wyswiatla menu ze statystykami
say /pomoc - wyswietla menu z opisem dostepnych komend (pomoc) [plik codpomoc.txt musi być w folderze cstrike]
useperk - uzycie 1 perku
radio3 - uzycie 1 perku
useperk2 - uzycie 2 perku
radio2 - uzycie 2 perku
useperk3 - uzycie 3 perku
radio1 - uzycie 3 perku
say /daj - przekazywanie perku przez "manager"
say /daj1 - przekazywanie 1 perku
say /daj2 - przekazywanie 2 perku
say /daj3 - przekazywanie 3 perku
say /codadmin - menu admina
say /statycod - pokazuje nasze staty cod mod
say /sprzedaj - sprzedaje perk przez "manager"
say /sprzedaj1 - sprzedaje 1 perk
say /sprzedaj2 - sprzedaje 2 perk
say /sprzedaj3 - sprzedaje 3 perk
say /wymien - wymień perk przez "manager"
say /wymien1 - wymień 1 perk
say /wymien2 - wymień 2 perk
say /wymien3 - wymień 3 perk
say /resetstreak - resetuje killstreak i deathstreak
say /hud - ustawienia huda
say /wersja - pokazuje na chat wersje modyfikacji (np. RC 1.2)

download

UWAGA: Plugin należy kompilować lokalnie, oraz należy podmienić plik codmod.inc na ten, który jest poniżej

 

Załączony plik  codmod.inc   8,79 KB  804 Ilość pobrań

 

Trzy sloty na perki:

Załączony plik  QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.3.sma   119,25 KB  180 Ilość pobrań
  QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.3.amxx

 

Dwa sloty na perki:

Załączony plik  QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.3_2Perki.sma   108,9 KB  134 Ilość pobrań
  QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.3_2Perki.amxx

 

Jeden slot na perk:

Załączony plik  QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.3_1Perk.sma   94,79 KB  168 Ilość pobrań
  QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.3_1Perk.amxx

 

Starsze Wersje:


  • +
  • -
  • 10


#341979 Jak zrobić menu w menu ?

Napisane przez Jak się nazwać w 29.12.2011 21:49

/* Script generated by Pawn Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plugin"
#define AUTHOR "Unknown"
#define VERSION "1.0"

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /menu", "Menu1")
}

public Menu1(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz opcje", "Menu1Handler")
menu_additem(menu, "Opcja 1")
menu_additem(menu, "Opcja 2")
menu_display(id, menu)
}

public Menu1Handler(id, menu, item)
{
switch(item)
{
case 0: MenuOpcja1(id)
case 1: MenuOpcja2(id)
}
}

public MenuOpcja1(id)
{
new menu = menu_create("Menu opcji 1", "Opcja1Handler")
}

public MenuOpcja2(id)
{
new menu = menu_create("Menu opcji 2", "Opcja2Handler")
}

public Opcja1Handler(id, menu, item)
{
}

public Opcja2Handler(id, menu, item)
{
}

  • +
  • -
  • 1


#623002 Przerobienie Sklepu

Napisane przez AmeQ w 06.03.2014 16:02

Witam, poszukuję osoby która przerobi mi plugin pod sklep na paintballa. Mianowicie chodzi o dodanie super markera, grawitacji, losowania. Ogólnie dla osoby która zna się na tym nie będzie to jakiś wielki problem, ponieważ większość przeróbek jest dosyć prosta, także zapraszam chętynch do pomocy. Kontakt GG: 49228224 | PW Cena : 5-25 zł Przelew / wPLN Zabijaka


  • +
  • -
  • 1