a tu masz assasina
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
ByQ_Pl nie posiada znajomych
Napisane przez CHAPON w 17.04.2014 06:10
a tu masz assasina
Napisane przez Misiaczek ;c w 07.04.2014 16:06
Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.3.1
by MisieQ
Bazuje na Battlefield 2 : Rank Mod v.1.5.3 by pRED*
(poprawki z 1.5.5 sa wgrane )
Opis
Jest to system rang znany z popularnej gry Battlefield 2
Im więcej wrogów zabijesz, tym większą masz rangę.
Można otrzymać Specjalne Odznaki które są w 4 poziomach: Podstawowy, Weteran, Expert, Profesjonalista.
Dla każdego poziomu gdy się korzysta z danej broni, można otrzymać różne bonusy.
Są także medale
Zapis rankingu jest na nick/steamid/ip ustawiane za pomocą cvaru "csstats_rank" w amxx.cfg
Cvary
Skopiuj i wklej do amxx.cfg
// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.3.1 ] // // [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.3.1 | Ustawienia Glowne ] // bf2_active 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz Plugin (Standardowo 1 - Wlaczony) bf2_badges 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz system odznak (Standardowo 1 - Wlaczone) bf2_badgepowers 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz moce dla odznak (Standardowo 0 - Wylaczone) bf2_awp 0 //(1|0) - AWP/Scout. Co ma dostac gracz jesli posiada odznake za bron snajperska (Standradowo 0 - Scout) bf2_ffa 0 //(1|0) - Wlacz/wyłącz atakowanie druzyny dla zdobycia fragow i uzycia odznak (Standardowo 0 - Wylaczone) bf2_xpmultiplier 0.1 //(dziesietna) - Wielkosc jaka ma byc do nastepnej rangi. (z 0.1 to jest: 15 trzeba zabic aby miec range 1, 20 000 zabic aby byc w top randze) (Standradowo 0.1) bf2_xpminplayers 2 //(int) - Minimalna ilosc graczy, wymagana aby zdobywac pkt za wybuch/rozbrojenie bomby oraz za kradziez flag (jesli gramy w tryb CTF) (Standradowo 2) bf2_icon_time 1.5 //(dziesietna) - Czas w jakim maja sie wyswietlac ikony nad graczami (info o randze) jak na nich nacelujesz (Standradowo 1.5) bf2_help_url "http://misieq.amxx.pl/amxx/bf2webdocs/" //(znaki) - strona na ktorej umieszczone sa pliki pomocy (opcjonalnie) nie dodawaj na koncu / bf2_statustext 1 //(int) - Wlacz/wyłącz punkty, # odznaki, rang info oraz inne w hud (Standradowo 1 - Wlaczone) bf2_hud_options "abcde" //(flagi) - Ustawienia hud gracza, nie dziala jesli Opcja PlayerName jest wlaczona (Standradowo "abcde") //flag a - Wyswietl Zdrowie/Pancerz/Bron dla druzyny //flag b - Wyswietl Range dla druzyny //flag c - Wyswietl Range dla wrogow //flag d - Nie wyswietlaj informacji jesli wrog jest niewidzialny (dana odznaka umozliwia niewidzialnosc) //flag e - Wyswietl graficzna Range nad glowami graczy // [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.3.1 | Dodatkowe Ustawienia ] // bf2_wymus "1" //(1|0) - Wlacz/wyłącz wymuszanie hud_centerid 0 oraz cl_shadows 0
Komendy Gracza
/bf2menu - pokazuje menu główne
bf2menu - j/w
/bf2 - j/w
bf2 - j/w
/menu - j/w
menu - j/w
/ranks - pokazuje dostępne rangi do zdobycia
/odznaki1 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.1
/odznaki2 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.2
/odznaki3 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.3
/gracze - pokazuje jacy gracze grają na serwerze i jaką mają range
/hud - odświeża hud
/pomoc - pokazuje okienko z pomocą
/bf2helpmenu - pokazuje menu z pomocą
/bf2adminmenu - pokazuje menu admina
/bf2stats - pokazuje twoje statystyki broni
Komendy Admina
bf2_addbadge <gracz> <odznaka> <level> - możliwość dania graczowi odznake. Odznaki w granicach 0-7 a level w granicach 0-4
bf2_addkills <gracz> <zabicia> - możliwość dodania fragów dla gracza.
Konfiguracja
1.Zapis rankingu i wszelkiego rodzaju XP zależy od cvaru w amxx.cfg
// Rank mode // 0 - na nick // 1 - na SteamID // 2 - na IP // csstats_rank 0
W takim przypadku będzie zapisywało na nick.
2. Możemy edytować poziomy rang. Są one w core.inl
new const gRankXP[ MAX_RANKS ] = { 0, 150, 500, 800, 2500, [...]
Z tego co widzę to po prostu jeżeli chcemy inny rank np.: zamiast 15 dać 34 i zamiast 50 dać 56 to trzeba dodać na końcu zero - 0
Czyli będzie to mniej więcej tak:
new const gRankXP[ MAX_RANKS ] = { 0, 340, 450, 900, 4500, [...]
3. Pliki pomocy są na hostingu moim prywatnym hostingu więc będą na AMEN
Oczywiście możemy wrzucić wszystko na swój hosting i trzeba jedynie zmienić w cvarze.
Cvar można także zostawić pusty i wszystko załaduje się z addons/amxmodx/configs/bf2 lecz w mniej rozbudowanym kodzie.
Moj hosting z Plikami Pomocy;)
bf2_help_url "http://misieq.amxx.pl/amxx/bf2webdocs"
4. Możemy także edytować flage admina. Znajduje się to w core.inl:
#define ADMIN_LEVEL ADMIN_FLAG_X
Nie zapomnijcie o ponownym skompilowaniu pluginu!
5. Dane do zapisu na MySQL. Znajduje się to w core.inl:
znajdź:
new gPluginCvar[ PluginCvar ] = { "host bazy danych", "user bazy danych", "haslo bazy danych", "baza danych" };
Uzupełnij dane i skompiluj plugin
Nie zapomnijcie o ponownym skompilowaniu pluginu!
Instalacja
W BF2 Rank Mod 1.3.1 PL znajduje się folder WWW, należy go wypakować na hosting jeżeli chcemy mieć na swoim czyli tak aby było np.: www.jakas-strona.pl/bf2webdocs
W BF2 Rank Mod 1.3.1 PL znajduje się folder AMXX, jego chyba wiadomo gdzie wypakować.
Na koniec trzeba tylko otworzyć plugins.ini i dopisać: bf2rank.amxx
Wymagane Moduły
CStrike
CSX
FakeMeta
Hamsandwich
MySQL
Lista Zmian
1.3.2 - BETA!
* Przeniesienie fixa na ciche chodzenie z głownego SMA do forwards.inl
* Przeniesienie natywów z głownego SMA do natives.inl
* Usunięcie sprawdzania czy serwer jest typu LAN ( zbędne )
* Dodano Prefix z aktualną rangą w say oraz cvar do tego (bf2_prefix)
* Dodano możliwośc wyboru HUD, między standardowym a tym z coda (bf2_hudtype (1 - cod | 0 - standard )
1.3.1
* Poprawka ham.inl
* Dodanie core.inl
* Usunięcie const.inl
* Oczyszczenie głownego pliku SMA
1.1.0 - 1.3.0
Zakaz kopiowania Moda na inne fora/strony grozi to banem na stronie!. Wersja tylko dla użytkowników AMXX.pl
Napisane przez Dziobak? w 03.04.2014 23:16
Napisane przez White w 21.11.2013 20:42
Napisane przez Dziobak? w 05.04.2014 13:31
resetują się kilku osobom levele co jakiś czas.może ci sie to dziać dlatego, że masz przepełniony plik nvault. Polecam zapis Mysql na obleganym serwerze :&
Właśnie u mnie gra 15os + na serwerze. Masz jakiś poradnik jak zrobić zapis MySQL ? Chce na swoim silniku zrobić taki zapis ale poradnika nigdzie nie znalazłem.
Napisane przez Qunir w 03.04.2014 23:04
Masz zapis do pliku vault i serwer źle zapisuje Ci do tego pliku i go skasuje lub resetuje. A TOP15 nie resetuje Ci się po zmianie mapy?
Sprawdź czy w modules.ini masz odblokowany nvault i sprawdź jak masz ustawione zapis
cod_savetype 1 // 1-Nick; 2-SID dla Steam; 3-IP
Również sprawdź czy tworzy Ci się plik w addons/amxmodx/data/vault/CodMod.vault - nazwy mogą być podobne.
Napisane przez Dziobak? w 03.04.2014 23:07
Napisane przez HaDeS From HELL w 03.04.2014 23:37
Napisane przez HaDeS From HELL w 05.04.2014 11:37
Z publicem zapiszdane(id)... jest wszystko okej , jedynie martwi mnie twój public wczytajdane(id)...
widać, że było w nim coś robione
zamień public WczytajDane(id, klasa) na ten:
public WczytajDane(id, klasa) { new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64]; new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu); switch(typ_zapisu) { case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]); case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator)); case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator)); } format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%s-%i-cod", identyfikator, nazwy_klas[klasa], typ_zapisu); if(!nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)) // Jezeli nie ma danych gracza sprawdza stary zapis. { format(vaultkey, charsmax(vaultkey), "%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa); nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255); } replace_all(vaultdata, 255, "#", " "); new danegracza[7][32]; parse(vaultdata, danegracza[0], 31, danegracza[1], 31, danegracza[2], 31, danegracza[3], 31, danegracza[4], 31, danegracza[5], 31, danegracza[6], 31); doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[0]); poziom_gracza[id] = str_to_num(danegracza[1])>0?str_to_num(danegracza[1]):1; inteligencja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[2]); zdrowie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[3]); wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(danegracza[4]); kondycja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[5]); obrazenia_gracza[id] = str_to_num(danegracza[6]); punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-obrazenia_gracza[id]; return PLUGIN_CONTINUE; }
Napisane przez SeeK w 25.10.2011 19:17
1.2.2 - naprawienie bugu z paka 1.1.2 - cvar dotyczący ilości możliwych stworzeń helikoptera 1.1.1 - zmiana komend użycia 1.1.0 - poprawa działania(nie koliduje z innymi klasami) 1.0.0 - stworzenie
/stworz - tworzy helikopter /zniszcz - niszczy helikopter
//wyłącz/Wlacz plugin apache_active 1 //Ilosc HP helikoptera apache_health 200 //Maksymalna predkosc helikoptera apache_maxspeed 400 //Ilosc obrazen zadawanych przez naboje apache_bulletdmg 10 //Prędkość naboi apache_bulletspeed 2000 //Predkosc rakiety apache_rocketspeed 1000 //Koszt helikoptera apache_cost 0 //Wylacza/Wlacza friendly fire apache_ff 0 //Ilość możliwych stworzeń helikoptera apache_max_create 1
~/plugins/codclass_helikopterzysta.amxx ~/models/rc_apache_final.mdl
Napisane przez koong w 10.11.2013 13:24
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <cstrike> #include <fun> #include <colorchat> #define DMG_BULLET (1<<1) #define DMG_HEGRENADE (1<<24) new bool:ma_klase[33]; new skoki[33]; new const nazwa[] = "Ghost Sniper [P]"; new const opis[] = "Klasa premium, ma 1/4 szansy na zabicie z HE i 1/2 z AWP, ciche kroki + 2 skoki"; new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 15; new const kondycja = 15; new const inteligencja = 20; new const wytrzymalosc = 30; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); } public cod_class_enabled(id) { set_user_footsteps(id, 1); ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl.", nazwa); if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E)) { client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa) return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; set_user_footsteps(id, 0); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } if(damagebits & DMG_HEGRENADE && !random(4)) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 2; return FMRES_IGNORED; }
Napisane przez Jadek w 02.04.2014 14:25
Plugin ma za zadanie umożliwienie graczu zbudowania teleportu. Plugin pozwala na zbudowanie, naprawienie oraz zniszczenie teleportu.
Aby plugin działał na Zombie Modzie należy w pluginie w #define usunąć //
//#define ZOBMIE_PLAGUE - nie działa #define ZOMBIE_PLAGUE - działa
say /tb
tp_cost "1000" //Domyślnie 1000, kosztu budowy teleportu tp_health "2000.0" //Domyślnie 2000.0, ilość zdrowia teleportu tp_team_attack "1" //Domyślnie 1, gracz z teamu może zniszczyć teleport(1) lub nie może (0) tp_repair_hp_cost "5" //Domyślnie 5, koszt naprawienia jednej części teleportu tp_heal_distance "100.0" //Domyślnie 100.0, maksymalny dystans, z którego teleport może być naprawiany tp_teleport_enemy "0" //Domyślnie 0, Czy teleportu może użyć tylko twoja drużyna (0), czy także drużyna przeciwna (1) tp_teleport_tome "2.0" //Domyślnie 2, Czas, po którym teleport przeniesie nas w inne miejsce tp_build_speed "5.1" //Domyślnie 5.1, Prędkość budowania teleportu tp_teleport_charging_time "5.0" //Domyślnie 5.0, Czas po którym znowu możesz użyć teleportu tp_teleport_one_round "0" //Domyślnie 0, Runda kończy się po zniszczeniu jednego teleportu tp_anonce "15.0" //Domyślnie 15.0, Czas wyświetlania wiadomości dla gracza, wpisz 0 aby wyłączyć wiadomość tp_admin_flag "" //Flagi z którymi gracz może używać teleportu. Nie wpisuj nic aby każdy mógł używać.
Plik build_teleport.amxx wrzuć do folderu cstrike/addons/amxmodx/plugins
Plik build_teleport.sma wrzuć do folderu cstrike/addons/amxmodx/scripting
Plik build_teleport.txt wrzuć do folderu cstrike/addons/amxmodx/data/lang
Plik tp_by_xranitel.mdl wrzuć do folderu cstrike/models
W pliku plugins.ini, który znajduje się w cstrike/addons/amxmodx/configs/ dopisz na końcu: build_teleport.amxx
Źródło: https://forums.allie...d.php?p=1247770
Tłumacznie: Jadek
Napisane przez PrezydenT w 02.04.2014 15:36
Zmień w killstraku:
give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade");
na:
cod_give_weapon(id, CSW_FLASHBANG); cod_give_weapon(id, CSW_FLASHBANG); cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE); cod_give_weapon(id, CSW_SMOKEGRENADE);
I jeżeli nie masz w includach:
#include <amxmisc>
to dodaj.
Jedynym minusem będzie to, że granaty będziesz dostawał prawdopodobnie co każdą rundę.
Ja wykombinowałem sposób, może zostanie on skrytykowany ale działa.
Do plugin_init
register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")
I na koniec puginu:
public Koniec_Rundy() { for(new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++) { if(!is_user_alive(i)) continue cod_take_weapon(i, CSW_HEGRENADE) cs_set_user_bpammo(i, CSW_HEGRENADE, 0) cod_take_weapon(i, CSW_SMOKEGRENADE) cs_set_user_bpammo(i, CSW_SMOKEGRENADE, 0) cod_take_weapon(i, CSW_FLASHBANG) cs_set_user_bpammo(i, CSW_FLASHBANG, 0) } }
Granaty zostaną zabrane wraz z końcem rundy i na początku kolejnej nie zostaną dodane.
Napisane przez иєxт w 01.08.2012 15:52