Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ByQ_Pl - zdjęcie

ByQ_Pl

Rejestracja: 11.12.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.04.2014 15:51
-----

#632563 Prośba o 3 klasy premium: Rambo / Elitarny Snajper / Assasin

Napisane przez CHAPON w 17.04.2014 06:10

a tu masz assasina

 

 

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Assasin [Premium]";
new const opis[]    = "1/3 z noża , jego widoczność spada do połowy na nożu 2 skoki, nie słychać jego krokow";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie   = 40;
new const kondycja  = 50;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 50;
    
new skoki[33];
 
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
   
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
 
   
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
 
   
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Assasin [Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
 
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 720.0/800.0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
cs_set_user_nvg(id, 1);
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;
   
return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
 
}
 
 
//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
 
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 126);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
 
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 720.0/800.0);
}
 
 
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
 
new flags = pev(id, pev_flags);
 
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
 
return FMRES_IGNORED;
}
 
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 3) != 1 )
return HAM_IGNORED;
 
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
 
return HAM_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 2


#630728 Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.3.1

Napisane przez Misiaczek ;c w 07.04.2014 16:06

Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.3.1
by MisieQ
Bazuje na Battlefield 2 : Rank Mod v.1.5.3 by pRED*
(poprawki z 1.5.5 sa wgrane )


Opis




Jest to system rang znany z popularnej gry Battlefield 2
Im więcej wrogów zabijesz, tym większą masz rangę.
Można otrzymać Specjalne Odznaki które są w 4 poziomach: Podstawowy, Weteran, Expert, Profesjonalista.
Dla każdego poziomu gdy się korzysta z danej broni, można otrzymać różne bonusy.
Są także medale wink.gif
Zapis rankingu jest na nick/steamid/ip ustawiane za pomocą cvaru "csstats_rank" w amxx.cfg

Cvary



Skopiuj i wklej do amxx.cfg

// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.3.1 ] //
// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.3.1 | Ustawienia Glowne ] //
bf2_active 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz Plugin (Standardowo 1 - Wlaczony)
bf2_badges 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz system odznak (Standardowo 1 - Wlaczone)
bf2_badgepowers 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz moce dla odznak (Standardowo 0 - Wylaczone)
bf2_awp 0 //(1|0) - AWP/Scout. Co ma dostac gracz jesli posiada odznake za bron snajperska (Standradowo 0 - Scout)
bf2_ffa 0 //(1|0) - Wlacz/wyłącz atakowanie druzyny dla zdobycia fragow i uzycia odznak (Standardowo 0 - Wylaczone)
bf2_xpmultiplier 0.1 //(dziesietna) - Wielkosc jaka ma byc do nastepnej rangi. (z 0.1 to jest: 15 trzeba zabic aby miec range 1, 20 000 zabic aby byc w top randze) (Standradowo 0.1)
bf2_xpminplayers 2 //(int) - Minimalna ilosc graczy, wymagana aby zdobywac pkt za wybuch/rozbrojenie bomby oraz za kradziez flag (jesli gramy w tryb CTF) (Standradowo 2)
bf2_icon_time 1.5 //(dziesietna) - Czas w jakim maja sie wyswietlac ikony nad graczami (info o randze) jak na nich nacelujesz (Standradowo 1.5)
bf2_help_url "http://misieq.amxx.pl/amxx/bf2webdocs/" //(znaki) - strona na ktorej umieszczone sa pliki pomocy (opcjonalnie) nie dodawaj na koncu /
bf2_statustext 1 //(int) - Wlacz/wyłącz punkty, # odznaki, rang info oraz inne w hud (Standradowo 1 - Wlaczone)
bf2_hud_options "abcde" //(flagi) - Ustawienia hud gracza, nie dziala jesli Opcja PlayerName jest wlaczona (Standradowo "abcde")
//flag a - Wyswietl Zdrowie/Pancerz/Bron dla druzyny
//flag b - Wyswietl Range dla druzyny
//flag c - Wyswietl Range dla wrogow
//flag d - Nie wyswietlaj informacji jesli wrog jest niewidzialny (dana odznaka umozliwia niewidzialnosc)
//flag e - Wyswietl graficzna Range nad glowami graczy
// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.3.1 | Dodatkowe Ustawienia ] //
bf2_wymus "1" //(1|0) - Wlacz/wyłącz wymuszanie hud_centerid 0 oraz cl_shadows 0

Komendy Gracza



/bf2menu - pokazuje menu główne
bf2menu - j/w
/bf2 - j/w
bf2 - j/w
/menu - j/w
menu - j/w
/ranks - pokazuje dostępne rangi do zdobycia
/odznaki1 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.1
/odznaki2 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.2
/odznaki3 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.3
/gracze - pokazuje jacy gracze grają na serwerze i jaką mają range
/hud - odświeża hud
/pomoc - pokazuje okienko z pomocą
/bf2helpmenu - pokazuje menu z pomocą
/bf2adminmenu - pokazuje menu admina
/bf2stats - pokazuje twoje statystyki broni

Komendy Admina




bf2_addbadge <gracz> <odznaka> <level> - możliwość dania graczowi odznake. Odznaki w granicach 0-7 a level w granicach 0-4
bf2_addkills <gracz> <zabicia> - możliwość dodania fragów dla gracza.

Konfiguracja




1.Zapis rankingu i wszelkiego rodzaju XP zależy od cvaru w amxx.cfg
 

// Rank mode
// 0 - na nick
// 1 - na SteamID
// 2 - na IP
//
csstats_rank 0

W takim przypadku będzie zapisywało na nick.

2. Możemy edytować poziomy rang. Są one w core.inl

new const gRankXP[ MAX_RANKS ] = { 
	0, 150, 500, 800, 2500,
[...]

Z tego co widzę to po prostu jeżeli chcemy inny rank np.: zamiast 15 dać 34 i zamiast 50 dać 56 to trzeba dodać na końcu zero - 0
Czyli będzie to mniej więcej tak:
 

new const gRankXP[ MAX_RANKS ] = { 
	0, 340, 450, 900, 4500,
[...]

3. Pliki pomocy są na hostingu moim prywatnym hostingu więc będą na AMEN biggrin.gif
Oczywiście możemy wrzucić wszystko na swój hosting i trzeba jedynie zmienić w cvarze.
Cvar można także zostawić pusty i wszystko załaduje się z addons/amxmodx/configs/bf2 lecz w mniej rozbudowanym kodzie.
Moj hosting z Plikami Pomocy;)

bf2_help_url "http://misieq.amxx.pl/amxx/bf2webdocs"

4. Możemy także edytować flage admina. Znajduje się to w core.inl:

#define ADMIN_LEVEL ADMIN_FLAG_X

Nie zapomnijcie o ponownym skompilowaniu pluginu!

5. Dane do zapisu na MySQL. Znajduje się to w core.inl:
znajdź:

new gPluginCvar[ PluginCvar ] = { "host bazy danych", "user bazy danych", "haslo bazy danych", "baza danych" };

Uzupełnij dane i skompiluj plugin :)
Nie zapomnijcie o ponownym skompilowaniu pluginu!

Instalacja




W BF2 Rank Mod 1.3.1 PL znajduje się folder WWW, należy go wypakować na hosting jeżeli chcemy mieć na swoim czyli tak aby było np.: www.jakas-strona.pl/bf2webdocs
W BF2 Rank Mod 1.3.1 PL znajduje się folder AMXX, jego chyba wiadomo gdzie wypakować.
Na koniec trzeba tylko otworzyć plugins.ini i dopisać: bf2rank.amxx

Wymagane Moduły




CStrike
CSX
FakeMeta
Hamsandwich
MySQL

Lista Zmian


1.3.2 - BETA!

* Przeniesienie fixa na ciche chodzenie z głownego SMA do forwards.inl

* Przeniesienie natywów z głownego SMA do natives.inl

Usunięcie sprawdzania czy serwer jest typu LAN ( zbędne )

* Dodano Prefix z aktualną rangą w say oraz cvar do tego (bf2_prefix)

* Dodano możliwośc wyboru HUD, między standardowym a tym z coda (bf2_hudtype (1 - cod | 0 - standard )
1.3.1
* Poprawka ham.inl
* Dodanie core.inl
* Usunięcie const.inl
* Oczyszczenie głownego pliku SMA
1.1.0 - 1.3.0

Spoiler

1.1.0:
Spoiler

1.0.7:
Spoiler

1.0.6:
Spoiler

1.0.5:
Spoiler

1.0.4:
Spoiler

1.0.3:
Spoiler

1.0.2:
Spoiler

1.0.1:
Spoiler

1.0:
Spoiler


Jeżeli ktoś zauważy jakieś błędy językowe bądź inne to proszę pisać smile.gif

W Przypadku usunięcia informacji o autorze edycji, pomoc nie zostanie udzielona

Pobierz



Aktualna Wersja



Załączony plik  Battlefield 2 Rank Mod (1.3.1).7z   539,16 KB  265 Ilość pobrań

Załączony plik  Battlefield 2 Rank Mod (1.3.1).rar   541,91 KB  817 Ilość pobrań

 

Starsze Wersje



Battlefield 2 - Rank Mod 1.0.7 PL Z Możliwością Restartowania Statystyk
Załączony plik  Battlefield 2 - Rank Mod 1.0.7 PL Z Mozliwoscią Restartowania Statystyk.rar   702,5 KB  238 Ilość pobrań

Battlefield 2 - Rank Mod 1.0.7 PL Bez Możliwości Restartowania Statystyk
Załączony plik  Battlefield 2 - Rank Mod 1.0.7 PL Bez Mozliwosci Restartowania Statystyk.rar   708,4 KB  203 Ilość pobrań

Battlefield 2 - Rank Mod 1.1.0 PL Z Możliwością Restartowania Statystyk
Załączony plik  Battlefield 2 - Rank Mod 1.1.0 PL Z Mozliwoscią Restartowania Statystyk.rar   703,74 KB  272 Ilość pobrań

Battlefield 2 - Rank Mod 1.1.0 PL Bez Możliwości Restartowania Statystyk
Załączony plik  Battlefield 2 - Rank Mod 1.1.0 PL Bez Mozliwosci Restartowania Statystyk.rar   710,77 KB  250 Ilość pobrań

 

Ostrzeżenie

Zakaz kopiowania Moda na inne fora/strony grozi to banem na stronie!. Wersja tylko dla użytkowników AMXX.pl


  • +
  • -
  • 10


#630022 Prośba o klase Ghost

Napisane przez Dziobak? w 03.04.2014 23:16

Proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#587187 Złote modele broni

Napisane przez White w 21.11.2013 20:42

21mg.png

download.png

http://speedy.sh/VZ6Uw/zlote-bronie.rar

  • +
  • -
  • 7


#630239 CodNowy - Resetuja sie levele po zmianie mapy

Napisane przez Dziobak? w 05.04.2014 13:31

 


resetują się kilku osobom levele co jakiś czas.

może ci sie to dziać  dlatego, że masz przepełniony plik nvault. Polecam zapis Mysql  na obleganym serwerze :&

 

 

Właśnie u mnie gra 15os + na serwerze. Masz jakiś poradnik jak zrobić zapis MySQL ? Chce na swoim silniku zrobić taki zapis ale poradnika nigdzie nie znalazłem.


  • +
  • -
  • 1


#630019 CodNowy - Resetuja sie levele po zmianie mapy

Napisane przez Qunir w 03.04.2014 23:04

Masz zapis do pliku vault i serwer źle zapisuje Ci do tego pliku i go skasuje lub resetuje. A TOP15 nie resetuje Ci się po zmianie mapy?

 

Sprawdź czy w modules.ini masz odblokowany nvault i sprawdź jak masz ustawione zapis

cod_savetype 1 // 1-Nick; 2-SID dla Steam; 3-IP

Również sprawdź czy tworzy Ci się plik w addons/amxmodx/data/vault/CodMod.vault - nazwy mogą być podobne.


  • +
  • -
  • 1


#630021 CodNowy - Resetuja sie levele po zmianie mapy

Napisane przez Dziobak? w 03.04.2014 23:07

Spróbuj także ustawić chmody na 777.

 

Ja mam taki sam problem tylko że u mnie resetują się kilku osobom levele co jakiś czas.


  • +
  • -
  • 1


#630027 CodNowy - Resetuja sie levele po zmianie mapy

Napisane przez HaDeS From HELL w 03.04.2014 23:37


resetują się kilku osobom levele co jakiś czas.

może ci sie to dziać  dlatego, że masz przepełniony plik nvault. Polecam zapis Mysql  na obleganym serwerze :&


  • +
  • -
  • 1


#630217 CodNowy - Resetuja sie levele po zmianie mapy

Napisane przez HaDeS From HELL w 05.04.2014 11:37

Z publicem zapiszdane(id)... jest wszystko okej , jedynie martwi mnie twój public wczytajdane(id)...

widać, że było w nim coś robione :D

 

zamień public WczytajDane(id, klasa) na ten:

public WczytajDane(id, klasa)
{
    new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];
    
    new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu);
    
    switch(typ_zapisu)
    {
        case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);
            case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
            case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
        }
    
    format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%s-%i-cod", identyfikator, nazwy_klas[klasa], typ_zapisu);
    
    if(!nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)) // Jezeli nie ma danych gracza sprawdza stary zapis.
    {
        format(vaultkey, charsmax(vaultkey), "%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
        nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255);
    }
    
    replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
    
    new danegracza[7][32];
    
    parse(vaultdata, danegracza[0], 31, danegracza[1], 31, danegracza[2], 31, danegracza[3], 31, danegracza[4], 31, danegracza[5], 31, danegracza[6], 31);
    
    doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[0]);
    poziom_gracza[id] = str_to_num(danegracza[1])>0?str_to_num(danegracza[1]):1;
    inteligencja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[2]);
    zdrowie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[3]);
    wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(danegracza[4]);
    kondycja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[5]);
    obrazenia_gracza[id] = str_to_num(danegracza[6]);
    
    punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-obrazenia_gracza[id];
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

^D^


  • +
  • -
  • 1


#313312 Klasa helikopterzysta(PREMIUM)

Napisane przez SeeK w 25.10.2011 19:17

opis
Przedstawiam wam zupełnie nową klasę(PREMIUM, flaga "x"), która posiada możliwość stworzenia i sterowania helikopterem. Ruch i wszelkie działania odbywają się za pomocą Klawiszy:
- W, S, A, D, R, E
- Space
- CTRL
- DUCK

Podczas sterowania helikopterem jesteśmy niewidzialni, ale możliwe jest zadawanie nam obrażeń(jako graczowi).

Klasa jest to przerobiony plugin "helikopter" użytkownika KRoTaL, Fox-NL. Została ona dostosowana pod cod mod'a. Kod jest "nieprzeczyszczony", dlatego jeżeli jest ktoś chętny, to może spróbować trochę go zoptymalizować.

Lista zmian:
1.2.2 - naprawienie bugu z paka
1.1.2 - cvar dotyczący ilości możliwych stworzeń helikoptera
1.1.1 - zmiana komend użycia
1.1.0 - poprawa działania(nie koliduje z innymi klasami)
1.0.0 - stworzenie

screenshot
Dołączona grafika
Dołączona grafika

inne informacje
Krótka notka instruktażowa.
Aby stworzyć helikopter, użyj komendy "/stworz". Po tym zabiegu, Twoja kamera przenosi się na helikopter. Aby wzbić się w powietrze naciśnij spację(jump), aby wylądować naciśnij ctrl(duck). Poruszamy się za pomocą klawiszy W(do przodu/rozpęd), S(do tyłu), A(w lewo), D(w prawo), lub za pomocą myszki ruch w lewo, ruch w prawo, ruch do przodu i ruch do tyłu. Strzelamy za pomocą MOUSE1 i MOUSE2 oraz RELOAD(domyślnie "r"). Pierwszy odpowiada za naboje, drugi za rakiety, a trzeci za zrzucane bomby. Hosty zabieramy za pomocą USE(domyślnie "e") oraz puszczamy je tym samym klawiszem.

Czy jest możliwość zaplantowania paki? Podobno tak, ale jak? Nie mam pojęcia.

komendy
/stworz - tworzy helikopter
/zniszcz - niszczy helikopter

cvary
//wyłącz/Wlacz plugin
apache_active 1

//Ilosc HP helikoptera
apache_health 200

//Maksymalna predkosc helikoptera
apache_maxspeed 400

//Ilosc obrazen zadawanych przez naboje
apache_bulletdmg 10

//Prędkość naboi
apache_bulletspeed 2000

//Predkosc rakiety
apache_rocketspeed 1000

//Koszt helikoptera
apache_cost 0

//Wylacza/Wlacza friendly fire
apache_ff 0

//Ilość możliwych stworzeń helikoptera
apache_max_create 1

Są jeszcze inne cvary, ale niestety dotychczas ich nie rozkodowałem

instalacja
~/plugins/codclass_helikopterzysta.amxx
~/models/rc_apache_final.mdl

Wszelka edycja wskazana. Jest to ledwo co przerobiona wersja, a więc może zawierać bugi.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 28


#584261 Klas ghost sniper - dodanie cichych kroków

Napisane przez koong w 10.11.2013 13:24

/* Plugin generated by AMXX-Studio */





 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>





#define DMG_BULLET (1<<1) 






#define DMG_HEGRENADE (1<<24) 






new bool:ma_klase[33];
new skoki[33];






new const nazwa[] = "Ghost Sniper [P]";


new const opis[] = "Klasa premium, ma 1/4 szansy na zabicie z HE i 1/2 z AWP, ciche kroki + 2 skoki";


new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_DEAGLE;


new const zdrowie = 15;


new const kondycja = 15;


new const inteligencja = 20;


new const wytrzymalosc = 30;






public plugin_init() 


{


        register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");


        


        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
 
        register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");   


}






public cod_class_enabled(id)


{
 
        set_user_footsteps(id, 1);

        ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl.", nazwa);


        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))


        {


                client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)


                return COD_STOP;


        }


        ma_klase[id] = true;


        return COD_CONTINUE;


}






public cod_class_disabled(id)
{

        ma_klase[id] = false;
        set_user_footsteps(id, 0);
}






public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)


{


        if(!is_user_connected(idattacker))


                return HAM_IGNORED; 


        


        if(!ma_klase[idattacker])


                return HAM_IGNORED;


        


        


        if(damagebits & DMG_BULLET)


        {


                new weapon = get_user_weapon(idattacker);


                if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) 


                        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);


        }


        


        if(damagebits & DMG_HEGRENADE && !random(4))


                cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);


        


        return HAM_IGNORED;


}
 
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
 
new flags = pev(id, pev_flags);
 
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
 
return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 2


#318302 Kuszownik

Napisane przez dasiek w 05.11.2011 18:38

jakbyś np chciał komandosowi dać kuszę to tak

case Komandos:
		{
			give_item(id, "weapon_deagle");
			ma_kusze(id,true)
		}

@MarWit dzięki z pośpiechu nie napisałem.


@KariiO to jest moja klasa i ja będe decydował jak się będzie nazywać :P Jest Kuszownik
  • +
  • -
  • 2


#629750 Zbuduj sobie teleport

Napisane przez Jadek w 02.04.2014 14:25

opis

Plugin ma za zadanie umożliwienie graczu zbudowania teleportu. Plugin pozwala na zbudowanie, naprawienie oraz zniszczenie teleportu.

Aby plugin działał na Zombie Modzie należy w pluginie w #define usunąć //

//#define ZOBMIE_PLAGUE - nie działa
#define ZOMBIE_PLAGUE - działa

komendy

say /tb

 

cvary

tp_cost "1000" //Domyślnie 1000, kosztu budowy teleportu
tp_health "2000.0" //Domyślnie 2000.0, ilość zdrowia teleportu
tp_team_attack "1" //Domyślnie 1, gracz z teamu może zniszczyć teleport(1) lub nie może (0)
tp_repair_hp_cost "5" //Domyślnie 5, koszt naprawienia jednej części teleportu 
tp_heal_distance "100.0" //Domyślnie 100.0, maksymalny dystans, z którego teleport może być naprawiany
tp_teleport_enemy "0" //Domyślnie 0, Czy teleportu może użyć tylko twoja drużyna (0), czy także drużyna przeciwna (1)
tp_teleport_tome "2.0" //Domyślnie 2, Czas, po którym teleport przeniesie nas w inne miejsce
tp_build_speed "5.1" //Domyślnie 5.1, Prędkość budowania teleportu
tp_teleport_charging_time "5.0" //Domyślnie 5.0, Czas po którym znowu możesz użyć teleportu
tp_teleport_one_round "0" //Domyślnie 0, Runda kończy się po zniszczeniu jednego teleportu
tp_anonce "15.0" //Domyślnie 15.0, Czas wyświetlania wiadomości dla gracza, wpisz 0 aby wyłączyć wiadomość
tp_admin_flag "" //Flagi z którymi gracz może używać teleportu. Nie wpisuj nic aby każdy mógł używać.

instalacja

Plik build_teleport.amxx wrzuć do folderu cstrike/addons/amxmodx/plugins

Plik build_teleport.sma wrzuć do folderu cstrike/addons/amxmodx/scripting

Plik build_teleport.txt wrzuć do folderu cstrike/addons/amxmodx/data/lang

Plik tp_by_xranitel.mdl wrzuć do folderu cstrike/models

W pliku plugins.ini, który znajduje się w cstrike/addons/amxmodx/configs/ dopisz na końcu: build_teleport.amxx

 

Źródło: https://forums.allie...d.php?p=1247770

Tłumacznie: Jadek

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#629768 Nie wyrzucanie granatów

Napisane przez PrezydenT w 02.04.2014 15:36

Zmień w killstraku:

give_item(id, "weapon_hegrenade");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_flashbang");			
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");

na:

cod_give_weapon(id, CSW_FLASHBANG);
	cod_give_weapon(id, CSW_FLASHBANG);
	cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);			
	cod_give_weapon(id, CSW_SMOKEGRENADE);

I jeżeli nie masz w includach:

#include <amxmisc>

to dodaj.

Jedynym minusem będzie to, że granaty będziesz dostawał prawdopodobnie co każdą rundę.

Ja wykombinowałem sposób, może zostanie on skrytykowany ale działa.

Do plugin_init

register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")

I na koniec puginu:

public Koniec_Rundy()
{
	for(new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++) {
		
		if(!is_user_alive(i)) continue
		cod_take_weapon(i, CSW_HEGRENADE)
		cs_set_user_bpammo(i, CSW_HEGRENADE, 0)
		cod_take_weapon(i, CSW_SMOKEGRENADE)
		cs_set_user_bpammo(i, CSW_SMOKEGRENADE, 0)
		cod_take_weapon(i, CSW_FLASHBANG)
		cs_set_user_bpammo(i, CSW_FLASHBANG, 0)
	}
}

Granaty zostaną zabrane wraz z końcem rundy i na początku kolejnej nie zostaną dodane.


  • +
  • -
  • 1


#439239 [Cod Nowy]Ciche Kroki

Napisane przez иєxт w 01.08.2012 15:52

Dobra spoko, czekam :D
  • +
  • -
  • 1