Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[Cod Nowy]Ciche Kroki


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 SmYk.

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:47
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.07.2012 22:06

Prosiłbym o dodanie do tej klasy ciche kroki i ubrani wroga. Za wykonanie daje +. Proszę też o sprawdzenie czy 1/2 z He bedzie dzialac.


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
		
new const nazwa[]   = "Maverick[Premium XXL]";
new const opis[]	= "3 skoki, Nie slychac jego krorkow,oraz ma przebranie wroga.";
new const bronie	= (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE)|(2<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie   = 60;
new const kondycja  = 60;
new const inteligencja = 35;
new const wytrzymalosc = 45;
	
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "NeQu");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
  
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

		RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
{
client_print(id, print_chat, "[Maverick[Premium XXL]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;
  
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;

return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
		if(!is_user_connected(idattacker))
				return HAM_IGNORED;
		
		if(!ma_klase[idattacker])
				return HAM_IGNORED;
		
		if(damagebits & DMG_BULLET)
		{
				new weapon = get_user_weapon(idattacker);
				
				if(weapon == CSW_HEGRENADE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
						cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
						
		}
		
		return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik SmYk. edytował ten post 31.07.2012 22:07

  • +
  • -
  • 0

#2 SmYk.

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:47
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.07.2012 23:30

Refresh
  • +
  • -
  • 0

#3 иєxт

    NoLajf ;)

  • Power User

Reputacja: 509
Wszechwiedzący

  • Postów:725
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Ostrów Wielkopolski
Offline

Napisano 01.08.2012 06:31

Odświeżać temat można co 24h, ja za takie coś dostałem warna a jak inni widać nie eh...

Łap, he 1/2 nie zadziałało by .

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

1-2213016-350x20-51883C-31531E-372619-FF

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png


#4 SmYk.

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:47
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.08.2012 08:22

Dzięki leci +.

Proszę jeszcze o dodanie do tej klasy ciche kroki, 1/6 z elitek i magazynek za fraga. Nagroda : Wiecej + :)

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
        
new const nazwa[]   = "Rewolwerowiec[Premium XXL]";
new const opis[]    = "Na nozu jest niewidoczny, posiada 3 multijumpy";
new const bronie    = (1<<CSW_ELITE);
new const zdrowie   = 50;
new const kondycja  = 80;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 30;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "NeQul");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

   
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
{
client_print(id, print_chat, "[Rewolwerowiec] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
   
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
     ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;

return FMRES_IGNORED;
}

public Damage_Wyrzucenie(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);

if(!is_user_alive(idattacker))
return;

if(!ma_klase[idattacker])
return;

if(random_num(1, 5) != 1)
return;

client_cmd(id, "drop");
}

Użytkownik SmYk. edytował ten post 01.08.2012 08:33

  • +
  • -
  • 0

#5 иєxт

    NoLajf ;)

  • Power User

Reputacja: 509
Wszechwiedzący

  • Postów:725
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Ostrów Wielkopolski
Offline

Napisano 01.08.2012 08:41

No łap, ale bez magazynka za fraga, jeżeli mi się uda to dam ci załącznik .

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

1-2213016-350x20-51883C-31531E-372619-FF

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png


#6 SmYk.

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:47
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.08.2012 08:54

dzięki. Leci kolejny +. Jezeli uda ci sie magazynek poleci kolejny :].
  • +
  • -
  • 0

#7 иєxт

    NoLajf ;)

  • Power User

Reputacja: 509
Wszechwiedzący

  • Postów:725
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Ostrów Wielkopolski
Offline

Napisano 01.08.2012 15:13

Zobacz czy działa i czy nie dostajesz dodatkowego życia .

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

1-2213016-350x20-51883C-31531E-372619-FF

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png


#8 SmYk.

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:47
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.08.2012 15:35

Nie mam jak tego sprawdzic :). To nie na moj serwer tylko klasa proponowana na pewna serwerownie na ktorej gram. Jak na razie wszyscy sa za graniem klasy :P.

Dowiemy sie czy dziala jak bedzie już na serwerze.
  • +
  • -
  • 0

#9 иєxт

    NoLajf ;)

  • Power User

Reputacja: 509
Wszechwiedzący

  • Postów:725
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Ostrów Wielkopolski
Offline

Napisano 01.08.2012 15:52

Dobra spoko, czekam :D
  • +
  • -
  • 1

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

1-2213016-350x20-51883C-31531E-372619-FF

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych