Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Czeski - zdjęcie

Czeski

Rejestracja: 11.12.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.01.2014 19:54
-----

#152930 Total OverDose Mod v1.5

Napisane przez emblaze w 19.07.2010 19:26

Total OverDose Mod
Author: emblaze

Podziękowania dla:
R3X i Wizu za pomoc przy funkcji el toro


Opis
Chciałbym zacząć od tego, ze jest to ostatnia wersja tego pluginu, bynajmniej od mojej strony, poniewaz koncze z cs'em i amxx'em z łatwego powodu: byłem uzalezniony. Przy okazji chciałem wszystkich z tego forum pożegnać, poniewaz juz raczej nie będę tu wchodził. Stwierdziłem opublikowac tą wersje. Po kawałek starego opisu odsyłam tu. Plugin głównie rozni sie tym, ze są lvle i została dodana reszta loco move z gry.
Jest w tym modzie 7 Loco Move
- Golden Gun z przybliżeniem jak w aug
- Tornado 2 uziki z norecoilem + grawity
- Piniata granat (taki pingwinek xD ) zabija z 1 wybuchem jak dobrze trafisz
- El toro - biegniesz 5x szybciej + zabijasz dotykiem + czerwony ekran+ ustawia się nóż
- Mad wrastler - otrzymujemy godmode na 17 sekund, mozna uzyc 2 razy na mape
- Sombrero of the dead - otrzymujemy: m4a1, deagle, mp5, p90, m249 i ak47
- El Mariachi - Otrzymujemy godmode na 5 sekund, norecoil w tej broni i chodzimy troche wolniej
- Wyswietl w konsoli tabele xp - poprostu wyświetla tebelę XP
- Rzeźnia - można użyć w czasie Day of the dead. (teraz komenda juz nie jest potrzebna, bo otrzymujesz co jakis czas w czasie rozgrzewki automatycznie) Co daje? dostajesz takie rzeczy jak:
- ak47
- awp
- m4a1
- mp5
- p90
- deagle
- m249
- 300hp
- 300ap
- 1000 speedu

- Zmiana Loco Move - mozna zmienić swoje loco move za kwote określoną cvarem
- Użycie rewindu - Jak jesteś nie żywy to spowrotem żyjesz ^^
- kupno rewindu określone cvarem
To były komendy z menu.
Dodatki:
- Tryb DeathMatch
- Vote "czy ma być deathmatch"
- Ultimate Sounds
- Rozgrzewka (day of the dead)
- Zamiast nożna mamy Machete ^D^
- Dodane zostały lvle, przez ktore otrzymujemy:
* Co level wiecej hp/armour
* Co 5 lvli darmowa bron na respie

Cvary
Total_OverDose_DM // standardowo 1 -off 0 = on Deatch match
amx_sth_time 10 // czas el toro
amx_speed_multipiler 5 // ile razy ma być szybszy przy el toro
cost 3000 // koszt kupna zmiany loco move
rew 5000 //koszt rewindu
Total_OverDose_C4 1=zakaz paki 0 = mozna pake kłaść
Instalacja:
1. Rozpakowujemy archiwa pobrane z załącznika.
2. Wrzucamy pliki *.amxx do plugins a *.sma do scripting
3. Dopisujemy nazwy plików *.amxx do plugins.ini
4. Pobieramy ten plik
5. Wypakowujemy i zawartość wrzcamy zależnie czy to modele do models/total_overdose/ czy sounds do sound/total_overdose/
6. Restartujemy serwer.
7. Gotowe

Moduły:


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <nvault>


Dodatkowe informacje:
Plugin jest po części bazowany na tych pluginach:
<!-- m -->Nieoficjalny polski support AMX Mod X ... vt2204.htm<!-- m -->
<!-- m -->Golden Gun - Nieoficjalny polski support AMX Mod X<!-- m -->
<!-- m -->Nieoficjalny polski support AMX Mod X ... ate_sounds<!-- m -->
Kto chce miec specjalny round sound na serwie, polecam go zrobic z piosenek z tej listy: l.wikipedia.org/wiki/Total_Overdose
Polecam mapy de_westwood i de_eldorado na taki serwer :)

Changelog
v1.0 - wydanie moda
v1.1 - podwojenie czasu wiadomości "Day of the dead" i "End of the day of the dead
v1.2 - ograniczenie el toro, możliwość raz na mape lub kupno, cena = wartoś cvaru "cost"
v1.3 - dodano możliwość zakazu paki|dodanie do menu nowej opcji - spawn w trybie dm|poprawka el toro
v1.4 - usunięcie błędu znikającej grawitacji tornada po spawnie
v1.5 - Ostatnia wersja modu. Dodane zostały lvle, 3 nowe loco move i vote na początku mapy, "czy gramy deathmatch?"

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#606781 Uzycie perku - QTM Peyote

Napisane przez Drago36 w 18.01.2014 14:27

bind "klawisz" "+useperk"
np.
ja proponuje na "t" - sam tak uzywam
bind "t" "+useperk"
W kodzie cod by qtm_peyote jest jeszcze ustawione jest ze pod klawiszem ,ktory wlacza "radio3" ,aktywuje perk.
  • +
  • -
  • 2


#606549 Efekty przy postaci - jak dodać?

Napisane przez Drago36 w 17.01.2014 21:36


bariery wokół gracza.

hmm..  http://amxx.pl/dokum...2/set_rendering ??

 

efekt po odpowiedniej edycji

http://zapodaj.net/b...69e98f.jpg.html


  • +
  • -
  • 1


#606555 Efekty przy postaci - jak dodać?

Napisane przez Drago36 w 17.01.2014 21:53

Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#5907 Jak zainstalować PodBot'y do Amx Mod X

Napisane przez baku w 17.05.2008 16:16

A więc najpierw sciągasz PodBoty :
http://www.sendspace.pl/file/acJqww7E/

Wrzucasz je do cstrike/addons

Następnie w addons/metamod/plugins.ini dopisujesz linike :
;; PodBot
win32 addons/podbot/podbot_mm.dll
linux addons/podbot/podbot_mm_i386.so
Wchodzimy do: /cstrike/addons/podbot i otwieramy notatnikiem podbot.cfg. Szukamy linijki pb_password "pomiędzy cudzysłowami wpisz twoje hasło"

Teraz załączasz cs'a i w konsoli wpisujesz :
setinfo _pbadminpw "tutaj wpisz hasło ktore wpisałeś w podbot.cfg"
A tu zrób sobie binda na menu :
bind "=" "pb menu"
Pod przyciskiem = masz podbota

I to wszystko ;]


Tutorial wykonany dla www.amxx.pl
Copyright � 2008 baku. Kopiowanie zabronione.

  • +
  • -
  • 114


#605242 proszę o 3 klasy m.in. Komandor

Napisane przez Dziobak? w 14.01.2014 20:29

Komandor :


#include <amxmodx>

#include <cstrike>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <fakemeta>

		

new const nazwa[] = "Komandor";

new const opis[] = "ak47, 2 skoki, ubranie wroga.";

new const bronie = 1<<CSW_AK47;

new const zdrowie = 0;

new const kondycja = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;



new bool: ma_klase[33];

new skoki[33];

new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};

new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};

	

public plugin_init()

{

	register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");



	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");



}
public cod_class_enabled(id)

{

	ZmienUbranie(id, 0);

	ma_klase[id] = true;

}



public cod_class_disabled(id)

{

	ZmienUbranie(id, 1);

	ma_klase[id] = false;

}

public ZmienUbranie(id,reset)

{

	if (!is_user_connected(id))

		return PLUGIN_CONTINUE;

	

	if (reset)

		cs_reset_user_model(id);

	else

	{

		new num = random_num(0,3);

		cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);

	}

	

	return PLUGIN_CONTINUE;

}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 1;

	return FMRES_IGNORED;
}

Wojskowy:


/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <hamsandwich>



#define PLUGIN "Wojskowy"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "Play"



new bool:ma_klase[33];



new const nazwa[] = "Wojskowy";

new const opis[] = "400 grawitacji, 1/6 na oślepienie przeciwnika, m4a1";

new const bronie = 1<<CSW_M4A1;

new const zdrowie = 5;

new const kondycja = 10;

new const inteligencja = 15;

new const wytrzymalosc = 0;



new g_msg_screenfade;

public plugin_init() {

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    

    register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade");
    
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

}

public cod_class_enabled(id)

{
    entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);	

    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)

{

    entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
    ma_klase[id] = false;

}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}
public Damage(id)

{

    new attacker = get_user_attacker(id);

    

    if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker)

        return PLUGIN_CONTINUE;

    

    if(ma_klase[attacker] && random(6) == 1)

        Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);

    

    return PLUGIN_CONTINUE;

}

stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)

{

    message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id );

    write_short( duration );    // Duration of fadeout

    write_short( holdtime );    // Hold time of color

    write_short( fadetype );    // Fade type

    write_byte ( red );        // Red

    write_byte ( green );        // Green

    write_byte ( blue );        // Blue

    write_byte ( alpha );    // Alpha

    message_end();

}

 


  • +
  • -
  • 3


#605106 Zmiana koloru piorunów

Napisane przez FarGoosiek w 13.01.2014 23:13

a tutaj dobierzesz sobie kolory dobierzesz jakie chcesz ;d żeby piorun miał :D 

 

http://www.kurshtml....ory/kolory.html

 

 

 

 


  • +
  • -
  • 2


#605098 Zmiana koloru piorunów

Napisane przez MAGNET w 13.01.2014 22:47

Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);

 

Interesuj cie trzy pierwsze liczy 200 - RGB. Jesli chcesz sobie zmienic na np. czerwony robisz tak:

 

Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 0, 0, 200, 10);


  • +
  • -
  • 1


#596767 Prośba perków Immune Elektryk

Napisane przez Play 4FuN w 26.12.2013 12:19

Załączony plik  codperk_ImmuneElektryk.sma   1,01 KB  21 Ilość pobrań
  codperk_ImmuneElektryk.amxx


  • +
  • -
  • 2


#392715 [ROZWIĄZANE] Prośba o zrobienie klasy na nowy cod mod

Napisane przez Pietras11 w 06.04.2012 19:25

nikt ci to za free nie zrobi :D

takie jest moje zdanie

ale jak juz chcesz

Jednak się mylisz:P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#333057 [ROZWIĄZANE] Czerwony ekran i bicie serca.

Napisane przez 'eXe' w 11.12.2011 13:39

Nie ma takiego jednego pluginu, lecz znalazłem podobne 2

1) Czerwony ekran po śmierci - AMXX.pl: Support AMX Mod X
2) Bicie serca (od 25hp)
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define TASK_SERCE 2848
new play_h[33]

public plugin_init() {
	register_plugin("Do you hear?","1.0","Miczu")
	register_event("Health","Health","be")
}

public plugin_precache(){
	precache_sound("misc/hb.wav")
}

public Health(id){
	new heal = read_data(1)
	new args[1]
	args[0]=id
	if(heal<25){
		if(play_h[id]==0){
			set_task(1.0,"serce",args[0]+TASK_SERCE,args,1)
			play_h[id]=1
		}
	}
	else play_h[id]=0
}

public serce(args[1]){
	if(!is_user_alive(args[0])) return
	new Float: heal = entity_get_float ( args[0], EV_FL_health )
	emit_sound(args[0],CHAN_BODY,"misc/hb.wav",0.5,ATTN_NORM,0,80)
	if(heal<13) set_task(0.8,"serce",args[0]+TASK_SERCE,args,2)
	else if(heal<25) set_task(1.0,"serce",args[0]+TASK_SERCE,args,2)
}

Załączone pliki

  • Załączony plik  hb.wav   44,82 KB  145 Ilość pobrań



#595972 [ROZWIĄZANE] Zmana jednej klasy na premium

Napisane przez FORMOZA w 24.12.2013 10:20

Przecież ta klasa jest premium:
 

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[James Bond] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}

A dodaje sie dokładnie tak jak ww ;)


  • +
  • -
  • 1


#595970 [ROZWIĄZANE] Zmana jednej klasy na premium

Napisane przez glut w 24.12.2013 10:19

Klasa jest na flagę T :)

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[James Bond] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
Tu masz co oznacza np. te ADMIN_LEVEL_H http://amxx.pl/topic/60353-flagi/
  • +
  • -
  • 1