Kucacz [Premium]
kucacz.sma 2,15 KB 12 Ilość pobrań
kucacz.amxx
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Staram się pomagać wszystkim, więc jak masz jakiś problem pisz do mnie.
[Były Support User]
=======================
"Wiemy, że nie można mieć wszystkiego, czego się chce.
Drogą do zaspokojenie potrzeb materialnych jest ludzka praca i przedsiębiorczość.
Wielu odkryć i wynalazków dokonano właśnie dlatego, że ludzie mają określone
potrzeby i chcą przezwyciężyć rzadkość zasobów. To pragnienie, połączone z ludzką pracą,
jest czynnikiem napędzającym rozwój cywilizacji."
Drago36 nie posiada znajomych
Napisane przez Drago36 w 22.12.2013 10:51
Napisane przez Drago36 w 22.12.2013 01:41
Witam!
Oto kolejny perk dzieła MarWit ,ale też w drobności mój gdyż go zedytowałem na CoD ver. QTM_Peyote.
Meczennik - Po smierci zostawiasz na ziemi odbezpieczony granat
Widziałem podobny perk (podajże użytkownika Hleb) ,że po śmierci gracza ,granat rozczepia się na mniejsze granaty i wybuchają.
Nie jestem do końca pewny ,ale widziałem na forum "taki podobny" perk.
Mój zaś perk (no wprawdzie MarWit'a ) odbezpiecza granat i nie rozdrabnia się na mniejsze.
Perk edytowany z NewCoda - http://amxx.pl/topic/108986-newcodmod/.
Perk przetestowany na Codzie MW - http://amxx.pl/topic...-mw-mod-update/ i działa jak należy.
Napisane przez Drago36 w 21.12.2013 17:52
Napisane przez Drago36 w 21.12.2013 01:02
Mam lepszy kod na niewidzialność ,gdy gracz się nie ruszasz. Krótszy i bez błędów.
Biblioteki:
#include <engine> #include <fakemeta>
Rejestr:
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
Oczywiście musimy new bool:ma_klase[33]; dodać
Do cod_class/perk_disabled:
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
Kod:
public CmdStart(id, uc) { if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED; if(ma_perk[id]) { new Float:fmove, Float:smove; get_uc(uc, UC_ForwardMove, fmove); get_uc(uc, UC_SideMove, smove); if(fmove == 0.0 && smove == 0.0) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10); // tu ustawiamy niewidke za te 10 else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); } return FMRES_IGNORED; }
Kod nie mój lecz sharkowy
Napisane przez Drago36 w 15.12.2013 15:09
Witam!
Chcę wam przedstawić perk, który umożliwia widzenie przez drzwi "otwierane". Niestety nie umożliwiają widzenie przez wrota np. w de_dust2.
Perk nie jest w 100% mój, edytowałem perk z tego Coda - http://amxx.pl/topic/108986-newcodmod/, aby działał na Codzie wersji QTM_Peyote.
Napisane przez Drago36 w 15.12.2013 08:50
uno momento
[Snajper]
snajper.sma 2,08 KB 20 Ilość pobrań
snajper.amxx
[Lajza]
lajza.sma 2,14 KB 18 Ilość pobrań
lajza.amxx
[KlasyfikatoR]
KlasyfikatoR.sma 4,76 KB 13 Ilość pobrań
KlasyfikatoR.amxx
[Robotnik]
robotnik.sma 2,15 KB 28 Ilość pobrań
robotnik.amxx
[Rebeliant]
rebeliant.sma 4,19 KB 27 Ilość pobrań
rebeliant.amxx
[Szeregowy]
szeregowy.sma 2,33 KB 19 Ilość pobrań
szeregowy.amxx
[Pogromca]
pogromca.sma 2,1 KB 14 Ilość pobrań
pogromca.amxx
Napisane przez Drago36 w 15.12.2013 08:10
No to niby z jakich przyczyn ma się go dostawać ,jak nie z wylosować lub dropek z drugiej osoby?
@@
Masz na razie taki nie zgodny z twoim opisem. Chodzi ci o to ,żeby się go wogóle. nie dostawało?
bronpodporucznik.sma 1,16 KB 18 Ilość pobrań
bronpodporucznik.amxx
Napisane przez Drago36 w 09.12.2013 19:57
Napisane przez Drago36 w 08.12.2013 20:00
Coś takiego znalazłem:
coś mi się nie wydaje ,że te pluginy rozwiążą twój problem ,ale spróbuj
Napisane przez Drago36 w 08.12.2013 19:46
Możesz to usunąć jedynie za pomocą pluginów ,które np. usuwają pliki sprite z map itp.
http://amxx.pl/pluginy/ - tu możesz je znaleźć.
Napisane przez Drago36 w 08.12.2013 19:35
RasiaQ mała pomyłka:
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
Zamiast CSW_MP5NAVY powinno być CSW_DEAGLE.
I #include <amxmisc> nie jest potrzebne.
Napisane przez Drago36 w 08.12.2013 19:29
Do perku:
public cod_perk_disabled(id) { set_user_footsteps(id, 0); } Do klasy: public cod_class_disabled(id) { set_user_footsteps(id, 0); }
Jak już dodajemy publici, to trzeba dodać też zmienne falske i true czyli:
public cod_class_enabled(id) { set_user_footsteps(id, 1); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_user_footsteps(id, 0); ma_klase[id] = false; }Pokaż też jak dodać public enabled (dla niekumatych) bo pokazałeś tylko disabled
do tej umiejętności nie jest potrzebne ma_klase dlatego nie tłumaczyłem
znalazł się znawca wszystkiego ;__;
Napisane przez Drago36 w 08.12.2013 11:40
#include <fun>
set_user_footsteps(id, 1);
set_user_footsteps(id, 0);
public cod_perk_disabled(id) { set_user_footsteps(id, 0); }
public cod_class_disabled(id) { set_user_footsteps(id, 0); }
Napisane przez Drago36 w 08.12.2013 00:26
Proszę bardzo.
Flaga - ADMIN_LEVEL_H
Napisane przez Drago36 w 07.12.2013 20:20