Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Drago36 - zdjęcie

Drago36

Rejestracja: 07.12.2013
Aktualnie: Poza forum
Poza forum Ostatnio: Prywatna
*****

#595229 Prośba o dwie klasy m.in kucacz

Napisane przez Drago36 w 22.12.2013 10:51

Kucacz [Premium]

Załączony plik  kucacz.sma   2,15 KB  12 Ilość pobrań
  kucacz.amxx


  • +
  • -
  • 1


#595191 Perk Meczennik

Napisane przez Drago36 w 22.12.2013 01:41

Witam!

 

Oto kolejny perk dzieła MarWit ,ale też w drobności mój gdyż go zedytowałem na CoD ver. QTM_Peyote. :)

Meczennik - Po smierci zostawiasz na ziemi odbezpieczony granat

 

Widziałem podobny perk (podajże użytkownika Hleb) ,że po śmierci gracza ,granat rozczepia się na mniejsze granaty i wybuchają.

Nie jestem do końca pewny ,ale widziałem na forum "taki podobny" perk.

Mój zaś perk (no wprawdzie MarWit'a :D) odbezpiecza granat i nie rozdrabnia się na mniejsze.

 

Perk edytowany z NewCoda - http://amxx.pl/topic/108986-newcodmod/.

Perk przetestowany na Codzie MW - http://amxx.pl/topic...-mw-mod-update/ i działa jak należy.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6


#595087 Witam szanowną administracje i wszystkich użytkowników

Napisane przez Drago36 w 21.12.2013 17:52

Siema ;]

 


  • +
  • -
  • 1


#594939 Skrypty do pisania klas

Napisane przez Drago36 w 21.12.2013 01:02

Mam lepszy kod na niewidzialność ,gdy gracz się nie ruszasz. Krótszy i bez błędów.

Spoiler

  • +
  • -
  • 2


#593628 Perk Podglądacz

Napisane przez Drago36 w 15.12.2013 15:09

Witam!

 

Chcę wam przedstawić perk, który umożliwia widzenie przez drzwi "otwierane". Niestety nie umożliwiają widzenie przez wrota np. w de_dust2.

Perk nie jest w 100% mój, edytowałem perk z tego Coda - http://amxx.pl/topic/108986-newcodmod/, aby działał na Codzie wersji QTM_Peyote.

 

screenshot

ea378x.jpg

 

msoaxk.jpg

 

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 8


#593516 Prośba o 21 klas min. Pogromca,Kokos,Snajper

Napisane przez Drago36 w 15.12.2013 08:50

uno momento

 

[Snajper]

Załączony plik  snajper.sma   2,08 KB  20 Ilość pobrań
  snajper.amxx

 

[Lajza]

Załączony plik  lajza.sma   2,14 KB  18 Ilość pobrań
  lajza.amxx

 

[KlasyfikatoR]

Załączony plik  KlasyfikatoR.sma   4,76 KB  13 Ilość pobrań
  KlasyfikatoR.amxx

 

[Robotnik]

Załączony plik  robotnik.sma   2,15 KB  28 Ilość pobrań
  robotnik.amxx

 

[Rebeliant]

Załączony plik  rebeliant.sma   4,19 KB  27 Ilość pobrań
  rebeliant.amxx

 

[Szeregowy]

Załączony plik  szeregowy.sma   2,33 KB  19 Ilość pobrań
  szeregowy.amxx

 

[Pogromca]

Załączony plik  pogromca.sma   2,1 KB  14 Ilość pobrań
  pogromca.amxx


  • +
  • -
  • 1


#593510 Proszę o Perk "Bron Pod Porucznika"

Napisane przez Drago36 w 15.12.2013 08:10

No to niby z jakich przyczyn ma się go dostawać ,jak nie z wylosować lub dropek z drugiej osoby?

 

@@

Masz na razie taki nie zgodny z twoim opisem. Chodzi ci o to ,żeby się go wogóle. nie dostawało?

Załączony plik  bronpodporucznik.sma   1,16 KB  18 Ilość pobrań
  bronpodporucznik.amxx


  • +
  • -
  • 1


#591801 Obrona na początku rundy 2 - 3 sec

Napisane przez Drago36 w 09.12.2013 19:57

http://amxx.pl/topic...on-pl-by-dudix/


  • +
  • -
  • 1


#591559 Zimowe mapy cs

Napisane przez Drago36 w 08.12.2013 20:00

Coś takiego znalazłem:

 

coś mi się nie wydaje ,że te pluginy rozwiążą twój problem ,ale spróbuj


  • +
  • -
  • 1


#591549 Zimowe mapy cs

Napisane przez Drago36 w 08.12.2013 19:46

Możesz to usunąć jedynie za pomocą pluginów ,które np. usuwają pliki sprite z map itp.

http://amxx.pl/pluginy/ - tu możesz je znaleźć.


  • +
  • -
  • 1


#591545 [ROZWIĄZANE] Proszę o jedną klasę "Snajper"

Napisane przez Drago36 w 08.12.2013 19:35

RasiaQ mała pomyłka:

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

 

Zamiast CSW_MP5NAVY powinno być CSW_DEAGLE.

I #include <amxmisc> nie jest potrzebne.


  • +
  • -
  • 1


#591543 [Poradnik] Jak dodać ciche chodzenie - najłatwiejsza rzecz

Napisane przez Drago36 w 08.12.2013 19:29

 


Do perku:

public cod_perk_disabled(id)
{
    set_user_footsteps(id, 0);
} 
Do klasy:
public cod_class_disabled(id)
{
    set_user_footsteps(id, 0);
}

 

Jak już dodajemy publici, to trzeba dodać też zmienne falske i true czyli:

public cod_class_enabled(id)
{
    set_user_footsteps(id, 1);
    ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_user_footsteps(id, 0);
    ma_klase[id] = false;
}

Pokaż też jak dodać public enabled (dla niekumatych) bo pokazałeś tylko disabled

 

 

 do tej umiejętności nie jest potrzebne ma_klase dlatego nie tłumaczyłem
znalazł się znawca wszystkiego ;__;
 


  • +
  • -
  • 2


#591373 [Poradnik] Jak dodać ciche chodzenie - najłatwiejsza rzecz

Napisane przez Drago36 w 08.12.2013 11:40

Witam!
 
W tym poradniku chcę pokazać jak dodać umiejętność ciche chodzenie do klasy/perku.
Jest to najprostsza rzecz ,którą można dodać. Nawet naprawdę zieloni mogą się to tego zabrać :)
Także zapraszam.
  • Otwieramy klasę/perk najlepiej przez program AMXX Mod X Studio ,bądź notatnik
  • Dodajemy do include:
#include <fun>
  • Następnie szukamy "public cod_perk_enabled(id)" lub "public cod_class_enabled(id)" (zależy czy dodajemy do perku czy klasy)
  • I dodajemy:
set_user_footsteps(id, 1);
  • Kolejnie do "public cod_perk_disabled(id)" lub "public cod_class_disabled(id)"  dodajemy:
set_user_footsteps(id, 0);
  • Muszę wspomnieć ,że w niektórych klasach/perkach nie będzie publica cod_class_disabled lub  cod_class_enabled ,więc wtedy dodajemy cały public:
Do perku:

public cod_perk_disabled(id)
{
	set_user_footsteps(id, 0);
}
 
Do klasy:
public cod_class_disabled(id)
{
	set_user_footsteps(id, 0);
}
 
Przykładowy perk:
Załączony plik  butyszturmowego.sma   416 bajtów  151 Ilość pobrań
  butyszturmowego.amxx
 
 
Przykładowa klasa:
Załączony plik  szturmowy.sma   770 bajtów  231 Ilość pobrań
  szturmowy.amxx
  • +
  • -
  • 4


#591307 Kapitan [P]

Napisane przez Drago36 w 08.12.2013 00:26

Proszę bardzo.

Flaga - ADMIN_LEVEL_H

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#591259 Dodanie cichych kroków do klasy.

Napisane przez Drago36 w 07.12.2013 20:20

Proszę bardzo.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1