Sorki, zły załącznik.. Edytowałem już
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
luki2407
Rejestracja: 04.12.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.12.2015 19:48





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 21
- Odwiedzin: 1 889
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
lukas
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
krakow
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
luki2407 nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#667139 Bf2rank.sma
Napisane przez he1st
w 15.10.2014 18:27
#139067 [Poradnik] AMXBans 6 "Jak i Co?" 2 + .PDF
Napisane przez Szyfrant
w 27.05.2010 16:17
'Szósteczka'
Wersja poradnika: v0.1
WERSJA W FORMACIE .PDF :
AMXBANS - Jak i Co 2 - AMXX - By Szyfrant.pdf 1,16 MB 2268 Ilość pobrań
Kolejna (już druga) odsłona poradnika "Jak i Co?" Nowy AMXBans ... Nowe funkcje... Nowy design... Ehh .
W miarę możliwości i czasu poradnik ten będzie aktualizowany.
Dobra bez gadania, lecimy z KONKRETAMI
Poradnik "Jak i Co? 'Szósteczka'" został stworzony dla AMXX.pl , KarczmaPodKepa.pl oraz Ciebie drogi użytkowniku.
By Szyfrant @ Al rajt rizerwt
Jak chcecie kopiować, proszę bardzo, ale nie zapomnijcie o stopce i autorze
1. Narzędzia Główne
Pasek nawigacji

Menu Admina

a ) Strefa Admina

Dodaj bana On-Line

Klikamy na "Podgląd" wcześniej przez nas wyypowanego.
Kolejnym Krokiem jest wybranie typu bana, powodu i czasu.
Namierzamy Gracza z listy i klikamy "Zbanuj". Jeśli chcemy, aby został wyrzucony natychmiastowo
klikamy dodatkowo "Wykop"
b ) Serwer

Ustawienia Serwera(ów)

Mogę co najwyżej krótko opisać.
1. RCON serwera Gry. niezbędny do zarządzania serwerem od strony WWW
2. MOTD - To co się pokazuje gdy ktoś dostanie bana

3. Opóźnienie MOTD - po jakim czasie wyświetli się MOTD
4. Można ustawić "Zestaw powodów banów" do danego serwera (o tym troszkę później).
5. Strefa czasowa - Różnice w czasie na naszym globie

6. Możesz wysyłać komendy z poziomu WWW. Użyć można wcześniej zdefiniowanych bądź własnych
------------------------------
Zarządzanie Powodami Banów

Dość ciekawe rozwiązanie


W tej opcji możemy utworzyć Zestawy Powodów Banów.
Po stworzeniu możemy dodać powody i podpiąć pod serwer
1. Tworzymy nowy Zestaw. Posłużę się PRZYKŁADEM (Serwer AIM)
2. Dodajemy nowy powód, możemy dodać ile się nam podoba oraz "Statyczny Czas Bana" - [O tym później] (Konsekwentny w stosunku do Powodu).
3. Następnie klikamy na "Edytuj" koło naszego przykładowego zestawu
4. Ostatnim krokiem jest zaznaczenie, które powody chcemy dodać do danego zestawu
ZAPISUJEMY I GOTOWE ;]
------------------------------
Zarządzanie Adminami AMXModX

1. Wpisujemy Nazwę Admina
2. Hasło Admina (Jeżeli mamy zamiar dać Admina na STEAM ID bądź IP nie musimy nic wpisywać. (Odczyt zależy od FLAG*)
3. Dodajemy Uprawnienia dostępu *
4. Wpisujemy Flagi. *
5. W tym wierszu wpisujemy to na co chcemy dać Admina (STEAM ID, IP, Nazwa
6. Nick Admina (Widoczny na liście Adminów)
7. Opcja do wyboru TAK/NIE. Wybieramy czy chcemy,aby dodany przez nas Admin był widoczny na Liście.
8. NASZE CUDO


Ustawiamy na jaki czas Admin ma być aktywny. Możemy wybrać dowolną ilość dni, bądź zaznaczyć "Na Zawsze" -
(Nie Polecam - Haha


9. Zaznaczamy, do którego serwera Admin ma być przypisany. Można zaznaczyć kilka na raz.
10. Hmm, zapewne nie wiecie do czego służy lecz powiadam wam, że jest to opcja niezwykle niezwykła.
Przedstawię pewną sytuację:
Młody Admin: "KU***!!! Czitujesz !!! Masz PERMA CW**U!!
5 minut później
Młody Admin: KU*** !!! RASZUJESZ MASZ PERMA !!!
I teraz, aby zapobiec takim sytuacją stworzony został Statystyczny Czas Bana
Do każdego powodu (czytaj "Zarządzanie Powodami Banów) możemy dopisać Statystyczny Czas Bana.
Gdy zaznaczymy tą opcję, Admin nie będzie mógł samemu wpisać czasu bana tylko automatycznie do każdego powodu
będzie dopisany czas bana (Taki jaki ustawimy lub zostanie załadowany standardowy).
Sprytne co? PEŁNA KONTROLA

*
Flagi i Zezwolenia Dostępu

Ustawienia Admina na serwerze

1. Wybieramy serwer i klikamy "Edytuj serwer"
2. Zaznaczamy czy admin ma być aktywny na serwerze
ZAPISUJEMY I WŁALA

------------------------------
c ) Strona

Zarządzanie Administratorami na stronie

1. Wpisujemy nazwę Admina
2. Podajemy E-Mail
3. Hasełko (SILNE

4. Powtarzamy

5. Wybieramy Poziom. (O tym później)
6. Klikamy "Dodaj" ... No i można się logować do WWW z nowego konta
------------------------------
Zarządzanie Poziomami Administratorów na stronie

Zarządzanie poziomami jest bardzo przydatne, jeżeli chcemy ograniczyć dostęp do pewnych funkcji Adminom WWW (NIE AMX'A)
Jak chcemy dodać nowy poziom klikamy na "Nowy poziom" i zaznaczamy opcje,
które chcemy aby były dostępne w danym poziomie. Klikam na "Zapisz"
GOTOWE
Nie będę opisywał opcji poziomów, gdyż jest to tylko kwestia wyboru TAK/NIE i wszystko jest wyraźnie ukazane.
------------------------------
Ustawienia menu użytkownika (Dla Zaawansowanych!!!)

W tym menu możemy edytować nasz Pasek Nawigacji.
Zaznaczyłem kolorami okienka, które są odpowiednikami
Możemy dodać Nowy odnośnik np. Stronę Główną naszej sieci lub zmienić pozycję wyświetlania
Nie będę tego bliżej opisywać gdyż przy większym kombinowaniu, amatorzy (nie chce nikogo urazić) mogą sobie pousuwać menu

------------------------------
Ustawienia strony


Nie ma co opisywać. Wybór opcji TAK/NIE. Wszystko jest jasno pokazane
------------------------------
2. Narzędzia Opcjonalne
d ) Inne

Moduł Administracji

Też nie ma co opisywać. Możemy włączyć/wyłączyć moduł(y) opcją "Aktywny"
Aktualizacja/Wersja

Informacje dotyczące Wersji WWW i pluginu. Dodatkowo załączone Logi zmian

Logi

Tutaj możemy usuwać/sprawdzać logi adminów WWW.
Zaczniemy od filtrowania logów:
1. Wybieramy Admina, którego chcemy "podglądnąć"
2. Następnie wybieramy Akcję, którą chcemy zobaczyć kiedy została wykonana
3. Klikamy na "Idź" i pokazuje nam Logi

Teraz Usuwanie
Są 2 Opcje:
4. Usuwanie wszystkich logów
5. Usuwanie logów starszych niż "X" dni (W miejsce X wpisujemy liczbę dni, sprzed których mają być usunięte logi)
e ) Moduły

Standardowo zamieszczony jest jeden moduł Import/Eksport. Więc omówimy tylko jego .
Import/Eksport
Możemy Importować lub Eksportować nasze dane do plików bądź bazy. Zarówno ze starej wersji i nowej .


W największym czerwonym kółeczku u góry znajdują się kopie zapasowe wcześniej przez nas utworzone. Możemy je pobrać na komputer lub usunąć

Zapis bazy jako plik sql.
1. Zapis tylko struktury czyli tylko tabeli
2. Usuwa tabele bazy
3. Usuwa całe wiersze. Po prostu nie będzie wyglądało ładnie

4. Jeśli zaznaczymy tą opcję Automatycznie otworzy nam się okienko do pobrania pliku
Zapis banów jako plik sql.
Zapisuje wszystkie bany w pliku sql.
5. Patrz pkt. 4.
Import z pliku banned.cfg
6. Wybieramy powód bana który ma być użyty przy imporcie.
7. Wpisujemy Nick zbanowanego gracza. ( Trochę to głupie)
8. Wpisujemy Serwer, tzn "Strona WWW lub Serwer Gry )
9. Data - Wiadomo

10. Wybieramy plik z banami z naszego komputera (cfg.)
NO I IMPORTUJEMY!!
Import z bazy AMXBans 5.x
11. Wpisujemy Adres Hosta starej bazy AMXBansa
12. Następnie Nazwę Użytkownika
13. Potem Hasło
14. Nazwę bazy
15. Tabelę banów (Jeżeli baza była standardowo zainstalowana to najlepiej zostawić)
16. Jak zaznaczymy tą opcję, zostaną importowane tylko bany Permanentne.
17. Gdy zaznaczymy poprzednie bany zostaną usunięte.
Klikamy "Sprawdź połączenie", jeżeli wszystko dobrze klikamy "Import"
18. Jak zaznaczymy tę opcję, wszystkie bany poprzednio przez nas importowane zostaną USUNIĘTE.
19. Po zaznaczeni tej opcji Wszystkie bany będą "Chronione" przed importem.
Eksport do pliku banned.cfg
20. Eksportowane będą bany tylko Permamentne (Na Zawsze)
21. Po zaznaczeniu tej opcji do banów będą dodane ich Powody
22. Patrz pkt. 4.
------------------------------------------------------
Poradnik "Jak i Co? 'Szósteczka'" został stworzony dla AMXX.pl , KarczmaPodKepa.pl oraz Ciebie drogi użytkowniku.
By Szyfrant @ Al rajt rizerwt
Jak chcecie kopiować, proszę bardzo, ale nie zapomnijcie o stopce i autorze
#616421 Rank się sam resetuje
Napisane przez freetu
w 15.02.2014 15:24
#614845 Wywala po zmianie mapy
Napisane przez 0-0-0
w 11.02.2014 16:03
#614382 Wywala po zmianie mapy
Napisane przez 0-0-0
w 10.02.2014 11:39
L 01/17/2014 - 21:35:02: [AMXX] Plugin file open error (plugin "antiflood.amxx") L 01/17/2014 - 21:35:02: [AMXX] Plugin file open error (plugin "auto_knife_duel_pl.amxx")Sprawdź czy masz te pluginy
L 01/17/2014 - 21:35:02: [AMXX] Run time error 19 (plugin "parachute.amxx") - debug not enabled!Wgraj jakiś inny spadochron
I co to za plugin wynik.amxx?
#575792 Admin chat (u@) - różne kolory
Napisane przez szelbi
w 06.10.2013 13:03

Download

Screenshot

Download

Screenshot

Download

Screenshot

Download

Screenshot

Download

FAQ
Aby to zrobić, wystarczy wejść w SMA pluginu, zakomentować 39. linijkę tak jak poniżej, przekompilować ponownie plugin i wrzucić na serwer

//#define SOUND 1
Inne informacje
Chcecie jakieś inne kolory u@? Piszcie poniżej, a z pewnością je dodam.
#607840 Vip+model
Napisane przez xWangan
w 21.01.2014 17:33
Gotowy kod, niestety nie mam gdzie sprawdzić czy działa.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fun> static const COLOR[] = "^x04" //green static const CONTACT[] = "" new maxplayers new gmsgSayText new mpd, mkb, mhb new g_MsgSync new health_add new health_hs_add new health_max new nKiller new nKiller_hp new nHp_add new nHp_max new g_vip_active new g_menu_active new bool:HasC4[33] #define DAMAGE_RECIEVED #define Keysrod (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<9) // Keys: 1234567890 new round; /* #if defined DAMAGE_RECIEVED new g_MsgSync2 #endif */ public plugin_init() { register_plugin("VIP PL Wersja", "2.04", "MlodyJNTR") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1); mpd = register_cvar("money_per_damage","3") mkb = register_cvar("money_kill_bonus","500") mhb = register_cvar("money_hs_bonus","300") health_add = register_cvar("amx_vip_hp", "15") health_hs_add = register_cvar("amx_vip_hp_hs", "30") health_max = register_cvar("amx_vip_max_hp", "100") g_vip_active = register_cvar("vip_active", "0") g_menu_active = register_cvar("menu_active", "1") register_event("Damage","Damage","b") register_event("DeathMsg","death_msg","a") register_logevent("Round_Start", 2, "1=Round_Start") register_logevent("Round_Reset", 2, "1=Game_Commencing") register_event("TextMsg", "Round_Reset", "a", "2&Game_will_restart_in") register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0") maxplayers = get_maxplayers() register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0") g_MsgSync = CreateHudSyncObj() /* #if defined DAMAGE_RECIEVED g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj() #endif */ register_menucmd(register_menuid("rod"), Keysrod, "Pressedrod") // register_clcmd("awp","HandleCmd") register_clcmd("sg550","HandleCmd") register_clcmd("g3sg1","HandleCmd") // register_event("CurWeapon", "event_CurWeapon_AWP", "be", "1=1") register_event("CurWeapon", "event_CurWeapon_SG550", "be", "1=1") register_event("CurWeapon", "event_CurWeapon_G3SG1", "be", "1=1") register_event("CurWeapon", "event_CurWeapon_M249", "be", "1=1") register_clcmd("say /vip","ShowMotd") gmsgSayText = get_user_msgid("SayText") register_clcmd("say", "handle_say") register_cvar("sv_contact", CONTACT, FCVAR_SERVER) } public on_damage(id) { new attacker = get_user_attacker(id) #if defined DAMAGE_RECIEVED // id should be connected if this message is sent, but lets check anyway if ( is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker) ) if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H) { new damage = read_data(2) // set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1) // ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync2, "%i^n", damage) #else if ( is_user_connected(attacker) && if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H) ) { new damage = read_data(2) #endif set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1) ShowSyncHudMsg(attacker, g_MsgSync, "%i^n", damage) } } public Damage(id) { new weapon, hitpoint, attacker = get_user_attacker(id,weapon,hitpoint) if(attacker<=maxplayers && is_user_alive(attacker) && attacker!=id) if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H) { new money = read_data(2) * get_pcvar_num(mpd) if(hitpoint==1) money += get_pcvar_num(mhb) cs_set_user_money(attacker,cs_get_user_money(attacker) + money) } } public death_msg() { if(read_data(1)<=maxplayers && read_data(1) && read_data(1)!=read_data(2)) cs_set_user_money(read_data(1),cs_get_user_money(read_data(1)) + get_pcvar_num(mkb) - 300) } public Round_Start() { round++; new players[32], player, pnum; get_players(players, pnum, "a"); for(new i = 0; i < pnum; i++) { player = players[i]; if(get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H) { if(!get_pcvar_num(g_menu_active)) return PLUGIN_CONTINUE if(!is_user_hltv(player) && !is_user_bot(player)) { give_item(player, "weapon_hegrenade"); give_item(player, "weapon_flashbang"); give_item(player, "weapon_flashbang"); give_item(player, "weapon_smokegrenade"); give_item(player, "item_assaultsuit"); give_item(player, "item_thighpack"); } if(round > 3) Showrod(player) } } return PLUGIN_HANDLED } public Round_Reset() { round = 0; } public hook_death() { // Killer id nKiller = read_data(1) if ( (read_data(3) == 1) && (read_data(5) == 0) ) { nHp_add = get_pcvar_num (health_hs_add) } else nHp_add = get_pcvar_num (health_add) nHp_max = get_pcvar_num (health_max) // Updating Killer HP if(!(get_user_flags(nKiller) & ADMIN_LEVEL_H)) return; nKiller_hp = get_user_health(nKiller) nKiller_hp += nHp_add // Maximum HP check if (nKiller_hp > nHp_max) nKiller_hp = nHp_max set_user_health(nKiller, nKiller_hp) // Hud message "Healed +15/+30 hp" set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.15, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1, -1) show_hudmessage(nKiller, "Healed +%d hp", nHp_add) // Screen fading message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, nKiller) write_short(1<<10) write_short(1<<10) write_short(0x0000) write_byte(0) write_byte(0) write_byte(200) write_byte(75) message_end() } public Showrod(id) { show_menu(id, Keysrod, "\rVIP Menu^n\d1. \wWez \yM4A1+Deagle ^n\d2. \wWez \yAK47+Deagle^n\d3. \wWez \yAWP+Deagle^n\d4. \wWez \yKrowe+Deagle^n\d5. \wWez \yShotguna+Deagle^n^n\d0. Wyjscie^n", -1, "rod") // Display menu } public Pressedrod(id, key) { /* Menu: * VIP Menu * 1. Wez M4A1 + Deagle * 2. Wez AK47 + Deagle * 3. Wez AWP + Deagle * 4. Wez Krowe + Deagle * 5. Wez Shotguna + Deagle * 0. Exit */ switch (key) { case 0: { if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1) HasC4[id] = true; else HasC4[id] = false; strip_user_weapons (id) give_item(id,"weapon_m4a1") give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id,"weapon_deagle") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"weapon_knife") if(get_user_flags(id) & ADMIN_RCON) { give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); client_print(id, print_center, "Otrzymales M4A1, Deagle, HE, Smoke i 2x Flesh!") } else { give_item(id, "weapon_hegrenade"); } give_item(id, "item_assaultsuit"); give_item(id, "item_thighpack"); client_print(id, print_center, "Wziales M4A1, Deagle i HE!") if (HasC4[id]) { give_item(id, "weapon_c4"); cs_set_user_plant( id ); } } case 1: { if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1) HasC4[id] = true; else HasC4[id] = false; strip_user_weapons (id) give_item(id,"weapon_ak47") give_item(id,"ammo_762nato") give_item(id,"ammo_762nato") give_item(id,"ammo_762nato") give_item(id,"weapon_deagle") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"weapon_knife") if(get_user_flags(id) & ADMIN_RCON) { give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); client_print(id, print_center, "Wziales AK47, Deagle, HE") } else { give_item(id, "weapon_hegrenade"); client_print(id, print_center, "Otrzymales AK47, Deagle i HE!") } give_item(id, "item_assaultsuit"); give_item(id, "item_thighpack"); if (HasC4[id]) { give_item(id, "weapon_c4"); cs_set_user_plant( id ); } } case 2: { if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1) HasC4[id] = true; else HasC4[id] = false; strip_user_weapons (id) give_item(id,"weapon_awp") give_item(id,"ammo_762nato") give_item(id,"ammo_762nato") give_item(id,"ammo_762nato") give_item(id,"weapon_deagle") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"weapon_knife") if(get_user_flags(id) & ADMIN_RCON) { give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); client_print(id, print_center, "Wziales AWP, Deagle, HE") } else { give_item(id, "weapon_hegrenade"); client_print(id, print_center, "Otrzymales AWP, Deagle i HE!") } give_item(id, "item_assaultsuit"); give_item(id, "item_thighpack"); if (HasC4[id]) { give_item(id, "weapon_c4"); cs_set_user_plant( id ); } } case 3: { if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1) HasC4[id] = true; else HasC4[id] = false; strip_user_weapons (id) give_item(id,"weapon_m249") give_item(id,"ammo_762nato") give_item(id,"ammo_762nato") give_item(id,"ammo_762nato") give_item(id,"weapon_deagle") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"weapon_knife") if(get_user_flags(id) & ADMIN_RCON) { give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); client_print(id, print_center, "Wziales Krowe, Deagle, HE") } else { give_item(id, "weapon_hegrenade"); client_print(id, print_center, "Otrzymales Krowe, Deagle i HE!") } give_item(id, "item_assaultsuit"); give_item(id, "item_thighpack"); if (HasC4[id]) { give_item(id, "weapon_c4"); cs_set_user_plant( id ); } } case 4: { if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1) HasC4[id] = true; else HasC4[id] = false; strip_user_weapons (id) give_item(id,"weapon_xm1014") give_item(id,"ammo_762nato") give_item(id,"ammo_762nato") give_item(id,"ammo_762nato") give_item(id,"weapon_deagle") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"weapon_knife") if(get_user_flags(id) & ADMIN_RCON) { give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); client_print(id, print_center, "Wziales Shotguna, Deagle, HE") } else { give_item(id, "weapon_hegrenade"); client_print(id, print_center, "Otrzymales Shotguna, Deagle i HE!") } give_item(id, "item_assaultsuit"); give_item(id, "item_thighpack"); if (HasC4[id]) { give_item(id, "weapon_c4"); cs_set_user_plant( id ); } } case 9: { // 0 client_print(id, print_center, "Otrzymales Granaty!") } } return PLUGIN_CONTINUE } public HandleCmd(id){ if (!get_pcvar_num(g_vip_active)) return PLUGIN_CONTINUE if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) return PLUGIN_CONTINUE client_print(id, print_center, "Niektore bronie sa tylko dla VIPow!") return PLUGIN_HANDLED } /* public event_CurWeapon_AWP(id){ if (!get_pcvar_num(g_vip_active)) return PLUGIN_CONTINUE if(read_data(2) == CSW_AWP){ if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)){ client_print(id, print_center, "Snajperka 'AWP' tylko dla VIPow!") client_cmd(id, "drop") } } return PLUGIN_HANDLED } */ public event_CurWeapon_SG550(id){ if (!get_pcvar_num(g_vip_active)) return PLUGIN_CONTINUE if(read_data(2) == CSW_SG550){ if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)){ client_print(id, print_center, "AutoKampa 'SG550' tylko dla VIPow!") client_cmd(id, "drop") } } return PLUGIN_HANDLED } public event_CurWeapon_G3SG1(id){ if (!get_pcvar_num(g_vip_active)) return PLUGIN_CONTINUE if(read_data(2) == CSW_G3SG1){ if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)){ client_print(id, print_center, "AutoKampa 'G3SG1' tylko dla VIPow!") client_cmd(id, "drop") } } return PLUGIN_HANDLED } public event_CurWeapon_M249(id){ if (!get_pcvar_num(g_vip_active)) return PLUGIN_CONTINUE if(read_data(2) == CSW_M249){ if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)){ client_print(id, print_center, "Bron 'M249 Para' tylko dla VIPow") client_cmd(id, "drop") } } return PLUGIN_HANDLED } public ShowMotd(id) { show_motd(id, "vip.txt") } public handle_say(id) { new said[192] read_args(said,192) if( ( containi(said, "who") != -1 && containi(said, "admin") != -1 ) || contain(said, "/vips") != -1 ) set_task(0.1,"print_adminlist",id) return PLUGIN_CONTINUE } public print_adminlist(user) { new adminnames[33][32] new message[256] new contactinfo[256], contact[112] new id, count, x, len for(id = 1 ; id <= maxplayers ; id++) { if(is_user_connected(id)) { if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H && !(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)) get_user_name(id, adminnames[count++], 31) } } len = format(message, 255, "%s VIP'y Dostepne: ",COLOR) if(count > 0) { for(x = 0 ; x < count ; x++) { len += format(message[len], 255-len, "%s%s%s ", COLOR, adminnames[x], x < (count-1) ? "^x01, ":"") if(len > 96 ) { print_message(user, message) len = format(message, 255, "%s ",COLOR) } } print_message(user, message) } else { len += format(message[len], 255-len, "Brak Vip'ow") print_message(user, message) } get_cvar_string("sv_contact", contact, 63) if(contact[0]) { format(contactinfo, 111, "%s Kontakt z Adminem -- %s", COLOR, contact) print_message(user, contactinfo) } return PLUGIN_HANDLED; } print_message(id, msg[]) { message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, id) write_byte(id) write_string(msg) message_end() } public SpawnedEventPre(id){ if(g_Vip[id]){ if(is_user_alive(id)){ SpawnedEventPreVip(id); } } } public plugin_precache(){ precache_model("models/player/VipCT/VipCT.mdl"); precache_model("models/player/VipTT/VipTT.mdl"); } public SpawnedEventPreVip(id){ new g_Model[64]; formatex(g_Model,charsmax(g_Model),"%s",get_user_team(id) == 1 ? "VipTT" : "VipCT"); cs_set_user_model(id,g_Model); }
Modele wgrywasz do:
models/player/viptt/viptt.mdl
oraz
models/player/vipct/vipct.mdl
#607797 Jak wywołać komendę /free w tym pluginie ?
Napisane przez xWangan
w 21.01.2014 15:33
#607794 Jak wywołać komendę /free w tym pluginie ?
Napisane przez xWangan
w 21.01.2014 15:26
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: luki2407
- Regulamin