Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

luki2407 - zdjęcie

luki2407

Rejestracja: 04.12.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.12.2015 19:48
-----

Moje posty

W temacie: Brak hud

18.10.2014 17:29

Dobra poradziłem sb sam do zamknięcia.

W temacie: Bf2rank.sma

15.10.2014 21:01

Już wiem co jest tego problemem xD skompilowałbyś mi jeszcze raz załącznik i dodał te natywy ? Będę bardzo wdzięczny.

 

http://amxx.pl/topic...natywow-do-bf2/

W temacie: Bf2rank.sma

15.10.2014 18:39

Działa tylko nie widać hud w lewym dolnym rogu i wolałbym bf2 bez możliwości resetu statystyk :)

W temacie: Bf2rank.sma

15.10.2014 18:21

Teraz został mi tylko taki błąd mógłby ktoś zarzucić czysty plik effect.inl pod wersję 32 odznaki :)

 

 

Edit @@ 

'

Lub coś tu jest nie tak ? 

 

#if defined effects_included
#endinput
#endif
#define effects_included

stock Create_TE_PLAYERATTACHMENT( id, entity, vOffset, iSprite, life ) {
message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_TEMPENTITY, _, id );
write_byte( TE_PLAYERATTACHMENT );
write_byte( entity );
write_coord( vOffset );
write_short( iSprite );
write_short( life );
message_end( );
}

public screen_flash( id,red,green,blue,alpha ) {
message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, gMsg[ mScreenFade ], _, id );
write_short( 1 << 12 );
write_short( 1 << 12 );
write_short( 1 << 12 );
write_byte( red );
write_byte( green );
write_byte( blue );
write_byte( alpha );
message_end( );
}

public player_glow( id, red, green, blue ) {
fm_set_rendering( id, kRenderFxGlowShell, red, green, blue, kRenderNormal, 16 );
set_task( 1.0, "player_noglow", id );
}

public player_noglow( id ) {
fm_set_rendering( id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 16 );
set_invis( id );
}

W temacie: Błąd połączenia z baza danych.

19.08.2014 13:06

Dobra rozwiązałem problem. Można zamknąć