Witam czy mógłby mi ktoś pomóc skompilować bf2rank.sma bo kompiluje lokalnie i jakieś errory wszystko zrobiłem poprawnie i nic bardzo prosiłbym o pomoc
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 15.10.2014 18:21
Teraz został mi tylko taki błąd mógłby ktoś zarzucić czysty plik effect.inl pod wersję 32 odznaki
Edit @@
'
Lub coś tu jest nie tak ?
#if defined effects_included
#endinput
#endif
#define effects_included
stock Create_TE_PLAYERATTACHMENT( id, entity, vOffset, iSprite, life ) {
message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_TEMPENTITY, _, id );
write_byte( TE_PLAYERATTACHMENT );
write_byte( entity );
write_coord( vOffset );
write_short( iSprite );
write_short( life );
message_end( );
}
public screen_flash( id,red,green,blue,alpha ) {
message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, gMsg[ mScreenFade ], _, id );
write_short( 1 << 12 );
write_short( 1 << 12 );
write_short( 1 << 12 );
write_byte( red );
write_byte( green );
write_byte( blue );
write_byte( alpha );
message_end( );
}
public player_glow( id, red, green, blue ) {
fm_set_rendering( id, kRenderFxGlowShell, red, green, blue, kRenderNormal, 16 );
set_task( 1.0, "player_noglow", id );
}
public player_noglow( id ) {
fm_set_rendering( id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 16 );
set_invis( id );
}
Użytkownik luki2407 edytował ten post 15.10.2014 18:25
Napisano 15.10.2014 18:39
Działa tylko nie widać hud w lewym dolnym rogu i wolałbym bf2 bez możliwości resetu statystyk
Napisano 15.10.2014 21:01
Już wiem co jest tego problemem skompilowałbyś mi jeszcze raz załącznik i dodał te natywy ? Będę bardzo wdzięczny.
http://amxx.pl/topic...natywow-do-bf2/
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych