Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Bf2rank.sma


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 luki2407

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:21
  • Imię:lukas
  • Lokalizacja:krakow
Offline

Napisano 15.10.2014 17:23

Witam czy mógłby mi ktoś pomóc skompilować bf2rank.sma bo kompiluje lokalnie i jakieś errory wszystko zrobiłem poprawnie i nic bardzo prosiłbym o pomoc :)

 

 

Załączone miniatury

  • Bez

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 luki2407

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:21
  • Imię:lukas
  • Lokalizacja:krakow
Offline

Napisano 15.10.2014 18:21

Teraz został mi tylko taki błąd mógłby ktoś zarzucić czysty plik effect.inl pod wersję 32 odznaki :)

 

 

Edit @@ 

'

Lub coś tu jest nie tak ? 

 

#if defined effects_included
#endinput
#endif
#define effects_included

stock Create_TE_PLAYERATTACHMENT( id, entity, vOffset, iSprite, life ) {
message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_TEMPENTITY, _, id );
write_byte( TE_PLAYERATTACHMENT );
write_byte( entity );
write_coord( vOffset );
write_short( iSprite );
write_short( life );
message_end( );
}

public screen_flash( id,red,green,blue,alpha ) {
message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, gMsg[ mScreenFade ], _, id );
write_short( 1 << 12 );
write_short( 1 << 12 );
write_short( 1 << 12 );
write_byte( red );
write_byte( green );
write_byte( blue );
write_byte( alpha );
message_end( );
}

public player_glow( id, red, green, blue ) {
fm_set_rendering( id, kRenderFxGlowShell, red, green, blue, kRenderNormal, 16 );
set_task( 1.0, "player_noglow", id );
}

public player_noglow( id ) {
fm_set_rendering( id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 16 );
set_invis( id );
}

Załączone miniatury

  • Bez

Użytkownik luki2407 edytował ten post 15.10.2014 18:25

  • +
  • -
  • 0

#3 aha.mp3

    Diablo Mody i te sprawy ;3

  • Użytkownik

Reputacja: 126
Zaawansowany

  • Postów:354
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Legionowo
Offline

Napisano 15.10.2014 18:27

Sorki, zły załącznik.. Edytowałem już

Załączone pliki


Użytkownik !_0ne_! edytował ten post 15.10.2014 18:31

  • +
  • -
  • 1

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png
b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png


#4 luki2407

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:21
  • Imię:lukas
  • Lokalizacja:krakow
Offline

Napisano 15.10.2014 18:39

Działa tylko nie widać hud w lewym dolnym rogu i wolałbym bf2 bez możliwości resetu statystyk :)


  • +
  • -
  • 0

#5 luki2407

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:21
  • Imię:lukas
  • Lokalizacja:krakow
Offline

Napisano 15.10.2014 21:01

Już wiem co jest tego problemem xD skompilowałbyś mi jeszcze raz załącznik i dodał te natywy ? Będę bardzo wdzięczny.

 

http://amxx.pl/topic...natywow-do-bf2/

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych