Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Ventri - zdjęcie

Ventri

Rejestracja: 24.11.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.08.2024 10:24
*****

#677039 Dproto 0.9.543 [13.04.2015] [Fix Exploit & Bug Fix]

Napisane przez ex0 w 23.12.2014 23:31

Dproto [Podwójny protokół] - globalnie znany plugin do metamoda, umożliwiający grę na serwerach Counter-Strike prot. 47 jak i 48. [Steam & NoSteam]
Posiadający bogatą funkcjonalność i bardzo elastyczne ustawienia.
 
 
 
Cechy:

  • Współpracuje z najnowszym HLDS
  • Pozwala na łączenie się z serwerem obu protokołów (47&48, grę graczy posiadających Steam wraz z graczami NoSteam)
  • "Zabezpieczenie" (w pewnym stopniu)
  • "Kontrolę" nad ID graczy NoSteam (Ustawienie konkretnego ID, a nie zwykłego Valve_Steam_ID)

Wymagania:

  • Metamod 1.19-1.20, 1.21p37 lub 1.21.1-am,
  • Dowolny serwer z protokołem 48 (steam).

Dproto Config.cfg:
 

Spoiler

 
Changelog:
 
Spoiler

[/size]
 
 

Zatwierdzone Certyfikatem Dobrego Pluginu!


Pozdrawiam, 
Wujek Dobra Rada!

 

Aktualizacja 27.12.2014 
- Dodanie nowej wersji, aktualizacja bugów.

 

Aktualizacja 16.01.2015

- Dodanie nowej wersji, aktualizacja bugów.

 

Aktualizacja 13.03.2015

- Dodanie nowej wersji, aktualizacja bugów & aktualizacja changelog'u. 
 

Aktualizacja 17.04.2015

- Dodanie nowej wersji, aktualizacja bugów & aktualizacja changelog'u.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 14


#675020 [Zapytanie]Panel do gier

Napisane przez DarkGL w 14.12.2014 12:39

Linux%2BFor%2BKids.png


  • +
  • -
  • 5


#665246 Zakup nowego telefonu

Napisane przez Portek w 26.09.2014 20:04

http://www.mediamark...zarny,id-948530 - telefon bajka

http://www.mediamark...ition,id-983595 - niestety cena wyższa, aczkolwiek jeśli jesteś wstanie dołożyć to polecam ten telefonik, sam jestem posiadaczem, zero ścin, zero problemów, genialny wyświetlacz - w x-kom.pl via allegro można wyrwać go z całkiem ciekawymi dodatkami: http://allegro.pl/czarny-samsung-galaxy-s4-mini-i9195-lte-360zl-i4615472202.html


  • +
  • -
  • 2


#665239 Zakup nowego telefonu

Napisane przez MAGNET w 26.09.2014 19:03

Pisze właśnie z tego telefonu tego posta ;). Jedyne defekty jakie zaobserwowałem to walkman nieraz się wyłącza, a filmy na yt na wyższej rozdzielczości tną. Poza tym nie mam się do czego przyczepić.
  • +
  • -
  • 1


#501835 RoundSound

Napisane przez speedkill w 15.01.2013 20:10

RoundSound

opis
Jest to plugin większości znany, odtwarza on muzykę na koniec rundy, w zależności który team wygrał.
Ktoś spyta czym ten plugin różni się od tych pozostałych?

Plugin ten posiada:
  • Wczytywanie utworów z pliku RoundSound.ini
  • Playlista dla każdego teamu z osobna
  • Możliwość przesłuchania każdego z utworu
  • Możliwość ustawienia dla którego teamu ma być dana piosenka
  • Tytuły piosenek podajemy w tym samym pliku
  • Plugin wczytuje wszystko na początku mapy, tylko raz!
  • Dokładne logowanie o przebiegu wczytywania każdej piosenki
  • Możliwość włączenia/wyłączenia roundsound'a
  • Pokazywanie jaka piosenka obecnie jest odgrywana
  • Możliwość ustawienia m.in. gdzie ma się pokazywać jaka piosenka jest odgrywana ( czat lub ukrycie tego )
  • Komenda /last, dzięki której możemy zobaczyć tytuł ostatniej piosenki
  • Wyłączanie / włączanie, odsłuchiwanie utworów odbywa się w menu
  • Reklama na czacie co ustalony czas cvarem, o istnieniu takich komend jak /last itp.
  • Blokowanie pluginu, jeżeli plik RoundSound.ini nie istnieje w folderze configs/
  • Możliwość wyłączenia reklam dotyczących roundsound'a
  • Możliwość zmiany pozycji wyświetlania obecnego utworu
  • Możliwość ustawienia czy muzyka ma się odtwarzać losowo czy po kolei
  • Możliwość wyświetlenia użytkownikowi tytłu piosenki, a także wyłączenie tego
Resztę zobaczycie sami ;)

screenshot

1.JPG 2.JPG 3.JPG 4.JPG 5.JPG

wymagane moduly
amxmodx
cvary
 
Roundsound_ads_time      /* Czas wyświetlania wiadomości w sekundach [ domyślnie 120 ] | Limit nie mniej niż 30 sekund  */
Roundsound_prefix        /* Prefix wiadomości dotyczących roundsounda [ domyślnie RoundSound ]   */
Roundsound_show_type     /* Wyświetlanie informacji o obecnym utworze [ domyślnie 1 ] | 1 - Chat | 0 - Brak   */
Roundsound_random_music  /* Czy muzyka ma się odtwarzać losowo [ domyślnie 0 ] | 1 - Losowo | 0 - Po kolei   */
Roundsound_show_playlist /* Czy ma pokazywać nazwy utworów ( w odsłuchiwaniu, pod koniec rundy lub gdy gracz użyje komendy /last ) [ domyślnie 1 ] | 1 - Tak | 0 - Nie    */
komendy 
Otwiera główne menu, w którym można wyłączyć lub włączyć roundsounda, posłuchać utworów CT / TT, wyłączyć reklamy, oraz zmienić pozycję wyświetlania:
 
say /rs
say /roundsound
say_team /rs
say_team /roundsound
Pokazywanie ostatniego utworu, który został odegrany:
 
say /last
say_team /last
konfiguracja

Tworzymy plik RoundSound.ini w folderze configs, następnie uzupełniamy go tak:
"Ścieżka" "Tytuł" "Team"
Przykładowo:
"misc/RoundSound/1.mp3" "All I Want For Christmas Is You" "TT"
Ważne! Ścieżkę podajemy tak jakbyśmy się znajdowali w folderze sound/, wyżej został podany przykład.

instalacja
Standardowa.

inne informacje

Autor: Michał "speedkill" Mulik

download
Czysta wersja:
Załączony plik  amxmodx.rar   17,71 KB  6759 Ilość pobrań


Załączony plik  RoundSound.sma   10,41 KB  4038 Ilość pobrań
  RoundSound.amxx
  • +
  • -
  • 72


#253612 Portal Gun

Napisane przez DarkGL w 27.05.2011 22:34

Dołączona grafika
Pomysł rzucił abes i tak to jakos po trochu powstawało udostepniam poniewaz nie mam czasu sie tym zajmowac
kod nie jest idealny ale wydaje mi sie ze jest ok
plugin przenosi do cs'a portal gun'a znanego z gier Portal i Portal 2
podziękowania dla R3X

Dołączona grafika
give_portal <nick>

Dołączona grafika
// 1 or 2 difrent sprites 0 off this
portal_sprite 1

// 1 - no fall damage 0 - normal (no fall damage for person who have portal gun)
portal_fall_damage 1

// speed of portal bullet
portal_bullet_speed 1500

//how much money you must have to buy portal with /portal command in say negative number off this
portal_cost -1

//portal gun for free on spawn ? 1 - yes 0 -no
portal_spawn 0
po pierwszym uruchomieniu utworzy sie plik
portal.cfg w folderze configs

Dołączona grafika
Te video jest z aktualnymi modelami, reszta jest ze starymi
Aby wyświetlić w większej rozdzielczości, obejrzyj na YouTube.com (kliknij na tytuł)
http://www.youtube.com/watch?v=Y4pa3NMcEBU&hd=1

http://www.youtube.com/watch?v=1rXkDpvuHoY
http://www.youtube.com/watch?v=W6qolwCB5WA
http://www.youtube.com/watch?v=-wiDfqz0Dps

Dołączona grafika
w sma znajdziemy cos takiego
#define SOUNDS
#define SPRITES
//#define TEST
//#define TRACE_HULL
jesli dodamy // przed #define SOUNDS wylaczmy uzywanie dzwiekow przez plugin
przed sprites to wylaczmy sprites
usuwajac TEST spowodujemy dodanie funkcji ktorych uzywalem do testowania
TRACE_HULL przy takiej konfiguracji plugin sprawdza czy miejsce jest wolne za pomoca mojej funkcji jesli to odkomentujemy bedzie uzywac TRACE_HULLA lepiej mojej uzywac : P

#define MAX 32
tu podajemy ilosc slotow
(mniej pamięci zżera plugin)

Dołączona grafika
/portal w say'u

Dołączona grafika
Załączony plik  portal.sma   24,98 KB  4489 Ilość pobrań
  portal.amxx
Załączony plik  portal.amxx   29,09 KB  1440 Ilość pobrań

Załączony plik  portal.rar   2,74 MB  6851 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 60


#641671 Problem z modelami po wgraniu moda

Napisane przez SeikS w 03.06.2014 15:42

Witam.

 

Po wgraniu Zombie Plague 4.3 lub 5. (czysty silnik) wyskakuje błąd dla NS: 

jrpof1.jpg

 

Steam: coś tam o braku modelu i możliwości połączenia.

 

Dzieje się tak po wgraniu zombie. Nie raz wyskakują błędy modeli, które są standardowo na serwerze. Usuwałem wszystkie modele na kompie oraz na 3 razy podmieniałem modele z serwera. Wiecie gdzie leży problem? Konsolka czysta:

9l7pso.jpg


  • +
  • -
  • 1


#647023 Ghost | Jak zmienić animację zakładki menu i wygląd paska który pokazuje gdzi...

Napisane przez SeikS w 02.07.2014 15:14

application/views/global/menu.php z tego co mi się wydaje. tam masz całe menu. Nie mam w tym momencie sklepu przed sobą więc nie powiem dokładnie.

 

Jeżeli chodzi o CSS to media/css/global.css (bodajże).


  • +
  • -
  • 1


#645995 <-- Nowy CodMod by Sajjuk -->

Napisane przez BlackPerfum w 27.06.2014 20:23

Napisz w problemach w dziale mody/cod
  • +
  • -
  • 1


#645962 [ROZWIĄZANE] Zakup Vipa w sklepie za monety (czy mój kod zadziała)

Napisane przez BlackPerfum w 27.06.2014 18:28

amx_reloadadmins To mam to dodac w pluginie sklepu czy Vip'a.

Nie dodawaj tego choć to nic nie zmieni :D Użyj tego co napisałem a będzie działać :D Możesz też osobno pod callfunc_end dodać graczy flage aby jak wróci na serwer a mapa się nie zmieni to i tak mu vip'a da
 

Jak zresetuj wszystkim flagi? o ile dobrze pamiętam, to amx_reloadadmins "odświeża" flagi, dzięki czemu nie trzeba zmieniać mapy po dodaniu admina.

Tak ale set_user_flags nie dodaje flagi do pliku a jedynie do zmiennej przez co po wczytaniu flag od nowa zniknie ona :(
 
Mały dowód:

Spoiler

 

No to miałem na myśli mówiąc o tej zmiennej, nielogiczne o_0

Chodziło mi o to że jeśli to są dwa osobne pluginy i ustawisz zmienną (jakąs tam) na prawde logiczną to nam nic nie da bo w złym pluginie mu to każesz robić hihihihi :D Nie wszyscy rozumieją GDZIE ją trzeba ustawić na prawdę 


  • +
  • -
  • 1


#645894 [ROZWIĄZANE] set_user_frag Jak użyć aby dodawał zabicia do rankingu ?

Napisane przez BlackPerfum w 27.06.2014 13:34

Masz rację, nie zauważyłem
A czy gdybym dodał tak new newFrags = get_user_frags(id) + 1
było by ok?

Tak i nie bo miał bys fragi w zmiennej ale nie w ranku :(
 



set_user_frags(id,10+get_user_frags(id))

I Ogen Dogen

set_user_frags(10,c_newFrags)

Te dziesięć wzieło się pewnie stąd:

Kupiles 10 fragow..


  • +
  • -
  • 1


#645651 Reputacja(i Posty) oraz Moderatorzy

Napisane przez GT Team w 26.06.2014 13:39

Chciałbym wam wnieść moją tezę, dlaczego Moderatorzy mają tyle punktów reputacji, oraz tyle POstów.
Czy to nie jest przypadkiem, przez wasze "Automatyczne wiadomości" ?
 
No to mam kilka spraw.
 
1) Dlaczego moderatorzy mogą dostawać punky reputacji za "zamknięcie tematów" ?
bez-tytulu.jpg
2) Dlaczego liczone są z tych "Automatycznych wiadomości" Posty ?
 
3) Oraz dlaczego moderatorzy dają sobie punkty dodanie przy "automatycznych wiadomości" ?
Koledzy, bez przesady
spisek.jpg
 

speedkil potrzebował jakiś specjalnych gratulacji czy coś ?

 

Po co to pisze :

Chciałbym wnieść o usunięcie otrzymywania POstów, punktów reputacji przy automatycznie generowanych wiadomościach ( czyli moderator se tam klika zamknij temat, ble ble ) gdyż Top15 Posterów, czy reputanterów to aktualnie zwyły Fejk ( nie licząc DarkGL ).

Oraz o sprawiedliwsze przestrzeganie regulaminu, np SB.

 

P.S :żadne z userów tego nie zauważył ? 




#645107 COD Rynek

Napisane przez MAGNET w 23.06.2014 23:17

COD Rynek

 

opis

 

Jest to modyfikacja, dzięki której gracze mogą swobodnie wystawiać perki na sprzedaż, bądź je kupować za $. Nie wymaga żadnych dodatkowych bibliotek, czy też plików. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu ;)

 

W razie ewentualnych problemów pisać pod spodem

Aktualizacje:
1.1 - dodanie możliwości usuwania perku z  rynku
1.2 - dodanie rynku z zarówno dolarami jak i monetami
1.3 - dodanie potwierdzenia zakupu perku, walory estetyczne

komendy

/rynek - otwiera menu główne rynku

instalacja

 

http://amxx.pl/topic...-pluginow-amxx/

 

inne informacje

 

Dziękuję użytkownikowi 26975 za pomoc przy pluginie oraz w testach :ok:

 

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 26


#642704 Dywizja CodMod

Napisane przez ex0 w 10.06.2014 06:36

Zapis przynależności do dywizji to moim zdaniem podstawa.

Ponadto zauważyłem, że po osiągnięciu pierwszego poziomu możliwości dołączenia odblokuje się nam nie tylko pierwszy ale stopień wyżej lub całokształt, to zauważyliśmy na dwóch różnych serwerach z moim kolegą.

Nie wiem czy to celowe, czy błąd w kodzie ale także mógłbyś nad tym zerknąć, bo bardziej ambitne osoby sobie z tym poradzą a jeżeli już robimy coś tu na forum to musimy się liczyć, że większość sobie nie poradzi ...


  • +
  • -
  • 1


#642560 Dywizja CodMod

Napisane przez UTeam w 09.06.2014 09:12

opis

Witam dzis do zaprezentowania mam swoj dosc stary kod lecz, ktory z powodzeniem zaszczepil sie na moim dawnym serwerze codmod.

Dywizje co to jest ?

To nie jest party,misje czy jakis quest.

Gracz dolaczajac do jednej z 6 dywizji(zaleznych od lvl) dostaje dodatkowy exp wtedy gdy partner z naszej dywizji zabije przeciwnika i odwrotnie.

Kazdy z danej dywizji jezeli jest zywy oczywiscie dostaje dodatkowy exp za zabicie.

 

instalacja

 

Pod:

new bool:freezetime = true;

Dodajemy:

new const nazwy_dywizji[][] = {"Brak", 
	"Dywizja I", //1
	"Dywizja II", //2
	"Dywizja III", //3
	"Dywizja IV", //4
	"Dywizja V", //5
	"Dywizja VI"
	
};
new const lvl_dywizji[] = {0,
	5,
	15,
	30,
	50,
	65,
	85
};

new dywizja_gracza[33];

Dalej w plugin_init() dodajemy:

register_clcmd("say /dywizja", "MenuDywizja");

Nastepnie szukamy public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)

I w tej klamrze

if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
	{

na koncu dodajemy:

		new dywizja_doswiadczenie;
		
		for(new i=1;i<33;i++)
		{
			if(!is_user_alive(i))
				continue;
				
			if(attacker == i)
				continue;
			
			if(get_user_team(attacker) != get_user_team(i))
				continue;
			
			if(dywizja_gracza[attacker] == dywizja_gracza[i])
			{				
				if(dywizja_gracza[attacker] == 1) dywizja_doswiadczenie = 10;
				if(dywizja_gracza[attacker] == 2) dywizja_doswiadczenie = 30;
				if(dywizja_gracza[attacker] == 3) dywizja_doswiadczenie = 70;
				if(dywizja_gracza[attacker] == 4) dywizja_doswiadczenie = 150;
				if(dywizja_gracza[attacker] == 5) dywizja_doswiadczenie = 350;
				if(dywizja_gracza[attacker] == 6) dywizja_doswiadczenie = 800;
				
				//set_hudmessage(255, 212, 0, -1.0, 0.63, 1, 6.0, 4.0);
				//ShowSyncHudMsg(i, SyncHudObj4, "Dywizja +%i Expa", dywizja_doswiadczenie);
                                //client_print(i,print_chat,"Dywizja +%i Expa", dywizja_doswiadczenie);
                                // Powyzej znajduje sie kod na wyswietlenie informacji pierwsze 2 to hud a 3 linijka info na czacie poprzez usuniecie // odblokujemy wysylanie informacji o expie dywizji.
				doswiadczenie_gracza[i] += dywizja_doswiadczenie;
			}
			else
			{
				//set_hudmessage(255, 212, 0, -1.0, 0.63, 1, 6.0, 4.0);
				//ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj4, "Zaden gracz nie dolaczyl do Dywizji");
				//client_print(attacker,print_chat,"Zaden gracz nie dolaczyl do Dywizji");
                                // To samo co wyzej. Odblokowac wedlug uznania
				
			}
		}

@up

Gdy odblokujemy wysylanie wiadomosci w hud nalezy dodac kolejny kanal hud.

Spoiler

 

Szukamy public UsunUmiejetnosci(id) i na koncu dodajemy:

dywizja_gracza[id] = 0;

Pod koniec szukamy public PokazInformacje(id) i zamieniamy caly public na ten.

public PokazInformacje(id) 
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
	
	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
		
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;
		
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa: %s^nDywizja: %s^nDoswiadczenie: %i / %i^nPoziom: %i^nPerk: %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], nazwy_dywizji[dywizja_gracza[target]],doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	set_hudmessage(188, 176, 44, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[ Klasa:  %s ]^n[ Dywizja: %s ]^n[ Doswiadczenie: %i / %i ]^n[ Poziom: %i ]^n[ Perk: %s ]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], nazwy_dywizji[dywizja_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Wyzej wersja jest dla zielonych.Jezeli ktos sie zna na pisaniu to wie co dodac i co zmienic jezeli nie chce podmieniac calego publica.

 

I na samym koncu moda dodajemy to.

public MenuDywizja(id)
{
	new menu=menu_create("Dywzija","Dywzija_handler");
	for(new i=1; i<sizeof nazwy_dywizji; i++)
		menu_additem(menu, nazwy_dywizji[i]);
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	menu_display(id, menu);
}
public Dywzija_handler(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			if(poziom_gracza[id] < 5)
				client_print(id,print_chat,"%s dostepna od %i Poziomu",nazwy_dywizji[item+1],lvl_dywizji[item+1]);
			else
			{
				client_print(id,print_chat,"Dolaczyles do %s",nazwy_dywizji[item+1]);
				dywizja_gracza[id] = 1
			}
			
		}
		case 1:
		{
			if(poziom_gracza[id] < 15)
				client_print(id,print_chat,"%s dostepna od %i Poziomu",nazwy_dywizji[item+1],lvl_dywizji[item+1]);
			else
			{
				client_print(id,print_chat,"Dolaczyles do %s",nazwy_dywizji[item+1]);
				dywizja_gracza[id] = 2
			}
		}
		case 2:
		{
			if(poziom_gracza[id] < 30)
				client_print(id,print_chat,"%s dostepna od %i Poziomu",nazwy_dywizji[item+1],lvl_dywizji[item+1]);
			else
			{
				client_print(id,print_chat,"Dolaczyles do %s",nazwy_dywizji[item+1]);
				dywizja_gracza[id] = 3
			}
		}
		case 3:
		{
			if(poziom_gracza[id] < 50)
				client_print(id,print_chat,"%s dostepna od %i Poziomu",nazwy_dywizji[item+1],lvl_dywizji[item+1]);
			else
			{
				client_print(id,print_chat,"Dolaczyles do %s",nazwy_dywizji[item+1]);
				dywizja_gracza[id] = 4
			}
		}
		case 4:
		{
			if(poziom_gracza[id] < 65)
				client_print(id,print_chat,"%s dostepna od %i Poziomu",nazwy_dywizji[item+1],lvl_dywizji[item+1]);
			else
			{
				client_print(id,print_chat,"Dolaczyles do %s",nazwy_dywizji[item+1]);
				dywizja_gracza[id] = 5
			}
		}
		case 5:
		{
			if(poziom_gracza[id] < 85)
				client_print(id,print_chat,"%s dostepna od %i Poziomu",nazwy_dywizji[item+1],lvl_dywizji[item+1]);
			else
			{
				client_print(id,print_chat,"Dolaczyles do %s",nazwy_dywizji[item+1]);
				dywizja_gracza[id] = 6
			}
		}
		
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

W razie jakis problemow badz ulepszenia,dodania,zmienienia cos w kodzie proszę pisac gdyz ten kod wycinal ze swojego codmoda.

 

ps. Poradnik zostal napisany przeze mnie na odpracowania warna :)