Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

CiachoCzek - zdjęcie

CiachoCzek

Rejestracja: 16.11.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.11.2016 23:59
-----

#573312 Reklamy na czacie aka ad_manager

Napisane przez szelbi w 24.09.2013 16:35

Opis


Plugin podobny do ad_manager'a, lecz posiada kilka dodatkowych możliwości.

  • Zmiana reklamy na gorąco (nie wymagana zmiany mapy tylko edycja w pliku
    reklamy.ini, jednak nie można dodać nowej reklamy na gorąco, tylko
    edytować już istniejącą, nowa się nie wyświetli-dopiero po zmianie mapy)
  • Możliwość ustawienia czasu co ile się ma wyświetlać dla każdej reklamy oddzielnie
  • 3 kolory, normalny/kolor team'u/zielony tak jak w managrze
  • Żadnych cvarów

 

Instalacja


Standardowa.

 

 

Download


Załączony plik  reklamy.ini   642 bajtów  1858 Ilość pobrań

Załączony plik  reklamy.sma   1,3 KB  1497 Ilość pobrań
  reklamy.amxx


  • +
  • -
  • 11


#10122 Zombie Plague Mod 3.59

Napisane przez BeAfraid w 09.07.2008 16:52

Zombie Plague Mod 3.59

I. Opis
Zombie Plague mod jest podobny do innych zombie modow jednak wprowadza sporo swiezosci do gry. W najnowszej odslonie Zombie Plague mozemy do kazdej klasy Zombei przypisac osobny model !

•Nowe rodzaje rozgrywki: Nemesis, Survivor, Multiple Infection, Swarm Mode
•6 Roznych klas zombie
•Paczki ammo za ktore mozna kupic extra itemy
•Nowe granaty:Podpalajacy, zamrazajacy, flara
•Mod Deathmatch
•Komendy admina (mozliwosc uzycia dzięki menu)
•Specjalne efekty GFX z HL Engine
•Mozliwosc podmiany modeli, dzwiekow

II. Klasy Zombie
•Clasic - Zbalansowany
•Raptor - Szybciej biega
•Poison - Wyzej skacze
•Fat - Wiecej HP
•Lech - x3 HP za infekcje
•Rage - Radioaktywny: Wiecej HP, wyzej skacze, swieci sie na zielono

•GamePlay #1


•GamePlay #2


•Screen #1
Dołączona grafika
•Screen #2
Dołączona grafika
•Screen #3
Dołączona grafika

Podczas gry wcisnij M by uzyskac dostep do menu kupowania itemow oraz komend admina
Komendy Admina:
zp_zombie nick gracza - Zmienia wybranego gracza w zombie
zp_human nick gracza - Zmienia wybranego gracza z powrotem w czlowieka
zp_nemesis nick gracza - Zmienia wybranego gracza w Nemesis'a (*)
zp_survivor nick gracza - Zmienia wybranego gracza w Survivor'a (*)
zp_respawn nick gracza - Respawnuje gracza
zp_swarm - Start Swarm Mode (*)
zp_multi - Start Multi Infection (*)Nick gracza podajemy w < > np <[you]>

II. Instalacja

Folder Configs do addons/amxmodx
Folder data do addons/amxmodx
Plik zombie_plague35.amxx do addons/amxmodx/plugins
Plik zombie_plague35.sma do addons/amxmodx/scripting
Folder Models do /cstrike
Folder Sound do /cstrike
Folder sprites do /cstrike
Do plugins.ini dopisz: zombie_plague35.amxx

III. Cvary

// Generalne
// -------
zp_delay 10 // Czas (w sekundach) po jakim zostanie wybrany 1 zombie
zp_lightning "a" // Oswietlenie mapy ["a"-ciemno // "z"-jasno]
zp_thunderclap 90 // Czas miedzy piorunami [0-wylaczone]
zp_triggered_lights 1 // Pozwol na swiatla na mapach ("przelaczniki")
zp_remove_doors 0 // Usun drzwi z map [0-nie // 1-tylko obrotowe // 2-wszystkie]
zp_deathmatch 0 // Mod deathmatch , respawnuj jako: [0-wylaczone // 1-czlowiek // 2-zombie // 3-losowo]
zp_spawn_delay 5 // Czas przed zrespawnowaniem w trybie deathmatch
zp_spawn_protection 5 // Ochrona podczas respawnu w trybie deathmatch (w sekundach) [0-wylaczone]
zp_random_spawn 1 // Wlacz losowe respawnowanie (Uzywa spawnow CSDM)
zp_remove_money 1 // Usun pieniadze graczy
zp_extra_items 1 // Wlacz extra itemy
zp_zombie_classes 1 // Wlacz klasy zombie

// Latarka i Noktowizor
// -------------------------------
zp_nvg_custom 1 // Wlacz normalny noktowizor
zp_nvg_size 80 // Sila niktowizora
zp_nvg_color_R 0 // Zombie - siła koloru czerwonego
zp_nvg_color_G 150 // Zombie - siła koloru zielonego
zp_nvg_color_B 0 // Zombie - siła koloru niebieskiego
zp_nvg_nem_color_R 150 // Nemesis - siła koloru czerwonego
zp_nvg_nem_color_G 0 // Nemesis - siła koloru zielonego
zp_nvg_nem_color_B 0 // Nemesis - siła koloru niebieskiego
zp_flash_custom 0 // Wlacz latarke
zp_flash_size 10 // Sila latarki


zp_flash_drain 1 // Wytrzymałość baterii [0- nieskończona]
zp_flash_distance 1000 // Jak daleko swieci
zp_flash_color_R 100 // Siła koloru czerwonego
zp_flash_color_G 100 // Siła koloru zielonego
zp_flash_color_B 100 // Siła koloru niebieskiego

// Ludzie
// ------
zp_human_health 100 // Zycie
zp_human_last_extrahp 0 // Ilosc HP ktora dostaje ostatni czlowiek
zp_human_speed 240 // Predkosc
zp_human_gravity 1.0 // Grawitacja (0.5 = pol)
zp_human_unlimited_ammo 0 // Nieskończona amunicja [0-wył. // 1- z przeładowaniem // 2- bez przeładowania]
zp_human_drop_weapons 2 // Wyrzuć broń po infekcji [0-żadna // 1-Główna np. m4a1 // 2-Wszystkie]
zp_human_damage_reward 500 // Ile życia człowiek musi zabrać zombie aby dostać naboje
zp_fire_grenades 1 // Podpalajace granaty ( za HE)
zp_fire_duration 10 // Czas palenia sie zombie
zp_fire_damage 5 // Obrazenia
zp_frost_grenades 1 // Zamrazajace granaty ( za "Flesza")
zp_frost_duration 3 // Czas zamrozenia
zp_flare_grenades 1 // Flary ( za Smoke)
zp_flare_duration 60 // Czas jaki swieci flara
zp_flare_size 25 // Wielkosc oswietlanego terenu
zp_flare_color 0 // Kolor flary [0-biały // 1-czerwony // 2-zielony // 3-niebieski // 4-losowy]

// Odrzucenie
// ---------
zp_knockback 0 // Wlacz odrzucenie przez strzaly
zp_knockback_damage 1 // Uzyj obrazen w obliczeniach odrzucenia
zp_knockback_power 1 // Uzyj sily broni przy odrzuceniu
zp_knockback_zvel 0 // Czy afekt odrzucenie ma obejmowac pionowa predkosc ?? (Nie jestem pewien :) )
zp_knockback_ducking 0 // Czy zombie bedzie odrzucane podczas kucania

// Zombie
// -------
zp_zombie_health 1800 // Zycie
zp_zombie_fhealth 3600 // Hp pierwszego zombie
zp_zombie_armor 0.75 // Ile zombie dostaje [0.75 = zombie dostaje 75% uderzenia]
zp_zombie_speed 190 // Predkosc
zp_zombie_gravity 1.0 // Grawitacja (0.5 = pol)
zp_zombie_infect_health 100 // Ile Hp zombie dostaja za infekcje
zp_zombie_fov 110 // Pole widzenia [0-nie zmieniaj]
zp_zombie_first_leap 0 // Dodaj dlugi skok dla pierwszego zombie
zp_zombie_painfree 2 // Zombie sa odporni na wstrzas [0-wylaczone // 1-kazdy // 2-tylko ostatni zombie]
zp_zombie_bleeding 1 // Zombie zostawiaja slady lap na podlodze
zp_zombie_infect_reward 1 // Paczki ammo za kazdego zainfekowanego czlowieka

// Nemesis
// -------
zp_nem_enabled 1 // Wlacz Nemezis'a
zp_nem_chance 20 // Szansa (1 do X)
zp_nem_health 0 // Zycie (0 = gracz liczy hp zombi ??)
zp_nem_speed 250 // Predkosc
zp_nem_gravity 0.5 // Grawitacja (0.5 = pol)
zp_nem_glow 1 // Nemesis sie swieci
zp_nem_leap 1 // Dlugi skok
zp_nem_painfree 0 // Odporny na wstrzas
zp_nem_ignore_frags 0 // Zignoruj fragi Nemesis'a

// Survivor
// -------
zp_surv_enabled 1 // Wlacz Survivor'a
zp_surv_chance 20 // Szansa (1 do X)
zp_surv_health 0 // Zycie (0 = gracz liczy hp gracza ??)
zp_surv_speed 230 // Predkosc
zp_surv_gravity 1.25 // Grawitacja (0.5 = pol)
zp_surv_glow 1 // Survivor sie swiecit
zp_surv_leap 0 // Dlugi skok
zp_surv_painfree 1 // Odporny na wstrzas
zp_surv_ignore_frags 0 // Zignoruj fragi Survivor'a

// Swarm Mode
// ----------
zp_swarm_enabled 1 // Wlacz Swarm Mod
zp_swarm_chance 20 // Szansa (1 do X)

// Multiple Infection
// ------------------
zp_multi_enabled 1 // Wlacz Multiple Infection
zp_multi_chance 20 // Szansa (1 do X)
zp_multi_ratio 0.15 // Zakaź liczbe graczy na serwerze

// Inne
// ------
zp_logcommands 1 // Logi admina beda w "zombieplague.log" (trzeba utworzyc)

// Dodatkowe rzeczy
// -------------------
mp_flashlight 1 // Wlacz latakre
mp_footsteps 1 // Wlacz slady lap na ziemi
mp_playerid 1 // Zapobiega widzeniu graczy w ciemnosci ( Nie jestem pewien :) )

All Cvary znajduja sie w Zombieplague.cfg lecz sa po angielsku.

IV. Moduły do odblokowania
FakeMeta
Hamsanwich

V. Serwery z Zombie Plague
Serwery z Zombie Plague

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6


#93902 [SURF] Deska

Napisane przez DaddyKuba w 18.11.2009 10:14

Dołączona grafika
Przydatny plugin dodajacy deskę surfingowa.

Dołączona grafika
sb_npc_model "model-name"
Podstawowym modelem jest VIP.
Do zmiany modeli wklej je do models/player.
Inny model musi mieć ta sama nazwę co podstawowy.
Przykład: models/player/customguy/customguy.mdl

Dołączona grafika
W konsoli wklej 'amx_createnpc' by stworzyć deskę.

Dołączona grafika
1. deska.amxx do addons/amxmodx/plugins
2. Otwórz plugins.ini z addons/amxmodx/configs
3. Dodaj na koniec: deska.amxx
4. Zapisz i zamknij plugins.ini
5. Zrestartuj serwer lub zmień mapę

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#272281 Instalacja Orpheu

Napisane przez DarkGL w 21.07.2011 18:30

Orpheu jest to niestandardowy moduł do amxx'a o ogromnych możliwościach
jest coraz więcej pluginów z niego korzystających tak więc tutaj przedstawiam jego instalacje

http://darkgl.pl/201...talacja-orpheu/
  • Wchodzimy na tą strone
  • Zjeżdżamy na sam dół tego długiego posta nie interesuje nas to tongue.gif na samym końcu mamy dwa pliki orpheu_base.zip i orpheu_source.zip pobieramy tylko orpheu_base.zip
  • Rozpakowujemy ściągnięte archiwum tworzą się nam 3 foldery
    • configs
    • modules
    • scripting
    wszystko z folderu configs kopiujemy do cstrike/addons/amxmodx/configs na naszym serwerze
    z folderu modules kopiujemy
    Dla Windows:
    orpheu_amxx.dll
    Dla Linux:
    orpheu_amxx_i386.so
    do folderu cstrike/addons/amxmodx/modules
    folder scripting jest dla skrypterów nie musimy go nigdzie kopiować smile.gif
  • Do pliku modules.ini znajdującego się w cstrike/addons/amxmodx/configs
    dopisujemy na samym końcu w nowej linijce
    orpheu
jeśli wszystko poszło dobrze po wpisaniu meta list w konsole będąc na serwerze powinniśmy zobaczyć coś takiego

amxx_1310585878__blitzwar0001.jpg
 
Załączony plik  orpheu-files-2.5.1.zip   496,58 KB  1494 Ilość pobrań

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 43


#586199 Zbiór skryptów

Napisane przez killer98 w 17.11.2013 14:47

Pozbierałem "kilka" skryptów z internetu i zamieściłem je tu [ ;)]

AWP Speed Shoot.

Spoiler

Skrypt do strzelenia z AWP bez uzywania Zoom'a
Wlaczenie: mouse3


Zmiana po AWP
Spoiler

AWP/STRZAL/NÓŻ/AWP
Wlaczenie: mouse3

 

Skok z AWP

Spoiler

Skok podczas strzału z AWP
Włączanie skryptu: MOUSE3
Użycie skryptu: mouse1

 

Strafe AWP

Spoiler

Unik po strzale z AWP
Włączanie skryptu: MOUSE3
Użycie skryptu: mouse1

 

BURST FIRE

Spoiler

Kazda bron strzela seriami podczas 1 nacisniecia strzalu
Wlaczenie: L
Uzycie skryptu: mouse1

 

Matrix Shoot

Spoiler

Gdy Strzelasz Zostajesz Spowolniony.
Uzycie skryptu: mouse1

 

No-Recoil

Spoiler

Zmniejsza Rozrzut Broni
Uzycie skryptu: mouse1

AntiSpread
Spoiler

Blokuje Myszke (jej ruch) Na ok. 1/5 Sekund Gdy Strzelasz
Uzycie skryptu: MOUSE1


NoSpread
Spoiler

Blokuje Myszke Podczas Strzelania
Uzycie skryptu: MOUSE1


Head SHOoT
Spoiler

Blokuje Celownik Na Wysokosci Glowy
Włącz/wyłącz: f2


4-Bullet Glock
Spoiler

Glock oddaje 4 strzaly za 1 nacisneciem klawisza
Uzycie skryptu: mouse1


Rapid Fire
Spoiler

Pistolety strzelaja z najszybsza dla nich predkoscia.
Uzycie skryptu: mouse1

 

Free Shoot

Spoiler

Darmowy strzal z kazdej broni, nie zadaje on obrazen ale slychac wystrzal uzywa sie tego jak ostrzezenie
Uzycie skryptu: mouse1


No-Recoil AK
Spoiler

NoRecoil zmniejesza rozrzut broni. Ten NoRecoil zrobiony jest specjalnie pod AK
On/Off: F3

 

No-Recoil M4a1

Spoiler

NoRecoil zmniejesza rozrzut broni. Ten NoRecoil zrobiony jest specjalnie pod M4
On/Off: F2


Small Crosshair
Spoiler

Ten skrypt zmniejsza nam celownik w Pistoletach, mam taki jak w m4.
Użycie F12 by włączyć.


Bunny Hop
Spoiler

Skaczesz jak królik
Uzycie skryptu: space


Afk Script
Spoiler

(Away From Keyboard, Zdala Od Klawiatury) Gdy na serwerze sa specjalne pluginy ktore wywalaja tych ktorzy nie graja (Stoja na respie) Ten skrypt jest nie zastapiony, bo bez ryzyka wyrzucenia mozesz isc gdzies na 5min.
Wlaczanie skryptu: X

 

Ciche rozbrajanie.

Spoiler

Skrypt do cichego rozbrajania paki
Uzycie skryptu: e

 

Ciche strzelanie

Spoiler

Podczas strzalu latarka jest wlaczana i wylaczana 80 razy na sekunde co zaglusza strzaly.
Uzycie skryptu: mouse1

 

Silent Run

Spoiler

Skrypt powoduje ciche bieganie
Uzycie skryptu: shift

 

Auto Defuser

Spoiler

Gdy podejdziesz do paki rozbrajanie zacznie sie automatycznie
Uzycie skryptu: e

 

Fake Reload

Spoiler

Tylko udajesz ze przeladowujesz bron aby zmylic przeciwnika i wtedy dokakczasz zaczetego dziela czyli zabicie go
Uzycie skryptu: r

 

LRH Shooting

Spoiler

Gdy strzelasz bron jest zmieniana z prawej reki na lewo z duza prrdkoscia, dziala jak rapidfire
Uzycie skryptu: mouse1


Obrót o 180*
Spoiler

Szybki obrot o 180 stopni (Bardzo szybki obrót)
Uzycie skryptu: z

 

Rozmowa przez mikro bez trzymania klawisza

Spoiler

Rozmowa przez mikrofon bez trzymania klawisza
Uzycie skryptu: k

 

Odliczacz Bomby

Spoiler

Kiedy paka jest podłożona, odlicza.
Uzycie: F7

 

Włącz/wYłącz widok broni

Spoiler

Wlacza, wylacza widok broni
Uzycie skryptu: MWHEELUP i MWHEELDOWN


Spamer Czatu
Spoiler

Zasypuje serwer spamem
Uzycie: F6

 

Crosshair Hack

Spoiler

Gdy strzelasz twój celownik zmienia kolor
Uzycie skryptu: mouse1

 

Kolor celownika zmienia się gdy strzelasz

Spoiler

 

Szybkie nagranie demka

Spoiler

Użycie: z

 

Anulowanie przeładowania

Spoiler

Po puszczeniu klawisza r anuluje się przeładowywanie.

 

Screen bez hud

Spoiler

W miejscu "klawisz" wpisujemy klawisz którym będziemy robić screeny.

 

Info say przy podkładaniu paki

Spoiler

W miejscu "klawisz" wpisujemy klawisz, którym podkładamy pakę.

 

Info say przy rozbrojeniu

Spoiler

W miejscu "klawisz" wpisujemy klawisz którym będziemy rozbrajać bombę.

 

Info say przy przeładowywaniu

Spoiler

Użycie: r

 

Szybkie nakładanie tłumnika

Spoiler

Użycie skryptu: x

 

Mówienie bez trzymania "k"

Spoiler

 

Kucanie bez trzymania "ctrl"

Spoiler


 


  • +
  • -
  • 8


#332979 Losowanie Mikołaja w CT i TT

Napisane przez Sniper Elite w 11.12.2011 11:33

Witam. Jest to plugin mojego autorstwa i myślę, że nikt wcześniej czegoś takiego nie robił, dlatego zamieszczam go tutaj abyście mogli z niego skorzystać.

Plugin losuje co rundę mikołaja w drużynie CT i TT. Ma on więcej hp i armoru, a za zabicie go dostajemy więcej fragów i kasy. Mikołaj ma też inny model, oddzielny dla CT i TT.

Cvary:

santa_hp "50"  //dodatkowe hp dla mikolaja (standardowo - 50)
santa_armor "200" //dodatkowy armor dla mikolaja (standardowo - 200)
santa_frags "2" // ile fragow ma dawac za zabicie mikolaja (standardowo - 2)
santa_money "500" //ile dodatkowej kasy ma dawac za zabicie mikolaja(standardowo - 500)

Wymagane moduły:
-amxmodx
-amxmisc
-fun
-cstrike

Nie jestem weteranem w programowaniu, proszę o wyrozumiałość.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 12


#235401 [SURF] No Edge Damage

Napisane przez QTM. Peyote w 10.04.2011 21:01

Dołączona grafika
  • Plugin zatrzymuje obrażenia spowodowane upadkiem na krawędź rampy. Jeżeli by ktoś nie wiedział mam na myśli część rampy zaznaczoną czerwoną linią:
Dołączona grafika
Dołączona grafika
  • Standardowa.

Dołączona grafika
Załączony plik  QTM_NoEdgeDamage.amxx   3,09 KB  83 Ilość pobrań


Załączony plik  QTM_NoEdgeDamage.sma   904 bajtów  558 Ilość pobrań
  QTM_NoEdgeDamage.amxx

Załączone miniatury

  • edge.JPG

  • +
  • -
  • 16