Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

FarGoosiek - zdjęcie

FarGoosiek

Rejestracja: 18.10.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.10.2018 12:40
-----

#735827 Czy Wyświetlanie motd obciąża serwer?

Napisane przez Options w 06.02.2017 15:55

Okno motd nie obciąża serwera i ma ograniczenie na 1400/450 znaków, więcej nie wyświetli.

Jak kolega wyżej pisał, mod BF4 ma sporo okien i nie zamula (wiem, bo sam mam serwer bf4), a w to wchodzi okno startowe - info o vipie, odznakach, diamentach, medalach itp..

Obciążenie serwera zależy bardziej od wgranych pluginów oraz ich ilości, no i wliczmy w to jeszcze ilość FPS serwera + hosting.


  • +
  • -
  • 1


#609713 [ROZWIĄZANE] Zabezpieczenie pluginu hasłem

Napisane przez dasiek w 27.01.2014 09:51

hmmmm.... Jeśli w pluginie można odczytać wartość z pliku to dlaczego nie dałoby rady?


  • +
  • -
  • 1


#609714 [ROZWIĄZANE] Zabezpieczenie pluginu hasłem

Napisane przez dasiek w 27.01.2014 09:51

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod XPytania

do

Scripting AMXXPytania
  • +
  • -
  • 1


#609190 Niewidzialnosc w perkach nie dziala po rundzie

Napisane przez Rivit w 25.01.2014 17:41

Róbta co chceta.
Ja kombinowalem przez natyw w silniku ale nie moglem poradzic. Moze temu ze to bylo 1,5 roku temu

@up
Masz coś do cycków?!
  • +
  • -
  • 1


#606119 Gry kooperacyjne w 2 przez Internet..

Napisane przez Wielkie Jol w 16.01.2014 18:47

heroes 3 przez hamachi B) na propsie od zawsze


  • +
  • -
  • 1


#605371 Modele łuków

Napisane przez White w 14.01.2014 23:35

29l1.jpg
download.png

Załączone pliki

  • Załączony plik  Łuki.rar   2,66 MB  45 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 6


#604722 [ROZWIĄZANE] Tworzenie repliki (tag mistach)

Napisane przez Klakier w 12.01.2014 22:52

entity_set_float

wyraźnie jest napisane float :) więc jak float to jest to liczba z przecinkiem, czyli powinno być 200.0


  • +
  • -
  • 1


#603543 Nie działa mi komenda /klasa

Napisane przez Pr0-Sc0uT w 10.01.2014 09:29

Hahaaaa... Macie źle napisane cvar do mysql...

 

diablo_host host
diablo_user user
diablo_pass pass
diablo_db db
//typ zapisu 1 - nick 2 - steam id 3 - steamid lub nick zalezy czy gracz ma steam czy nie
diablo_save_type 3

 

to są poprawne cvary. Te co podawaliście wcześniej to cvary do admin_sql....




#603358 Musisz wybrać prefiks żeby dodać temat

Napisane przez Kawon w 09.01.2014 16:32

Naprawione. Teraz będzie dobrze.


  • +
  • -
  • 1


#600972 [ROZWIĄZANE] Start pluginu po rundzie rozgrzewkowej

Napisane przez Wielkie Jol w 03.01.2014 22:29

Za pomocą funkcji pause/unpause. Przy rozpoczęciu rozgrzewki pauzujesz, po jej końcu uruchamiasz plugin.


  • +
  • -
  • 1


#600957 [ROZWIĄZANE] Start pluginu po rundzie rozgrzewkowej

Napisane przez ex0 w 03.01.2014 21:58

http://amxx.pl/topic...eslonym-czasie/

 

Może to spróbować edytować pod vipa bo z tego co na szybko zauważyłem pare innych pluginów w ten sposób edytowano i działały im te zabawki :)


  • +
  • -
  • 1


#594280 [ROZWIĄZANE] Widoczne miny tylko dla danej klasy

Napisane przez GoldenKill w 18.12.2013 15:30

Koledze chodziło o diablo moda :)

 

Ale niczym się to różnić nie będzie :)

 

do plugin_init daj

register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPacks", 1);

a na koniec sma dodaj

public FwdAddToFullPacks(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
	if(!is_user_connected(host))
		return;
	
	if(player_class[host] == Klasa)
		return;
	
	if(!pev_valid(ent))
		return;
	
	new classname[5];
	pev(ent, pev_classname, classname, 4);
	if(equal(classname, "mine"))
	{
		set_es(es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAdd);
		set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
	}
	
}

Sprawdź


  • +
  • -
  • 1


#594235 [ROZWIĄZANE] Widoczne miny tylko dla danej klasy

Napisane przez Dziobak? w 18.12.2013 08:50

O coś takiego ci chodzi ?:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Nazwa";
new const opis[] = "Widzi miny";
new const bronie = 1<<CSW_;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
	ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
	if(!is_user_connected(host))
		return;
	
	if(!ma_klase[host])
		return;
	
	if(!pev_valid(ent))
		return;
	
	new classname[5];
	pev(ent, pev_classname, classname, 4);
	if(equal(classname, "mine"))
	{
		set_es(es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAdd);
		set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 90.0);
	}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


  • +
  • -
  • 1


#593998 [ROZWIĄZANE] Zastrzezenie modeli aby nikt z nich nie korzystał

Napisane przez sebul w 16.12.2013 23:31

Nie da się.
  • +
  • -
  • 1