return client_cmd(array[0], "amx_ban %d #%d ^"%s^"", get_pcvar_num(CvarBanTime), victimId, Reason)tak zrób
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Makss
Rejestracja: 17.09.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.03.2024 17:23
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 81
- Odwiedzin: 4 646
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 24 lat
- Urodziny: Grudzień 25, 1999
-
Imię
Michał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Mszana Dolna
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#777938 Powód "Wstaw" przy zrobieniu SS'ów
Napisane przez PANDA_2zl w 26.01.2024 21:19
#777148 Rank System Ultimate + ZP Support
Napisane przez Tornado_SW w 11.08.2023 20:36
« Rank System Ultimate »
- %name% - Imię gracza.
- %xp% — Aktualne XP gracza.
- %level% - Aktualny poziom gracza.
- %rank% - Nazwa aktualnej rangi gracza.
- %next_xp% — PD potrzebne do osiągnięcia następnego poziomu gracza.
- %next_level% - Następny poziom gracza.
- %next_rank% — Nazwa następnego poziomu gracza.
- %max_levels% — Maksymalna liczba poziomów.
- %server_rank% - Ranga gracza na serwerze.
- %max_server_ranks% — Maksymalna liczba rang na serwerze.
- %skill% - Nazwa aktualnej umiejętności gracza.
- %skill_range% — Aktualny zakres umiejętności gracza. Oblicza się go według następującego wzoru: 100,0 * Zabójstwa / (Zabójstwa + Zgony)
- %next_skill% — nazwa następnej umiejętności gracza
- %next_skill_range% — Zasięg potrzebny do osiągnięcia następnej umiejętności gracza.
- %minutes% - Minuty, które gracz spędził na serwerze podczas jednej sesji.
- %seconds% — Sekundy, które gracz spędził na serwerze podczas jednej sesji.
- %newline% — Nowa linia.
- Top 15
- Statystyki rankingowe
- W pierwszej kolumnie, w górnym rzędzie, pokazuje awatar Steam gracza (jeśli go posiada), który po kliknięciu przeniesie Cię do jego profilu Steam. Obok znajduje się flaga kraju, z którego pochodzi. Pod flagą znajduje się wskaźnik gracza, czy jest on online/offline na serwerze, imię gracza i miejsce, w którym siedzi na serwerze, a także jego umiejętność. Nad umiejętnością jest napisane, jaka jest domyślna pozycja graczy, ustawiona przez plik konfiguracyjny. Dolny rząd pokazuje status rangi gracza, między innymi obraz jego aktualnej rangi, pasek XP i wymagane XP do następnej rangi oraz obraz jego następnej rangi. Poniżej znajdują się „najciekawsze momenty” gracza. Ile razy był najbardziej wartościowym graczem , ile rund wygrał , ile zakładów , eksplodował isą rozbrojone bomby.
- Druga kolumna zawiera podstawowe statystyki gracza. Składa się z następujących elementów: Zabójstwa, Śmierć, Asysty, Strzały w głowę (i wartości procentowe), Stosunek zabójstw/zabójstw, Strzały, Trafienia, Obrażenia, Procent celności, Procent wydajności, Logowanie do pierwszego serwera, Logowanie do ostatniego serwera i Czas gry .
- Trzecia kolumna odnosi się do 5 ulubionych broni gracza . Wyświetli obrazy pięciu broni, którymi gracz zdobył najwięcej zabójstw, wraz z ich liczbą i nazwą po lewej stronie.
- Statystyki końca mapy
- [MySQL]
- MYSQL_HOST = 127.0.0.1
- MYSQL_USER = root
- MYSQL_PASSWORD =
- MYSQL_DATABASE = amx
- MYSQL_TABLE = system_rankingu
- MYSQL_TABLE2 = zabójstwa_broni
- MYSQL_TABLE3 = statystyki_map
- MYSQL_REALTIME = 1
- [Ustawienia]
- SAVE_TYPE = 2
- CHAT_PREFIX = $3 [$4Rank Ultimate System $3]$1
- RANK_INFO = 1
- RANK_BOTS = 1
- TIME_NEW = 7200
- DEFAULT_ORDER = 0
- MINUMUM_PLAYERS =
- TEAM_SET =
- HUD_TYPE = 0
- HUD_INFO = Nazwa: %name% %newline%Level: %level% / %max_levels% %newline%XP: %xp% / %next_xp% %newline%Rank: %rank% %newline%Bieżąca sesja: %minut%min % sekundy%sek %newline%Ranga serwera: %server_rank% / %max_server_ranks% %newline%Umiejętności: [%skill% %skill_range%]
- HUD_INFO_MAX = Nazwa: %name% %newline%Level: %level% %newline%XP: %xp% %newline%Rank: %rank% %newline%Ranking serwera: %server_rank% / %max_server_ranks% %newline%Skill: [ %umiejętności% %umiejętności_zakres%]
- HUD_VALUES = -1 255 -1 0,01 0,15
- LEVEL_MESSAGE_TYPE = 0
- LEVELUP_EFFECTS = 0 255 0 75 1,0
- LEVELUP_SOUND = warcraft3/levelupcaster.wav
- LEVELDN_EFFECTS = 255 0 0 75 1,0
- LEVELDN_SOUND = warcraft3/purgetarget1.wav
- ASSIST_VALUES = 40 100
- XP_HUD_ENABLE = 1
- XP_HUD_TEAM_ENABLE = 1
- XP_HUD_TYPE = 1
- XP_HUD_TEAM_TYPE = 1
- XP_HUD_GET = +%xp% XP
- XP_HUD_TEAM_GET = +%xp% PD drużyny
- XP_HUD_LOSE = -%xp% XP
- XP_HUD_TEAM_LOSE = -%xp% PD drużyny
- XP_HUD_VALUES = 0 255 255 0,85 0,70 0 1,0
- XP_HUD_TEAM_VALUES = 0 255 255 0,85 0,75 0 1,0
- MVP_HUD_ENABLE = 1
- MVP_HUD_TYPE = 0
- MVP_HUD_VALUES = 0 255 255 0,85 0,70
- [Polecenia]
- Kawałki, aby otworzyć RankStats motd.
- STATS_COMMANDS = powiedz /statsme, powiedz_team /statsme, powiedz /rankstats, powiedz_team /rankstats
- STATSVIEWER_COMMANDS = powiedz /stats, powiedz_team /stats, powiedz /statslist, powiedz_team /statslist, powiedz /statsviewer, powiedz_team /statsviewer, powiedz /sw, powiedz_team /sw
- XP_COMMANDS = powiedz /xp, powiedz_drużyna /xp, powiedz /poziom, powiedz_drużyna /poziom
- RANK_COMMANDS = powiedz /ranga, powiedz_drużyna /ranga, powiedz /umiejętność, powiedz_drużyna /umiejętność
- HUDINFO_COMMANDS = powiedz /hudinfo, powiedz_team /hudinfo
- RANKINFO_COMMANDS = powiedz /rankinfo, powiedz_zespół /rankinfo
- [Poranek]
- n/a = 0
- Silver I = 50
- Silver II = 100
- Silver III = 250
- Silver IV = 500
- Silver Elite = 750
- Silver Elite Master = 1000
- Gold Nova I = 1250
- Gold Nova II = 1500
- Gold Nova III = 2000
- Gold Nova Master = 2500
- Master Guardian = 3000
- Master Guradian II = 4000
- Master Guardian Elite = 5000
- Distinguished Master Guardian = 6000
- Legendary Eagle = 8000
- Legendary Eagle Master = 10000
- Supreme Master First Class = 12500
- Global Elite = 15000
- [Umiejętności]
- N- = 0,00
- N = 10,00
- N+ = 15,00
- A- = 20,00
- A = 30,00
- A+ = 35,00
- V- = 40,00
- V = 50,00
- V+ = 55,00
- E- = 60,00
- E = 70,00
- E+ = 75,00
- M- = 80,00
- M = 90,00
- M+ = 95,00
- [Nagrody XP]
- kill = 5
- headshot = 3
- assist = 2
- blind = 2
- knife = 5
- grenade = 8
- bomb_plant = 10 3
- bomb_defuse = 15 5
- bomb_explode = 10 3
- team_kill = -7
- suicide = -10
- vip = 2
- vip_flags = r
- rsu_give_xp <nazwa|#userid> <wartość> -- Daje XP określonemu graczowi.
- rsu_reset_stats <nazwa> — Resetuje statystyki określonego gracza.
- rsu_reset_tables — resetuje tabele MySQL.
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <ranksultimate> public plugin_init() { RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "hamDamage") } public hamDamage(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:flDamage, iDmgBits) { if(!is_user_connected(iVictim) || !is_user_connected(iAttacker) || iAttacker == iVictim || get_user_team(iAttacker) == get_user_team(iVictim)) { return } rsu_give_user_xp(iAttacker, 15) rsu_give_team_xp(2, 5) }
- rsu_user_level_updated(index, level, bool:levelup) — Wywoływana, gdy zmienił się poziom użytkownika.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @parameter level -- Nowy poziom.
- @parameter levelup -- Prawda, jeśli klient awansuje, fałsz, jeśli spadnie.
- @nic nie daje
- rsu_user_xp_updated(index, xp, bool:teamxp) — Wywoływana, gdy zmienił się XP klienta.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @parametr xp -- XP.
- @parameter teamxp — Prawda, jeśli zdobyte PD to PD drużyny, fałsz, jeśli nie.
- @nic nie daje
- rsu_get_user_xp(index) — Zwraca bieżący XP klienta.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @returns — Aktualne XP klienta.
- rsu_get_user_next_xp(index) — Zwraca XP następnej rangi klienta.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @returns — PD następnej rangi klienta.
- rsu_get_user_level(index) — Zwraca bieżący poziom użytkownika.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @returns — Bieżący poziom klienta.
- rsu_get_user_kills(index) — Zwraca całkowitą liczbę zabójstw dla klienta.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @returns — Całkowita liczba zabójstw klienta.
- rsu_get_user_deaths(index) — Zwraca całkowitą liczbę zgonów dla klienta.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @returns — Całkowita liczba zgonów klienta.
- rsu_get_user_headshots(index) — Zwraca całkowitą liczbę strzałów w głowę dla klienta.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @returns — Całkowita liczba trafień w głowy klienta.
- rsu_get_user_assists(index) — Zwraca całkowitą liczbę asyst dla klienta.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @returns — Całkowita liczba asyst dla klienta.
- rsu_get_user_shots(index) — Zwraca całkowitą liczbę strzałów oddanych przez klienta.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @returns — Całkowita liczba strzałów oddanych przez klienta.
- rsu_get_user_hits(index) — Zwraca całkowitą liczbę trafień na kliencie.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @returns — Całkowita liczba trafień na kliencie.
- rsu_get_user_damage(index) — Zwraca całkowitą ilość obrażeń zadanych przez klienta.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @returns — Całkowita kwota szkód wyrządzonych przez klienta.
- rsu_get_user_mvp(index) — Zwraca całkowitą liczbę MVP klienta.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @returns — Całkowita liczba MVP klienta.
- rsu_get_user_rounds_won(index) — Zwraca całkowitą liczbę rund wygranych przez klienta.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @returns — Całkowita liczba rund wygranych przez klienta.
- rsu_get_user_bombs_planted(index) — Zwraca całkowitą liczbę bomb podłożonych na kliencie.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @returns — Całkowita liczba podłożonych bomb przez klienta.
- rsu_get_user_bombs_exploded(index) — Zwraca całkowitą liczbę eksplodowanych bomb na kliencie.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @returns — Całkowita liczba zdetonowanych bomb u klienta.
- rsu_get_user_bombs_defused(index) — Zwraca całkowitą liczbę rozbrojonych bomb na kliencie.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @returns — Całkowita liczba rozbrojonych bomb u klienta.
- rsu_get_user_played_time(index) — Zwraca całkowity czas gry klienta.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @returns — Całkowity czas gry klienta.
- rsu_get_rank_by_level(level, buffer[], length) -- Zwraca nazwę rangi odpowiadającej określonemu poziomowi.
- @poziom parametru -- Poziom.
- @parameter buffer -- Bufor, w którym ma być przechowywana nazwa.
- @parameter index -- Maksymalna długość bufora.
- @nic nie daje
- rsu_get_user_rank(index, buffer[], length) — Zwraca nazwę aktualnej rangi klienta.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @parameter buffer -- Bufor, w którym ma być przechowywana nazwa.
- @parameter index -- Maksymalna długość bufora.
- @nic nie daje
- rsu_get_user_skill(index, buffer[], length) — Zwraca nazwę aktualnej umiejętności klienta.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @parameter buffer -- Bufor, w którym ma być przechowywana nazwa.
- @parameter index -- Maksymalna długość bufora.
- @nic nie daje
- rsu_get_user_skill_range(index) — Zwraca zakres umiejętności gracza jako liczbę zmiennoprzecinkową.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @returns -- Zakres umiejętności gracza.
- rsu_get_user_server_rank(index) — Zwraca aktualną pozycję serwera klienta.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @returns — Aktualna pozycja na serwerze klienta.
- rsu_get_max_levels() — Zwraca maksymalną liczbę wszystkich poziomów.
- @returns -- Maksymalna liczba wszystkich poziomów.
- rsu_get_max_server_ranks() — Zwraca maksymalną liczbę rang na serwerze.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @returns -- Maksymalna liczba rang na serwerze.
- rsu_give_user_xp(index, value = 0) — Daje klientowi określoną wartość XP.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @wartość parametru — wartość XP.
- @returns — Wartość XP.
- rsu_give_team_xp(team, value = 0) — Daje określonej wartości XP określonej drużynie.
- @parameter team -- Zespół. (0 - brak, 1 - terroryści, 2 - antyterroryści, 3 - obserwatorzy)
- @wartość parametru — wartość XP.
- @returns — Wartość XP.
- rsu_reset_stats() — Resetuje tabele MySQL.
- Walker = 0
- Crawler = 50
- Rotten = 250
- Banshee = 500
- Marauder = 1000
- Ghoul = 2000
- Stalker = 4000
- Revenant = 6000
- Devourer = 8000
- Dreadlord = 11000
- Behemoth = 15000
- kill = 5
- headshot = 3
- assist = 2
- team_kill = -7
- suicide = -10
- infection = 5
- survived = 7
- nemesis_kill = 3
- sniper_kill = 3
- h_win = 10
- z_win = 10
- last_z = 2
- last_h = 5
- rsu_get_user_human_wins(index) — Zwraca całkowitą liczbę ludzkich zwycięstw klienta.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @returns — Całkowita liczba ludzkich zwycięstw klienta.
- rsu_get_user_zombie_wins(index) — Zwraca łączną liczbę zwycięstw zombie klienta.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @returns — całkowita liczba zwycięstw zombie klienta.
- rsu_get_user_infections(index) — Zwraca całkowitą liczbę infekcji klienta.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @returns — Całkowita liczba infekcji klientów.
- rsu_get_user_infected(index) — Zwraca całkowitą liczbę infekcji na kliencie.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @returns — Całkowita liczba infekcji klientów.
- rsu_get_user_last_human(index) — Zwraca całkowitą liczbę ostatnich ludzi pozostających na kliencie.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @returns — Całkowita liczba pozostałych pozostałych osób klienta.
- rsu_get_user_survived(index) — Zwraca całkowitą liczbę ostatniego ocalałego klienta.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @returns — Ostatnia suma ocalałych klienta.
- Tutaj na forum w wiadomości prywatnej.
- Discord: Tornado_SW#4983
Przepraszam za wszelkie błędy ortograficzne i wizualne. Temat został przetłumaczony bezpośrednio z oryginalnego źródła (https://amxx-bg.info...pic.php?t=12091). Po prostu chciałem podzielić się moim projektem z polskim społeczeństwem, mam nadzieję, że się spodoba.
#776673 [ROZWIĄZANE] Odsprzedam serwer AWP
Napisane przez Boski Z Polski w 27.03.2023 18:05
#751952 CodMW2 Nowy - Niepublikowana wersja!
Napisane przez Linux' w 02.09.2018 12:20
Udostępniam niepublikowaną dotychczas wersje nowego cod moda napisanego pod grę cs:go. Modyfikacja napisana została stosunkowo dawno dlatego, też kod mógłby zostać napisany gdzie nie gdzie trochę lepiej jednak ogólnie rzecz biorąc jestem zadowolony z końcowego efektu. Paczka dostępna do tej pory była wyłącznie w wersji płatnej dlatego pragnę serdecznie podziękować tym którzy ją nabyli, wspierając w ten sposób mnie na przestrzeni tych paru lat.
Modyfikacja znana z czasów ery cs 1.6, polega na wybieraniu klas, zdobywaniu doświadczenia, poziomów za które otrzymujemy punkty statusu. W załączniku znajduje się silnik, 14 klas oraz 25 itemów.
Różnice między nowym silnikiem a starym?
- W nowym silniku rozbite zostały klasy, perki czy inne dodatki na osobne pluginy dzięki czemu nie musimy już babrać się w jednym długim kodzie by coś zmienić, jest to spora wygoda. Dzięki takiemu zastosowaniu o wiele łatwiej znajdziemy również ewentualny błąd jaki popełniliśmy przy edycji moda.
- Wprowadzona została znacznie obszerniejsza konfiguracja dzięki której zmienimy ilość wymaganego doświadczenia do nowego poziomu, wszystkie limity, wyłączymy wytrzymałość perków itp.
- Zmiany nie ominęły również zapisu modyfikacji, ten został poprawiony w taki sposób by nie nadpisywał już danych a je sumował - w praktyce oznacza to, że pojedyncza utrata naszych danych już nigdy nie nastąpi.
Standardowa. Większość zmian w konfiguracji przeprowadzisz w /cfg/sourcemod/codmod.cfg. By podłączyć zapis dopisujemy do databases.cfg poniższe dane a następnie uzupełniamy w prawidłowy sposób.
"codmod_lvl_sql" { "driver" "mysql" "host" "host" // adres bazy mysql "database" "db" // database bazy mysql "user" "login" // login uzytkownika do bazy mysql "pass" "haslo" // haslo uzytkownika do bazy mysql }
cod_xp_kill 10 // doswiadczenie za zabojstwo: 0 - wyl cod_xp_killhs 15 // doswiadczenie za zabojstwo w hs: 0 - wyl cod_xp_damage 1 // ilosc xp za 20 obrazen: 0 - wyl cod_xp_winround 25 // doswiadczenie za wygrana runde: 0 - wyl cod_xp_objectives 50 // doswiadczenie za wykonane cele mapy: 0 - wyl cod_max_level 200 // maksymalny limit poziomu: 0 - wyl cod_level_ratio 35 // predkosc zdobywania doswiadczenia: im mniej tym szybciej cod_points_level 2 // co ile poziomow punkt dla statystyk gracza: 0 - wyl cod_max_intelligence 30 // limit inteligencji w statystykach: 0 - wyl cod_max_health 50 // limit zdrowia w statystykach: 0 - wyl cod_max_damage 40 // limit obrazen w statystykach: 0 - wyl cod_max_stamina 60 // limit wytrzymalosci w statystykach: 0 - wyl cod_max_trim 80 // limit kondycji w statystykach: 0 - wyl cod_item_stamina 20 // co ile odejmowac wytrzymalosc itemu podczas smierci: 0 - wyl cod_item_max_stamina 100 // maksymalna wytrzymalosc itemu: 0 - wyl
[natywy]
native cod_set_user_bonus_weapons(client, const String:nazwa[]); native cod_get_user_bonus_weapons(client, const String:nazwa[], const MaxLeng); native cod_set_user_bonus_intelligence(client, wartosc); native cod_set_user_bonus_health(client, wartosc); native cod_set_user_bonus_damage(client, wartosc); native cod_set_user_bonus_stamina(client, wartosc); native cod_set_user_bonus_trim(client, wartosc); native cod_get_user_intelligence(client, inteligencja_zdobyta, inteligencja_bonusowa, inteligencja_klasy); native cod_get_user_health(client, zdrowie_zdobyte, zdrowie_bonusowe, zdrowie_klasy); native cod_get_user_damage(client, obrazenia_zdobyte, obrazenia_bonusowe, obrazenia_klasy); native cod_get_user_stamina(client, wytrzymalosc_zdobyta, wytrzymalosc_bonusowa, wytrzymalosc_klasy); native cod_get_user_trim(client, kondycja_zdobyta, kondycja_bonusowa, kondycja_klasy); native cod_get_user_points(client); native cod_get_user_maks_intelligence(client); native cod_get_user_maks_health(client); native cod_get_user_maks_damage(client, const String:obrazenia[], const MaxLeng); native cod_get_user_maks_stamina(client, const String:wytrzymalosc[], const MaxLeng); native cod_get_user_maks_trim(client, const String:kondycja[], const MaxLeng); native cod_set_user_xp(client, wartosc); native cod_set_user_class(client, klasa, zmiana); native cod_set_user_item(client, item, wartosc, wytrzymalosc); native cod_get_user_xp(client); native cod_get_level_xp(poziom); native cod_get_user_level(client); native cod_get_user_level_all(client); native cod_get_user_class(client); native cod_get_user_item(client); native cod_get_user_item_skill(client); native cod_get_user_item_stamina(client); native cod_get_classes_num(); native cod_get_classid(const String:nazwa[]); native cod_get_class_name(klasa, const String:nazwa[], const MaxLeng); native cod_get_class_desc(klasa, const String:opis[], const MaxLeng); native cod_get_class_weapon(klasa, const String:bronie[], const MaxLeng); native cod_get_class_intelligence(klasa); native cod_get_class_health(klasa); native cod_get_class_damage(klasa); native cod_get_class_stamina(klasa); native cod_get_class_trim(klasa); native cod_get_items_num(); native cod_get_itemid(const String:nazwa[]); native cod_get_item_name(item, const String:nazwa[], const MaxLeng); native cod_get_item_desc(item, const String:nazwa[], const MaxLeng); native cod_inflict_damage(client, attacker, damage); native cod_register_class(const String:nazwa[], const String:opis[], const String:bronie[], inteligencja, zdrowie, obrazenia, wytrzymalosc, kondycja); native cod_register_item(const String:nazwa[], const String:opis[], min_wartosc, max_wartosc); forward cod_class_enabled(client, klasa); forward cod_class_disabled(client, klasa); forward cod_class_skill_used(client, klasa); forward cod_item_enabled(client, wartosc, item); forward cod_item_disabled(client, item); forward cod_item_used(client, item);
Proszę o nie kopiowanie tematu na inne fora bez mojej zgody.
Załączone pliki
-
COD MW2.rar 65,44 KB 400 Ilość pobrań
#762563 Destruction oszukuje ludzi ultraskill.eu
Napisane przez Aexis w 21.11.2019 11:12
#761931 Kolumna z pieniędzmi w nowej tabelce
Napisane przez Robiin w 11.10.2019 23:00
Poniżej załączam plugin usuwający pieniądze z prawej częsci ekranu. Wykorzystać to możemy z cs_set_user_money, co w efekcie w tabeli da nam możliwość np. ustawienia poziomu na codach, AP na zombie, szlugów na jb itd. Niestety znak "$" wciąż zostaje w tabeli (ale może nie na długo, kto wie).
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #define AUTHOR "aSior - amxx.pl/user/60210-asiorr/" new messageHideWeapon; public plugin_init() { register_plugin("Scoreboard money replacement", "v0.1", AUTHOR); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "playerSpawn", true); messageHideWeapon = get_user_msgid("HideWeapon"); } public playerSpawn(index) { if(!is_user_alive(index)) { return; } hideMoney(index); } hideMoney(index) { if(!is_user_connected(index) || !is_user_alive(index) || is_user_bot(index) || is_user_hltv(index)) { return; } message_begin(MSG_ONE, messageHideWeapon, _, index); write_byte((1 << 5)); message_end(); }
#761566 Call of Duty Mod (by O'Zone)
Napisane przez O'Zone w 17.09.2019 16:22
Pozwoliłem sobie przepisać powyższy plugin dodając chociażby cvar cod_free_honor, który definiuje ile honor gracz ma otrzymać.
Załączone pliki
-
cod_free_honor.sma 1,88 KB 61 Ilość pobrań
cod_free_honor.amxx
#761414 "Ściana" C4 na 1 bombside
Napisane przez O'Zone w 08.09.2019 13:38
Jeśli był to polski serwer, zakładam, że trafiłeś na plugin Map Blocking Walls. z którego na ten moment na pewno korzysta Infectia.pl.
W moim repozytorium znajdziesz też folder walls, gdzie znajduje się część wymaganych plików, ale brakuje chociażby dictionary,
więc postanowiłem poświęcić kilka minut i zrobić gotową paczkę, która jest w załączniku.
1. Folder walls w katalogu configs to gotowe configi ścian na 75 mapach blokujących dostęp do jednego z BSów.
2. W katalogu katalogu sprites znajduje się wall.spr z dwoma teksturami ścian.
Jedna z nich zawiera logo mojej starej sieci serwerów, więc musisz go sobie zedytować używając np. Sprite Explorer,
eksportując obie tekstury jako jako .bmp, edytując tą z logiem przy użyciu jakiegoś programu graficznego i budując nowego sprite.
3. W data/lang znajdziesz walls.txt, czyli dictionary ze stringami translacyjnymi.
4. W scripting i plugins wrzuciłem plugin w dwóch wersjach, walls_old pod AMXX 1.8.2. i walls pod AMXX 1.8.3+.
Co do samego pluginu, ściany aktywują się blokując przejścia, jeśli na serwerze jest mniej niż określona w configu liczba graczy.
Całość konfiguracji, w tym edycja istniejących ścian jak i dodawanie ich na innych mapach jest dostępna z poziomu menu pod komendą /walls (lub /sciany).
Dla ciekawskich, wygląda to tak:
Załączone pliki
-
walls.zip 113,83 KB 249 Ilość pobrań
#761386 naprawa: fatal error 100: cannot read from file: "xxx"
Napisane przez Rivit w 06.09.2019 21:57
Z racji, że widziałem pare już takich przypadków, więc napisze to, żeby mieć gdzie odsyłać
1. O czym mowa?
Mowa o błędzie 'cannot read from file' podczas kompilacji. Błąd najczęściej ma postać:
C:\Users\user\Desktop\scripting\plugin.sma(6) : fatal error 100: cannot read from file: "stripweapons"
2. Skąd się bierze ten błąd?
To proste. Kompilator nie mógł znaleźć pliku stripweapons.inc w folderze include.
3. Jak naprawić?
Rozwiązanie jest proste. Należy znaleźć i pobrać wskazany plik .inc, a następnie wgrać do go folderu /include naszego kompilatora.
4. Gdzie szukać plików .inc?
- Gdy pobieramy jakąś paczke pluginów to wymagane pliki .inc można znaleźć w paczce (prawdopodobnie folder /scripting/include)
- Na naszej kochanej, cudownej, przewspaniałej dokumentacji https://amxx.pl/dokumentacja/ tam możemy kliknąć na nazwe modułu/biblioteki i tam przejść do pobierania
screen.png 12,24 KB 8 Ilość pobrań
- wpisujemy następującą fraze w google: "stripweapons.inc amxx" lub "stripweapons.inc alliedmodders" (oczywiście zamiast stripweapons podajemy nazwę pliku, którego chcemy znaleźć)
Mam nadzieje, że się komuś przyda. Pozdrawiam serdecznie.
#760935 Dproto nie działa fail load
Napisane przez K@MILOVVSKY w 21.08.2019 14:39
Polecam https://github.com/TheDoctor0/BasePack - wszystko spakowane w całość, stabilniejsze, wydajniejsze i lepsiejsze
#660020 HudTextArgs Blocker - Blokowanie auto-help
Napisane przez Rivit w 25.08.2014 09:32
Witam.
Przedstawiam wam plugin do blokowania Auto-Help. Niektórym przeszkadzają te napisy, więc to coś dla nich .
Plugin do blokowania wiadomości z typu "HudTextArgs"Poprzez blokowanie tych wiadomości zmniejsza się ruch sieciowy. Przydatne bo co rundę wysyłana jest wiadomość: "Press the BUY key to purchase items"
^ Dobra takie mikrooptymalizacje nie mają sensu
1.png 345,45 KB 3 Ilość pobrań
Wartość "1" oznacza blokuj, a "0" nie blokuj. (Jeżeli zmienisz cvar podczas gry, to zmiany zostaną wprowadzone po zmianie mapy)
hint_win_round_by_killing_enemy 1 hint_press_buy_to_purchase 1 hint_spotted_an_enemy 1 hint_use_nightvision 1 hint_lost_money 1 hint_removed_for_next_hostage_killed 1 hint_careful_around_hostages 1 hint_careful_around_teammates 1 hint_reward_for_killing_vip 1 hint_win_round_by_killing_enemy 1 hint_try_not_to_injure_teammates 1 hint_you_are_in_targetzone 1 hint_hostage_rescue_zone 1 hint_terrorist_escape_zone 1 hint_ct_vip_zone 1 hint_terrorist_vip_zone 1 hint_cannot_play_because_tk 1 hint_use_hostage_to_stop_him 1 hint_lead_hostage_to_rescue_point 1 hint_you_have_the_bomb 1 hint_you_are_the_vip 1 hint_out_of_ammo 1 hint_spotted_a_friend 1 hint_spotted_an_enemy 1 hint_prevent_hostage_rescue 1 hint_rescue_the_hostages 1 hint_press_use_so_hostage_will_follow 1
https://amxx.pl/topi...-pluginow-amxx/
Źródło: https://forums.allie...ad.php?p=832880
Załączone pliki
-
hudTextArgsBlock.sma 1,88 KB 323 Ilość pobrań
hudTextArgsBlock.amxx
#760214 [ROZWIĄZANE] Usunięcie informacji o "press the buy key to purchase items...
Napisane przez Oddaj Wiertarke w 30.07.2019 11:06
#759680 COD MOD PACZKA - gdzie mogę kupić
Napisane przez dasiek w 24.06.2019 10:34
Ten temat został przeniesiony z forum
Mody > Call of Duty Mod > Pytania
do
Inne > Zlecenia płatne
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Makss
- Regulamin