Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Makss - zdjęcie

Makss

Rejestracja: 17.09.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.03.2024 17:23
-----

#777938 Powód "Wstaw" przy zrobieniu SS'ów

Napisane przez PANDA_2zl w 26.01.2024 21:19

268 linijka
return client_cmd(array[0], "amx_ban %d #%d ^"%s^"", get_pcvar_num(CvarBanTime), victimId, Reason)
tak zrób
  • +
  • -
  • 1


#777148 Rank System Ultimate + ZP Support

Napisane przez Tornado_SW w 11.08.2023 20:36


« Rank System Ultimate »

 
 
 
 
 
 
Opis:
 
Przedstawiam Wam unikalny system rankingowy, którego nie znajdziecie nigdzie indziej w internecie. System został w całości napisany przeze mnie (z niewielką pomocą HueHue) i włożono w niego piekielnie dużo pracy, a kod był maksymalnie zoptymalizowany, czytelny i uporządkowany. Na początek system rang działa z reapi , a wszystkie jego statystyki, takie jak xp , poziom , zabójstwa , strzały w głowę i wiele innych, są pobierane stamtąd i zapisywane w czasie rzeczywistym za pomocą MySQL . Ponadto istnieje wiele rzeczy, takich jak Umiejętności , Team XP , Asysty , Stats Viewer, które tworzy menu do przeglądania statystyk innych graczy, unikalnych /top15 , /rankstats i ekranów Motd Stats End Stats , statystyk internetowych i innych. Wszystko, co zawiera system, można łatwo skonfigurować za pomocą pliku konfiguracyjnego , wszystko jest w nim wyjaśnione. Dołączony jest również plik lang do łatwej edycji wszystkich wiadomości. Do systemu dodano API , które zawiera garść natywnych, dzięki którym w prosty sposób można tworzyć własne subwtyczki. Oprócz tego dostępna jest również Zombie Plague wsparcie, dzięki swoim unikalnym statystykom. Zobaczysz więcej informacji poniżej. System rang działa bez problemu na pełnym serwerze i nie ma na nim żadnych błędów. Teraz przedstawię Ci wszystko, co ma do swojej dyspozycji.
 
 
 
 
 
HUD informacjan:
 
ryBXtsP.png
 
To jest informacja HUD gracza dotycząca jego statusu rangi. Domyślnie wygląda to tak. Można go zmienić, aby wyglądał jak DHUD, zmienić jego kolor i położenie oraz zastosować do niego symbole zastępcze. Oto lista wszystkich symboli zastępczych i ich zastosowań:
 
  • %name% - Imię gracza.
  • %xp% — Aktualne XP gracza.
  • %level% - Aktualny poziom gracza.
  • %rank% - Nazwa aktualnej rangi gracza.
  • %next_xp% — PD potrzebne do osiągnięcia następnego poziomu gracza.
  • %next_level% - Następny poziom gracza.
  • %next_rank% — Nazwa następnego poziomu gracza.
  • %max_levels% — Maksymalna liczba poziomów.
  • %server_rank% - Ranga gracza na serwerze.
  • %max_server_ranks% — Maksymalna liczba rang na serwerze.
  • %skill% - Nazwa aktualnej umiejętności gracza.
  • %skill_range% — Aktualny zakres umiejętności gracza. Oblicza się go według następującego wzoru: 100,0 * Zabójstwa / (Zabójstwa + Zgony)
  • %next_skill% — nazwa następnej umiejętności gracza
  • %next_skill_range% — Zasięg potrzebny do osiągnięcia następnej umiejętności gracza.
  • %minutes% - Minuty, które gracz spędził na serwerze podczas jednej sesji.
  • %seconds% — Sekundy, które gracz spędził na serwerze podczas jednej sesji.
  • %newline% — Nowa linia.

 

Nie ma znaczenia, w jaki sposób organizujesz zastępstwa. Maksymalna ilość informacji HUD to 512 znaków. Kiedy umrzesz, informacje zostaną przeniesione na gracza, którego obserwujesz.
 
 
 
 
 
Ekrany MOTD :
 
Stworzyliśmy unikalne ekrany motd Top15, Rank Stats i Map End Stats i dodaliśmy do nich kilka funkcji. Wszystkie rzeczy, takie jak projekt, obrazy, tekst, kolory i inne, można zmienić z pliku .php i .css odpowiedniego ekranu motd. Oto krótki opis i zdjęcia każdego z nich:
 
  • Top 15

 

gwP9Wkw.png iLkCCP2.png
 
Tak wygląda domyślne Top 15. Jak widać, tabela składa się z następujących kolumn: Top, Nazwa, Asysty, Zabójstwa, Zgony, Strzały w głowę (i procenty), Najcenniejszy gracz, Wygrane rundy, Zakład na bomby, Eksplodowane bomby, Rozbrojone bomby, XP, Umiejętności i Ranga
Kliknięcie dowolnego nagłówka kolumny spowoduje posortowanie graczy w tej kolumnie w porządku rosnącym lub malejącym. Jak widać, każdy gracz ma wskaźnik tego, czy jest online, czy offline na serwerze, a także swoją flagę boczną, awatar Steam i ikonę (jeśli istnieje) oraz czy jest nowy na serwerze. Istnieją również kolorowe nazwy dla VIP-ów lub administratorów. Można je łatwo dostosować w pliku konfiguracyjnym. Kolory ramek dla każdej umiejętności można również dostosować. Kliknięcie gracza przeniesie Cię do strony ze statystykami jego rangi, którą zobaczysz poniżej. Domyślne rangi to te z CS:GO, zdjęcia z nimi można zobaczyć tutaj .
 
Otwarcie najlepszych statystyk odbywa się za pomocą polecenia /top lub /topX , gdzie X to miejsca do wyświetlenia. (np. /top20, /top50, /top100 itp.) Możesz także użyć komendy /bot lub /botX , która dopadnie ostatnich graczy na serwerze.
 
Pod tabelą dodano również wyszukiwarkę graczy po nicku, ip lub steam id, a także strony.
 
  • Statystyki rankingowe

 

yvEPNL1.png uxvG7Dx.png
 
Tak wygląda strona motd ze statystykami gracza. Statystyki rankingowe składają się z następujących trzech kolumn:
 
  • W pierwszej kolumnie, w górnym rzędzie, pokazuje awatar Steam gracza (jeśli go posiada), który po kliknięciu przeniesie Cię do jego profilu Steam. Obok znajduje się flaga kraju, z którego pochodzi. Pod flagą znajduje się wskaźnik gracza, czy jest on online/offline na serwerze, imię gracza i miejsce, w którym siedzi na serwerze, a także jego umiejętność. Nad umiejętnością jest napisane, jaka jest domyślna pozycja graczy, ustawiona przez plik konfiguracyjny. Dolny rząd pokazuje status rangi gracza, między innymi obraz jego aktualnej rangi, pasek XP i wymagane XP do następnej rangi oraz obraz jego następnej rangi. Poniżej znajdują się „najciekawsze momenty” gracza. Ile razy był najbardziej wartościowym graczem , ile rund wygrał , ile zakładów , eksplodował isą rozbrojone bomby.
  • Druga kolumna zawiera podstawowe statystyki gracza. Składa się z następujących elementów: Zabójstwa, Śmierć, Asysty, Strzały w głowę (i wartości procentowe), Stosunek zabójstw/zabójstw, Strzały, Trafienia, Obrażenia, Procent celności, Procent wydajności, Logowanie do pierwszego serwera, Logowanie do ostatniego serwera i Czas gry .
  • Trzecia kolumna odnosi się do 5 ulubionych broni gracza . Wyświetli obrazy pięciu broni, którymi gracz zdobył najwięcej zabójstw, wraz z ich liczbą i nazwą po lewej stronie.

 

  • Statystyki końca mapy

 

XUmaj6j.png sYzOchV.png
 
Tak wyglądają statystyki, które pojawią się na końcu każdej karty. U góry pośrodku znajduje się tytuł statystyki, pod nim po lewej stronie znajduje się nazwa samej zagranej karty. Poniżej karty jest napisane, która drużyna wygrała, czyli drużyna, która zdobyła największą liczbę punktów. Jeśli wynik między dwiema drużynami jest równy, domyślnie zostanie wyświetlony komunikat Match Draw . Poniżej znajduje się tabela samych statystyk. Pokazuje najlepszych graczy meczu i puchary za pierwsze trzy miejsca. Podobnie jak w przypadku top15, pokazuje również wskaźnik online/offline gracza, flagę, awatar i ikonę Steam oraz to, czy są nowe. Po prawej stronie pokazuje jego zabójstwa, umiera, współczynnik zabójstw/zabójstw, najcenniejszego gracza i rangę.. Poniżej najwyższych statystyk znajdują się indywidualne statystyki gracza. Zawiera listę zabójstw i zgonów, które miał, a także całkowitą liczbę PD, które otrzymał.
 
 
Limit znaków dla każdego ekranu modd jest NIEOGRANICZONY . Wszystko to jest konfigurowane przez plik z rozszerzeniem .php. Ponadto ekrany MOTD są wyświetlane poprawnie we wszystkich rozdzielczościach zarówno w trybie Steam, jak i Non-Steam. W przypadku Steam są one wyświetlane w całości, bez przewijania, dla każdej rozdzielczości typu „normalna” i „panoramiczna”.
 
Zdjęcia ekranów MOTD dla non-steam można zobaczyć tutaj: ЦАК
 
 
 
 
 
Statystyki internetowe:
 
Do systemu zostały dodane statystyki sieciowe , dzięki którym można łatwo dodawać serwery, aby przeglądać ich statystyki. Tak wygląda sama strona z dodanymi 5 przykładowymi serwerami:
 
NSNl7JT.png
 
Kliknięcie serwera spowoduje wyświetlenie pierwszej 15 ramki iframe tego serwera w następujący sposób .
 
 
 
 
 
Przeglądarka statystyk:
 
Do systemu dodano menu umożliwiające przeglądanie statystyk innych graczy aktualnie grających na serwerze. Kiedy klikniesz na gracza, otworzy się motd ekran Ranking Stats ze statystykami tego gracza. Możesz sortować graczy w menu według PD, zabójstw, najcenniejszego gracza, wygranych rund, postawionych bomb, wybuchów bomb, rozbrojonych bomb, czasu gry i umiejętności .
 
uCLI37d.png dDJ9lKL.png V2EEOPc.png w66JiPN.png
 
 
 
 
 
USTAWIENIA:
 
H1BquOu.png N0qvcFC.png
 
Jak wspomniałem w opisie, system posiada plik konfiguracyjny do łatwego ustawienia wszystkiego. Zobaczysz w nim różne sekcje. Poniżej każdej sekcji podane są wszystkie ustawienia, które mają zastosowanie do tej sekcji. Oto lista wszystkich sekcji, ich ustawień, wartości domyślnych oraz krótki opis o nich:
 

  • [MySQL]

 

Twoje informacje MySQL.
 
  • MYSQL_HOST = 127.0.0.1
  • MYSQL_USER = root
  • MYSQL_PASSWORD =
  • MYSQL_DATABASE = amx
  • MYSQL_TABLE = system_rankingu
  • MYSQL_TABLE2 = zabójstwa_broni
  • MYSQL_TABLE3 = statystyki_map
 
Czy zapisywać statystyki w czasie rzeczywistym, czy tylko przy łączeniu/rozłączaniu. Wyłączenie tej opcji jest przydatne, jeśli twój serwer obsługuje wiele żądań jednocześnie (na przykład masz pełny serwer odradzania) i podczas zmiany mapy/restartu dochodzi do utraty danych lub opóźnień. Jest to również przydatne na wolniejszych hostach MySQL.
  • MYSQL_REALTIME = 1

 

  • [Ustawienia]

 

Wpisz, aby zapisać dane gracza. (0 = zapisz według nazwy | 1 = zapisz według adresu IP | 2 = zapisz według SteamID)
  • SAVE_TYPE = 2
 
Prefiks czatu dla każdej wiadomości. (1 $ = normalny kolor, 3 $ = kolor drużyny, 4 $ = kolor zielony)
  • CHAT_PREFIX = $3 [$4Rank Ultimate System $3]$1
 
Wyświetla informacje o randze gracza na początku każdej rundy. Rzeczy takie jak to, o ile stopni awansował/spadł i czy był w/z pierwszej piętnastki.
  • RANK_INFO = 1

 

Włącz/wyłącz ranking botów.
  • RANK_BOTS = 1
 
Jak długo gracz był na serwerze jest uważany za nowy (w sekundach).
  • TIME_NEW = 7200
 
Jak uszeregować graczy w domyślnej pierwszej piętnastce. (0 = XP | 1 = Nazwa | 2 = Zabójstwa | 3 = Asysty | 4 = Zgony | 5 = Umiejętności | 6 = Rozdziały | 7 = Podłożone bomby | 8 = Wybuch bomb | 9 = Rozbrojenie bomb | 10 = Wygrane rundy | 11 = Najbardziej wartościowi gracze)
  • DEFAULT_ORDER = 0
 
Jeśli wartość jest większa niż 0, gracze nie otrzymają PD, chyba że mają liczbę „X” zalogowanych serwerów.
  • MINUMUM_PLAYERS =
 
Które drużyny zdobyć XP. (0/puste = wszystkie drużyny | 1 = tylko terroryści | 2 = tylko CT | 3 = tylko widzowie)
  • TEAM_SET =
 
Rodzaj statusu rangi HUD, jeśli jest włączony. (0 = HUD | 1 = HUD)
  • HUD_TYPE = 0
 
Informacje o statusie rangi HUD gracza.
  • HUD_INFO = Nazwa: %name% %newline%Level: %level% / %max_levels% %newline%XP: %xp% / %next_xp% %newline%Rank: %rank% %newline%Bieżąca sesja: %minut%min % sekundy%sek %newline%Ranga serwera: %server_rank% / %max_server_ranks% %newline%Umiejętności: [%skill% %skill_range%]
 
Informacje o statusie rangi HUD gracza, jeśli osiągnął ostatni poziom.
  • HUD_INFO_MAX = Nazwa: %name% %newline%Level: %level% %newline%XP: %xp% %newline%Rank: %rank% %newline%Ranking serwera: %server_rank% / %max_server_ranks% %newline%Skill: [ %umiejętności% %umiejętności_zakres%]
 
Wartości komunikatu HUD. (czerwony, zielony, niebieski, pozycja X, pozycja Y)
  • HUD_VALUES = -1 255 -1 0,01        0,15
 
Rodzaj komunikatu wyświetlanego, gdy gracz awansuje/spada w rankingu. (0 = wszyscy na serwerze to widzą | 1 = tylko on to widzi)
  • LEVEL_MESSAGE_TYPE = 0
 
Efekt ekranu podniesienia rangi. (czerwony, zielony, niebieski, jasność, czas trwania)
  • LEVELUP_EFFECTS = 0 255 0 75 1,0
 
Dźwięk podwyższenia rangi. (pusty = brak dźwięku)
  • LEVELUP_SOUND = warcraft3/levelupcaster.wav
 
Efekt ekranu spadku rangi. (czerwony, zielony, niebieski, jasność, czas trwania)
  • LEVELDN_EFFECTS = 255 0 0 75 1,0
 
Dźwięk podczas spadania w rankingu. (pusty = brak dźwięku)
  • LEVELDN_SOUND = warcraft3/purgetarget1.wav
 
Wartości dotyczące asyst, są to minimalne obrażenia, które gracz musi zadać, aby liczyć się jako asysta i ile pieniędzy za asystę.
  • ASSIST_VALUES = 40 100
 
Włącz/wyłącz HUD podczas zdobywania XP.
  • XP_HUD_ENABLE = 1
 
 Włącz/wyłącz HUD podczas zdobywania PD drużyny.
  • XP_HUD_TEAM_ENABLE = 1
 
Widok HUD podczas zdobywania PD, jeśli jest włączony. (0 = HUD | 1 = HUD)
  • XP_HUD_TYPE = 1
 
Widok HUD podczas zdobywania PD drużyny, jeśli jest włączony. (0 = HUD | 1 = HUD)
  • XP_HUD_TEAM_TYPE = 1
 
Komunikat przy otrzymywaniu XP.
  • XP_HUD_GET = +%xp% XP
 
Komunikat przy otrzymywaniu PD drużyny.
  • XP_HUD_TEAM_GET = +%xp% PD drużyny
 
Komunikat przy utracie XP.
  • XP_HUD_LOSE = -%xp% XP
 
Wiadomość po utracie PD drużyny.
  • XP_HUD_TEAM_LOSE = -%xp% PD drużyny
 
Wartości wiadomości XP HUD (czerwony, zielony, niebieski, pozycja X, pozycja Y, efekty (0 = brak efektu | 1 = miganie | 2 = maszyna do pisania), czas trwania)
  • XP_HUD_VALUES =      0 255 255  0,85        0,70       0 1,0
 
Wartości komunikatów HUD Team XP (czerwony, zielony, niebieski, pozycja X, pozycja Y, efekty (0 = brak efektu | 1 = miganie | 2 = maszyna do pisania), czas trwania)
  • XP_HUD_TEAM_VALUES = 0 255 255      0,85        0,75       0 1,0
 
Włącz/wyłącz komunikat MVP HUD.
  • MVP_HUD_ENABLE = 1
 
Typ komunikatu MVP HUD, jeśli jest włączony. (0 = HUD | 1 = HUD)
  • MVP_HUD_TYPE = 0
 
Wartości wiadomości HUD MVP (czerwony, zielony, niebieski, pozycja X, pozycja Y)
  • MVP_HUD_VALUES =      0 255 255  0,85        0,70

 

  • [Polecenia]

 

  • Kawałki, aby otworzyć RankStats motd.
  • STATS_COMMANDS = powiedz /statsme, powiedz_team /statsme, powiedz /rankstats, powiedz_team /rankstats
 
Polecenia otwierające menu przeglądarki statystyk.
  • STATSVIEWER_COMMANDS = powiedz /stats, powiedz_team /stats, powiedz /statslist, powiedz_team /statslist, powiedz /statsviewer, powiedz_team /statsviewer, powiedz /sw, powiedz_team /sw
 
Komendy wyświetlające informacje o PD gracza na czacie.
T1DnhNk.png
  • XP_COMMANDS = powiedz /xp, powiedz_drużyna /xp, powiedz /poziom, powiedz_drużyna /poziom
 
Komendy do wyświetlania informacji o randze gracza na czacie.
GXDu4CN.png
  • RANK_COMMANDS = powiedz /ranga, powiedz_drużyna /ranga, powiedz /umiejętność, powiedz_drużyna /umiejętność
 
Polecenia włączania/wyłączania HUD-u statusu rangi gracza.
  • HUDINFO_COMMANDS = powiedz /hudinfo, powiedz_team /hudinfo
 
Komendy do włączania/wyłączania wiadomości o randze przy każdym spawnie.
  • RANKINFO_COMMANDS = powiedz /rankinfo, powiedz_zespół /rankinfo

 

  • [Poranek]

 

Twoje stopnie są dodawane w tej sekcji.
Użycie: Nazwa rany = potrzebne PD
Limit dodawania rang jest nieograniczony.
 
  • n/a = 0
  • Silver I = 50
  • Silver II = 100
  • Silver III = 250
  • Silver IV = 500
  • Silver Elite = 750
  • Silver Elite Master = 1000
  • Gold Nova I = 1250
  • Gold Nova II = 1500
  • Gold Nova III = 2000
  • Gold Nova Master = 2500
  • Master Guardian = 3000
  • Master Guradian II = 4000
  • Master Guardian Elite = 5000
  • Distinguished Master Guardian = 6000
  • Legendary Eagle = 8000
  • Legendary Eagle Master = 10000
  • Supreme Master First Class = 12500
  • Global Elite = 15000
 
  • [Umiejętności]

 

W tej sekcji dodawane są twoje umiejętności.
Użycie: Nazwa umiejętności = Wymagany zasięg
Zakres umiejętności gracza jest obliczany przy użyciu następującego wzoru: 100,0 * Zabójstwa / (Zabójstwa + Umieranie)
Limit dodawania umiejętności jest nieograniczony.
  • N- = 0,00
  • N = 10,00
  • N+ = 15,00
  • A- = 20,00
  • A = 30,00
  • A+ = 35,00
  • V- = 40,00
  • V = 50,00
  • V+ = 55,00
  • E- = 60,00
  • E = 70,00
  • E+ = 75,00
  • M- = 80,00
  • M = 90,00
  • M+ = 95,00

 

  • [Nagrody XP]

 

To tutaj znajdują się nagrody XP.
Lista wszystkich słów kluczowych: kill, headshot, assist, blind, bomb_plant, bomb_defuse, bomb_explode, team_kill,samobójstwo, t_win, ct_win, t_lose, ct_lose, vip, vip_flags, nazwa broni (nóż, usp, ak47 itp.)
Użycie: słowo kluczowe = „XP” „Drużyna XP” . Na przykład: rozbrojenie bomby = 10 20 da 30 PD (10+20) graczowi, który rozbroił bombę + 20 PD drużyny. Team XP jest opcjonalny.
Wartości słów kluczowych headshot , blind i nazwa broni są dołączane do wartości kill . Przykład: kill = 5 , headshot = 3 i blind = 2 da ci 10 XP za strzał w głowę, jeśli jesteś oślepiony.
Wartość słowa kluczowego vip jest dodawana do wartości wszystkich słów kluczowych.
 

  • kill = 5
  • headshot = 3
  • assist = 2
  • blind = 2
  • knife = 5
  • grenade = 8
  • bomb_plant = 10 3
  • bomb_defuse = 15 5
  • bomb_explode = 10 3
  • team_kill = -7
  • suicide = -10
  • vip = 2
  • vip_flags = r
 
 
 
 
 
 
Admin commandi:
 
Do systemu dodano tylko 3 polecenia administratora. Wszystkie trzy wymagają od administratorów posiadania flagi ADMIN_RCON .
 
  • rsu_give_xp <nazwa|#userid> <wartość> -- Daje XP określonemu graczowi.
  • rsu_reset_stats <nazwa> — Resetuje statystyki określonego gracza.
  • rsu_reset_tables — resetuje tabele MySQL.
 
 
 
 
 
 
API:
 
System posiada własną bibliotekę ranksultimate.inc , która dotyczy tworzenia subwtyczek.
Oto przykładowa podstawowa wtyczka, która przy każdym trafieniu daje +15 XP graczowi i +5 drużynie, jeśli jest CT.
 
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <ranksultimate>


public plugin_init()
{
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "hamDamage")
}


public hamDamage(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:flDamage, iDmgBits)
{
if(!is_user_connected(iVictim) || !is_user_connected(iAttacker) || iAttacker == iVictim || get_user_team(iAttacker) == get_user_team(iVictim))
{
return
}


rsu_give_user_xp(iAttacker, 15)
rsu_give_team_xp(2, 5)
}
 
Lista wszystkich tubylców:
 
  • rsu_user_level_updated(index, level, bool:levelup) — Wywoływana, gdy zmienił się poziom użytkownika.
  • @parameter index — Indeks klienta.
  • @parameter level -- Nowy poziom.
  • @parameter levelup -- Prawda, jeśli klient awansuje, fałsz, jeśli spadnie.
  • @nic nie daje

 

  • rsu_user_xp_updated(index, xp, bool:teamxp) — Wywoływana, gdy zmienił się XP klienta.
  • @parameter index — Indeks klienta.
  • @parametr xp -- XP.
  • @parameter teamxp — Prawda, jeśli zdobyte PD to PD drużyny, fałsz, jeśli nie.
  • @nic nie daje

 

  • rsu_get_user_xp(index) — Zwraca bieżący XP klienta.
  • @parameter index — Indeks klienta.
  • @returns — Aktualne XP klienta.

 

  • rsu_get_user_next_xp(index) — Zwraca XP następnej rangi klienta.
  • @parameter index — Indeks klienta.
  • @returns — PD następnej rangi klienta.

 

  • rsu_get_user_level(index) — Zwraca bieżący poziom użytkownika.
  • @parameter index — Indeks klienta.
  • @returns — Bieżący poziom klienta.

 

  • rsu_get_user_kills(index) — Zwraca całkowitą liczbę zabójstw dla klienta.
  • @parameter index — Indeks klienta.
  • @returns — Całkowita liczba zabójstw klienta.

 

  • rsu_get_user_deaths(index) — Zwraca całkowitą liczbę zgonów dla klienta.
  • @parameter index — Indeks klienta.
  • @returns — Całkowita liczba zgonów klienta.

 

  • rsu_get_user_headshots(index) — Zwraca całkowitą liczbę strzałów w głowę dla klienta.
  • @parameter index — Indeks klienta.
  • @returns — Całkowita liczba trafień w głowy klienta.

 

  • rsu_get_user_assists(index) — Zwraca całkowitą liczbę asyst dla klienta.
  • @parameter index — Indeks klienta.
  • @returns — Całkowita liczba asyst dla klienta.

 

  • rsu_get_user_shots(index) — Zwraca całkowitą liczbę strzałów oddanych przez klienta.
  • @parameter index — Indeks klienta.
  • @returns — Całkowita liczba strzałów oddanych przez klienta.

 

  • rsu_get_user_hits(index) — Zwraca całkowitą liczbę trafień na kliencie.
  • @parameter index — Indeks klienta.
  • @returns — Całkowita liczba trafień na kliencie.

 

  • rsu_get_user_damage(index) — Zwraca całkowitą ilość obrażeń zadanych przez klienta.
  • @parameter index — Indeks klienta.
  • @returns — Całkowita kwota szkód wyrządzonych przez klienta.

 

  • rsu_get_user_mvp(index) — Zwraca całkowitą liczbę MVP klienta.
  • @parameter index — Indeks klienta.
  • @returns — Całkowita liczba MVP klienta.

 

  • rsu_get_user_rounds_won(index) — Zwraca całkowitą liczbę rund wygranych przez klienta.
  • @parameter index — Indeks klienta.
  • @returns — Całkowita liczba rund wygranych przez klienta.

 

  • rsu_get_user_bombs_planted(index) — Zwraca całkowitą liczbę bomb podłożonych na kliencie.
  • @parameter index — Indeks klienta.
  • @returns — Całkowita liczba podłożonych bomb przez klienta.

 

  • rsu_get_user_bombs_exploded(index) — Zwraca całkowitą liczbę eksplodowanych bomb na kliencie.
  • @parameter index — Indeks klienta.
  • @returns — Całkowita liczba zdetonowanych bomb u klienta.

 

  • rsu_get_user_bombs_defused(index) — Zwraca całkowitą liczbę rozbrojonych bomb na kliencie.
  • @parameter index — Indeks klienta.
  • @returns — Całkowita liczba rozbrojonych bomb u klienta.

 

  • rsu_get_user_played_time(index) — Zwraca całkowity czas gry klienta.
  • @parameter index — Indeks klienta.
  • @returns — Całkowity czas gry klienta.

 

  • rsu_get_rank_by_level(level, buffer[], length) -- Zwraca nazwę rangi odpowiadającej określonemu poziomowi.
  • @poziom parametru -- Poziom.
  • @parameter buffer -- Bufor, w którym ma być przechowywana nazwa.
  • @parameter index -- Maksymalna długość bufora.
  • @nic nie daje

 

  • rsu_get_user_rank(index, buffer[], length) — Zwraca nazwę aktualnej rangi klienta.
  • @parameter index — Indeks klienta.
  • @parameter buffer -- Bufor, w którym ma być przechowywana nazwa.
  • @parameter index -- Maksymalna długość bufora.
  • @nic nie daje

 

  • rsu_get_user_skill(index, buffer[], length) — Zwraca nazwę aktualnej umiejętności klienta.
  • @parameter index — Indeks klienta.
  • @parameter buffer -- Bufor, w którym ma być przechowywana nazwa.
  • @parameter index -- Maksymalna długość bufora.
  • @nic nie daje

 

  • rsu_get_user_skill_range(index) — Zwraca zakres umiejętności gracza jako liczbę zmiennoprzecinkową.
  • @parameter index — Indeks klienta.
  • @returns -- Zakres umiejętności gracza.

 

  • rsu_get_user_server_rank(index) — Zwraca aktualną pozycję serwera klienta.
  • @parameter index — Indeks klienta.
  • @returns — Aktualna pozycja na serwerze klienta.

 

  • rsu_get_max_levels() — Zwraca maksymalną liczbę wszystkich poziomów.
  • @returns -- Maksymalna liczba wszystkich poziomów.

 

  • rsu_get_max_server_ranks() — Zwraca maksymalną liczbę rang na serwerze. 
  • @parameter index — Indeks klienta.
  • @returns -- Maksymalna liczba rang na serwerze.

 

  • rsu_give_user_xp(index, value = 0) — Daje klientowi określoną wartość XP.
  • @parameter index — Indeks klienta.
  • @wartość parametru — wartość XP.
  • @returns — Wartość XP.

 

  • rsu_give_team_xp(team, value = 0) — Daje określonej wartości XP określonej drużynie.
  • @parameter team -- Zespół. (0 - brak, 1 - terroryści, 2 - antyterroryści, 3 - obserwatorzy)
  • @wartość parametru — wartość XP.
  • @returns — Wartość XP.

 

  • rsu_reset_stats() — Resetuje tabele MySQL.

 

 
 
 
 
 
 
Zombie Plague Wsparcie:
 
[offtopic] Wprowadzono wsparcie dla modu Zombie Plague , a system został zredagowany tak, aby był z nim w pełni kompatybilny. Dotyczy to również wszystkich wersji ZP. Dodano statystyki zombie (a także tubylców), unikalne domyślne rangi zombie, nagrody zombie XP i przeprojektowane MOTD specjalnie dla ZP. Poniżej zobaczysz listę wszystkich funkcji.
 
 
 
 
 
Zombi Rancove
 
Domyślne rangi zombie wyglądają następująco (ranga = XP + zdjęcie):
 

  • Walker = 0 YuBVkRm.png
  • Crawler = 50 kIYWw1W.png
  • Rotten = 250 EswHBE0.png
  • Banshee = 500 JMaLYjq.png
  • Marauder = 1000 yKElFmu.png
  • Ghoul = 2000 fkMQOwH.png
  • Stalker = 4000 Mb3Uqee.png
  • Revenant = 6000 eVTXZAg.png
  • Devourer = 8000 KLmrpQO.png
  • Dreadlord = 11000 3wBLF99.png
  • Behemoth = 15000 rcVdRSG.png
 
 
 
 
 
 
ZP MOTDs
 
K93LArK.png NX25dJS.png xdMdKF7.png
 
Tak domyślnie wyglądają ekrany MOTD. Jak widać, stare statystyki (MVP, wygrane rundy, podłożone/rozbrojone/wybuchane C4) zostały usunięte, a w ich miejsce dodano: zwycięstwa ludzi, zwycięstwa zombie, całkowite obrażenia, całkowitą liczbę infekcji i pakiet amunicji . Dodano również nowe statystyki, takie jak Zarażony, Ostatni ocalały i Ostatni ocalały
 
W statystykach rankingowych usunięto skrajną lewą kolumnę dotyczącą broni, aw jej miejsce dodano nową z większą liczbą statystyk zombie, które można zobaczyć na własne oczy.
 
[tt]Jeśli używasz wersji ZP, które nie obsługują niektórych modów gry, takich jak Assassin i Sniper , możesz bardzo łatwo usunąć ich statystyki z pliku .php.[/tt]
 
 
 
 
 
XP Nagradi:
 
Nowe nagrody XP to: zabójstwo, strzał w głowę, asysta, zabójstwo zespołowe, samobójstwo, infekcja, z_wygrana, h_wygrana, z_lose, h_lose, last_z, last_h, survival, vip, vip_flags, zombie_kill, nemesis_kill, assassin_kill, survival_kill, sniper_kill
 
Domyślnie są one skonfigurowane w następujący sposób:
 

  • kill = 5
  • headshot = 3
  • assist = 2
  • team_kill = -7
  • suicide = -10
  • infection = 5
  • survived = 7
  • nemesis_kill = 3
  • sniper_kill = 3
  • h_win = 10
  • z_win = 10
  • last_z = 2
  • last_h = 5
 
 
 
 
 
 
Nowi nativis
 
Oto także nowi dodani tubylcy:
 
  • rsu_get_user_human_wins(index) — Zwraca całkowitą liczbę ludzkich zwycięstw klienta.
  • @parameter index — Indeks klienta.
  • @returns — Całkowita liczba ludzkich zwycięstw klienta.

 

  • rsu_get_user_zombie_wins(index) — Zwraca łączną liczbę zwycięstw zombie klienta.
  • @parameter index — Indeks klienta.
  • @returns — całkowita liczba zwycięstw zombie klienta.

 

  • rsu_get_user_infections(index) — Zwraca całkowitą liczbę infekcji klienta.
  • @parameter index — Indeks klienta.
  • @returns — Całkowita liczba infekcji klientów.

 

  • rsu_get_user_infected(index) — Zwraca całkowitą liczbę infekcji na kliencie.
  • @parameter index — Indeks klienta.
  • @returns — Całkowita liczba infekcji klientów.

 

  • rsu_get_user_last_human(index) — Zwraca całkowitą liczbę ostatnich ludzi pozostających na kliencie.
  • @parameter index — Indeks klienta.
  • @returns — Całkowita liczba pozostałych pozostałych osób klienta.

 

  • rsu_get_user_survived(index) — Zwraca całkowitą liczbę ostatniego ocalałego klienta.
  • @parameter index — Indeks klienta.
  • @returns — Ostatnia suma ocalałych klienta.
 
 
 
 
 
 
Cena: 35€
 
Dostępne są 2 archiwa - to z regularnym systemem rang i to z zombie. Po zakupie wybierasz, które archiwum chcesz otrzymać, możesz mieć oba, jeśli chcesz. W archiwum, które otrzymasz, znajdują się 2 foldery. W jednej wtyczce znajduje się sama wtyczka, w innych plik konfiguracyjny, plik lang, biblioteki i kod .sma (bez .amxx). Drugi folder, czyli web, zawiera wszystkie pliki .php, a także ich arkusze stylów css i obrazy. Oczywiście plik konfiguracyjny oraz komponenty GeoIP i LGSL. Folder sieciowy musi zostać przesłany do dostawcy usług hostingowych.
 
 
 
 
 
Płatność jest dokonywana tylko i wyłącznie za pośrednictwem systemu PayPal . Oczywiście oferuję pełną obsługę wtyczek, a także DARMOWE aktualizacje.
W sprawie zamówień możesz napisać do mnie:
 
  • Tutaj na forum w wiadomości prywatnej.
  • Discord: Tornado_SW#4983

 

 

 

Przepraszam za wszelkie błędy ortograficzne i wizualne. Temat został przetłumaczony bezpośrednio z oryginalnego źródła (https://amxx-bg.info...pic.php?t=12091). Po prostu chciałem podzielić się moim projektem z polskim społeczeństwem, mam nadzieję, że się spodoba. :) 

 


  • +
  • -
  • 1


#776673 [ROZWIĄZANE] Odsprzedam serwer AWP

Napisane przez Boski Z Polski w 27.03.2023 18:05

Transakcja przebiegła pomyślnie, polecam 


  • +
  • -
  • 1


#751952 CodMW2 Nowy - Niepublikowana wersja!

Napisane przez Linux' w 02.09.2018 12:20

opis

 

Udostępniam niepublikowaną dotychczas wersje nowego cod moda napisanego pod grę cs:go. Modyfikacja napisana została stosunkowo dawno dlatego, też kod mógłby zostać napisany gdzie nie gdzie trochę lepiej jednak ogólnie rzecz biorąc jestem zadowolony z końcowego efektu. Paczka dostępna do tej pory była wyłącznie w wersji płatnej dlatego pragnę serdecznie podziękować tym którzy ją nabyli, wspierając w ten sposób mnie na przestrzeni tych paru lat.

 

Modyfikacja znana z czasów ery cs 1.6, polega na wybieraniu klas, zdobywaniu doświadczenia, poziomów za które otrzymujemy punkty statusu. W załączniku znajduje się silnik, 14 klas oraz 25 itemów.

 

Różnice między nowym silnikiem a starym?

- W nowym silniku rozbite zostały klasy, perki czy inne dodatki na osobne pluginy dzięki czemu nie musimy już babrać się w jednym długim kodzie by coś zmienić, jest to spora wygoda. Dzięki takiemu zastosowaniu o wiele łatwiej znajdziemy również ewentualny błąd jaki popełniliśmy przy edycji moda.

- Wprowadzona została znacznie obszerniejsza konfiguracja dzięki której zmienimy ilość wymaganego doświadczenia do nowego poziomu, wszystkie limity, wyłączymy wytrzymałość perków itp.

- Zmiany nie ominęły również zapisu modyfikacji, ten został poprawiony w taki sposób by nie nadpisywał już danych a je sumował - w praktyce oznacza to, że pojedyncza utrata naszych danych już nigdy nie nastąpi.

 

konfiguracja

 

Standardowa. Większość zmian w konfiguracji przeprowadzisz w /cfg/sourcemod/codmod.cfg. By podłączyć zapis dopisujemy do databases.cfg poniższe dane a następnie uzupełniamy w prawidłowy sposób.
 

"codmod_lvl_sql"
{
    "driver"        "mysql"
    "host"        "host"    // adres bazy mysql
    "database"    "db"    // database bazy mysql
    "user"        "login"    // login uzytkownika do bazy mysql
    "pass"        "haslo"    // haslo uzytkownika do bazy mysql
}

 

cvary

 

cod_xp_kill 10            // doswiadczenie za zabojstwo: 0 - wyl
cod_xp_killhs 15            // doswiadczenie za zabojstwo w hs: 0 - wyl
cod_xp_damage 1            // ilosc xp za 20 obrazen: 0 - wyl
cod_xp_winround 25        // doswiadczenie za wygrana runde: 0 - wyl
cod_xp_objectives 50        // doswiadczenie za wykonane cele mapy: 0 - wyl

cod_max_level 200            // maksymalny limit poziomu: 0 - wyl
cod_level_ratio 35            // predkosc zdobywania doswiadczenia: im mniej tym szybciej
cod_points_level 2            // co ile poziomow punkt dla statystyk gracza: 0 - wyl
cod_max_intelligence 30        // limit inteligencji w statystykach: 0 - wyl
cod_max_health 50        // limit zdrowia w statystykach: 0 - wyl
cod_max_damage 40        // limit obrazen w statystykach: 0 - wyl
cod_max_stamina 60        // limit wytrzymalosci w statystykach: 0 - wyl
cod_max_trim 80            // limit kondycji w statystykach: 0 - wyl

cod_item_stamina 20        // co ile odejmowac wytrzymalosc itemu podczas smierci: 0 - wyl
cod_item_max_stamina 100        // maksymalna wytrzymalosc itemu: 0 - wyl

 

[natywy]

 

native cod_set_user_bonus_weapons(client, const String:nazwa[]);
native cod_get_user_bonus_weapons(client, const String:nazwa[], const MaxLeng);

native cod_set_user_bonus_intelligence(client, wartosc);
native cod_set_user_bonus_health(client, wartosc);
native cod_set_user_bonus_damage(client, wartosc);
native cod_set_user_bonus_stamina(client, wartosc);
native cod_set_user_bonus_trim(client, wartosc);

native cod_get_user_intelligence(client, inteligencja_zdobyta, inteligencja_bonusowa, inteligencja_klasy);
native cod_get_user_health(client, zdrowie_zdobyte, zdrowie_bonusowe, zdrowie_klasy);
native cod_get_user_damage(client, obrazenia_zdobyte, obrazenia_bonusowe, obrazenia_klasy);
native cod_get_user_stamina(client, wytrzymalosc_zdobyta, wytrzymalosc_bonusowa, wytrzymalosc_klasy);
native cod_get_user_trim(client, kondycja_zdobyta, kondycja_bonusowa, kondycja_klasy);
native cod_get_user_points(client);

native cod_get_user_maks_intelligence(client);
native cod_get_user_maks_health(client);
native cod_get_user_maks_damage(client, const String:obrazenia[], const MaxLeng);
native cod_get_user_maks_stamina(client, const String:wytrzymalosc[], const MaxLeng);
native cod_get_user_maks_trim(client, const String:kondycja[], const MaxLeng);

native cod_set_user_xp(client, wartosc);
native cod_set_user_class(client, klasa, zmiana);
native cod_set_user_item(client, item, wartosc, wytrzymalosc);

native cod_get_user_xp(client);
native cod_get_level_xp(poziom);
native cod_get_user_level(client);
native cod_get_user_level_all(client);
native cod_get_user_class(client);
native cod_get_user_item(client);
native cod_get_user_item_skill(client);
native cod_get_user_item_stamina(client);

native cod_get_classes_num();
native cod_get_classid(const String:nazwa[]);
native cod_get_class_name(klasa, const String:nazwa[], const MaxLeng);
native cod_get_class_desc(klasa, const String:opis[], const MaxLeng);
native cod_get_class_weapon(klasa, const String:bronie[], const MaxLeng);
native cod_get_class_intelligence(klasa);
native cod_get_class_health(klasa);
native cod_get_class_damage(klasa);
native cod_get_class_stamina(klasa);
native cod_get_class_trim(klasa);

native cod_get_items_num();
native cod_get_itemid(const String:nazwa[]);
native cod_get_item_name(item, const String:nazwa[], const MaxLeng);
native cod_get_item_desc(item, const String:nazwa[], const MaxLeng);

native cod_inflict_damage(client, attacker, damage);
native cod_register_class(const String:nazwa[], const String:opis[], const String:bronie[], inteligencja, zdrowie, obrazenia, wytrzymalosc, kondycja);
native cod_register_item(const String:nazwa[], const String:opis[], min_wartosc, max_wartosc);

forward cod_class_enabled(client, klasa);
forward cod_class_disabled(client, klasa);
forward cod_class_skill_used(client, klasa);

forward cod_item_enabled(client, wartosc, item);
forward cod_item_disabled(client, item);
forward cod_item_used(client, item);

 

inne informacje

 

Proszę o nie kopiowanie tematu na inne fora bez mojej zgody.

 

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 8


#762563 Destruction oszukuje ludzi ultraskill.eu

Napisane przez Aexis w 21.11.2019 11:12

Ja jestem w stanie uwierzyć autorowi posta, dzisiaj napisałem do wyżej wymienionego Gambida w sprawie kupna jednej z jego unikalnych paczek. Jako ze nie widzę sensu kupowania za 50 zł paczki o bliżej nieokreślonej „Unikalnej” zawartości, poprosiłem o pare konkretnych przykładów pluginów, coś co mnie przekona. Chwile później zostałem zablokowany.
  • +
  • -
  • 4


#761931 Kolumna z pieniędzmi w nowej tabelce

Napisane przez Robiin w 11.10.2019 23:00

Poniżej załączam plugin usuwający pieniądze z prawej częsci ekranu. Wykorzystać to możemy z cs_set_user_money, co w efekcie w tabeli da nam możliwość np. ustawienia poziomu na codach, AP na zombie, szlugów na jb itd. Niestety znak "$" wciąż zostaje w tabeli (ale może nie na długo, kto wie).

 

Spoiler

  • +
  • -
  • 12


#761768 Call of Duty Mod (by O'Zone)

Napisane przez O'Zone w 01.10.2019 18:18

Po nieco dłuższej przerwie, wydana została wersja 1.4.1.

Znalazło się w niej nieco poprawek i kilka drobnych nowości.

Pełna lista zmian jak zawsze dostępna jest w opisie release.

Modyfikacje wprowadzone względem poprzedniej można także sprawdzić tutaj.


  • +
  • -
  • 2


#761566 Call of Duty Mod (by O'Zone)

Napisane przez O'Zone w 17.09.2019 16:22

Pozwoliłem sobie przepisać powyższy plugin dodając chociażby cvar cod_free_honor, który definiuje ile honor gracz ma otrzymać.

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#761547 CSGOMOD By ozone

Napisane przez O'Zone w 16.09.2019 16:33

Patrząc po błędach, masz kompilator z wersji 1.8.2.

Pobierz sobie nowy pod wersję 1.8.3 / 1.9 stąd.


  • +
  • -
  • 2


#761414 "Ściana" C4 na 1 bombside

Napisane przez O'Zone w 08.09.2019 13:38

Jeśli był to polski serwer, zakładam, że trafiłeś na plugin Map Blocking Walls. z którego na ten moment na pewno korzysta Infectia.pl.

W moim repozytorium znajdziesz też folder walls, gdzie znajduje się część wymaganych plików, ale brakuje chociażby dictionary,

więc postanowiłem poświęcić kilka minut i zrobić gotową paczkę, która jest w załączniku.

 

1. Folder walls w katalogu configs to gotowe configi ścian na 75 mapach blokujących dostęp do jednego z BSów.

2. W katalogu katalogu sprites znajduje się wall.spr z dwoma teksturami ścian.

Jedna z nich zawiera logo mojej starej sieci serwerów, więc musisz go sobie zedytować używając np. Sprite Explorer,

eksportując obie tekstury jako jako .bmp, edytując tą z logiem przy użyciu jakiegoś programu graficznego i budując nowego sprite.

3. W data/lang znajdziesz walls.txt, czyli dictionary ze stringami translacyjnymi.

4. W scripting i plugins wrzuciłem plugin w dwóch wersjach, walls_old pod AMXX 1.8.2. i walls pod AMXX 1.8.3+.

 

Co do samego pluginu, ściany aktywują się blokując przejścia, jeśli na serwerze jest mniej niż określona w configu liczba graczy.

Całość konfiguracji, w tym edycja istniejących ścian jak i dodawanie ich na innych mapach jest dostępna z poziomu menu pod komendą /walls (lub /sciany).

Dla ciekawskich, wygląda to tak:

zk383mJ.jpg

Załączone pliki

  • Załączony plik  walls.zip   113,83 KB  249 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 9


#761386 naprawa: fatal error 100: cannot read from file: "xxx"

Napisane przez Rivit w 06.09.2019 21:57

Z racji, że widziałem pare już takich przypadków, więc napisze to, żeby mieć gdzie odsyłać :D

 

1. O czym mowa?

 

Mowa o błędzie 'cannot read from file' podczas kompilacji. Błąd najczęściej ma postać:

 
C:\Users\user\Desktop\scripting\plugin.sma(6) : fatal error 100: cannot read from file: "stripweapons"

2. Skąd się bierze ten błąd?

 

To proste. Kompilator nie mógł znaleźć pliku stripweapons.inc w folderze include.

 

 

3. Jak naprawić?

 

Rozwiązanie jest proste. Należy znaleźć i pobrać wskazany plik .inc, a następnie wgrać do go folderu /include naszego kompilatora.

 

 

4. Gdzie szukać plików .inc?

 

  • Gdy pobieramy jakąś paczke pluginów to wymagane pliki .inc można znaleźć w paczce (prawdopodobnie folder /scripting/include)
  • Na naszej kochanej, cudownej, przewspaniałej dokumentacji https://amxx.pl/dokumentacja/  tam możemy kliknąć na nazwe modułu/biblioteki i tam przejść do pobierania
    Załączony plik  screen.png   12,24 KB  8 Ilość pobrań
  • wpisujemy następującą fraze w google: "stripweapons.inc amxx" lub "stripweapons.inc alliedmodders"  (oczywiście zamiast stripweapons podajemy nazwę pliku, którego chcemy znaleźć)

 

 

Mam nadzieje, że się komuś przyda. Pozdrawiam serdecznie.

 

 

 

 


  • +
  • -
  • 5


#760935 Dproto nie działa fail load

Napisane przez K@MILOVVSKY w 21.08.2019 14:39

Polecam https://github.com/TheDoctor0/BasePack - wszystko spakowane w całość, stabilniejsze, wydajniejsze i lepsiejsze :D 


  • +
  • -
  • 2


#660020 HudTextArgs Blocker - Blokowanie auto-help

Napisane przez Rivit w 25.08.2014 09:32

Witam.
Przedstawiam wam plugin do blokowania Auto-Help. Niektórym przeszkadzają te napisy, więc to coś dla nich :).
 
opis
Plugin do blokowania wiadomości z typu "HudTextArgs"
Poprzez blokowanie tych wiadomości zmniejsza się ruch sieciowy. Przydatne bo co rundę wysyłana jest wiadomość: "Press the BUY key to purchase items"
^ Dobra takie mikrooptymalizacje nie mają sensu :D
 
Załączony plik  1.png   345,45 KB  3 Ilość pobrań

 
cvary
 
Wartość "1" oznacza blokuj, a "0" nie blokuj. (Jeżeli zmienisz cvar podczas gry, to zmiany zostaną wprowadzone po zmianie mapy)

hint_win_round_by_killing_enemy 1
hint_press_buy_to_purchase 1
hint_spotted_an_enemy 1
hint_use_nightvision 1
hint_lost_money 1
hint_removed_for_next_hostage_killed 1
hint_careful_around_hostages 1
hint_careful_around_teammates 1
hint_reward_for_killing_vip 1
hint_win_round_by_killing_enemy 1
hint_try_not_to_injure_teammates 1
hint_you_are_in_targetzone 1
hint_hostage_rescue_zone 1
hint_terrorist_escape_zone 1
hint_ct_vip_zone 1
hint_terrorist_vip_zone 1
hint_cannot_play_because_tk 1
hint_use_hostage_to_stop_him 1
hint_lead_hostage_to_rescue_point 1
hint_you_have_the_bomb 1
hint_you_are_the_vip 1
hint_out_of_ammo 1
hint_spotted_a_friend 1
hint_spotted_an_enemy 1
hint_prevent_hostage_rescue 1
hint_rescue_the_hostages 1
hint_press_use_so_hostage_will_follow 1

 
instalacja
https://amxx.pl/topi...-pluginow-amxx/
 
inne informacje
Źródło: https://forums.allie...ad.php?p=832880

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 9


#760214 [ROZWIĄZANE] Usunięcie informacji o "press the buy key to purchase items...

Napisane przez Oddaj Wiertarke w 30.07.2019 11:06

https://amxx.pl/topi...anie-auto-help/


  • +
  • -
  • 1


#759680 COD MOD PACZKA - gdzie mogę kupić

Napisane przez dasiek w 24.06.2019 10:34

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

Mody > Call of Duty Mod > Pytania

do

Inne > Zlecenia płatne
  • +
  • -
  • 1