Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Soldier - zdjęcie

Soldier

Rejestracja: 30.08.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.04.2015 21:29
-----

#653097 Prośba o przerobienie itemów z zombie moda na Basebuilder

Napisane przez Derek5 w 26.07.2014 20:55

Powiem ci jak się przerabia itemy.

1. U góry #include <zombieplague> zamieniasz na #include <basebuilder>

2. W tej linijce:

    g_szybk = zp_register_extra_item("+50% Szybkostrzelnosci z broni", 15, ZP_TEAM_HUMAN)

Robisz tak:

    item=dodaj_extra_item("Opis",koszt,team)

np.:

    item=dodaj_extra_item("+50% Szybkostrzelnosci z broni", 15, 2)   , 1=zombie , 2=ludzie chyba tak  to było :D

3. Szukasz tego , zp_extra_item_selected zamieniasz na wybrano_item

 

public zp_extra_item_selected(player, itemid)
{
    if (itemid == tutaj_jest_coś_i_zamieniasz_to_na_to_co_jest_przed dodaj_extra_item , czyli zawsze dajesz w tutaj item)
    {
[...]

 

public wybrano_item(player, itemid)
{
    if (itemid == item)
    {

[...]

 

I to tyle , zamieniasz u góry include , ten zp_register_extra_item i ten public i powinno działać :D


  • +
  • -
  • 2


#653146 Prośba o przerobienie itemów z zombie moda na Basebuilder

Napisane przez Derek5 w 27.07.2014 09:29

   g_szybk = zp_register_extra_item("+50% Szybkostrzelnosci z broni", 15, ZP_TEAM_HUMAN)

 

chodzi o to że itemid musi się równać temu co jest przed zp_register_extra_item czyli jak jest tak dajesz

 

    if (itemid == g_szybk)

 

Ale do itemów do ammopacków by GoQ dajemy przed tym "item" czyli wygląda to tak

 

   item = zp_register_extra_item("+50% Szybkostrzelnosci z broni", 15, ZP_TEAM_HUMAN)

 

a niżej:

 

    if (itemid == item)

 

Oczywiście te zp_register_extra_item musi być zamienione na dodaj_extra_item bo tak jest w ammopackach by GoQ :)

 

Powiem ci teraz na przykładzie electro mp5. U góry dajesz również zamiast <zombieplague> to <basebuilder>

W electro mp5 jest tak:

 

    g_item = zp_register_extra_item("Electro MP5", 15, ZP_TEAM_HUMAN)

 

I tak jak wcześniej początek zamieniasz na "item"

 

    item = zp_register_extra_item("Electro MP5", 15, ZP_TEAM_HUMAN)

 

A to dalej jak wcześniej:

 

    item = dodaj_extra_item("Electro MP5", 15, ZP_TEAM_HUMAN)

 

Zamiast ZP_TEAM_HUMAN dajesz liczby , 1-zombie , 2-ludzie , Ostatecznie:

 

    item = dodaj_extra_item("Electro MP5", 15, 2)

 

Szukasz tego:

 

 

public zp_extra_item_selected(player, itemid)
{
    if (itemid == g_item)
    {
        Color(player,"!g[ZP] !nKupiles Elektryczna Bron!")  
        
        g_electroweapon[player] = true
        
        strip_user_weapons(player)
        
        give_item(player, "weapon_mp5navy")
        
        cs_set_user_bpammo(player, CSW_MP5NAVY, 120)  
        
        set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0)
        show_hudmessage(player, "Energetyczna Moc aktywna!!")
        
    }
}
 

Teraz g_item zamieniasz na item i powinno być gotowe.

 

Jeszcze bym zapomniał , w każdym zmieniasz w "+50% Szybkostrzelnosci z broni" masz na początku:

 

new g_szybk zamieniasz na

 

new item

 

Tak samo w electro tym w electro jest

 

new g_item

 

zamieniasz na

 

new item

 

Myślę , że dobrze wytłumaczyłem , ja zabardzo tłumaczyć nie umiem.


  • +
  • -
  • 1


#144796 [Base Builder] Zombie Mod v6.5.3 [14/02/2011]

Napisane przez XereS w 17.06.2010 14:30

Witam :kwiaty:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Przedstawiam wam moda w ktorym zombie maja cel zabic ludzi. Ludzie maja 150 sekund(cvarem mozna zmienic) na zbudowanie swojej kampy. Zeby zbudowac kampe użyj klawisze "e" (+use) , a potem ukladaj klocki.

Dołączona grafika

Instalacja Pluginów AMXX - Nieoficjalny polski support AMX Mod X


Dołączona grafika

bb_buildtime 150 // Czas budowy
bb_preptime "30" //Czas przygotowania (?) (0 wyłącza)
bb_zombie_health 2500 // Zdrowie zombie
bb_infection_respawn "5" // Odrodzenie zainfekowanych ocalałych(w sekundach)
bb_showmovers "1" // Pokazuje ostatniego gracza kto używał danego obiektu
bb_lockblocks "1" // Blokowanie obiektów
bb_lockmax "10" // Max blokad
bb_colormode "1" // Tryb kolorów <0/1/2> 0 - menu, 1- jeden kolor dla danego gracza, 2 - losowo
bb_max_move_dist "768" // Max dystans pchania
bb_min_move_dist "32" // Min dystans przyciagania
bb_min_dist_set "64" // Minimalna odległość do przesuwania klockow
bb_resetblocks "1" // Resetowanie obiektów w nowej rundzie
bb_zombie_supercut "0" // Jeden cios aby zabić (dla zombie)
bb_gunsmenu "1" // Użyj menu broni który jest wbudowany (1) lub użyj jakiegoś innego (0)
bb_give_nades h // Jakie granaty maja byc dane graczowi podczas wyboru broni h = HE, f = Flashbang s = Smoke
bb_weapons abcdeghijlmnqrstuvwx // Jakie bronie maja byc w menu

Scout: a
XM1014: b
Mac-10: c
AUG: d
UMP45: e
SG550: f
Galil: g
Famas: h
AWP: i
MP5: j
M249: k
M3: l
M4A1: m
TMP: n
G3SG1: o
SG552: p
AK-47: q
P90: r
P228: s
Dual Elites: t
Fiveseven: u
USP: v
Glock18: w
Deagle: x

Dołączona grafika

+use - przeniesienie klocka, najlepeij zbindowac bind f +grab
/guns - wybieranie broni
/respawn - gdy nie zrespi sie zombie to najlepiej to wpisac
/fixspawn - to jest jak czlowiek sie zablokuje
/help - pomoc w HUD
/rules - zasady w HUD
/round - rundy (przyklad: 3 z 4)

/respawn, /revive, /fixspawn = Odrodzenie ręczne
/class = Otwiera menu klas
/lock, /claim = Zablokuj, odblokuj obiekt
/whois <color> = Wyswietla kto aktualnie uzywa danego koloru (Tirant uzywa Czerwonego)
/colors = Otwiera menu kolorów (zgodnie z CVAR-em)
/mycolor = Powraca do twojego koloru
/random = Wybiera dla ciebie losowy kolor
/guns = Otwiera menu broni dla ciebie

Dołączona grafika
/releasezombies = Ręczne rozpoczęcie rundy
/guns <target> = Otwiera menu broni dla danego gracza
/swap <player> = Zmiana drużyny danemu graczowi
/revive <player> = Odradza danego gracza
/ban <player> = Ban/Unban danego gracza z budowania

Konsola
bb_buildban <player> // Ban/Unban danego gracza
bb_unbuildban <player> //Ban/Unban danego gracza
bb_bban <player> //Ban/Unban danego gracza

bb_lock //Blokuje/Odblokowuje obiekt na który się celuje
bb_claim //Blokuje/Odblokowuje obiekt na który się celuje

bb_revive <player> // Odradza danego gracza
bb_swap <player> // Zmiana drużyny danemu graczowi (bez śmierci)
bb_startround // Wcześniejsze rozpoczęcie rundy (także koniec budowania)

Dołączona grafika
Spis pluginów Base Bulider:
1. [Base Buildier] No Stucking - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
2. [Base Buildier] No TT Spawn Blocking - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
3. [Base Buildier] One Camp One Player - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
4. [Base Buildier] One Player To Block - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
5. [Base Builder] System Ammo Packów - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
6. [Base Builder] Extra Item - Większe magazynki - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
7. [Base Builder] Extra Item - Speed - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
8. [Base Builder] Extra Item - Napalm&Frost - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
9. [Base Builder] Extra Item - Auto Lama - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
10. [Base Builder] Extra Item - Krowa - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Może to komuś ułatwić sprawę. Jeśli chcecie dodać inny plugin związany z tym modem, proszę pisać na PW.


Jeżeli chcemy mieć "kredyty", to w kodzie na samym początku szukamy:

//Enable this only if you have bought the credits plugin
//#define BB_CREDITS

i zmieniamy na:

//Enable this only if you have bought the credits plugin
#define BB_CREDITS

Oczywiście konieczna jest ponowna kompilacja.

Dołączona grafika

bb_map_pack.zip (4.07 MB)
basebuilder65 - Models.zip (3.04 MB)
basebuilder65 - Sounds.zip (2.18 MB)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 33


#253612 Portal Gun

Napisane przez DarkGL w 27.05.2011 22:34

Dołączona grafika
Pomysł rzucił abes i tak to jakos po trochu powstawało udostepniam poniewaz nie mam czasu sie tym zajmowac
kod nie jest idealny ale wydaje mi sie ze jest ok
plugin przenosi do cs'a portal gun'a znanego z gier Portal i Portal 2
podziękowania dla R3X

Dołączona grafika
give_portal <nick>

Dołączona grafika
// 1 or 2 difrent sprites 0 off this
portal_sprite 1

// 1 - no fall damage 0 - normal (no fall damage for person who have portal gun)
portal_fall_damage 1

// speed of portal bullet
portal_bullet_speed 1500

//how much money you must have to buy portal with /portal command in say negative number off this
portal_cost -1

//portal gun for free on spawn ? 1 - yes 0 -no
portal_spawn 0
po pierwszym uruchomieniu utworzy sie plik
portal.cfg w folderze configs

Dołączona grafika
Te video jest z aktualnymi modelami, reszta jest ze starymi
Aby wyświetlić w większej rozdzielczości, obejrzyj na YouTube.com (kliknij na tytuł)
http://www.youtube.com/watch?v=Y4pa3NMcEBU&hd=1

http://www.youtube.com/watch?v=1rXkDpvuHoY
http://www.youtube.com/watch?v=W6qolwCB5WA
http://www.youtube.com/watch?v=-wiDfqz0Dps

Dołączona grafika
w sma znajdziemy cos takiego
#define SOUNDS
#define SPRITES
//#define TEST
//#define TRACE_HULL
jesli dodamy // przed #define SOUNDS wylaczmy uzywanie dzwiekow przez plugin
przed sprites to wylaczmy sprites
usuwajac TEST spowodujemy dodanie funkcji ktorych uzywalem do testowania
TRACE_HULL przy takiej konfiguracji plugin sprawdza czy miejsce jest wolne za pomoca mojej funkcji jesli to odkomentujemy bedzie uzywac TRACE_HULLA lepiej mojej uzywac : P

#define MAX 32
tu podajemy ilosc slotow
(mniej pamięci zżera plugin)

Dołączona grafika
/portal w say'u

Dołączona grafika
Załączony plik  portal.sma   24,98 KB  4489 Ilość pobrań
  portal.amxx
Załączony plik  portal.amxx   29,09 KB  1440 Ilość pobrań

Załączony plik  portal.rar   2,74 MB  6851 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 60


#575873 Bannana Man

Napisane przez sNH. w 06.10.2013 15:56

opis

Plugin pozwala nam zamienić gracza w banana :)

 

screenshot

 

http://3.firepic.org...dyup60hbi79.jpg

http://3.firepic.org...pts0z86xf21.jpg

http://3.firepic.org...wiuwsxlc19b.jpg

 

komendy

 

amx_bman <nazwa gracza lub id>
— transformacja gracza w BANAN MANA (w następnej rundzie).
amx_bcancelman
— anulowanie transformacji, działa tylko jeżeli gracz nie jest jeszcze BANAN MANEM.
amx_bthrow <ilość bananów> [minus random num]
— rzuca bananami wokół gracza (cmd dla BANANAMAN). <bananas num> — ilość bananów do rzucania, [minus random num] — numer losowej ilości bananów (<bananas num> - losowo 0 na [minus random num]). Dla Przykładu: 2 — rzucane 2 banany, 2 1 — rzucane 2 lub 1 banan, 30 10 — rzucane 20-30 bananów.
Admin (z  ADMIN_RCON ,standardowo) może rzucać bananami, jeśli nie jest BANANA MANEM (i jeżeli nie jest martwy).
 
Jeżeli chcemy usunąć automatyczne "rzucanie" bananów wokół banan mana wystarczy usunąć lub zablokować "#define AUTO_THROWING" 
inne informacje
Autorem pluginu jest Phant

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#572194 Noże

Napisane przez MAGNET w 17.09.2013 20:56

Do zmiany noża w nowej rundzie użyj eventu HLTV


  • +
  • -
  • 1


#574876 Noże

Napisane przez Amaroq w 02.10.2013 15:38

Znajdź
new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<9 )
i zmień na
new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<5 | 1<<9 )
skompiluj i powinno być dobrze.
  • +
  • -
  • 1


#574426 Noże

Napisane przez Amaroq w 30.09.2013 00:01

Pisałem na szybko, więc mogą być błędy, modele wrzucasz do "models/knife-mod/v_zam.mdl" i "models/knife-mod/p_zam.mdl".

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#573052 IPhone zamiast normalnych granatów

Napisane przez LageR# w 22.09.2013 17:58

IPhone zamiast normalnych granatów

 

Plugin, który podmienia zwykłe modele granatów na IPhon'a

 

Instalacja:

 

IPhone.amxx do amxmodx/plugins

IPhone.sma do amxmodx/scripting

w configs/plugins.ini dopisujemy na końcu IPhone.amxx

folder IPhone dodajemy do models

IPhone.spr dodajemy do sprites

 

 

 

 

 

Załączone pliki

  • Załączony plik  IPhone.rar   281,8 KB  397 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 2


#571217 Hostage Killer (AMX & AMXX) v1.3.3

Napisane przez Amaroq w 12.09.2013 23:24

opis
Jest to plugin, który ułatwi pracę adminom, tzn. kiedy gracz zabija zakładnika to do admina jest wysyłana wiadomość na say o tym zdarzeniu. Admin wtedy nie musi wchodzić na spec i patrzeć kto ich zabija w dodatku nie musi rezygnować z gry. Sam w sobie plugin jest prosty, nie ma w nim jakichś wybitnych funkcjonalności itp.

cvary
hostagekiller_inform <0|1> - informuje gracza, że do admina została wysłana informacja o jego zbrodni
hostagekiller_punish - liczba zakładników, którą gracz musi zabić, aby zostać ukaranym (zabitym). 0 - wyłącza tą funkcję (domyślnie 0)

wymagane moduly

AMXX

  • Amxmodx
  • Engine
  • AMX
  • Amxmod
  • VexdUM

instalacja

  • Wgraj wszystko według sktruktury folderów.
  • Skompiluj plik "Hostage_Killer.sma".
  • Wrzuć skompilowany plik (amxx) do folderu plugins
  • Dopisz nazwę pluginu do pliku plugins.ini w folderze configs

konfiguracja
Wklej cvary do pliku amxx.cfg i skonfiguruj je według własnego uznania.

inne informacje
Plugin pierwotnie napisany pod AMX, lecz zdecydowałem się rozwijać go także pod AMXX. W celu ułatwienia instalacji zachowałem strukturę folderów.

download
Aktualna wersja:

Załączony plik  Hostage Killer v1.3.3.7z   2,74 KB  279 Ilość pobrań

Do poprawnego działania pluginu wymagany jest AMX Mod X w wersji 1.8.3-dev-hg185 lub wyższej!

 

Poprzednie wersje:

Załączony plik  Hostage Killer v1.3.2.zip   252,82 KB  319 Ilość pobrań

Załączony plik  Hostage Killer v1.3.1.zip   7,04 KB  251 Ilość pobrań


  • +
  • -
  • 12