Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Soldier - zdjęcie

Soldier

Rejestracja: 30.08.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.04.2015 21:29
-----

Moje posty

W temacie: Prośba o przerobienie itemów z zombie moda na Basebuilder

30.07.2014 12:14

Itemy nie wyświetlają się w sklepie temat aktualny.

W temacie: Prośba o przerobienie itemów z zombie moda na Basebuilder

27.07.2014 22:31

NIe kompiluje sie

W temacie: Prośba o przerobienie itemów z zombie moda na Basebuilder

27.07.2014 20:38

To chyba troche trudniejsze

 

zp_electro_weapon.sma(17) : error 017: undefined symbol "dodaj_extra_item"
zp_electro_weapon.sma(18) : warning 217: loose indentation
zp_electro_weapon.sma(18) : error 017: undefined symbol "itemid"
zp_electro_weapon.sma(21) : warning 217: loose indentation
zp_electro_weapon.sma(84) : error 017: undefined symbol "zp_get_user_nemesis"
zp_electro_weapon.sma(100) : error 017: undefined symbol "zp_get_user_nemesis"
zp_electro_weapon.sma(114) : error 017: undefined symbol "zp_get_user_survivor"

W temacie: Prośba o przerobienie itemów z zombie moda na Basebuilder

26.07.2014 21:19

3. Szukasz tego , zp_extra_item_selected zamieniasz na wybrano_item

 

public zp_extra_item_selected(player, itemid)
{
    if (itemid == tutaj_jest_coś_i_zamieniasz_to_na_to_co_jest_przed dodaj_extra_item , czyli zawsze dajesz w tutaj item)
    {
[...]

 

public wybrano_item(player, itemid)
{
    if (itemid == item)
    {

[...]

 

I to tyle , zamieniasz u góry include , ten zp_register_extra_item i ten public i powinno działać :D

 

 

 

tej części nie do końca rozumiem a konkretnie tego:

 

    if (itemid == tutaj_jest_coś_i_zamieniasz_to_na_to_co_jest_przed dodaj_extra_item , czyli zawsze dajesz w tutaj item)

 

W temacie: Obrona Wiezy | Tower Defense

25.10.2013 19:42

Jak dobrze wiemy, jak jest poco grac to się gra dłużej tzn. stawanie się coraz lepszym, może coś na rodzaj skillmoda w basebuilder... tzn zdobywamy doświadczenie i dodajemy w statystyki.