Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zimna17 - zdjęcie

Zimna17

Rejestracja: 28.08.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.01.2016 17:06
-----

#717100 Problem z ułożeniem kolejnosci czapek ..

Napisane przez NoLiFeR w 30.12.2015 01:45

Mam podobne czapki. 

 

To tak. Model hat'u ma stworzoną przez twórce określoną kolejność (submodeli), którą musisz utrzymać przy zmianie kolejności.

Proponowałbym użycie informacji, czyli trzeciego parametru funkcji menu_additem. (stringu)

 

Najpierw musisz odtworzyć kolejność, która była w czapkach przed modyfikacją.

Załóżmy że miałeś 4 czapki w jednym modelu, tj Afro, Zaciesz, Idiota i np.. Krowa.

Submodel o id 0 jest tzw brakiem czapki, więc numerowanie czapek zaczynamy od 1.

1 - Afro
2 - Zaciesz
3 - Idiota

4 - Krowa

 

(Oczywiście na potrzeby wytlumaczenia :) )

menu_additem(menu, "Afro");
menu_additem(menu, "Zaciesz");
menu_additem(menu, "Idiota");
menu_additem(menu, "Krowa");

To jest prawidłowa kolejność. Jeśli natomiast zmienimy czapke Afro z czapką Idiota, kolejność w menu nie będzie się zgadzała z kolejnością w modelu, a więc czapka Afro będzie czapką Idiota i vice versa.

Aby można było naginać kolejność, wystarczy dodać w/w parametr, tzn.

menu_additem(menu, "Afro", "1");
menu_additem(menu, "Zaciesz", "2");
menu_additem(menu, "Idiota", "3");
menu_additem(menu, "Krowa", "4"); 

uzyskując tym samym możliwość manipulacji kolejnością, jednak to nie wszystko.

 

Wykorzystując ten myczek, musimy pamiętać że parametr "item" w funkcji handler jest kolejnością dodawania itemów do menu. Tzn po zmianie Afro z Idiotą, item przyjmuje poniższe wartości

Idiota - 1
Zaciesz - 2
Afro - 3
Krowa - 4

 

A nie o to nam chodzi. Musimy więc dodać czytanie parametru informacji z wybranego elementu menu.

Do menu_handler po 

 menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);

dodajemy

new inf = str_to_num(data)

 uzyskując w zmiennej inf właściwy numer submodelu czapki.

Krótko, po dodaniu numerów czapek jako stringu w trzecim parametrze podmieniamy menu_handler na ten

public menu_handler(id, menu, item)
{
    if(item == MENU_EXIT)
        return PLUGIN_CONTINUE;
    new data[4], iName[64];
    new access, callback;
    menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 3, iName, 63, callback);
    new inf = str_to_num(data)
    Set_Hat(id, inf, id, iName);
    formatex(g_NazwaAktualnej[id], 127, "%s", iName);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

Teraz zmieniając kolejność, nie zmieniamy nigdy trzeciego parametru, lecz tylko zamieniamy miejscami funkcje, np.

menu_additem(menu, "Afro", "1");
menu_additem(menu, "Zaciesz", "2");
menu_additem(menu, "Krowa", "4");
menu_additem(menu, "Idiota", "3");

Tak, te quoty (Tzn ") muszą być, inaczej nie skompilujesz :)


  • +
  • -
  • 2


#189630 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez QTM. Peyote w 18.11.2010 18:56

testyq.png

Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW.
Główną zmianą jest budowa moda.
Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami.

Podziękowania dla:
MieTeK - za grafa.
Szyfrant - za testa.
testbs.png

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - Tajne.
testue.png

cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
testhm.png

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.
Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

testdi.png
(Tylko dla skrypterów)

forward cod_perk_changed(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/


forward cod_class_changed(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy
------------------------------*/


forward cod_perk_enabled(id, wartosc);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/


forward cod_class_enabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_class_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji
------------------------------*/
testkdr.png
(Tylko dla skrypterów)

native cod_get_user_xp(id);
/*------------------------------
Zwraca doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_level(id);
/*------------------------------
Zwraca poziom gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_points(id)
/*------------------------------
Zwraca punkty gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_xp(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_class(id);
/*------------------------------
Zwraca klase gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0);
/*------------------------------
Ustawia klase gracza,
jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast
------------------------------*/


native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/


native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_points_to_health(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_points_to_intelligence(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_points_to_trim(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_points_to_stamina(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
/*------------------------------
Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji
------------------------------*/


native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/


native cod_get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]);
/*------------------------------
Zwaca numer klasy o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_classes_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc klas
------------------------------*/

native cod_get_class_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe klasy do Return
------------------------------*/


native cod_get_class_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis klasy do Return
------------------------------*/


native cod_give_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie
------------------------------*/


native cod_take_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania
------------------------------*/


native cod_set_user_shield(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia tarcze gracza.
------------------------------*/


native cod_set_user_nightvision(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia noktowizor gracza.
------------------------------*/


native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/


native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
/*------------------------------
Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer
------------------------------*/    


native cod_get_level_xp(poziom);
/*------------------------------
Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu
------------------------------*/
testpx.png testyi.png
----------------> Link
Załączony plik  CodMod.rar   965,15 KB  39673 Ilość pobrań

Poprawiona wersja zapisu do pliku vault -> [cod nowy] Call of Duty: MW Mod %5BUPDATE%5D - post #328

Ostatnie zmiany:
  • Naprawione natywy cod_get_class_name i cod_get_class_desc i błąd z pojawiającą się informacją o zdobyciu poziomu.05.01.11-17:03
  • Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natywów, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa12.12.10-17:00
  • Dodane param_convert do get_perk_name/desc i get_class_name/desc oraz dodane poprzednie zmiany do *.amxx24.11.10-20:03
  • Naprawiony błąd z brakiem fraga za zabicie z rakiety, miny i dynamitu21.11.10-19:07
  • Usunięty client_cmd z pętli i dodany natyw cod_get_user_level21.11.10-12:07
  • Naprawiony perk notatki sapera i poprawiona funkcja UstawPerk19.11.10-12:35
  • Naprawiony natyw cod_get_perkid19.11.10-21:44
  • Usunięty bug z niewłaściwą losową wartością perku. Od teraz cod_perk_enabled wysyła numer perku, a cod_class_enabled numer klasy19.11.10-18:51
  • Dodana klasa Admirał(dawny Rambo) i naprawiony perk Tajemnica Generała.[sup]19.11.10-16:06
  • Poprawiony plik "codmod.inc" i małe zmiany. [sup]19.11.10-15:00
Zgłaszajcie bugi i zaglądajcie co jakiś czas czy nie ma łatek.
  • +
  • -
  • 323


#688 Alternative End Round Sounds

Napisane przez bicek w 30.01.2008 11:03

Alternative End Round Sounds
Opis Pluginu:
Alternative End Round Sounds to kontynuacja pluginu roundsounds czyli muzyka na koniec rundy. Plugin działa z plikami *.mp3 jak i *.wav zaleca się stosowanie plików .mp3 z .wav jest więcej problemów. Plugin ma dużo funkcji i jest bardzo prosty w obsłudze.

Instalacja:
Zawartość archiwum wrzucamy do addons/amxmodx do plugins.ini dopisujemy
alt_end_round_sounds.amxx
do folderu soundmisc wrzucamy nasza muzykę i konfigurujemy plugin.

Konfiguracja:
plik roundsound.ini:
ten plik odpowiada za listę utworów które mają się odtwarzać po każdej rundzie, oddzielne dla ct i tt

utwory dopisujesz w następujący sposób
składnia: "plik z muzyką" "drużyna"
"sound/misc/ctwinnar2.wav" "CT"
"sound/misc/twinnar2.wav" "T"

plik prefix-prefixmap.ini:
plik edytujemy tylko wtedy gdy chcemy mieć inną muzykę do wybranych grup map np. zmieniasz nazwę pliku z prefix-prefixmap.ini na cs_.ini i dodajesz wybrana listę
utworów tą samą metodą co w roundsound.ini, od tej pory na wszystkich mapach cs_ będą grane utwory które są wpisane w ten plik.

plik mapname.ini:
praktycznie taka sama zasada działania jak prefix-prefixmap.ini tylko, że plik odpowiada za konkretną mapę, zmieniasz nazwę pliku na de_dus.ini i dopisujesz tam swoją listę utworów do mapy de_dust.

Cvar'y:
ers_enabled <iNum> //czy plugin ma działać 0 - wyłączony / 1 - właczony, oryginalnie 1

ers_player_toggle <iNum> //komenda "/roundsound" (dzięki tej komendzie każdy gracz będzie mógł wyłączyć i włączyć sobie muzykę na koniec rundy) 0 - wyłączona / 1 - właczona, oryginalnie 1

erc_time_ads <iTime> // czas w sekundach co ile ma wyświetlać w czacie informacje o "/roundsound" 0 - wyłączony, oryginalnie 120

erc_random_precache <iMaxTeam or iMax_T-iMax_CT> //ilość plików muzycznych na drużynę, przykład:
gdy do obu drużyn przypisane są po dwa utwory:
erc_random_precache "2"
lub gdy dla Terro są przypisana 2 pliki a dla CT 3 pliki:
erc_random_precache "2-3"

Załączone pliki




#681371 [ROZWIĄZANE] Obrocenie modelu wzgledem gracza.

Napisane przez NoLiFeR w 06.01.2015 23:05

Temat przerodził się w bezsensowną dyskusje, Autor nie wyraża chęci kontynułowania tematu, dlatego wnosze o jego zamknięcie.

 

 

PS

Funkcja "odpowiedz"

entity_set_aim(ent, const Float:origin2[3]){
	if(!pev_valid(ent))
	return 0;

	static Float:origin[3];

	xs_vec_copy(origin2,origin)

	static Float:ent_origin[3]

	pev(ent,pev_origin,ent_origin);

	if(is_user_alive(ent)){
		new Float:fOfs[3];
		pev(ent,pev_view_ofs,fOfs)

		xs_vec_add(ent_origin,fOfs,ent_origin);
	}

	xs_vec_sub(origin,ent_origin,origin);

	static Float:aim_vector[3];
	xs_vec_div_scalar(origin,vector_length(origin),aim_vector)

	static Float:new_angles[3];
	vector_to_angle(aim_vector,new_angles);
	
	new_angles[0] = 0.0 // Ustawia pionowy angle na zero.
	
	if(new_angles[1]>180.0) new_angles[1] -= 360
	if(new_angles[1]<-180.0) new_angles[1] += 360
	if(new_angles[1]==180.0 || new_angles[1]==-180.0) new_angles[1]=-179.999999
	
	set_pev(ent,pev_angles,new_angles)
	set_pev(ent,pev_fixangle,1)

	return 1;
}

Uzycie w funkcji

 

//...code

//Jeżeli do gracza...

new i_origin[3];
new Float:f_origin[3]

get_user_origin(id,i_origin)

IVecFVec(i_origin, f_origin);

entity_set_aim(ent, f_origin) // Gdzie ent to index entity.
//code...

Potrzebny moduł xs :)


  • +
  • -
  • 0


#679257 [KOSZ] Paintball + Klasy + EXP

Napisane przez Game4Fun w 31.12.2014 10:50

A mógłbym prosić o dokładny opis klas?

Pobierz paczke, otwórz sma klas i sobie poczytaj, np:

new const opis[]    = "Czy naprawdę użycie mózgu jest takie cięzkie?";




#262957 Vip na 4Funa by speedkill123

Napisane przez ;(( w 26.06.2011 09:24

Instalacja Pluginów AMXX - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#262825 Vip na 4Funa by speedkill123

Napisane przez WazzaP w 25.06.2011 17:57

Vip na 4Funa
by SpeedKill123

Dołączona grafika
Vip posiada:
Bullet Damage
Widziany jest po wpisaniu /vips
ChatTag "[VIP]"
Własny model
Co rundę o 500 $ więcej od pozostałych
Menu Broni: 1.Awp, Deagle, Fb 2. M4a1, Deagle, He 3. Ak47, Elite, He


Dołączona grafika
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <fun>
#include <colorchat>


Dołączona grafika
Instalacja Pluginów AMXX - AMXX.pl: Support AMX Mod X


Dołączona grafika
Aby po wpisaniu komendy /vip pojawiło się okienko zrób plik vip.txt i wrzuć do cstrike.
KOMPILUJ LOKALNIE !

Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#332038 [ROZWIĄZANE] Vip na serwer [4fun]

Napisane przez qwertz55 w 09.12.2011 18:34

Witam,
proszę kogoś kto dobrze zna sie na robieniu pluginów o zrobienie da mnie vip'a na serwer 4fun. Vip by miał posiadać:
-darmową kamizelkę i hełm
-deagle co runde (full ammo)
-menu vipa w którym można wybrać m4a1 lub ak47 (full ammo)
-za zabicie hs dostaje 30hp
-za zwykłem zabicie 15hp
-zamiast dead pisze vip

Daje karmę
  • +
  • -
  • 1


#569371 Prośba o zrobienie Vipa na JailBreak.

Napisane przez SLOWIK1 w 02.09.2013 11:28

Może zadziała . 3maj

 

 

Załączone pliki




#501776 Ruletka

Napisane przez Gość w 15.01.2013 17:53

Zamierzam w następnej wersji ruletki (a jestem w trakcie tworzenia wersji wielojęzycznej) dodać taką obsługę zgodnie z sugestią Huberta.
A teraz nie będę za bardzo rozpisywał się, bo o 18. mam zajęcia na uczelni, a po lodzie się ciężko rowerem jedzie, więc muszę śmigać, Na razie.


#509045 Ruletka

Napisane przez Assasinek w 31.01.2013 13:38

Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

ruletka.awp.sma(6) : fatal error 100: cannot read from file: "ruletka"
  • +
  • -
  • 1


#493342 Ruletka

Napisane przez Gość w 24.12.2012 22:18

Ruletka
Pewnie nieraz chciałeś zainstalować na swojego 4funa ruletkę, ale nie mogłeś odnaleźć?
Odnalazłeś, ale mimo to nie podoba Ci się konfiguracja? Udało Ci się skonfigurować kod,
ale ruletka okazała się niewypałem? Gracze blokowali się w ścianie? Tracili kasę, nie mając jej?
Bomba znikała z mapy, przez co nie mogłeś wykonać celów mapy? A może po prostu edycja
Twojej ruletki z dziesiątkami tysięcy linijek Cię przerasta i czujesz duży dyskomfort w edycji?

Nadchodzi Ruletka od Benia :)
Od teraz każda nagroda w twojej ruletce, to osobny plugin.
Przyjemne API pozwoli kompleksowo i w czytelny sposób edytować nagrody.
Dowolnie możesz konfigurować swoją ruletkę, ustalając cvary nagród czy ruletki,
a instalacja nowej nagrody ogranicza się jedynie do instalacji nowego pluginu.
Stworzenie i dodanie własnej nagrody nie sprawi Ci żadnego problemu.

Nie! dla powtarzających się nagród
Możesz już zapomnieć o losowaniu co chwilę tej samej nagrody dzięki zaawansowanemu
systemowi ograniczania losowania tej samej nagrody w krótkich odstępach czasu.

Nie! dla bezcelowych nagród
Nie otrzymasz już więcej nagrody, która nie przyniesie skutku, jak strata pieniędzy, których
nie masz, a wszystko dzięki ustawionym wymaganiom w SMA dla poszczególnych nagród.

Większe szanse dla wybranych nagród
Każda nagroda może posiadać swoją własną moc, czyli
iloczyn szansy na wylosowanie wobec innych nagród.

System karmy
Ciągłe otrzymywanie dobrych bądź złych nagród zostanie dzięki karmie odwrócone,
do czasu wyrównania karmy. Koniec z ciągle złymi bądź ciągle dobrymi nagrodami.

opis
Ruletka to plugin, który pozwala na wylosowanie przez graczy nagrody po wpisaniu na say /ruletka

Komendy, które aktywują ruletkę, umieszczone są w pliku amxmodx/configs/roulette_keywords.ini
W każdej linii należy umieścić jedną komendę, średnik na początku linijki, nie bierze jej pod uwagę.
Komendy będą działać zarówno wpisane wprost w konsolę, jak i przepisane, bądź poprzedzone slashem
na sayu lub team_sayu. Zmiany dokonane w tym pliku konfiguracyjnym będą widoczne po zmianie mapy.

Dziecinnie proste
W celu ułatwienia edycji i możliwości kompleksowego zarządzania nagrodami, każda nagroda
pisana jest jako osobny plugin, zwyczajowo nazwany jako roulette_nazwa_nagrody.amxx

Multizadaniowość
Każdy gracz może użyć ruletki maksymalnie raz na rundę.
Wielu graczy może grać równocześnie w ruletkę.

(Nie)Odpłatność ruletki
Ustawienie cvaru roulette_prize na dodatnią kwotę, pozwoli na ustalenie odpłatności
ruletki, czyli gra w ruletkę będzie obarczona opłatą w wysokości ustalonej tym cvarem.

Deweloperskie Menu nagród
Ruletka automatycznie dodaje do Menu Administracyjnego (amxmodmenu) Menu "Ruletka".
Menu pozwala na testowanie nowych nagród na Twoim serwerze. Wystarczy wybrać daną
nagrodę i zostanie ona przyznana bez sprawdzania wymogów ani bez odbierania pieniędzy.

screenshot
2012-12-25_00009.jpg

Przykładowe, automatycznie wygenerowane menu deweloperskie w amxmodmenu:
http://youtu.be/VT-pa4L6YSk

Gdy nie żyjemy, bądź oglądamy grę jako obserwatorzy, wywołanie danej nagrody
z menu, spowoduje przyznanie jej graczowi, którego właśnie obserwujemy.

Wywołanie nagrody "Bandyci" na widzu z przykładowego menu deweloperskiego:
http://youtu.be/WyHyKYKgObw

cvary
roulette_prize 1000 // <0|cena> koszt zagrania w ruletkę (w dolarach) Ustawienie tego cvaru na 0, wyłączy odpłatność ruletki
roulette_ban 20 // <0|liczba> liczba najbliższych losowań, dla których wylosowana nagroda nie będzie brana pod uwagę w losowaniu
roulette_sv_speed 1 // <0|1> jeśli ustawione na 1, ustawiony zostanie cvar sv_maxspeed na 1000, umożliwiając stosowanie bonusów szybkości
roulette_cl_speed 1 // <0|1> jeśli ustawione na 1, cvary prędkości graczy zostaną ustawione na 1000, umożliwiając stosowanie bonusów szybkości
roulette_karma 250 // <-1|liczba> poziom karmy, po przekroczeniu którego zostanie wylosowana nagroda o przeciwnej karmie. -1 wyłącza system karmy


wymagane moduly
amxmodx
amxmisc
celltrie
colorchat
cstrike
fakemeta
hamsandwich
tutor


inne informacje
Autor: Paweł "benio101" Benetkiewicz
Licencja: PAL

download
Załączony plik  roulette.rar   1,65 MB  832 Ilość pobrań

Opcjonalne pliki do wstawienia na fastDL
Załączony plik  fastDL.rar   1,12 MB  383 Ilość pobrań

instalacja
Instalacja ruletki
Copy & Play: Wypakowujemy zawartość paczki do katalogu cstrike. Gotowe!
Nie trzeba robić nic ponadto, nawet dopisywać pluginu do plugins.ini. Wystarczy zmienić mapę.

Instalacja nagród (tylko dla dodatkowych nagród spoza tej paczki)
Wszystkie pliki nagród (*.amxx) kopiujemy do katalogu addons/amxmodx/plugins
Do pliku addons/amxmodx/configs/plugins-roulette.ini dodajemy ich nazwy wraz z końcówką .amxx
Jeśli korzystasz z WinSCP i chcesz pobrać listę nazw plików do skopiowania, wystarczy, że
zaznaczysz pliki nagród do ruletki, klikniesz PPM › File Names › Copy to Clipboard. Wtedy
wystarczy wkleić gotową listę nagród do ruletki do pliku addons/amxmodx/configs/plugins-roulette.ini

Istotna kolejność (tylko przy instalacji dodatkowych nagród spoza tej paczki)
Zwróć uwagę, by główny plugin roulette.amxx był wpisany na samej górze w pliku konfiguracyjnego plugins-roulette.ini
Dopiero pod wpisem roulette.amxx umieszczaj wpisy plików z nagrodami do ruletki, inaczej się one nie załadują.

Ruletka.WinSCP.png

Spadochron do ruletki
Standardowy spadochron jest niekompatybilny z większością pluginów i modyfikacji związanych z grawitacją.
Zastąpienie dotychczasowego spadochronu, pluginem Spadochron by H.RED.ZONE, rozwiąże ten problem.
Grawitacja nie będzie się resetowała po użyciu spadochronu, a spadochron graczy niewidzialnych także będzie niewidzialny.

komendy
Poniżej przedstawiam opis dla programistów, którzy chcieliby edytować / tworzyć własne nagrody.
Informacje deweloperskie:
Spoiler


Changelog
Spoiler



#493345 Ruletka

Napisane przez Gość w 24.12.2012 22:22

Opis domyślnych nagród:
Spoiler



#456519 JailBreak Mod 1.0.6a by Cypis [Aktualizacja]

Napisane przez Cypis' w 08.09.2012 15:07

Mała aktualizacja - naprawienie jail_menu - źle działalo.
  • +
  • -
  • 3


#456331 JailBreak Mod 1.0.6a by Cypis [Aktualizacja]

Napisane przez Cypis' w 07.09.2012 21:31

Aktualizacja ;) Changelog w 1 poście
  • +
  • -
  • 5