Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

altairr1 - zdjęcie

altairr1

Rejestracja: 27.01.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.04.2014 14:17
-----

#146594 Cod lvl

Napisane przez sbstn w 23.06.2010 21:43

public SprawdzPoziom(id)
{
if(poziom_gracza[id] < 201)
{
while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
{
poziom_gracza[id]++;
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "Awansowales do nastepnego poziomu!");
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}

punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
}
ZapiszDane(id);
}

Peyote zadeklarował wyraźne ograniczenie do 201lvl.
Zmień:
if(poziom_gracza[id] < 201)

na:
if(poziom_gracza[id] < 1001)

  • +
  • -
  • 1


#146427 Cod komandos

Napisane przez hardbot w 23.06.2010 14:13

Z tym komandosem nie jaże 1/1 ocb ??

a co do wsparcia to patrz Proste szukasz


case Wsparcie:
{
give_item(id, "weapon_mp5navy");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}

i zmieniasz na

case Wsparcie:
{
give_item(id, "weapon_mp5navy");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
}


:D


#146297 Cod klasa przemium

Napisane przez hardbot w 22.06.2010 21:47

dodajsz do user.ini go ;]

na SteamID albo Nick i pw

; Examples of admin accounts:
"STEAMID" "" "t" "ce"
"My Name" "my_password" "t" "a"


#146254 Cod potrzebny plik

Napisane przez hardbot w 22.06.2010 19:59

Łapaj z 4001 :]


#146190 Cod -- problem z lvl

Napisane przez hardbot w 22.06.2010 16:07

Zwiększasz exp itp w modzie :]


#146165 Cod -- problem z lvl

Napisane przez hardbot w 22.06.2010 14:44

2. [Tutorial] Jak odblokować dodawanie levela na COD Modzie - Nieoficjalny polski support AMX Mod X


#145216 Cod:mw PACK

Napisane przez Adminek AMXX.PL w 18.06.2010 21:29

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc otrzymana

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL


#136589 Jak odblokować dodawanie levela

Napisane przez hardbot w 19.05.2010 19:25

Witajcie. Widziałem kilka tematów o tym związanym i Użytkownicy nie wiedzą gdzie co i jak odblokować w Modzie Call of Duty. Wiec wam tutaj zaprezentuje.

Wchodzimy w SMA Call of Duty moda. i szukamy takiej linji:

//register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_KICK, "<name> <level>");
i zmieniamy sobie usuwając // na:

register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_KICK, "<name> <level>");

Potem mając odblokowaną komendę szukamy funkcji co daje nam ten levele'k bo po co na darmo mamy odblokowywać tą komendę ^^:

/*public cmd_setlvl(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,3))
return PLUGIN_HANDLED;
new arg1[33];
new arg2[6];
read_argv(1, arg1, 32);
read_argv(2, arg2, 5);
new player = cmd_target(id, arg1);
new value = str_to_num(arg2)-1;

doswiadczenie_gracza[player] = doswiadczenie_poziomu[value];
poziom_gracza[player] = 0;
SprawdzPoziom(player);
return PLUGIN_HANDLED;
}*/
i zmieniamy usuwając /*kod*/ na:

public cmd_setlvl(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,3))
return PLUGIN_HANDLED;
new arg1[33];
new arg2[6];
read_argv(1, arg1, 32);
read_argv(2, arg2, 5);
new player = cmd_target(id, arg1, 0); //Dodane 0. Admin z flagą "A" też dostanie level thx. G[o]Q
new value = str_to_num(arg2)-1;

doswiadczenie_gracza[player] = doswiadczenie_poziomu[value];
poziom_gracza[player] = 0;
SprawdzPoziom(player);
return PLUGIN_HANDLED;
}


Po tej modyfikacji kompilujemy plugin i odpalamy sobie go na serwerze ;]

Cvary:
cod_setlvl "name" "level"

Do dodawania levela potrzeba flagi KICK czyli Flagi "C"

To by było na tyle pozdro & dance ^^ | Jak by taki Tutek już był proszę o usunięcie tego :]


#129512 Call of Duty: MW Mod - Beta

Napisane przez QTM. Peyote w 28.04.2010 23:08

Dołączona grafika
Mamy 10 klas(9 zwykłych i 1 premium) do wyboru, każda z nich ma inne bronie oraz umiejętności.
Dołączona grafika
say /reset - resetuje statystyki gracza
say /klasa - otwiera menu wyboru klasy
say /klasy - otwiera menu z opisami klas
say /wyrzuc - wyrzuca przedmiot
say /przedmiot - pokazuje informacje o przedmiocie
Dołączona grafika
cod_killxp - ustala ilość doświadczenia za zabójstwo
cod_bombxp - ustala ilość doświadczenia za podlozenie/rozbrojenie bomby
Dołączona grafika
Hamsandwich
Fakemeta
Engine
Fun
Nvault
Cstrike
Dołączona grafika
Klasa premium dostępna jest po dodaniu flagi "T"

Aby włączyć obsługę botów należy znaleźć linię:
//#define BOTY

i zmienić na:
#define BOTY

Zabezpieczenie konieczne, ponieważ tą metodą na localhost uznaje gracza za bota, a amxx'owe is_user_bot(id) nie wykrywa wszystkich botów.

Dołączona grafika
Standardowa

FAQ CodMod

CoD mod pytanie - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
[Problem] CoD MoD, gdy sięskradamy słychać kroki - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
CoD - Tracimy przedmiot gdy nas zabiją - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Cal of duty odblokowanie klasy Rambo dla All - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
CoD MoD - Kilka pytan - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Sklep W CoD od Peyote - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

UPDATE 0.7.4 02 maj 2010 - 22:46

  • Naprawione ustawianie kątów rakiet.
  • Od teraz w menu obok klasy widzimy swój poziom.
  • Poprawione Multi-Skoki.
  • Poprawione opisy klas.
  • Obrońca otrzymał odporność na miny.

UPDATE 0.7.9 04 maj 2010 - 18:43

  • Cztery nowe przedmioty.
  • Dodana obsługa botów.
  • Dodana blokada doświadczenia za bombe, kiedy na serwerze jest 1 osoba.
  • Kosmetyczne poprawki

UPDATE 0.7.93 05 maj 2010 - 20:15

  • Drobne poprawki ułatwiające edytowanie moda.

To nie jest przerobione diablo.
Załączony plik  QTM_CodMod.rar   349,36 KB  13779 Ilość pobrań

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 126


#138014 Jak dodać nową klasę

Napisane przez hardbot w 23.05.2010 20:56

Witajcie opiszę wam tutaj jak dodać swoją własną klasę do Call Of Duty MOD'a.

Na początek znajdujemy sobie ilość hp, nazwa , pancerz i szybkość biegu:

enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo, Cheater }; // tutaj dodajemy nazwę ;]
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 120, 140, 110, 120, 110, 100, 100, 110, 100, 130, 250};// tutaj dodajemy ilość hp dla klasy
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3 , 1.15, 2.0}; // tutaj ustawiamy szybkość danej klasy
new const pancerz_klasy[] = { 0, 100, 100, 100, 150, 100, 0, 100, 100, 0, 150, 0}; // tutaj ustawiamy ilość pancerza dla danej klasy
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
"Snajper",
"Komandos",
"Strzelec wyborowy",
"Obronca",
"Medyk",
"Wsparcie ogniowe",
"Saper",
"Demolitions",
"Rusher",
"Rambo (Klasa Premium)",
"Cheater" // nasza nazwa nowej klasy
};

new const opisy_klas[][] = {"Brak",
"Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje AK i M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza",
"Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu, jest odporny na miny, ma wszystkie granaty, 150 pancerza",
"Dostaje UMP45, 110hp bazowe, posiada apteczke, 100 pancerza",
"Dostaje MP5, 100 hp bazowe, Ma dwie rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja dużo obrazen",
"Dostaje P90, 100hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje 3 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja",
"Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie granaty, Dostaje dynamit, który zabiera sporo zycia wszystkim znajdującym się blisko niego",
"Dostaje szotgana M3, 100 hp bazowe, 130% biegu",
"Dostaje Famasa, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok",
"Dostaje AWP, 250 hp bazowe, 200% biegu, oraz pelen magazynek" // info o naszej nowej klasie co dostaje itp :P
};


Potem szukamy funkcji co daje nam te bronie itp

switch(klasa_gracza[id])
{
case Snajper:
{
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_scout");
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Komandos:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Strzelec:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "weapon_ak47");
}
case Obronca:
{
give_item(id, "weapon_m249");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
case Medyk:
{
give_item(id, "weapon_ump45");
ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
}
case Wsparcie:
{
give_item(id, "weapon_mp5navy");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
case Saper:
{
give_item(id, "weapon_p90");
ilosc_min_gracza[id] = 3;
}
case Demolitions:
{
give_item(id, "weapon_aug");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
}
case Rusher:
{
give_item(id, "weapon_m3");
}
case Rambo:
{
give_item(id, "weapon_famas");
}
case Cheater://nazwa klasy
{
give_item(id, "weapon_awp"); //jaką broń dostanie nasza klasa lub coś innego :P
}
}


To by było na tyle pozdro & dance ;]

A teraz przejdźmy jak zrobić klasę premium:
Szukamy w pluginie

public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

item++;

if(item == klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

if(item == Rambo && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(klasa_gracza[id])
{
nowa_klasa_gracza[id] = item;
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
}
else
{
klasa_gracza[id] = item;
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
Odrodzenie(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

i dodajemy do niego naszą klasę premium :P np:

public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

item++;

if(item == klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

if(item == Rambo && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(item == Nasza_Klasa_Premium && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(klasa_gracza[id])
{
nowa_klasa_gracza[id] = item;
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
}
else
{
klasa_gracza[id] = item;
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
Odrodzenie(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


W tym przykładzie nasza klasa premium będzie się nazywać Nasza_Klasa_Premium

To by było na tyle tutorialu :P Pozdro & Dance


#145161 Cod:mw PACK

Napisane przez fsd w 18.06.2010 18:16

KLIKNIJ

I masz wszystko ładnie opisane jak dodać itp. Resztę poradników znajdziesz na forum.
  • +
  • -
  • 2


#144861 Statystyki - Call of Duty Mod: MW

Napisane przez R3X w 17.06.2010 18:01

Call of Duty Mod: MW - Statystyki
+wersja dla nowego coda (@ 1.0)

We współpracy z SSB powstał plugin oraz skrypt do prowadzenia statystyk moda: Call of Duty Mod by Peyote na stronie internetowej.

Załącznik zawiera 2 foldery:
  • AMXX - potrzeny gdy nie mamy dostępu do crona, plugin uruchamiający na komendę skrypt przerzucający plik CodMod.vault na serwer FTP
  • WWW - skrypt w PHP tworzący staty i plik update.php, który odpowiada za transfer pliku .vault

@Skrypt
Wystarczy zajrzeć do pliku config.php :) Dane FTP dotyczą serwera gry, w razie problemów należy użyć podwójnych cudzysłowów "" w miejscu pojedynczych ''

np
$user = "Użytkownik";

Aktualizacja statystyk odbywa się poprzez wykonanie pliku update.php. Plik ten jest zabezpieczony przed wielokrotnym wywołaniem i minimalny czas między pobraniami pliku to 2s.
Można go podpiąć do crona lub użyć pluginu i używać komendy "say /update" (na flagę A).

Update:
! Zmiana metody przesyłania pliku

Skrypt PHP
- obsługa wyjątków

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 41


#143496 Cod mod

Napisane przez Ojciec Dyrektor w 11.06.2010 15:15

Call of Duty Mod: MW Beta - Nieoficjalny polski support AMX Mod X / Istnieje funkcja SZUKAJ :)
  • +
  • -
  • 1


#143497 Cod mod

Napisane przez Change w 11.06.2010 15:16

Call of Duty Mod: MW Beta - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1