Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

maksz100 - zdjęcie

maksz100

Rejestracja: 22.08.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.10.2013 20:56
-----

Moje tematy

Silnik oraz dodatki

01.10.2013 18:58

Witam

 

Mam problem z  mocą medyka, paczki wypadające z graczy i silnik cod'a

 

errory:

 

L 10/01/2013 - 15:22:05: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "mocmedyka.amxx")
L 10/01/2013 - 15:22:05: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")
L 10/01/2013 - 15:22:05: [AMXX]    [0] mocmedyka.sma::DeathMsg (line 137)
L 10/01/2013 - 15:22:05: [FAKEMETA] Invalid entity
L 10/01/2013 - 15:22:05: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "paczki.amxx")
L 10/01/2013 - 15:22:05: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")
L 10/01/2013 - 15:22:05: [AMXX]    [0] paczki.sma::create_itm (line 90)
L 10/01/2013 - 15:22:05: [AMXX]    [1] paczki.sma::DeathMsgnew (line 46)
L 10/01/2013 - 15:24:23: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codsqlnew.amxx")
L 10/01/2013 - 15:24:23: [AMXX] Run time error 3: stack error 
L 10/01/2013 - 15:24:23: [AMXX]    [0] codsqlnew.sma::Item_Deploy_Post (line 1156) 
 
1.Silnik
 
public Item_Deploy_Post(ent) 
{
	static id; id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
	if(!is_user_alive(id))
		return;
	
	static team; team = get_user_team(id);
	if(team > 2)
		return;
	
	static bron; bron = cs_get_weapon_id(ent);
	if(!((1<<bron) & (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[team] | bronie_dozwolone)))
	{
		new weaponname[24];
		get_weaponname(bron, weaponname, 23);
		engclient_cmd(id, "drop", weaponname);
	}
	if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])
		engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");
}

2. Moc medyka

public DeathMsg(id)
	
{

new vid = read_data(2)
new id = read_data(2)


if(is_user_connected(vid))
	
	reset_player(vid)
	
	
	
	msg_bartime(id, 0)
	
	static Float:minsize[3]
	
	pev(vid, pev_mins, minsize)
	
	if(minsize[2] == -18.0)
		
	g_wasducking[vid] = true
	
	else
	
        if(is_user_connected(id))
	
	g_wasducking[vid] = false
	
	
	
	set_task(0.5, "task_check_dead_flag", vid)
	
}

3. paczki

public DeathMsgnew()
{
	new kid = read_data(1)
	new vid = read_data(2)
	
	if( kid == vid )
		return PLUGIN_CONTINUE;
	if(is_user_connected(kid) || is_user_connected(vid))
		create_itm(vid, 0) // linia 46
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

i

public create_itm(id, id_item){ 
	
	new Float:origins[3]
	pev(id,pev_origin,origins);
	new entit=create_entity("info_target")
	
	origins[0]+=50.0
	origins[2]-=32.0
	
	set_pev(entit,pev_origin,origins)
	entity_set_model(entit,modelitem)
	set_pev(entit,pev_classname,"paczka");
	
	dllfunc(DLLFunc_Spawn, entit); 
	set_pev(entit,pev_solid,SOLID_BBOX); 
	set_pev(entit,pev_movetype,MOVETYPE_FLY);
	
	engfunc(EngFunc_SetSize,entit,{-1.1, -1.1, -1.1},{1.1, 1.1, 1.1});
	
	engfunc(EngFunc_DropToFloor,entit);
	
	set_pev(entit, pev_iuser1, id_item)
}
Dziękuje za pomoc :) 
 

Statystyka pieniądze

25.09.2013 11:24

Witam 

 

Dedalem statystykę pieniądze wzorując się na http://amxx.pl/topic...atystyka-armor/ i mam pytanie.

Obecnie statystyka pieniądz odejmuje pieniądze, a ma dodawać i przy maksymalnych statystykach  zamiast odejmować - 4000$ odejmuje już tylko 1000$ jak poprawić ten public: 

 

edit: Oczywiście statystyka ma dawać więcej pieniędzy co rundę. 

public ustaw_hajs(id)
{
	if(is_user_alive(id))
	{
		new hajs = cs_get_user_money(id)
		new hajss = player_hajs[id]
		
		if (hajs>99)
		{
			cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+hajss)
		}
		cs_set_user_money(id,hajss)
		
	}
}

Losowe dodawanie poziomu

24.08.2013 08:46

Witam

 

Mam kolejny problem z którym nie mogę sobie poradzić. Dodałem do CoDa(zapis SQL) nową statystykę(http://darkgl.amxx.p...tyka-obrazenia/) i tu zaczyna się mój problem, pozmieniałem  trochę, bo mam inny zapis i fajnie prawie wszystko działa, ale prawie, statystyka jest mogę  dodać pkt dodaje DMG jak trzeba, ale po wyjściu z serwer jak np: miałem level 10 po ponowny wejściu mam losowy gigantyczny level i exp na minus.

Czy ktoś na forum spotkał się takim bugiem? :(  

 

Edit:

 

Logi czyste 0 errorów 

Max level - 301

native "ExecuteForward"

22.08.2013 13:22

Witam

 

Mam problem z CoDModem, a dokładnie 3 errory:

 

[AMXX] Run time error 10: native error (native "ExecuteForward")
L 08/22/2013 - 14:04:09: [AMXX]    [0] codsnew.sma::UstawNowaKlase (line 340)
L 08/22/2013 - 14:04:09: [AMXX]    [1] codsnew.sma::UsunUmiejetnosci (line 510)
L 08/22/2013 - 14:04:09: [AMXX]    [2] codsnew.sma::client_disconnect (line 503)
L 08/22/2013 - 14:04:09: Expected 0 parameters, got 2
 
 
Jak jakiś doświadczony kolega może sprawdzić to dziękuje. 
 
 
public UstawNowaKlase(id)
{
	new ret;
	
	ExecuteForward(klasa_zmieniona, ret, id, klasa_gracza[id]);
	
	if(ret == 4)    
	{
		klasa_gracza[id] = 0;
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_disabled", FP_CELL, FP_CELL);
	ExecuteForward(forward_handle, ret, id, klasa_gracza[id]);
	DestroyForward(forward_handle);
	
	forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[nowa_klasa_gracza[id]], "cod_class_enabled", FP_CELL, FP_CELL);
	ExecuteForward(forward_handle, ret, id, nowa_klasa_gracza[id]);
	DestroyForward(forward_handle);
	
	
	if(ret == 4)    
	{
		klasa_gracza[id] = 0;
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
	nowa_klasa_gracza[id] = 0;
	UstawPerk(id, perk_gracza[id], wartosc_perku_gracza[id], 0);
	
	WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public UsunUmiejetnosci(id)
{
	nowa_klasa_gracza[id] = 0;
	UstawNowaKlase(id);
	klasa_gracza[id] = 0;
	poziom_gracza[id] = 0;
	doswiadczenie_gracza[id] = 0;
	punkty_gracza[id] = 0;
	zdrowie_gracza[id] = 0;
	inteligencja_gracza[id] = 0;
	wytrzymalosc_gracza[id] = 0;
	kondycja_gracza[id] = 0;
	bonusowe_zdrowie_gracza[id] = 0;
	bonusowa_wytrzymalosc_gracza[id] = 0;
	bonusowa_inteligencja_gracza[id] = 0;
	bonusowa_kondycja_gracza[id] = 0;
	maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 0.0;
	szybkosc_gracza[id] = 0.0;
	UstawPerk(id, 0, 0, 0);
}

public client_disconnect(id)
{
	ZapiszDane(id);
	UsunUmiejetnosci(id);
	UsunZadania(id);
}

edit:

 

Zapomniałem napisać... error powstaje w czasie wyjścia z serwera