Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

MlodyWilk - zdjęcie

MlodyWilk

Rejestracja: 18.08.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.08.2013 11:43
-----

#565267 [ROZWIĄZANE] AutoSwap uruchumiajacy sie sam po x rundach.

Napisane przez PaiN kiLLer w 20.08.2013 14:45

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <orpheu>


#define VERSION "0.0.1"
#define PLUGIN "Swap Teams"


new OrpheuFunction:g_OfSwapAllPlayers 
new g_pGameRules
new bool:g_bSwapTeamsOnNextRound
new runda=0;


public plugin_precache()
{
OrpheuRegisterHook(OrpheuGetFunction("InstallGameRules"), "OnInstallGameRules_Post", OrpheuHookPost)
}


public OnInstallGameRules_Post()
{
g_pGameRules = OrpheuGetReturn()
}


public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, "ConnorMcLeod")


g_OfSwapAllPlayers = OrpheuGetFunction("SwapAllPlayers", "CHalfLifeMultiplay")


register_event("HLTV", "Event_HLTV_New_Round", "a", "1=0", "2=0")
register_concmd("amx_swap_teams", "ConCmd_SwapTeam", ADMIN_LEVEL_A, "Swap teams and teams scores on next round")
register_logevent("ConCmd_SwapTeam", 2, "1=Round_Start")
register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
}
public newRound()
{    
++runda;
}
public ConCmd_SwapTeam(id, lvl, cid)
{
if(runda=14)
{


if( cmd_access(id, lvl, cid, 1) )
{
g_bSwapTeamsOnNextRound = true
client_print(0, print_center, "Swap teams on next round.")
}
}
}


public Event_HLTV_New_Round()
{
if( g_bSwapTeamsOnNextRound )
{
g_bSwapTeamsOnNextRound = false
OrpheuCall(g_OfSwapAllPlayers, g_pGameRules)
}
}
public GameCommencing()
{
runda=0;
}

masz powinno dzialac


  • +
  • -
  • 1


#565296 [ROZWIĄZANE] AutoSwap uruchumiajacy sie sam po x rundach.

Napisane przez MaxiKINGer w 20.08.2013 16:14

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <orpheu>
 
 
#define VERSION "0.0.1"
#define PLUGIN "Swap Teams"
 
new OrpheuFunction:g_OfSwapAllPlayers 
new g_pGameRules
new bool:g_bSwapTeamsOnNextRound
new runda=0;
 
public plugin_precache()
{
OrpheuRegisterHook(OrpheuGetFunction("InstallGameRules"), "OnInstallGameRules_Post", OrpheuHookPost)
}
 
 
public OnInstallGameRules_Post()
{
g_pGameRules = OrpheuGetReturn()
}
 
 
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, "ConnorMcLeod")
g_OfSwapAllPlayers = OrpheuGetFunction("SwapAllPlayers", "CHalfLifeMultiplay")
register_event("HLTV", "Event_HLTV_New_Round", "a", "1=0", "2=0")
register_concmd("amx_swap_teams", "ConCmd_SwapTeam", ADMIN_LEVEL_A, "Swap teams and teams scores on next round")
register_logevent("ConCmd_SwapTeam", 2, "1=Round_Start")
register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
}
public newRound()
{    
++runda;
}
public ConCmd_SwapTeam(id, lvl, cid)
{
if(runda==14)
{
if( cmd_access(id, lvl, cid, 1) )
{
g_bSwapTeamsOnNextRound = true
client_print(0, print_center, "Swap teams on next round.")
}
}
}
public Event_HLTV_New_Round()
{
if( g_bSwapTeamsOnNextRound )
{
g_bSwapTeamsOnNextRound = false
OrpheuCall(g_OfSwapAllPlayers, g_pGameRules)
}
}
public GameCommencing()
{
runda=0;
}



#564988 [ROZWIĄZANE] Zmiana teamów + wynik po x rundach.

Napisane przez glutex w 19.08.2013 18:21

Zmiana wyników drużyn

Automatyczna Zmiana Teamów po x Rundach
  • +
  • -
  • 1