Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
LoLeX971
Rejestracja: 16.08.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.12.2015 17:07




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 11
- Odwiedzin: 1 449
- Tytuł: Początkujący
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Jastrzębie
Kontakt
0
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
LoLeX971 nie posiada znajomych
Ostatnio byli
Moje posty
W temacie: Problem z pluginem zmieniajacym modele
13.12.2015 12:18
A czy register_event("Samuraj", "Samuraj", "b"); jest prawidłowo?
W temacie: Problem z kompilacją pluginu na jb by cypis
15.06.2015 19:30
Jeszcze mam taki problem. Podczas dodawania do menu strażnika (jail_menu) zabawa nie dodaje się. Ktoś wie co co może chodzić ?
W temacie: Problem z kompilacją pluginu na jb by cypis
15.06.2015 19:04
Super dziękuję. Widzę, że dałem kilka niepotrzebnych linijek.
W temacie: Problem z kompilacją pluginu na jb by cypis
15.06.2015 17:16
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <jailbreak>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "ScoutDay"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "LoLeX"
new id_zabawy;
new bool:g_hs_mode;
new g_fwid
new id_awp, ModActive;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
id_zabawy = jail_register_game("ScoutDay"); //wymagane jest to do rejstracji zabawy
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/p_scout1.mdl");
precache_model("models/w_scout1.mdl");
precache_model("models/v_scout1.mdl");
precache_model("sound/weapons/scout_bolt.wav");
precache_model("sound/weapons/scout_clipin.wav");
precache_model("sound/weapons/scout_clipout.wav");
precache_model("sound/weapons/scout_fire-1.wav");
}
public OnLastPrisonerShowWish(id)
{
OnRemoveData(id_zabawy);
}
public OnRemoveData(day)
{
if(day == id_awp)
{
unregister_forward(FM_TraceLine, g_fwid, 1)
g_hs_mode = false
ModActive = false
}
}
/*
setting[0] - zyczenie, jak ustawimy na 1 to ostatni wieznien bedzie mial zyczenie, jak na 2 to nie bedzie mial zyczenia
setting[1] - prowadzacy, jak na 1 ustawimy to nie bedzie mozna prowadzacego
setting[2] - poszukiwany, jak na 1 ustawimy to nie bedzie poszukiwanych
setting[3] - menu broni, jak na 1 ustawiomy to ct nie pojawi sie menu bron i nie beda mogli podnosic broni
setting[4] - zablokowanie podnoszenie dla tt i dropa broni, jak na 1 ustawiomy to tt nie beda mogli podnosic broni i dropowac broni, blokuje automaty z broniami zeby nie bylo mozna znich broni brac
setting[5] - menu broni, jak na 1 to mozna wybrac bron z menu przy uzyciu native jail_set_user_weapons(id)
setting[6] - antykamper, jak na 1 to po 15s zaczyna gracz tracic HP za kampienie
setting[7] - nieskonczone bpammo 1 - tylko tt, 2 - tylko ct, 3 - oba teamy
*/
public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{
static szTime[12];
if(day == id_zabawy)
{
format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-40); //zwraca czas kiedy zabawa sie rozpocznie
formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Wiezniowie dostaja scouta bez zooma i walcza miedzy soba^nOstatni wiezien ma zyczenie", szTime); //ustawia inforamcje na hud
szInfo = "Dzisiaj jest ScoutDay"; //ustawia inforamcje na hud
jail_set_prisoners_micro(true, true); //wlaczenie mikrofonu dla TT
jail_set_ct_hit_tt(true); //ct nie moze zabic tt
jail_set_god_ct(true); //ct jest niesmiertelne
setting[0] = 1; //ustawia dane dnia
setting[1] = 1; //ustawia dane dnia
setting[2] = 1; //ustawia dane dnia
setting[4] = 1 //ustawia dane dnia
setting[6] = 1; //ustawia dane dnia
setting[7] = 1; //nieskonczone bpammo 1 - tylko tt, 2 - tylko ct, 3 - oba teamy
g_fwid = register_forward(FM_TraceLine, "forward_traceline", 1)
g_hs_mode = true
}
}
public OnDayStartPost(day)
{
if(day == id_zabawy)
{
jail_open_cele(); //otworzenie cel po frezztime
jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za"); //60 - oznacza ilosc czasu do rozpoczecia zabawy (do wywolania forwardu OnGameHudEnd)
for(new i=1; i<=32; i++){
if(is_user_alive(i) && get_user_team(i) == 1 ){
strip_user_weapons(i);
give_item(i, "weapon_scout");
cs_set_user_bpammo(i, CSW_SCOUT, 90);
cs_set_user_zoom(i, CS_SET_NO_ZOOM, 0);
}
}
}
public OnGameHudEnd()
{
if(jail_get_play_game_id() == id_zabawy)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0);
show_hudmessage(0, "== TT vs TT ==");
jail_set_prisoners_fight(true, false, false);
for(new i=1; i<=MAX; i++)
{
if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
continue;
strip_user_weapons(i);
give_item(i, "weapon_scout");
}
}
}
public CurWeapon(id)
{
new model[25];
pev(id, pev_viewmodel2, model, 24);
if (equali(model, "models/v_scout.mdl") && ModActive && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_scout1.mdl");
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_scout1.mdl");
}
}
}
public fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!pev_valid(entity))
return FMRES_IGNORED
if(!equali(model, "models/w_scout.mdl"))
return FMRES_IGNORED;
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/w_scout1.mdl")
return FMRES_SUPERCEDE
}
A sory, nie zauważyłem że nie dodało z numeracją.
W temacie: Prośba o napisanie pluginu z obecnością.
25.02.2015 21:21
Właśnie chodzi mi o coś takiego, ale żeby nie sprawdzało wszystkich graczy, ale tylko wybranych tych których wpiszę sid czy tam ip.
Dodaj warunek, by zliczało tylko gracza z flagą X
Jakaś podpowiedź jak to zrobić ?:3 bo ja totalnie zielony jestem.
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Posty: LoLeX971
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość