Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

LoLeX971 - zdjęcie

LoLeX971

Rejestracja: 16.08.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.12.2015 17:07
-----

Moje posty

W temacie: Problem z pluginem zmieniajacym modele

13.12.2015 12:18

A czy register_event("Samuraj", "Samuraj", "b"); jest prawidłowo?

W temacie: Problem z kompilacją pluginu na jb by cypis

15.06.2015 19:30

Jeszcze mam taki problem. Podczas dodawania do menu strażnika (jail_menu) zabawa nie dodaje się. Ktoś wie co co może chodzić ?

W temacie: Problem z kompilacją pluginu na jb by cypis

15.06.2015 19:04

Super dziękuję. Widzę, że dałem kilka niepotrzebnych linijek. 

W temacie: Problem z kompilacją pluginu na jb by cypis

15.06.2015 17:16



#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <jailbreak>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <cstrike>


#define PLUGIN "ScoutDay"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "LoLeX"



new id_zabawy;
new bool:g_hs_mode;
new g_fwid
new id_awp, ModActive;


public plugin_init() {

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	

	id_zabawy = jail_register_game("ScoutDay"); //wymagane jest to do rejstracji zabawy
	register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
	register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
}

public plugin_precache()
{
	precache_model("models/p_scout1.mdl");
	precache_model("models/w_scout1.mdl");
	precache_model("models/v_scout1.mdl");
	precache_model("sound/weapons/scout_bolt.wav");
	precache_model("sound/weapons/scout_clipin.wav");
	precache_model("sound/weapons/scout_clipout.wav");
	precache_model("sound/weapons/scout_fire-1.wav");
}

public OnLastPrisonerShowWish(id)
{
	OnRemoveData(id_zabawy);
}

public OnRemoveData(day)
{
	if(day == id_awp)
	{
		unregister_forward(FM_TraceLine, g_fwid, 1)
		g_hs_mode = false
		ModActive = false
	}

}
/*

setting[0] - zyczenie, jak ustawimy na 1 to ostatni wieznien bedzie mial zyczenie, jak na 2 to nie bedzie mial zyczenia

setting[1] - prowadzacy, jak na 1 ustawimy to nie bedzie mozna prowadzacego

setting[2] - poszukiwany, jak na 1 ustawimy to nie bedzie poszukiwanych

setting[3] - menu broni, jak na 1 ustawiomy to ct nie pojawi sie menu bron i nie beda mogli podnosic broni

setting[4] - zablokowanie podnoszenie dla tt i dropa broni, jak na 1 ustawiomy to tt nie beda mogli podnosic broni i dropowac broni, blokuje automaty z broniami zeby nie bylo mozna znich broni brac

setting[5] - menu broni, jak na 1 to mozna wybrac bron z menu przy uzyciu native jail_set_user_weapons(id)

setting[6] - antykamper, jak na 1 to po 15s zaczyna gracz tracic HP za kampienie

setting[7] - nieskonczone bpammo 1 - tylko tt, 2 - tylko ct, 3 - oba teamy

*/



public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)

{	

	static szTime[12];

	if(day == id_zabawy)

	{

		format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-40); //zwraca czas kiedy zabawa sie rozpocznie

		formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Wiezniowie dostaja scouta bez zooma i walcza miedzy soba^nOstatni wiezien ma zyczenie", szTime); //ustawia inforamcje na hud

		szInfo = "Dzisiaj jest ScoutDay"; //ustawia inforamcje na hud

		

		jail_set_prisoners_micro(true, true); //wlaczenie mikrofonu dla TT

		jail_set_ct_hit_tt(true); //ct nie moze zabic tt	

		jail_set_god_ct(true); //ct jest niesmiertelne

			

		setting[0] = 1; //ustawia dane dnia

		setting[1] = 1; //ustawia dane dnia

		setting[2] = 1; //ustawia dane dnia

		

		setting[4] = 1  //ustawia dane dnia

		setting[6] = 1; //ustawia dane dnia
		
		setting[7] = 1; //nieskonczone bpammo 1 - tylko tt, 2 - tylko ct, 3 - oba teamy
		
		g_fwid = register_forward(FM_TraceLine, "forward_traceline", 1)
		g_hs_mode = true

	}

}



public OnDayStartPost(day)

{

	if(day == id_zabawy)

	{

		jail_open_cele(); //otworzenie cel po frezztime

		jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za"); //60 - oznacza ilosc czasu do rozpoczecia zabawy (do wywolania forwardu OnGameHudEnd)
		for(new i=1; i<=32; i++){
			if(is_user_alive(i) && get_user_team(i) == 1 ){
				strip_user_weapons(i);
				give_item(i, "weapon_scout");
				cs_set_user_bpammo(i, CSW_SCOUT, 90);
				cs_set_user_zoom(i, CS_SET_NO_ZOOM, 0);
			}

	}

}
public OnGameHudEnd()

{

	if(jail_get_play_game_id() == id_zabawy)
	{
		set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0);
		show_hudmessage(0, "== TT vs TT ==");
		jail_set_prisoners_fight(true, false, false);
		for(new i=1; i<=MAX; i++)
		{
			if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
				continue;
 
			strip_user_weapons(i);
			give_item(i, "weapon_scout");
		}
	}
}

public CurWeapon(id)
{
	new model[25];
	pev(id, pev_viewmodel2, model, 24);
	if (equali(model, "models/v_scout.mdl") && ModActive && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_scout1.mdl");
		set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_scout1.mdl");
		}
	}
}

public fw_SetModel(entity, model[])
{
	if(!pev_valid(entity)) 
		return FMRES_IGNORED

	if(!equali(model, "models/w_scout.mdl"))
		return FMRES_IGNORED;

	engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/w_scout1.mdl")
	return FMRES_SUPERCEDE
}

A sory, nie zauważyłem że nie dodało z numeracją. 

W temacie: Prośba o napisanie pluginu z obecnością.

25.02.2015 21:21

 

Właśnie chodzi mi o coś takiego, ale żeby nie sprawdzało wszystkich graczy, ale tylko wybranych tych których wpiszę sid czy tam ip.

Dodaj warunek, by zliczało tylko gracza z flagą X

 

Jakaś podpowiedź jak to zrobić ?:3 bo ja totalnie zielony jestem.