Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Alelluja - zdjęcie

Alelluja

Rejestracja: 03.08.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.04.2024 20:03
-----

#777214 Plugin brak CT, brak TT

Napisane przez Robiin w 28.08.2023 17:05


To nie zadziała

 

Bo?


  • +
  • -
  • 3


#777114 Stare paczki z dawnych lat

Napisane przez oeN. w 08.08.2023 20:48

Paczka ma pewnie z 6-8 lat.

Raczej 99% pluginów ma swoje .sma. Pewnie syf w plikach, jest tam kilka serwerów mimo wszystko.

CS:GO Mod - oryginalny oraz wersja Jackpot

JailBreak - unikalny, pisałem całość od 0

Star Warsy - unikalne, pisane od 0

Paintball 4Fun

Paintball z klasami

CoD: Black Ops 3

DD2 Only

 

I pojedyncze pluginy których nie pamiętam.

 

https://drive.google...iew?usp=sharing


  • +
  • -
  • 4


#776368 AmxxPro.pl - Paczki & Pluginy CS 1.6

Napisane przez Robiin w 07.02.2023 13:00

Reklamujcie się dalej w taki sposób, zbierajcie co raz to więcej wrogów przez pajacowanie w tematach i czyste podpierdzielanie pluginów, a w końcu się ktoś wk***i i wam skończy działność xD

Jeśli ktoś kupił jakikolwiek z ich pluginów i chciałby się podzielić pliczkiem .amxx lub .sma (które oczywiście usunę po sprawie), to chętnie sprawdzę jak dużo kodu jest podrąbane z pluginów moich, Pawła itd.

 

Autor misji, Smiguel, to wciąż zbanowany SSTeam.

Ponadto dwa z pluginów, które ktoś mi podesłał:

 

 

Plugin skinów broni jest edytowaną kopią pluginu Kamilovvskiego: https://amxx.pl/topi...ru-broni-skiny/, ale autor zmieniony na "mpN`"

Różnice w niektórych linijkach to skutek dekompilacji - jestem pewny, że sma wygląda 1:1.

Lewo - kod mpN

Prawo - kod oryginalny

 

Spoiler

 

 

Plugin mLogs jest kolejną kopią pluginu: https://forums.allie...p/t-157135.html, autor znów zmieniony na "mpN`":

Spoiler

 


  • +
  • -
  • 15


#775990 [ROZWIĄZANE] Reset statystyk - blokowanie komendy po reconnecie

Napisane przez Robiin w 11.01.2023 01:17


Nvault i sql jest zbędny. 

Nie, bo napisał, że ma się resetować po zmianie mapy. Brak snu robi swoje :)

 

 

Nie potrzebujesz ani sql ani nvaulta. Jeśli ma się wszystko resetować po zmianie mapy to wystarczy przechowywać nazwę gracza i ilość użyć. Zmiana mapy sama wyzeruje kolekcję. Polecam użyć hashmapy (Trie), gdzie kluczem będzie nick gracza a wartością aktualna ilość użyć komendy.

A jak już chcesz iść w tym kierunku @Boski, to polecam poczytać o Array (dynamiczne tablice).

 

Poprawna wersja w załączniku - ale nie testowałem.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#774555 [ROZWIĄZANE] tablice wielowymiarowe

Napisane przez Robiin w 07.08.2022 16:58

Napis jest tablicą. Więc masz tablicę, która przechowuję tablicę tablic - czyli trójwymiarową. A zadeklarowałeś 2 wymiary ([][]).
Dlatego deklarację "models" zmień na:

new const models[][][] = {
	{"guerilla", "Zwykly Model"},
	{"gign", "Zwykly Model"},
	{"vendetta", "Vendetta"},
	{"MechaGerman", "Mecha German"}
}

 
Dla testu możesz sobie wypisać pewne dane:

log_amx("Model pierwszy, Nazwa: %s, Plik: %s", models[0][0], models[0][1]);

 
Dla ułatwienia możesz użyć enuma:

enum _: (+= 1)
{
    MODEL_FILE,
    MODEL_NAME
};

Wtedy użycie "models":

log_amx("Model pierwszy, Nazwa: %s, Plik: %s", models[0][MODEL_NAME], models[0][MODEL_FILE]);

  • +
  • -
  • 5


#773943 Przekazanie ze Stocka wszystkich stringów

Napisane przez Robiin w 20.05.2022 17:39

Sortowanie struktury:
 

Spoiler

 
Co daje nam:
Spoiler

  • +
  • -
  • 3


#773920 Skrócony warunek if co znaczy

Napisane przez Rivit w 17.05.2022 20:07

To zwykły ternary operator

 

 

(condition) ? (when true) : (when false)


  • +
  • -
  • 2


#773718 Wskaźniki

Napisane przez Rivit w 19.04.2022 20:29

Trochę późno, ale też tak uważam jak DarkGL.

 

Ogólnie to natywy są wywoływane w bardzo ciekawy sposób, poprzez instrukcję asemblera `sysreq.c` (https://raw.githubus...oc/pawn-imp.pdf), która przyjmuje numer funkcji (system service się to bodajże nazywało w docu) do wywołania i to dopiero wywołuje tą funckję i potem wraca.

 

A takie bezpośrednie odwoływanie się do tablicy jest dużo lepsze, bo nie generuje nam instrukcji `sysreq.c`.

 

Porównaj sobie asembler (załącznik) z twojego kodu:

 

 


#include amxmodx
public func1(){
    new Data[10000];
    new pData = get_var_addr(Data);
    for(new i = 0; i < 10000; i++, pData += 4) {
        set_addr_val(pData, i);
        log_amx("%i", get_addr_val(pData));
    }
}
public func2(){
    new Data[10000];
    for(new i = 0; i < 10000; i++) {
        Data[i] = i;
        log_amx("%i", Data[i]);
    }
}

 

 

 

Ale nie przejmowałbym się takimi optymalizacjami, David Anderson zrobił świetną robotę dawno temu dokładając JIT'a do AMXX'a przez co maszyna wirtualna AMXX nie musi wykonywać instrukcji pawnowych, a natywny asembler (x86 czy x64 zależy na czym odpalasz to). Polecam poczytać kod źródłowy AMXX'a, bardzo pomaga w zrozumieniu jak ta machineria działa pod spodem :) 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#105966 Reset Score

Napisane przez Abes Mapper w 17.01.2010 16:13

Reset Score
by SILENTTT


.:Opis:.
Plugin umożliwia zresetowanie statystyk na tablicy wyników (ilość zabić i zginięć). Już nie musimy wpisywać reconnect i ponownie się łączyć. Wystarczy jedna komenda w say.

.:Komendy:.
say /resetscore - reset statystyk
say /restartscore - j/w

.:KOMENDY SERWERA:.
Te ustawienia wklejamy do server.cfg jeżeli chcemy je zmienić.
sv_rsdisplay - (Domyślnie 0) Jeśli ustawimy to na 1, pokaże się informacja kto zresetował sobie statystyki
sv_rsadvertise - (Domyślnie 0) Jeśli ustawimy to na 1, będzie pokazywała się informacja jak zresetować sobie staty. Informacja pokaże się także w momencie wejścia gracza na serwer.

.:Instalacja:.
Standardowa - http://amxx.pl/insta...uginow-t13.html

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 15


#772855 Free Dead By Daylight

Napisane przez Robiin w 02.12.2021 18:37

https://www.epicgame...ead-by-daylight


  • +
  • -
  • 6


#772763 CS:GO Mod v2 by O'Zone

Napisane przez O'Zone w 08.11.2021 22:17

Wersja 2.5.11 z kilkoma hotfixami została wydana:

  • Added missing CSGO_CORE_ADD_NONE translation string - #141.
  • Fixed disappearing c4/defuse kit from a player model - #137.
  • Fixed typo on glock18 burst fire sound - #143 (thanks @Zetz512)
  • Fixed an animation issue when the observer has skins disabled.

  • +
  • -
  • 2


#772670 Łączenie warunków "if"

Napisane przez dasiek w 12.10.2021 07:23

Lecimy gumową kaczuszką!

Twój warunek wygląda tak - 
 

Jeśli użytkownik NIE JEST 
- hltv 
  ORAZ
- Użytkownikiem steam
  ORAZ
- Botem
  ORAZ
- Nie ma flagi ADMIN_LEVEL_G

Użytkownik musi spełnić te wszystkie warunki i na nim negujesz. 

Szybki test ze sprawdzania (js ale logiczne operatory są te same)

let isHltv = false;
let isSteam = false;
let isBot = false;
let hasFlag = false;


if(!isHltv && !isSteam && !isBot && !hasFlag) {
    console.log('dupa');
}
// 'dupa'

Wszystkie flagi są ustawione na false (czyli użytkownik nie jest botem, nie jest steamem, nie jest hltv i nie ma flagi). Teraz jest, jak użytkownik spełnia wszystkie te warunki


let isHltv = true;
let isSteam = true;
let isBot = true;
let hasFlag = true;


if(!(isHltv && isSteam && isBot && hasFlag)) {
    console.log('dupa');
}
// undefined - nic nie wypisało

zakładając, że zamieniamy console.log z dupą na uruchomienie taska, task się nie uruchomi. Ale jeśli przynajmniej jeden z tych warunków będzie true, task się uruchomi

let isHltv = true;
let isSteam = false;
let isBot = false;
let hasFlag = false;


if(!(isHltv && isSteam && isBot && hasFlag)) {
    console.log('dupa');
}
// 'dupa'

W tej sytuacji, proponuję każdą flagę sprawdzać oddzielnie, nie grupować w nawiasach. 

Przykładowo - Twój task ma się uruchomić dla użytkowników którzy
- Nie są botami

- nie są steam

- Nie są botem

- Nie mają fagi

Korzystając z tego samego kodu, tylko dodając sprawdzenie na każdym warunku 

let isHltv = true;
let isSteam = false;
let isBot = false;
let hasFlag = false;


if(!isHltv && !isSteam && !isBot && !hasFlag) {
    console.log('dupa');
}

// undefined - nie wyświetla się


let isHltv = false;
let isSteam = false;
let isBot = false;
let hasFlag = true;


if(!isHltv && !isSteam && !isBot && !hasFlag) {
    console.log('dupa');
}
// undefined - nie wyświetla się

Więc, jeśli chcesz, aby task nie wykonywał się, dla osób, które są botem albo hltv albo steamem albo nie maja flagi (słowo klucz, w Twoim przypadku było na głos Sobie przeczytaj to zdanie raz ze słowem albo a raz ze słowem "i") nie mają tej flagi warunek powinien wyglądać tak :

if(!is_user_hltv(id) && !is_steam(id) && !is_user_bot(id) && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))

PS - kod który podałem śmiało możesz wrzucić np w konsole js w przeglądarce i pobawić się tym sam.


  • +
  • -
  • 3


#772540 Struktura enum (problem ze stringami)

Napisane przez Robiin w 13.09.2021 17:22

Spoiler
L 09/13/2021 - 18:21:46: [test_enum.amxx] Adding: Team="Team one" V="v_model.mdl" P="p_model.mdl" W="w_model.mdl"
L 09/13/2021 - 18:21:46: [test_enum.amxx] Adding: Team="Team two" V="v_model2.mdl" P="p_model2.mdl" W="w_model2.mdl"

  • +
  • -
  • 1


#772466 CS:GO Mod v2 by O'Zone

Napisane przez O'Zone w 26.08.2021 11:29

Po nieco dłuższej przerwie wersja 2.5.10 została wydana:

  • Change fields that store skin data - #129#132.
  • Fix missing default models - #131.
  • Add missing translation string - #133 (thanks @ShadowsAdi).
  • Add Russian translation - thanks @mikki33.

  • +
  • -
  • 2


#771437 CS:GO Mod v2 by O'Zone

Napisane przez O'Zone w 03.04.2021 14:43

Wersja 2.5.9 została wydana:

  • Fix invalid skin for spectators with skins disabled - #125.
  • Fix revenge translation - closes #126.
  • Fix a rare case with invalid owner/skin id assignment to weapon entity - #127.
  • Fix minor error for client_playback_event - #128.
  • Fix skins name not appearing when aiming at the weapon.
  • Fix server menu not working on some clients.

 

 


  • +
  • -
  • 3