A więc to zależy jak chcesz zrobić można na dwa sposoby(pewnie jest ich więcej ale nie mam zamiaru rozmyślać nad innymi):
1)W think'u gracza sprawdzać funkcją "get_user_aiming" czy gracz na kogoś patrzy (samo sprawdzanie jest bardzo nie wydajne już lepiej sprawdzić czy po naciśnięciu przycisku ktoś na kogoś patrzy), ta funkcja zwraca poprzez referencję id gracza na którego patrzymy (2 argument) a jak masz id gracza to możesz już robić z gracze co chcesz (no prawie)
2) Zarejestrowanie eventu "StatusValue" i sprawdzanie czy argument nr.1 równa się 2. Coś takiego:
register_event("StatusValue","Aiming","be","1=2")
A teraz funkcja:
public Aiming(id) { new id2 = read_data(2) //id == gracz patrzący //id2 == gracz na którego się patrzy }
Jeśli nie wiesz jak posługiwać się otrzymanym id to pisz a pomogę
// Mogłeś szybciej edytować napisz co chcesz zrobić po nacelowaniu w gracza to pokażę ci przykład