Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Merciless - zdjęcie

Merciless

Rejestracja: 25.07.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.08.2013 19:47
-----

Moje posty

W temacie: Oddzielny poziom dla klas

07.08.2013 20:42

   to jest w evencie śmierci

ExpGracza[attacker] += get_pcvar_num(XP_Kill)
 while(ExpGracza[attacker] >= Poziomy[PoziomGracza[attacker]])
    {
        
        PoziomGracza[attacker] += 1
    }

A sprawdzam poziom

PoziomGracza[id];

nazwe klasy

new const Klasy[MaxKlas][] = { "----", "Pomocnik", "Pancerny", "" } 

Klasy[KlasaGracza[id]];

W temacie: Oddzielny poziom dla klas

06.08.2013 11:29

Do klasy w której aktualnie jestem, mam zrobione tak jak w codmodzie, autor nie rozdzielał na pare tablic np poziomu czy expa, u mnie jest tak samo i daje poziom dla każdej klasy :/

W temacie: Oddzielny poziom dla klas

05.08.2013 21:53

Tam jest tak samo zrobione jak u mnie ale w codzie lvl idzie tylko do klasy w której jesteśmy a nie do każdej, nie rozumiem

W temacie: Oddzielny poziom dla klas

05.08.2013 11:45

Czyli coś takiego ?

PoziomGracza[33][MaxKlas]
ExpGracza[33][MaxKlas]

#define MaxKlas 4
new const Klasy[MaxKlas][] = { "----", "Pomocnik", "Pancerny", "" } 

Czyli PoziomGracza[33][1] to jest klasa pomocnik, tak?
ExpGracza[33][1] będzie nabijane dla klasy pomocnik, zgadza się?

Nie bardzo to ogarniam, tutaj juz mam błędy

    #define Postacie 4

ExpGracza[attacker][Postacie] += get_pcvar_num(XP_Kill)
    
    while(ExpGracza[attacker][Postacie] >= Poziomy[PoziomGracza[attacker][Postacie]])
    {
        
        PoziomGracza[attacker][Postacie] += 1
    }

Nie bardzo wiem jak też mam to zrobić aby przy wyborze klasy pierwszej w Postacie zapisała sie liczba 1 odpowiadająca klasie i już wszystko było z tą jedynką. Może mi ktoś pomóc dokładniej?

W temacie: Tworzenie klas, poziomów i expa

02.08.2013 01:16

Przepraszam za doubla ale nie mogę edytować. Mam problem z klasami i expem, po wybraniu jednej z klas zabijam postac, wbija mi się lvl w jednej i w drugiej klasie, zamiast tylko w jednej

Tak jest w evencie deathmsg

PoziomGracza[attacker] += 1

Reszte mam tak jak podałem wyżej, klasy, tabele expa itd.