Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Koło dookoła gracza


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Merciless

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Baugladełsz
Offline

Napisano 25.07.2013 23:54

Witam. Chciałbym zapytać czy da się zrobić taki myk, w którym dookoła gracza po naciśnięciu jakiegoś guzika wyświetli się takie koło, ma to byc zasięg w którym może coś używać. Jeżeli drugi gracz będzie znajdować się poza tym kołem a mimo tego pierwszy gracz użyje czaru na drugiego to funkcja z czarem się nie spełni, wyskoczy błąd, który poinformuje o braku zasięgu. Jest możliwość coś takiego zrobić? Jeżeli tak to jak to jest trudne, czego miałbym użyć. Jak mogę zmieżyć odległość między mną a drugim graczem?


  • +
  • -
  • 0

#2 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 26.07.2013 00:36

http://amxx.pl/topic...autodestrukcja/

http://amxx.pl/dokumentacja/

 

powinno ci starczyc



#3 Merciless

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Baugladełsz
Offline

Napisano 26.07.2013 00:55

A coś co nie jest związane z funkcjami z codmoda?

 

Mógłbyś także przybliżyć jakiej funkcji mam użyć do narysowania takie kółka dookoła mnie, także aby było widoczne tylko dla mnie. Nie rozumiem tych write_byte,coord itd. Są może jakieś do tego poradniki? W dokumentacji nie są opisane


Użytkownik Merciless edytował ten post 26.07.2013 01:09

  • +
  • -
  • 0

#4 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 26.07.2013 08:15

https://forums.allie...d.php?p=1480231

#define TE_BEAMCYLINDER


  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#5 Merciless

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Baugladełsz
Offline

Napisano 26.07.2013 11:31

Dzięki bardzo, zaraz to może jakoś ogarnę. Masz może opisane jeszcze Hardcoded message types SVC_NOP i funkcje, która poda mi koordy gdzie celuje?

 

Dałem coś takiego, lecz nadal koordy zwracane są z mojej pozycji, nie z pozycji celownika

    new Orgin[3];
    
    get_user_origin(id, Orgin, 1);

Użytkownik Merciless edytował ten post 26.07.2013 11:38

  • +
  • -
  • 0

#6 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 26.07.2013 12:05

chodzi ci o 

get_user_aiming
??

#7 Merciless

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Baugladełsz
Offline

Napisano 26.07.2013 12:20

Jak dobrze czytam to ta funkcja nie zwróci mi koordów albo się mylę


  • +
  • -
  • 0

#8 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 453
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 27.07.2013 13:14

 

Jak mogę zmieżyć odległość między mną a drugim graczem?

 

Twierdzenie Pitagorasa  :D

Łap funkcję http://amxx.pl/dokum...82/entity-range

 

A "get_user_origin" z 3 parametrem ustawionym na "1" powinno działać (nigdy nie sprawdzałem czy działa)


 

 


Użytkownik BlackPerfum edytował ten post 27.07.2013 13:14

  • +
  • -
  • 1
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#9 Merciless

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Baugladełsz
Offline

Napisano 27.07.2013 13:35

Get_user_origin z 3 parametrem ustawionym na 1 nie działa :D

 

Odnośnie entity_range dziękuje xD


  • +
  • -
  • 0

#10 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 27.07.2013 14:34

Pokaż jak to robisz


  • +
  • -
  • 0

#11 Merciless

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Baugladełsz
Offline

Napisano 27.07.2013 15:50

    new Orgin[3]
    get_user_origin(id, Orgin, 1);
    client_print(id, print_chat, "^x04 test")
    message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, Orgin );
    write_byte(TE_BEAMCYLINDER)
    write_coord(Orgin[0])
    write_coord(Orgin[1])
    write_coord(Orgin[2])
    write_coord(Orgin[0] + 100)
    write_coord(Orgin[1] + 100)
    write_coord(Orgin[2] )
    write_short( sprajt )
    write_byte( 0 );
    write_byte( 0 );
    write_byte( 10 );
    write_byte( 120 );
    write_byte( 255 );
    write_byte( 0 );
    write_byte( 255 );
    write_byte( 0 );
    write_byte( 128 );
    write_byte( 0 );
    message_end();

  • +
  • -
  • 0

#12 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 27.07.2013 15:57

Jak chcesz używać get_user_origin(), to ustaw trzeci parametr na 3.


  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych