#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #define PLUGIN "Cichy Zolnierz" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "oeN." new const nazwa[] = "Cichy Zolnierz [ViP]"; new const opis[] = "Nie slychac jego krokow."; new const bronie = (1<<CSW_M4A1); new const zdrowie = 50; new const kondycja = 45; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true set_user_footsteps(id, 1) } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false set_user_footsteps(id, 0) }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
MrGrafi2K
Rejestracja: 13.07.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.12.2013 21:33





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 46
- Odwiedzin: 2 638
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Krokowo
Kontakt
#584958 Modyfikacja Klasy
Napisane przez
Blood Angel
w 13.11.2013 08:57
#568874 Modyfikacja plutonowego
Napisane przez MAGNET
w 31.08.2013 21:25
#568703 Modyfikacja plutonowego
Napisane przez MAGNET
w 31.08.2013 14:00
#566679 Modyfikacja elektryta
Napisane przez aVeQ
w 24.08.2013 09:58
#566516 [ROZWIĄZANE] Reliable channel overflowed
Napisane przez
Daj buziaka
w 23.08.2013 19:19
tutaj nie chodzi o say tylko o HUD
#566520 [ROZWIĄZANE] Reliable channel overflowed
Napisane przez Droso
w 23.08.2013 19:34
Tutaj chodzi o wszystkie wiadomości(HUD, chat, zmiana modeli i wiele innych rzeczy) chcesz to łatwo da się udowodnić.
Usuń pluginy, które sypią error logami, oprócz amxbans'a.
Usuń:
luciaHallucination.amxx
admin_spec_esp.amxx
amx_ip.amxx (na razie, bo to pewnie pobiera IP przy wejsciu [domysły])
Ogólnie sam powinieneś wiedzieć, co dodałeś ostatnio, że wywala z tym komunikatem.
#566533 [ROZWIĄZANE] Reliable channel overflowed
Napisane przez aVeQ
w 23.08.2013 19:51
#566542 [ROZWIĄZANE] Reliable channel overflowed
Napisane przez Droso
w 23.08.2013 20:05
#566551 [ROZWIĄZANE] Reliable channel overflowed
Napisane przez Droso
w 23.08.2013 20:26
#566558 [ROZWIĄZANE] Reliable channel overflowed
Napisane przez Droso
w 23.08.2013 20:42
#566561 [ROZWIĄZANE] Reliable channel overflowed
Napisane przez Droso
w 23.08.2013 20:50
#566009 Proszę o Perk "Sekret Replicanta"
Napisane przez d0naciak
w 22.08.2013 10:25
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <colorchat> #include <engine> #include <hamsandwich> new const nazwa[] = "Sekret Replicant"; new const opis[] = "Mozesz stawiac swoje repliki, ktore odbijaja obrazenia"; new pcvar_ilosc_replik, pcvar_hp_replik; new ilosc_kukiel[33]; new sprite_blast; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(nazwa, opis); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "info_target", "TakeDamage"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0"); pcvar_ilosc_replik = register_cvar("ilosc_replik", "3"); pcvar_hp_replik = register_cvar("hp_replik", "200"); } public plugin_precache() sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); public cod_perk_enabled(id) { ColorChat(id, GREEN, "Perk %s zostal stworzona przez www.CsWyszeborz.koon.pl", nazwa); Spawn(id); } public cod_perk_used(id) { if(ilosc_kukiel[id] < 1) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales wszystkie repliki!"); return; } new Float:OriginGracza[3], Float:OriginKukly[3], Float:VBA[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, OriginGracza); VelocityByAim(id, 50, VBA); VBA[2] = 0.0; for(new i=0; i < 3; i++) OriginKukly[i] = OriginGracza[i]+VBA[i]; if(get_distance_f(OriginKukly, OriginGracza) < 40.0) { client_print(id, print_center, "Muszisz postawic replike dalej!"); return; } new model[55], Float:AngleKukly[3], SekwencjaKukly = entity_get_int(id, EV_INT_gaitsequence); SekwencjaKukly = SekwencjaKukly == 3 || SekwencjaKukly == 4? 1: SekwencjaKukly; entity_get_string(id, EV_SZ_model, model, 54); entity_get_vector(id, EV_VEC_angles, AngleKukly); AngleKukly[0] = 0.0; new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "Kukla"); entity_set_model(ent, model); entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, OriginKukly); entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, AngleKukly); entity_set_vector(ent, EV_VEC_v_angle, AngleKukly); entity_set_int(ent, EV_INT_sequence, SekwencjaKukly); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_float(ent, EV_FL_health, get_pcvar_float(pcvar_hp_replik)); entity_set_float(ent, EV_FL_takedamage, DAMAGE_YES); entity_set_size(ent, Float:{-16.0,-16.0, -36.0}, Float:{16.0,16.0, 40.0}); entity_set_int(ent, EV_INT_iuser1, id); ilosc_kukiel[id]--; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_alive(idattacker)) return HAM_IGNORED; new classname[33]; entity_get_string(this, EV_SZ_classname, classname, 32); if(!equal(classname, "Kukla")) return HAM_IGNORED; new owner = entity_get_int(this, EV_INT_iuser1); if(get_user_team(owner) == get_user_team(idattacker)) return HAM_SUPERCEDE; new bool:bez_obrazen = get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET if(!bez_obrazen) cod_inflict_damage(owner, idattacker, damage, 0.3, this, damagebits); new Float:fOrigin[3], iOrigin[3]; entity_get_vector(this, EV_VEC_origin, fOrigin); FVecIVec(fOrigin, iOrigin); if(damage > entity_get_float(this, EV_FL_health)) { if(!bez_obrazen) { new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(this, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(owner) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(owner, pid, 70.0, 0.3, this, (1<<24)); } } message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); } return HAM_IGNORED; } public Spawn(id) ilosc_kukiel[id] = get_pcvar_num(pcvar_ilosc_replik); public NowaRunda() remove_entity_name("Kukla")
#565526 Prosba o 18 Perków "Demoniczne naboje"
Napisane przez
Pr0 Ogar970
w 21.08.2013 08:30
ScoutXXL
Łap

Załączone pliki
-
codperk_Stalker.sma 558 bajtów 28 Ilość pobrań
codperk_Stalker.amxx
-
codperk_ScoutXXL.sma 1,25 KB 22 Ilość pobrań
codperk_ScoutXXL.amxx
-
codperk_Pogromca botów.sma 1,04 KB 29 Ilość pobrań
codperk_Pogromca botów.amxx
#565294 Prosba o 18 Perków "Demoniczne naboje"
Napisane przez Play 4FuN
w 20.08.2013 16:09
15.Atut Lekarza - Dostajesz 2 apteczki
codperk_AtutLekarza.sma 4,02 KB 26 Ilość pobrań
codperk_AtutLekarza.amxx
#565524 [ROZWIĄZANE] Prośba o poprawienia dwóch klas
Napisane przez
Pr0 Ogar970
w 21.08.2013 08:26
Łap :
Załączone pliki
-
Assassin.sma 1,69 KB 20 Ilość pobrań
Assassin.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: MrGrafi2K
- Regulamin