Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

.BANG - zdjęcie

.BANG

Rejestracja: 11.07.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.07.2013 21:48
-----

Moje posty

W temacie: Sugestie co do wyrzucania broni itemów

19.07.2013 15:42

To dodaj warunek w klasie, ze daje nam nowe AWP

W temacie: Jak zrobić ładniejsze menu statystyk w soccerjamie?

19.07.2013 11:01

Ten kod ktory wlasnie zapodales to to menu bedzie wygladac tak jak to po lewej wiec nie wiem o co Ci chodzi ? Skoro podales juz dobrze zrobione menu :D

W temacie: Premia rundy

19.07.2013 10:56

Lap teraz powinno dzialac dla wszystkich ;)

 

switch(key)
{
	case 1:{
		EventSound(id)
		set_dhudmessage(106,90,205, -1.0, 0.35, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 5)
		show_dhudmessage(0, "Premia rundy : dostajesz +40 Zycia co 10 sekund")
	         for(new i = 1; i <= 32; i++)
		{
			if(is_user_connected(i) && is_user_alive(i))
			{
				player_b_heal[i] = 40
			}
		}
		menu_destroy(menu)
		return PLUGIN_HANDLED
	}
        case 2:{
		EventSound(id)
		set_dhudmessage(106,90,205, -1.0, 0.35, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 5)
		show_dhudmessage(0, "Premia rundy : +25 do Obrazen")
	         for(new i = 1; i <= 32; i++)
		{
			if(is_user_connected(i) && is_user_alive(i))
			{
				player_b_damage[i] = 25
			}
		}
		menu_destroy(menu)
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	case 3:{
		EventSound(id)
		set_dhudmessage(106,90,205, -1.0, 0.35, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 5)
		show_dhudmessage(0, "Premia rundy : +100 do Grawitacji")
	         for(new i = 1; i <= 32; i++)
		{
			if(is_user_connected(i) && is_user_alive(i))
			{
				player_b_gravity[i] = 700
			}
		}
		menu_destroy(menu)
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	case 4:{
		EventSound(id)
		set_dhudmessage(106,90,205, -1.0, 0.35, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 5)
		show_dhudmessage(0, "Premia rundy : Posiadasz Fireball (pod E)")
	         for(new i = 1; i <= 32; i++)
		{
			if(is_user_connected(i) && is_user_alive(i))
			{
				player_b_fireball[i] = 1
			}
		}
		menu_destroy(menu)
		return PLUGIN_HANDLED
        }
        case 5:{
		EventSound(id)
		set_dhudmessage(106,90,205, -1.0, 0.35, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 5)
		show_dhudmessage(0, "Premia rundy : Jestes troche niewidzialny.")
	         for(new i = 1; i <= 32; i++)
		{
			if(is_user_connected(i) && is_user_alive(i))
			{
				player_b_inv[i] = 80
			}
		}
		menu_destroy(menu)
		return PLUGIN_HANDLED
        }
        case 6:{
		EventSound(id)
		set_dhudmessage(106,90,205, -1.0, 0.35, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 5)
		show_dhudmessage(0, "Premia rundy : +2 skoki")
	         for(new i = 1; i <= 32; i++)
		{
			if(is_user_connected(i) && is_user_alive(i))
			{
				player_b_jumpx[i] = 2
			}
		}
		menu_destroy(menu)
		return PLUGIN_HANDLED
        }
}

W temacie: Klasa Lowca Mysli

18.07.2013 21:40

Nic nowego ...

W temacie: [ROZWIĄZANE] Plugin dodgeball włącza się na komendę.

17.07.2013 14:55

Lap powinno dzialac