Proszę bardzo, powinno działać.
Cvarami ustawiasz czas cooldown'ów:
cod_fireball_col "10.0" cod_iceball_col "10.0" cod_darkball_col "10.0"
Standardowo ustawiłem 10s ale możesz sobie zmienić ![]()
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Mężczyzna
Napisane przez DEADP00L
w 08.06.2013 16:48
Proszę bardzo, powinno działać.
Cvarami ustawiasz czas cooldown'ów:
cod_fireball_col "10.0" cod_iceball_col "10.0" cod_darkball_col "10.0"
Standardowo ustawiłem 10s ale możesz sobie zmienić ![]()
codclass_mag.sma 18,19 KB 30 Ilość pobrań
codclass_mag.amxx
Napisane przez DEADP00L
w 08.06.2013 23:25
Napisane przez DEADP00L
w 04.07.2013 08:26
Spróbuj tak:
Co do blokady perków to musiałbym pogrzebać jeszcze ale sprawdź chociaż czy ta blokada z klasami będzie działać ![]()
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
item++;
new ile = 0;
for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++)
{
if(nalezy_do[i] == frakcja_gracza[id]){
ile++;
}
if(ile == item){
item = i;
break;
}
}
if(item == klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
new file[128];
new map[32];
get_configsdir( file, 127 )
format(file,127,"%s/twoje_mapy.ini",file)
new line=0,text[128],chars
do{
line = read_file(file,line,text,127,chars)
trim(text);
get_mapname(map,31);
if(equal(map,text) && item == Rambo)
{
ColorChat(id, RED, "[Call of Duty] ^x04 Klasa %s jest zablokowana na mapie [%s].",item, map);
break;
}
}
while(line>0)
if((item == Rambo || item == Terminator || item == WolnyStrzelec || item == Kapitan)&& !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
ColorChat(id, RED, "[Call of Duty] ^x04 Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(klasa_gracza[id])
{
nowa_klasa_gracza[id] = item;
ColorChat(id, RED, "[Call of Duty] ^x04 Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
}
else
{
klasa_gracza[id] = item;
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
if(is_user_alive(id)) Odrodzenie(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
W tym miejscu dopisujesz inne klasy np.
if(equal(map,text) && item == Rambo || item == Kapitan || item == Terminator)
Nazwy map na których mają być zablokowane dane klasy dopisujesz w pliku twoje_mapy.ini
twoje_mapy.ini 8 bajtów 35 Ilość pobrań
Napisane przez DEADP00L
w 04.07.2013 09:22
Najprościej będzie tak:
Tworzysz folder "maps" w katalogu /configs i w tym folderze "maps" tworzysz przykładowo plik de_dust2.cfg a w tym pliku wpisujesz swoje cvary tak jak w amxx.cfg.
Tak powinno to wyglądać:
/cstrike/addons/amxmodx/configs/maps
i w tym folderze tworzysz pliki z nazwami map.
I to wszystko będzie działać bez żadnych pluginów ![]()
nazwa_mapy.cfg 14 bajtów 22 Ilość pobrań
Napisane przez DEADP00L
w 06.07.2013 13:18
Proszę bardzo ![]()
Menu ustawiłem tak, że można je używać raz na rundę. Wszystko działa bez problemu bo testowałem u siebie na serwerze.
Tutaj ustawiasz cvary według własnych upodobań ja już Ci jakieś ustawiłem na start ale nie wiem czy Tobie będą takie pasowały ![]()
Dodałem także PREFIX sieci "Cs-Ko***.pl"
VIPa ustawiłem na flagę "x".
Cvary:
grawitacja_gracza "0.5" grawitacja_vipa "0.3" szybkosc_gracza "400.0" szybkosc_vipa "700.0"
Jeżeli znajdziesz jakiś bug to pisz ![]()
Download:
Napisane przez DEADP00L
w 06.07.2013 14:38
Napisane przez DEADP00L
w 06.07.2013 13:56
Napisane przez DEADP00L
w 06.07.2013 18:28
Proszę bardzo. Oczywiście model będzie podstawowy bo żadnego nie dałeś a sam nie będę szukał.
knife_mod.sma 9,01 KB 44 Ilość pobrań
knife_mod.amxx
Napisane przez DEADP00L
w 06.07.2013 20:16
Napisane przez DEADP00L
w 07.07.2013 08:53
Poczytaj w tym temacie:
http://amxx.pl/topic...nano-kamizelka/
Jak dla mnie to bez sensu taka klasa bo jest dużo kombinowania. Musiałbyś w każdym perku dopisywać warunki także powodzenia ![]()
Napisane przez DEADP00L
w 15.11.2012 16:19
Napisane przez DEADP00L
w 17.11.2012 11:36
Napisane przez DEADP00L
w 20.10.2012 20:14
QTM_CodMod.sma 40,37 KB 94 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
Napisane przez DEADP00L
w 20.10.2012 20:22
cod_law_damage "5.0"
codclass_czolgista.sma 8,19 KB 32 Ilość pobrań
codclass_czolgista.amxx
codclass_kamikadze.sma 3,48 KB 22 Ilość pobrań
codclass_kamikadze.amxx
Napisane przez DEADP00L
w 20.10.2012 20:26
codclass_strzelecwyborowy.sma 1,42 KB 79 Ilość pobrań
codclass_strzelecwyborowy.amxx



Moja zawartość