Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

.BANG - zdjęcie

.BANG

Rejestracja: 11.07.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.07.2013 21:48
-----

#548470 Dodanie cooldown'ów do klasy

Napisane przez DEADP00L w 08.06.2013 16:48

Proszę bardzo, powinno działać.

 

Cvarami ustawiasz czas cooldown'ów:

cod_fireball_col "10.0"
cod_iceball_col "10.0"
cod_darkball_col "10.0"

Standardowo ustawiłem 10s ale możesz sobie zmienić ;)

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#548537 [ROZWIĄZANE] Kompilacja XP MOD

Napisane przez DEADP00L w 08.06.2013 23:25

Proszę bardzo :)

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#551970 Jak zablokowac item/klase na danej mapie COD Stary

Napisane przez DEADP00L w 04.07.2013 08:26

Spróbuj tak:

 

Co do blokady perków to musiałbym pogrzebać jeszcze ale sprawdź chociaż czy ta blokada z klasami będzie działać ;)

public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}       
	
	item++;
	
	new ile = 0;
	for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++)
	{
		if(nalezy_do[i] == frakcja_gracza[id]){
			ile++;
		}
		if(ile == item){
			item = i;
			break;
		}
	}
	
	if(item == klasa_gracza[id])
	return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new file[128];
	new map[32];
	
	get_configsdir( file, 127 )
	
	format(file,127,"%s/twoje_mapy.ini",file)
	
	new line=0,text[128],chars 
	do{ 
		
		line = read_file(file,line,text,127,chars) 
		trim(text);
		get_mapname(map,31);
		if(equal(map,text) && item == Rambo)
		{		
			ColorChat(id, RED, "[Call of Duty] ^x04 Klasa %s jest zablokowana na mapie [%s].",item, map);
			break;
		} 
	}
	while(line>0)
	
	if((item == Rambo || item == Terminator || item == WolnyStrzelec || item == Kapitan)&& !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
	{
		ColorChat(id, RED, "[Call of Duty] ^x04 Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
		WybierzKlase(id);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(klasa_gracza[id])
	{
		nowa_klasa_gracza[id] = item;
		ColorChat(id, RED, "[Call of Duty] ^x04 Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
	}
	else
	{
		klasa_gracza[id] = item;
		WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
		if(is_user_alive(id)) Odrodzenie(id);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

W tym miejscu dopisujesz inne klasy np.

if(equal(map,text) && item == Rambo || item == Kapitan || item == Terminator)

Nazwy map na których mają być zablokowane dane klasy dopisujesz w pliku twoje_mapy.ini

 

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#551987 Plugin ustawiajacy cvar na danych mapach

Napisane przez DEADP00L w 04.07.2013 09:22

Najprościej będzie tak:

 

Tworzysz folder "maps" w katalogu /configs i w tym folderze "maps" tworzysz przykładowo plik de_dust2.cfg a w tym pliku wpisujesz swoje cvary tak jak w amxx.cfg.

 

Tak powinno to wyglądać:

 

/cstrike/addons/amxmodx/configs/maps

 

i w tym folderze tworzysz pliki z nazwami map. 

 

I to wszystko będzie działać bez żadnych pluginów ;)

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#552664 Prośba o menu

Napisane przez DEADP00L w 06.07.2013 13:18

Proszę bardzo :)

 

Menu ustawiłem tak, że można je używać raz na rundę. Wszystko działa bez problemu bo testowałem u siebie na serwerze.

 

Tutaj ustawiasz cvary według własnych upodobań ja już Ci jakieś ustawiłem na start ale nie wiem czy Tobie będą takie pasowały ;)

 

Dodałem także PREFIX sieci "Cs-Ko***.pl"

 

VIPa ustawiłem na flagę "x".

 

Cvary:

grawitacja_gracza "0.5"
grawitacja_vipa "0.3"
szybkosc_gracza "400.0"
szybkosc_vipa "700.0"

Jeżeli znajdziesz jakiś bug to pisz :D

 

 

Download:

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#552691 [ROZWIĄZANE] Przywrócenie statystyk top15

Napisane przez DEADP00L w 06.07.2013 14:38

Nie musisz wyłącz serwer i podmienić te pliki i dopiero włączyć serwer. Inaczej nie zadziała.


  • +
  • -
  • 2


#552679 [ROZWIĄZANE] Przywrócenie statystyk top15

Napisane przez DEADP00L w 06.07.2013 13:56

Wyłącz serwer a następnie podmień pliki w folderze "DATA"

 

Chodzi mi o te pliki:

 

csstats.dat


  • +
  • -
  • 2


#552767 Prośba o przerobienie pluginu Knife Mod

Napisane przez DEADP00L w 06.07.2013 18:28

Proszę bardzo. Oczywiście model będzie podstawowy bo żadnego nie dałeś a sam nie będę szukał.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#552805 [ROZWIĄZANE] Cod 1001 - jakie cvary ? Oraz jak zablokować usp lub glocka dla...

Napisane przez DEADP00L w 06.07.2013 20:16

Co do drugiego pytania to:

new bronie_druzyny[] = {0, 1<<CSW_GLOCK18, 1<<CSW_USP}

zamieniasz na:

new bronie_druzyny[] = {0, 0, 0}

  • +
  • -
  • 2


#552940 Klasa Oficer

Napisane przez DEADP00L w 07.07.2013 08:53

Poczytaj w tym temacie:

 

http://amxx.pl/topic...nano-kamizelka/

 

Jak dla mnie to bez sensu taka klasa bo jest dużo kombinowania. Musiałbyś w każdym perku dopisywać warunki także powodzenia :D


  • +
  • -
  • 2


#479405 Klasa Skrytobójca

Napisane przez DEADP00L w 15.11.2012 16:19

Coś innego :) Czekamy na kolejną serię. Łap +
  • +
  • -
  • 2


#479908 problem z paka(c4)

Napisane przez DEADP00L w 17.11.2012 11:36

Pokaż plugins.ini oraz spis twoich klas.
  • +
  • -
  • 2


#469904 Szybkie rozdawanie statystyk

Napisane przez DEADP00L w 20.10.2012 20:14

Szybkie rozdawania statystyk dodane.

Od teraz będzie miał możliwość dodawania po:

- 20 punktów
- 50 punktów
- 100 punktów
- 500 punktów
- wszystkie punkty

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#469911 [ROZWIĄZANE] Prosba o edycje 2 klas [Czolgista & Kamikadze]

Napisane przez DEADP00L w 20.10.2012 20:22

Łap, powiem tak w czołgiście wystarczy, żebyś dodał taki cvar do amxx.cfg

cod_law_damage "5.0"

Klasę kamikadze także poprawiłem.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#469913 klasa dmg+0.5int

Napisane przez DEADP00L w 20.10.2012 20:26

Łap (Dodatkowe 10dmg+int)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2