Proszę bardzo, powinno działać.
Cvarami ustawiasz czas cooldown'ów:
cod_fireball_col "10.0" cod_iceball_col "10.0" cod_darkball_col "10.0"
Standardowo ustawiłem 10s ale możesz sobie zmienić
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez DEADP00L
w 08.06.2013 16:48
Proszę bardzo, powinno działać.
Cvarami ustawiasz czas cooldown'ów:
cod_fireball_col "10.0" cod_iceball_col "10.0" cod_darkball_col "10.0"
Standardowo ustawiłem 10s ale możesz sobie zmienić
Napisane przez DEADP00L
w 08.06.2013 23:25
Napisane przez DEADP00L
w 04.07.2013 08:26
Spróbuj tak:
Co do blokady perków to musiałbym pogrzebać jeszcze ale sprawdź chociaż czy ta blokada z klasami będzie działać
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } item++; new ile = 0; for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++) { if(nalezy_do[i] == frakcja_gracza[id]){ ile++; } if(ile == item){ item = i; break; } } if(item == klasa_gracza[id]) return PLUGIN_CONTINUE; new file[128]; new map[32]; get_configsdir( file, 127 ) format(file,127,"%s/twoje_mapy.ini",file) new line=0,text[128],chars do{ line = read_file(file,line,text,127,chars) trim(text); get_mapname(map,31); if(equal(map,text) && item == Rambo) { ColorChat(id, RED, "[Call of Duty] ^x04 Klasa %s jest zablokowana na mapie [%s].",item, map); break; } } while(line>0) if((item == Rambo || item == Terminator || item == WolnyStrzelec || item == Kapitan)&& !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) { ColorChat(id, RED, "[Call of Duty] ^x04 Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium."); WybierzKlase(id); return PLUGIN_CONTINUE; } if(klasa_gracza[id]) { nowa_klasa_gracza[id] = item; ColorChat(id, RED, "[Call of Duty] ^x04 Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie."); } else { klasa_gracza[id] = item; WczytajDane(id, klasa_gracza[id]); if(is_user_alive(id)) Odrodzenie(id); } return PLUGIN_CONTINUE; }
W tym miejscu dopisujesz inne klasy np.
if(equal(map,text) && item == Rambo || item == Kapitan || item == Terminator)
Nazwy map na których mają być zablokowane dane klasy dopisujesz w pliku twoje_mapy.ini
Napisane przez DEADP00L
w 04.07.2013 09:22
Najprościej będzie tak:
Tworzysz folder "maps" w katalogu /configs i w tym folderze "maps" tworzysz przykładowo plik de_dust2.cfg a w tym pliku wpisujesz swoje cvary tak jak w amxx.cfg.
Tak powinno to wyglądać:
/cstrike/addons/amxmodx/configs/maps
i w tym folderze tworzysz pliki z nazwami map.
I to wszystko będzie działać bez żadnych pluginów
Napisane przez DEADP00L
w 06.07.2013 13:18
Proszę bardzo
Menu ustawiłem tak, że można je używać raz na rundę. Wszystko działa bez problemu bo testowałem u siebie na serwerze.
Tutaj ustawiasz cvary według własnych upodobań ja już Ci jakieś ustawiłem na start ale nie wiem czy Tobie będą takie pasowały
Dodałem także PREFIX sieci "Cs-Ko***.pl"
VIPa ustawiłem na flagę "x".
Cvary:
grawitacja_gracza "0.5" grawitacja_vipa "0.3" szybkosc_gracza "400.0" szybkosc_vipa "700.0"
Jeżeli znajdziesz jakiś bug to pisz
Download:
Napisane przez DEADP00L
w 06.07.2013 14:38
Napisane przez DEADP00L
w 06.07.2013 13:56
Napisane przez DEADP00L
w 06.07.2013 18:28
Proszę bardzo. Oczywiście model będzie podstawowy bo żadnego nie dałeś a sam nie będę szukał.
Napisane przez DEADP00L
w 06.07.2013 20:16
Napisane przez DEADP00L
w 07.07.2013 08:53
Poczytaj w tym temacie:
http://amxx.pl/topic...nano-kamizelka/
Jak dla mnie to bez sensu taka klasa bo jest dużo kombinowania. Musiałbyś w każdym perku dopisywać warunki także powodzenia
Napisane przez DEADP00L
w 15.11.2012 16:19
Napisane przez DEADP00L
w 17.11.2012 11:36
Napisane przez DEADP00L
w 20.10.2012 20:14
Napisane przez DEADP00L
w 20.10.2012 20:22
cod_law_damage "5.0"
Napisane przez DEADP00L
w 20.10.2012 20:26