Mój serwer męczą błędy typu:
SZ_GetSpace: overflow on (nick)
WARNING: datagram overflowed for
SZ_getSpace: overflow on netchan->message
WARNING: reliable overflow for (nick)
Chciałbym im zaradzić - znalazłem że jedynym sposobem jest instalacja w metamodzie NoSeeVar. Jednakże mam pewien problem z dodawaniem cvarów tzn chyba nie do końca wiem jak zrobić to dobrze. Czy ktoś mógłby mi w tym pomóc?
Jak dodałem kilka cvarów z server.cfg to stały się nieczytelne dla serwera tzn. np. jak dałem mp_buytime to w ogóle nic nie można było kupić. Czy wiesz jakie cvary jest bezpiecznie tam dodać? I jak to zrobić? Głównie chodzi mi o te flagi.
Po restarcie w logu krzyczy mi coś takiego do każdego dodanego cvara:
Setting cvar "sv_bounce" flags to 0 Previous "sv_bounce" flags were FCVAR_SERVER Setting cvar "sv_clienttrace" flags to 0 Previous "sv_clienttrace" flags were FCVAR_SERVER
A w nsv.cfg dodane są tak
sv_airaccelerate "10" 4 sv_clienttrace "1" 4
Natomiast w konsoli krzyczy jeszcze:
Can't register variable "mp_timelimit", already defined Can't register variable "mp_friendlyfire", already defined Can't register variable "mp_flashlight", already defined Can't register variable "mp_roundtime", already defined Can't register variable "mp_buytime", already defined Can't register variable "mp_freezetime", already defined Can't register variable "mp_c4timer", already defined Can't register variable "mp_autokick", already defined Can't register variable "mp_limitteams", already defined Can't register variable "mp_autoteambalance", already defined Can't register variable "mp_logmessages", already defined Can't register variable "mp_forcecamera", already defined Can't register variable "mp_fadetoblack", already defined Can't register variable "mp_logdetail", already defined Can't register variable "mp_startmoney", already defined Can't register variable "mp_chattime", already defined
Chyba że jest jakiś inny sposób na pozbycie się tych komunikatów? Niby nie przeszkadzają ale czasem potrafi to wyrzucić 5-10 graczy.
Pozdrawiam.