Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Miczu - zdjęcie

Miczu

Rejestracja: 09.01.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.10.2013 19:27
*****

#155208 Znaki UTF-8

Napisane przez Miczu w 27.07.2010 17:19

Czytałem o tym już jakiś czas temu... R3X można łatwiej:

Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#154010 [S][R][N]

Napisane przez Miczu w 23.07.2010 20:34

Musisz przekazać informacje z pluga rezerwacji czy jest _res dobre - w diablo masz tablice 33 elementową i przy funkcji wyboru klasy leci tylko if(! tablica[id]) return

Nie aż tak trudne.
  • +
  • -
  • 1


#152671 Ent ląduje w ziemni

Napisane przez Miczu w 18.07.2010 20:35

Brakuje mins & maxs?

Zobacz sobie mojego m_sh_guard...
  • +
  • -
  • 1


#152655 damagebits

Napisane przez Miczu w 18.07.2010 19:46

Scrypt do sprawdzania rodzaju obrażen - bitów obrażeń.

Spoiler


4098 - broń palna cs'a, nóż
(1<<24) - He_granade (tak naprawdę nie ma definicji takiej jak DMG_HEGRANADE

Ps. nie wiem czy to się przyda komuś, ale macie :)
  • +
  • -
  • 7


#151738 Forwardy

Napisane przez Miczu w 14.07.2010 18:16

Spoiler

i
Spoiler


Działa jak natura chciała :F

Nazwa pluga nie ma znaczenia, robiłem szybkie testy dla siebie :F
  • +
  • -
  • 1


#151224 Problem z sql poprzez SQLx

Napisane przez Miczu w 12.07.2010 22:10

public CheckHandler(FailState, Handle:Query, Errorcode, Error[], Data[], DataSize, Float:time)

Errorcode i Error[] są jakby zamienione miejscami, w diablo mam je odwrotnie, a zgaduje, że kolejność parametrów ma znaczenie... ale to tylko poprawi logi, a błąd zostanie :unsure:

* The handler should look like:
 *
 * @param failstate - One of the three TQUERY_ defines.
 * @param query - Handle to the query, do not free it.
 * @param error - An error message, if any.
 * @param errnum - An error code, if any.
 * @param data - Data array you passed in.
 * @param size - Size of the data array you passed in.
 * @param queuetime - Amount of gametime that passed while the query was resolving.
 * 
 * public QueryHandler(failstate, Handle:query, error[], errnum, data[], size, Float:queuetime)

  • +
  • -
  • 2


#150922 Lornetka

Napisane przez Miczu w 11.07.2010 16:59

Hmm... a jakby zrobić "broń" z modelem co by udawało jakąś snajperkę, prawym to zoom, podmienić crosshair zwykłej lunety na podwójny... (nie wiem jak :D)... a broń blokować by nie zabiło przypadkiem, ale to chyba jest już w plugu :gwizd:
  • +
  • -
  • 2


#150841 Kusza problemy

Napisane przez Miczu w 11.07.2010 10:39

Dodaj może do:

public client_PreThink ( id )

na poczatek:

if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE


Powinno coś zmienić...
  • +
  • -
  • 1


#150827 kusza, noze w lewej rece

Napisane przez Miczu w 11.07.2010 08:48

Patrzyłeś czy zmiana po twojej stronie cl_lw 0/1 i cl_lc 0/1 coś daje?
  • +
  • -
  • 1


#150796 Archy

Napisane przez Miczu w 10.07.2010 22:45

Nie, tamta linia, to był warunek do funkcji, ale funkcji jakoś tam brakuje dlatego napisałem:

albo popraw to co chciales zrobić

Bo ten warunek był też większy niż standardowy, więc nie masz co zaprzeczać, że by zmieniany.

A prawdą jest, że najprościej naprawić archy usuwając warunek który nic pożytecznego w tamtym momencie nie robił :spadowa:
  • +
  • -
  • 1


#150347 Typ _

Napisane przez Miczu w 08.07.2010 22:32

A ja lubię typ Any:
Może trzeba wiedzieć co się akurat tam ma, ale zmienna trawi wszystko :)
  • +
  • -
  • 1


#149979 Kusza problemy

Napisane przez Miczu w 07.07.2010 10:01

Ja bym usunął to floatround, chyba to dałem by równoważyć siłę pojedynczego strzału... -= i - daje razem + wiec wydłuża czas/delay.
  • +
  • -
  • 1


#145304 Problem z wyborem klasy

Napisane przez Miczu w 19.06.2010 11:37

new lx[12]

Ta tablica musi być większa by przechować wszystkie klasy.
  • +
  • -
  • 1


#145256 Problem z wyborem klasy

Napisane przez Miczu w 19.06.2010 08:59

Źle dodałeś nową klasę, lub miałeś wcześniej nową klasę na serwie i wróciłeś do starego bez czyszczenia bazy danych.

Napisz co to dokładnie było i się to rozwiąże.
  • +
  • -
  • 1


#145227 changerace

Napisane przez Miczu w 18.06.2010 22:34

Zmien taska by wywoływał inną funkcje a tam sprawdz czy już gracz wybrał klase, jesli nie, to dopiero daj tą funkcje (bez taska).
  • +
  • -
  • 1