Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Miczu
Rejestracja: 09.01.2008Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.10.2013 19:27





Statystyki
- Grupa: Przyjaciel
- Całość postów: 2 862
- Odwiedzin: 21 168
- Tytuł: Godlike
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
Kontakt
#155208 Znaki UTF-8
Napisane przez Miczu
w 27.07.2010 17:19
#152671 Ent ląduje w ziemni
Napisane przez Miczu
w 18.07.2010 20:35
#152655 damagebits
Napisane przez Miczu
w 18.07.2010 19:46
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "DMG_Check"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Miczu"
/*
DMG_GENERIC 0 // Obrażenia ogólne
DMG_CRUSH (1<<0) // od poruszających się obiektów
DMG_BULLET (1<<1) // strzału
DMG_SLASH (1<<2) // od cięć, dźgnięć
DMG_BURN (1<<3) // ognień
DMG_FREEZE (1<<4) // zimno
DMG_FALL (1<<5) // upadek z wyskości
DMG_BLAST (1<<6) // wybuch np. bomby
DMG_CLUB (1<<7) // łom, uderzenia głową, uderzenie pięścią?
DMG_SHOCK (1<<8) // elektryczność
DMG_SONIC (1<<9) // fala dźwiękowa
DMG_ENERGYBEAM (1<<10) // laser, wiązka energi
(1<<11) // Nie wiem :D
DMG_NEVERGIB (1<<12) // ?
DMG_ALWAYSGIB (1<<13) // ?
DMG_DROWN (1<<14) // zadawane gdy gracz tonie
DMG_PARALYZE (1<<15) // paraliż
DMG_NERVEGAS (1<<16) // toksyny
DMG_POISON (1<<17) // trucizna
DMG_RADIATION (1<<18) // promieniowanie
DMG_DROWNRECOVER (1<<19) // odnawianie gdy gracz się wynurzy
DMG_ACID (1<<20) // zadane po wpadnięciu do kwasu
DMG_SLOWBURN (1<<21) // w piekaninku?
DMG_SLOWFREEZE (1<<22) // ?
DMG_MORTAR (1<<23) // ?
DMG_HEGRANADE (1<<24) // HE granade :)
DMG_TIMEBASED (~(0x3fff)) // maska obrażeń czasowych
*/
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_TakeDamage,"player","player_damaged",1)
}
new dmg_name[34][] = { "DMG_GENERIC","DMG_CRUSH","DMG_BULLET","DMG_SLASH","DMG_BURN","DMG_FREEZE","DMG_FALL",
"DMG_BLAST","DMG_CLUB","DMG_SHOCK","DMG_SONIC", "DMG_ENERGYBEAM","11","DMG_NEVERGIB","DMG_ALWAYSGIB","DMG_DROWN",
"DMG_PARALYZE","DMG_NERVEGAS","DMG_POISON","DMG_RADIATION","DMG_DROWNRECOVER","DMG_ACID",
"DMG_SLOWBURN","DMG_SLOWFREEZE","DMG_MORTAR","DMG_HEGRANADE","25","26","27","28","29","30","31","32"}
public player_damaged(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
new text[128]
if(damagebits==0)
{
client_print(0,print_chat,"%s",dmg_name[0])
}
else if(damagebits==(~(0x3fff)))
{
client_print(0,print_chat,"DMG_TIMEBASED")
}
else
{
for(new i=0;i<33;i++)
{
if((1<<i)&damagebits)
{
format(text,127,"%s,%s",text,dmg_name[i+1])
}
}
client_print(0,print_chat,"%s",text)
}
client_print(0,print_chat,"to wszystko %d",damagebits)
}
4098 - broń palna cs'a, nóż
(1<<24) - He_granade (tak naprawdę nie ma definicji takiej jak DMG_HEGRANADE
Ps. nie wiem czy to się przyda komuś, ale macie

#151738 Forwardy
Napisane przez Miczu
w 14.07.2010 18:16
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#define PLUGIN "m_krepper"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Miczu"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /lol","ball_krepper")
}
public ball_krepper(id)
{
new g_iForward = CreateMultiForward("ball_that_do_nothing",ET_IGNORE,FP_CELL)
new g_iReturn
if(!ExecuteForward(g_iForward,g_iReturn,id))
client_print(id,print_chat,"nie udalo sie")
DestroyForward(g_iForward)
}
i
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#define PLUGIN "m_krepper"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Miczu"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}
public ball_that_do_nothing(id)
{
new ori[3]
new ori2[3]
new Float: ori3[3]
get_user_origin ( id, ori, 3)
get_user_origin ( id, ori2, 0)
for(new i=0;i<3;i++) ori3[i]=(ori[i]-ori2[i])* 1.0
new Float: o3[3]
new Float: or1[3]
vector_to_angle(ori3,o3)
entity_get_vector ( id, EV_VEC_v_angle, or1 )
client_print(id,print_chat,"%f %f - %f %f",o3[0],o3[1],or1[0],or1[1])
}
Działa jak natura chciała :F
Nazwa pluga nie ma znaczenia, robiłem szybkie testy dla siebie :F
#151224 Problem z sql poprzez SQLx
Napisane przez Miczu
w 12.07.2010 22:10
public CheckHandler(FailState, Handle:Query, Errorcode, Error[], Data[], DataSize, Float:time)
Errorcode i Error[] są jakby zamienione miejscami, w diablo mam je odwrotnie, a zgaduje, że kolejność parametrów ma znaczenie... ale to tylko poprawi logi, a błąd zostanie

* The handler should look like: * * @param failstate - One of the three TQUERY_ defines. * @param query - Handle to the query, do not free it. * @param error - An error message, if any. * @param errnum - An error code, if any. * @param data - Data array you passed in. * @param size - Size of the data array you passed in. * @param queuetime - Amount of gametime that passed while the query was resolving. * * public QueryHandler(failstate, Handle:query, error[], errnum, data[], size, Float:queuetime)
#150841 Kusza problemy
Napisane przez Miczu
w 11.07.2010 10:39
#150827 kusza, noze w lewej rece
Napisane przez Miczu
w 11.07.2010 08:48
#150796 Archy
Napisane przez Miczu
w 10.07.2010 22:45
Bo ten warunek był też większy niż standardowy, więc nie masz co zaprzeczać, że by zmieniany.albo popraw to co chciales zrobić
A prawdą jest, że najprościej naprawić archy usuwając warunek który nic pożytecznego w tamtym momencie nie robił

#149979 Kusza problemy
Napisane przez Miczu
w 07.07.2010 10:01
#145304 Problem z wyborem klasy
Napisane przez Miczu
w 19.06.2010 11:37
#145256 Problem z wyborem klasy
Napisane przez Miczu
w 19.06.2010 08:59
#145227 changerace
Napisane przez Miczu
w 18.06.2010 22:34
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Miczu
- Regulamin