Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

lajT?. - zdjęcie

lajT?.

Rejestracja: 19.01.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.10.2011 17:52
-----

#202897 Pobieranie map z serwera.

Napisane przez lajT?. w 05.01.2011 13:41

Może tak?

public client_connect(id) 
{
client_cmd(id, "cl_allowdownload 1")
}

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#197867 Plugin do wyciszenia graczy!

Napisane przez lajT?. w 20.12.2010 09:37

http://amxx.pl/admin-gag-t1017.html
lub wersja z amx_mute w załączniku...

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#196765 Problem Snowball War - znika paka

Napisane przez lajT?. w 16.12.2010 10:25

Kod odpowiedzialny za to:
//This can affect gameplay
new const g_not_needed[][] =
{
"weaponbox",
"armoury_entity",
"grenade",
"func_bomb_target",
"info_bomb_target",
"info_vip_start",
"func_vip_safetyzone",
"func_escapezone",
"hostage_entity",
"monster_scientist",
"func_hostage_rescue",
"info_hostage_rescue"
}

  • +
  • -
  • 1


#110857 Zmienan ekwipunku.

Napisane przez lajT?. w 09.02.2010 22:27

Ale ja mam tylko jeden plik .mdl, tylko mam na model View (z pierwszej osoby)


No to dodaj tylko ten.

Modele dla klas dodaj po tym:

if(player_sword[id] == 0)
		{	
			if(on_knife[id]){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KNIFE_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, KNIFE_PLAYER)  
			}
			if(weapon == CSW_C4){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, C4_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, C4_PLAYER)  
			}
			if(weapon == CSW_HEGRENADE){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, HE_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, HE_PLAYER)  
			}
			if(weapon == CSW_FLASHBANG){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, FL_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, FL_PLAYER)  
			}
			if(weapon == CSW_SMOKEGRENADE){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, SE_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SE_PLAYER)  
			}			
		}

Np.

if(player_class[id] == Ninja)
{
if(on_knife[id]){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KN_VIEW)
}
  • +
  • -
  • 1


#110853 Zmienan ekwipunku.

Napisane przez lajT?. w 09.02.2010 22:16

Przykład:

new KN_VIEW[] = "models/diablomod/v_kn.mdl"
new KN_PLAYER[]= "models/diablomod/p_kn.mdl"

W public plugin_precache()

precache_model(KN_VIEW)
	precache_model(KN_PLAYER)

W if(player_class[id] == Ninja)

{	
			if(on_knife[id]){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KN_VIEW) 
			}

Przy tym model VIEW jest to model z pierwszej osoby a PLAYER to model jaki widzimy patrząc na kogoś.
  • +
  • -
  • 1


#110846 Zmienan ekwipunku.

Napisane przez lajT?. w 09.02.2010 22:06

Łowca:

new cbow_VIEW[]  = "models/diablomod/v_crossbow.mdl" 
new cvow_PLAYER[]= "models/diablomod/p_crossbow.mdl" 
new cbow_bolt[]  = "models/diablomod/Crossbow_bolt.mdl"

Ninja:

nowa zmienna(VIEW i PLAYER), dodać do public plugin_precache() [obie zmienne]
dodać w funkcjach klas:
{	
			if(on_knife[id]){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, JAKAS_NAZWA_VIEW) 
			}

  • +
  • -
  • 1


#110607 DiabloMod 5.9L Amazonka, Szaman, pazury jak Volverine.

Napisane przez lajT?. w 08.02.2010 21:08

http://amxx.pl/diablo-mod-troche-zmieniony-przez-t10712.html

  • +
  • -
  • 1


#110049 pytanko

Napisane przez lajT?. w 05.02.2010 23:57

na końcu masz /20 jeśli zmienisz na /10 wtedy exp będzie 2x lepszy, /5 x4 itp.

Lub:
random_num(3,10) na większe. np. random_num(30,100)


To chyba podstawy matematyki? :>
  • +
  • -
  • 1


#107956 diablo mod na unixstorm.org

Napisane przez lajT?. w 27.01.2010 18:41

Wchodzi w DirectAdmin -> Konfiguracja MySQL -> klikasz na swoją bazę np. bino_diablo -> i w Access Hosts wpisujesz ip serwera, a następnie klikasz add host.
  • +
  • -
  • 1


#105917 Baza Danych do Diablo moda

Napisane przez lajT?. w 17.01.2010 12:40

Nic nie musisz wrzucać do bazy.
Wystarczy udostępnić zewnętrzny host w panelu na yoyo i podać dane do bazy w amxx.cfg:
diablo_sql_host xxx.yoyo.pl
diablo_sql_user dbxxxxx
diablo_sql_pass xxxx
diablo_sql_database dbxxxx
diablo_sql_table diablo

A jeśli to nie pomogło to polecam przeczytać:
Zakladanie bazy mysql na db4free.net - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
może nie yoyo ale wszystko ładnie opisane.
  • +
  • -
  • 1