public client_connect(id)
{
client_cmd(id, "cl_allowdownload 1")
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  | 
             
Guest Message by DevFuse
       
lajT?.
Rejestracja: 19.01.2009Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.10.2011 17:52




						
					
				Statystyki
- Grupa: Użytkownik
 - Całość postów: 57
 - Odwiedzin: 4 077
 - Tytuł: Pomocny
 - Wiek: Wiek nie został ustalony
 - Urodziny: Maj 8
 - 
													Imię
	Mateusz
 - 
													Płeć
 Mężczyzna
		
	
		
	
		
 - 
													Lokalizacja
	Polska
 - 
													Zainteresowania
	Gry, Programowanie, Sport, M&A
 
#202897 Pobieranie map z serwera.
						
 Napisane przez lajT?.
						 w 05.01.2011 13:41
						
					
						Może tak?
	
						
						
					
				#197867 Plugin do wyciszenia graczy!
						
 Napisane przez lajT?.
						 w 20.12.2010 09:37
						
					
						http://amxx.pl/admin-gag-t1017.html
lub wersja z amx_mute w załączniku...
	
						
						
					
				lub wersja z amx_mute w załączniku...
Załączone pliki
- 
				
 admin_gag.rar   18,02 KB  75 Ilość pobrań
 
#196765 Problem Snowball War - znika paka
						
 Napisane przez lajT?.
						 w 16.12.2010 10:25
						
					
						Kod odpowiedzialny za to:
						
					
				//This can affect gameplay
new const g_not_needed[][] =
{
"weaponbox",
"armoury_entity",
"grenade",
"func_bomb_target",
"info_bomb_target",
"info_vip_start",
"func_vip_safetyzone",
"func_escapezone",
"hostage_entity",
"monster_scientist",
"func_hostage_rescue",
"info_hostage_rescue"
}
#110857 Zmienan ekwipunku.
						
 Napisane przez lajT?.
						 w 09.02.2010 22:27
						
					
Ale ja mam tylko jeden plik .mdl, tylko mam na model View (z pierwszej osoby)
No to dodaj tylko ten.
Modele dla klas dodaj po tym:
if(player_sword[id] == 0)
		{	
			if(on_knife[id]){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KNIFE_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, KNIFE_PLAYER)  
			}
			if(weapon == CSW_C4){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, C4_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, C4_PLAYER)  
			}
			if(weapon == CSW_HEGRENADE){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, HE_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, HE_PLAYER)  
			}
			if(weapon == CSW_FLASHBANG){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, FL_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, FL_PLAYER)  
			}
			if(weapon == CSW_SMOKEGRENADE){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, SE_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SE_PLAYER)  
			}			
		}Np.
if(player_class[id] == Ninja)
{
if(on_knife[id]){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KN_VIEW)
}
#110853 Zmienan ekwipunku.
						
 Napisane przez lajT?.
						 w 09.02.2010 22:16
						
					
						Przykład:
new KN_VIEW[] = "models/diablomod/v_kn.mdl"
new KN_PLAYER[]= "models/diablomod/p_kn.mdl"
W public plugin_precache()
W if(player_class[id] == Ninja)
		
Przy tym model VIEW jest to model z pierwszej osoby a PLAYER to model jaki widzimy patrząc na kogoś.
						
					
				new KN_VIEW[] = "models/diablomod/v_kn.mdl"
new KN_PLAYER[]= "models/diablomod/p_kn.mdl"
W public plugin_precache()
precache_model(KN_VIEW) precache_model(KN_PLAYER)
W if(player_class[id] == Ninja)
{	
			if(on_knife[id]){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KN_VIEW) 
			}Przy tym model VIEW jest to model z pierwszej osoby a PLAYER to model jaki widzimy patrząc na kogoś.
#110846 Zmienan ekwipunku.
						
 Napisane przez lajT?.
						 w 09.02.2010 22:06
						
					
						Łowca:
Ninja:
nowa zmienna(VIEW i PLAYER), dodać do public plugin_precache() [obie zmienne]
dodać w funkcjach klas:
						
					
				new cbow_VIEW[] = "models/diablomod/v_crossbow.mdl" new cvow_PLAYER[]= "models/diablomod/p_crossbow.mdl" new cbow_bolt[] = "models/diablomod/Crossbow_bolt.mdl"
Ninja:
nowa zmienna(VIEW i PLAYER), dodać do public plugin_precache() [obie zmienne]
dodać w funkcjach klas:
{	
			if(on_knife[id]){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, JAKAS_NAZWA_VIEW) 
			}
						#110607 DiabloMod 5.9L Amazonka, Szaman, pazury jak Volverine.
						
 Napisane przez lajT?.
						 w 08.02.2010 21:08
						
					
#107956 diablo mod na unixstorm.org
						
 Napisane przez lajT?.
						 w 27.01.2010 18:41
						
					
#105917 Baza Danych do Diablo moda
						
 Napisane przez lajT?.
						 w 17.01.2010 12:40
						
					
						Nic nie musisz wrzucać do bazy.
Wystarczy udostępnić zewnętrzny host w panelu na yoyo i podać dane do bazy w amxx.cfg:
diablo_sql_host xxx.yoyo.pl
diablo_sql_user dbxxxxx
diablo_sql_pass xxxx
diablo_sql_database dbxxxx
diablo_sql_table diablo
A jeśli to nie pomogło to polecam przeczytać:
Zakladanie bazy mysql na db4free.net - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
może nie yoyo ale wszystko ładnie opisane.
						
					
				Wystarczy udostępnić zewnętrzny host w panelu na yoyo i podać dane do bazy w amxx.cfg:
diablo_sql_host xxx.yoyo.pl
diablo_sql_user dbxxxxx
diablo_sql_pass xxxx
diablo_sql_database dbxxxx
diablo_sql_table diablo
A jeśli to nie pomogło to polecam przeczytać:
Zakladanie bazy mysql na db4free.net - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
może nie yoyo ale wszystko ładnie opisane.
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
 - → Przeglądanie profilu: Reputacja: lajT?.
 - Regulamin
 


 
Dodatki SourceMod



    Moja zawartość

  wymuszacz.amxx
