Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Unstopp - zdjęcie

Unstopp

Rejestracja: 09.06.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.08.2014 12:48
-----

#559569 [WinAPI] Generator klas

Napisane przez Unstopp w 30.07.2013 10:07

Przedstawiam Wam taki mój malutki projekt pisany w 2 dni po 3 - 4 godziny. Jest to mianowicie prosty generator klas do COD MOD'a z podstawowymi funkcjami. Jeśli program się przyjmie, będę je oczywiście na bieżąco rozbudowywał.

 

Na razie generator wygeneruje Nam:

 

- własną nazwę klasy

- własny opis klasy

- własne punkty statystyki

- możliwość dania klasie broni głównej, pobocznej, dodatkowej

- możliwość nadania klasie przezroczystości

- możliwość nadania klasie multijumpu

- możliwość nadania klasie flagę premium

- możliwość nadania klasie grawitacji

- możliwość nadania klasie natychmiastowego zabicia z noża

 

Czego natomiast generator nie potrafi (oczywiście będzie to poprawione w kolejnych wersjach)?:

 

- nie potrafi wybrać więcej niż jedną broń z każdego zestawu (głównej, dodatkowej, pobocznej)

- nie ma innych funkcji takich jak rakiety, dynamity, miny etc. (jednak będzie to w wersji 0.2)

- ma brzydki wygląd (jednak w kolejnych wersjach zmienię to)

- generuje tylko kod źródłowy, nie kompilując go (co zrobię z wykorzystaniem cURL'a w następnych wersjach)

 

Tak jak pisałem funkcji jest na razie dość mało, ale to dlatego, że aplikacja jest dopiero w fazie Alpha. Chcę znać Wasze opinie, czy takie coś Wam użytkownikom by się przydało i czy opłaca się to w ogóle kontynuować :D

 

Link do wersji 0.1 Alpha:

 

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 7


#558948 Wysyłanie komend na serwer CS przez PHP

Napisane przez Unstopp w 28.07.2013 11:48

Bo to jest cvar pluginu, więc zmieniasz go komendą amx_cvar bf2_addbadge "nick" "odznaka" "level".
  • +
  • -
  • -1


#556627 Jak dodać XP/KlasePremium/LVL???

Napisane przez Unstopp w 19.07.2013 14:54

W kodzie .SMA znalazłem coś takiego:

register_concmd("daj_prezent", "cmd_dajprezent");
register_concmd("daj_xp", "cmd_dajxp");

Czyli komendę daj_xp i daj_prezent wpisujesz w konsoli. Obie funkcje są na flagę "a" (ADMIN_IMMUNITY).


  • +
  • -
  • 1


#556612 [ROZWIĄZANE] Jak dodać klasę?

Napisane przez Unstopp w 19.07.2013 14:21

Kod który dałeś możesz też skompilować tutaj -> http://amxx.pl/kompilator. Tutaj natomiast masz poradnik jak dodać klasę, perk oraz dodatki -> http://amxx.pl/topic...ow-w-codmodzie/


  • +
  • -
  • 1


#556606 [ROZWIĄZANE] Szukam /Daj i /Daj2

Napisane przez Unstopp w 19.07.2013 14:07

Sprawdź załącznik. Wystarczyło poprawić kod z ostatniego postu w tym temacie -> http://amxx.pl/topic...490#entry318490

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#556517 Prośba o 15 perków m.in Sandałki

Napisane przez Unstopp w 19.07.2013 09:11

Proszę, trzy z nich. Dodam pewnie więcej, bo perki są na prawdę banalne.

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#556444 Error QTM_CodMod.amxx

Napisane przez Unstopp w 18.07.2013 19:21

Dopisz debug do QTM_CodMod.amxx w plugins.ini, tak by wyglądało to tak:

QTM_CodMod.amxx debug

I wtedy daj error - logi.

 

Aha i zapraszam do tego tematu, być może Ci pomoże -> http://amxx.pl/topic...ative-set-task/


  • +
  • -
  • 1


#556420 [ROZWIĄZANE] Blodaka perku

Napisane przez Unstopp w 18.07.2013 16:49

Mogę się mylić, ale ja dałbym przy public cod_perk_enabled coś takiego:

 

public cod_perk_enabled(id)

{

new nazwa_mapy[32];

get_mapname(nazwa_mapy, 31);

if(equali(nazwa_mapy, "de_dust2"))

{

return COD_STOP;

}

ma_perk[id] = true;

return COD_CONTINUE;

}

 

Blokuje perk na mapie de_dust2. Nie testowane, ale powinno działać.


  • +
  • -
  • 1


#556387 Darmowy VIP problem

Napisane przez Unstopp w 18.07.2013 14:16

Zamień linijkę

 

if(get_user_flags(id) & 8192 == 8192){

 

na:

 

if(get_user_flags(id) & 33554432 == 33554432){

 

Od teraz V.I.P będzie dla graczy z flagą 'z' czyli ADMIN_USER, co znaczy użytkownikiem.


  • +
  • -
  • 1


#556384 [ROZWIĄZANE] Prośba o przerobienie Pluginu na Nick i IP

Napisane przez Unstopp w 18.07.2013 14:04

Proszę:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#556176 [ROZWIĄZANE] amxbans_main sypie ERRORY Proszę o pomoc

Napisane przez Unstopp w 17.07.2013 18:41

Otwórz plik include/amxbans/check_player.inc w katalogu scripting i znajdź funkcję public prebanned_check_(failstate, Handle:query, error[], errnum, data[], size). Zamień ją na:

public prebanned_check_(failstate, Handle:query, error[], errnum, data[], size) {
				new id = data[0]
				
				if (failstate) {
								new szQuery[256]
								MySqlX_ThreadError( szQuery, error, errnum, failstate, 16 )
								return PLUGIN_HANDLED
				}
				
				new ban_count=SQL_ReadResult(query, 0)
				
				if(ban_count < get_pcvar_num(pcvar_show_prebanned_num))
								return PLUGIN_HANDLED
								
				new name[32], player_steamid[35], player_ip[20];
				get_user_authid(id, player_steamid, 34)
				get_user_name(id, name, 31)
				get_user_ip(id, player_ip, 19, 1)
				
				for(new i=1;i<=plnum;i++) {
								if(is_user_bot(i) || is_user_hltv(i) || !is_user_connected(i) || i==id)
												continue
								if(get_user_flags(i) & ADMIN_CHAT) {
												ColorChat(i, RED, "[AMXBans] ^x01%L",i, "PLAYER_BANNED_BEFORE", name, player_ip, player_steamid, ban_count)
								}
				}
				log_amx("[AMXBans] %L",LANG_SERVER, "PLAYER_BANNED_BEFORE", name, player_ip, player_steamid, ban_count)
				
				return PLUGIN_HANDLED
}

Po tym zamknij plik i skompiluj LOKALNIE!

 

Rozwiązanie brane stąd -> http://amxx.pl/topic...rebanned-check/


  • +
  • -
  • 1


#556083 Cod zmiana uzywania mocy klas

Napisane przez Unstopp w 17.07.2013 15:19

Tego nie zmieniasz w kodzie, tylko ustawisz bind:

 

bind "e" "+use"

 

Przy wejściu na serwer możesz ustawić wszystkim graczom taki bind na inny klawisz, ale uprzedzam, że to zabronione.


  • +
  • -
  • 1


#555980 Prośba o 5 klas m.in. Kamikadze

Napisane przez Unstopp w 17.07.2013 11:07

Grenadier:

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#555679 [ROZWIĄZANE] Jak zmniejszyć czas wybuchu C4?

Napisane przez Unstopp w 16.07.2013 10:28

Zmieniasz to cvarem:

mp_c4timer "czas w sekundach"

  • +
  • -
  • 1