Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Cod zmiana uzywania mocy klas

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Forest94

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:38
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Gdów
Offline

Napisano 14.07.2013 20:25

Mam wgrany CoD Mod nowy http://amxx.pl/topic...-mw-mod-update/ i moje pytanie jest następujące jak zmienić używanie umiejętnośći KLAS np. APTECZKA MINA z klawisza E na inny  w kodzie sma od razu.

Z góry dzięki za pomoc.


Użytkownik Forest94 edytował ten post 14.07.2013 20:30

  • +
  • -
  • 0

#2 Forest94

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:38
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Gdów
Offline

Napisano 17.07.2013 15:16

refresh!!!nikt nie wie?


  • +
  • -
  • 0

#3 Unstopp

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:48
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 17.07.2013 15:19

Tego nie zmieniasz w kodzie, tylko ustawisz bind:

 

bind "e" "+use"

 

Przy wejściu na serwer możesz ustawić wszystkim graczom taki bind na inny klawisz, ale uprzedzam, że to zabronione.


  • +
  • -
  • 1

#4 Forest94

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:38
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Gdów
Offline

Napisano 19.07.2013 10:48

po 1 dlaczego zabronione po 2 w sensie zwykłym binderem? i jak zrobić aby nie było na e gdzie to jest zrobione że jest na e w którym pliku z paczki coda.


  • +
  • -
  • 0

#5 Unstopp

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:48
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 19.07.2013 14:30

Zabronione dlatego, że nie ładnie jest grzebać w ustawieniach gracza ;). Możesz też zrobić trick, mianowicie przy połączeniu gracza z serwerem bindujesz mu inny klawisz z komendą "+use", a przy wyjściu gracza odbindowujesz. Sam tak robiłem przy tworzeniu menu, co prawda nie było to może do końca "legalne", ale przynajmniej po wyjściu z serwera bind usuwałem. 

 

Eventy który musisz wykorzystać do tego to public client_connect(id) i public client_disconnect(id)


Użytkownik &kubek3898 edytował ten post 19.07.2013 14:37

  • +
  • -
  • 0

#6 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 19.07.2013 15:00

Tutaj masz:

 

public EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch )
{
    if(!is_user_alive(id))
        return FMRES_IGNORED;
        
    if(equal(szSound, "common/wpn_denyselect.wav"))
    {
        new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_skill_used", FP_CELL);
        ExecuteForward(forward_handle, id, id);
        DestroyForward(forward_handle);
        return FMRES_SUPERCEDE;
    }

    if(equal(szSound, "items/ammopickup2.wav"))
    {
        cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
        return FMRES_SUPERCEDE;
    }
    
    if(equal(szSound, "items/equip_nvg.wav") && !gracz_ma_noktowizor[id])
    {
        cs_set_user_nvg(id, 0);
        return FMRES_SUPERCEDE;
    }
    
    return FMRES_IGNORED;
}

 

To jeżeli chcesz mieć np. na komendzie użyj przedmiot to do tego:

 

public UzyjPerku(id)
{
    if(!is_user_alive(id))
        return PLUGIN_HANDLED;
        
    new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk_gracza[id]], "cod_perk_used", FP_CELL);
    ExecuteForward(forward_handle, id, id);
    DestroyForward(forward_handle);
    return PLUGIN_HANDLED;
}

 

zmieniasz na

 

public UzyjPerku(id)
{
    if(!is_user_alive(id))
        return PLUGIN_HANDLED;
        
    new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk_gracza[id]], "cod_perk_used", FP_CELL);
    ExecuteForward(forward_handle, id, id);
    DestroyForward(forward_handle);

 

    new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_skill_used", FP_CELL);
    ExecuteForward(forward_handle, id, id);
    DestroyForward(forward_handle);
    return PLUGIN_HANDLED;
}

 

 

A z EmitSound usuń to:

 

if(equal(szSound, "common/wpn_denyselect.wav"))

    {

        new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_skill_used", FP_CELL);

        ExecuteForward(forward_handle, id, id);

        DestroyForward(forward_handle);

        return FMRES_SUPERCEDE;

    }

 

Możesz się bawić z użyciem, bo jeżeli będziesz miał item np. co daje umiejętność rakiety a ty będziesz miał np. w klasie dodane apteczkę to będzie to i to się używało, wiec możesz bawić z kolejnością użycia, lub możesz zrobić tak że dodasz następną komende na użycie umiejętności klas, czyli jezeli tutaj masz tak:

 

register_clcmd("useperk", "UzyjPerku");
register_clcmd("radio3", "UzyjPerku");

 

public UzyjPerku(id)
{
    if(!is_user_alive(id))
        return PLUGIN_HANDLED;
        
    new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk_gracza[id]], "cod_perk_used", FP_CELL);
    ExecuteForward(forward_handle, id, id);
    DestroyForward(forward_handle);
    return PLUGIN_HANDLED;
}

 

To możesz zrobić na umiejetnosc klasy tak:

 

register_clcmd("useclass", "UzyjClass");
register_clcmd("radio2", "UzyjClass");

 

public UzyjClass(id)
{
    if(!is_user_alive(id))
        return PLUGIN_HANDLED;
        
    new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_skill_used", FP_CELL);
    ExecuteForward(forward_handle, id, id);
    DestroyForward(forward_handle);
    return PLUGIN_HANDLED;
}

 


  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#7 Forest94

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:38
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Gdów
Offline

Napisano 19.07.2013 20:48

jeżeli korzystam z drugiej opcji bo już w sma jest zrobione ,że osobno jest item np. rakieta a osobno umiejętność klasy tak więc Andrzej tylko zmieniam Public użyj perku tak? I wtedy nie ma problemu i osobno item a osobno umiejętność nie używają się razem tak?


  • +
  • -
  • 0

#8 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 19.07.2013 21:42

TAK


  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#9 Forest94

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:38
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Gdów
Offline

Napisano 23.07.2013 17:52

zrobiłem tak w sma dodałem pod:

 

register_clcmd("useperk", "UzyjPerku");
    register_clcmd("radio3", "UzyjPerku");

to
    register_clcmd("useclass", "UzyjClass");
    register_clcmd("useclass", "UzyjClass");

 

a pod

 

public UzyjPerku(id)
{
    if(!is_user_alive(id))
        return PLUGIN_HANDLED;
        
    new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk_gracza[id]], "cod_perk_used", FP_CELL);
    ExecuteForward(forward_handle, id, id);
    DestroyForward(forward_handle);
    return PLUGIN_HANDLED;
}

to

public UzyjClass(id)

{
 if(!is_user_alive(id))
 return PLUGIN_HANDLED;
 new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_skill_used", FP_CELL);

    ExecuteForward(forward_handle, id, id);

    DestroyForward(forward_handle);

    return PLUGIN_HANDLED;

}

 

w configu serwera pod v zbindowałem useclass ale nic z tego nie działa nadal na v jeszcze jutro spróbuję czy działa jak dam standardowo jak było radio2 ...

Ale używanie umiejętności klas jest pod komendą +use ...w sma tylko nie wiem gdzie i jak zmienić...

Więc dodawanie useclass nic nie pomoga natomiast jak zbinduję v +use działa tylko jednocześnie jest pod e...

A potrzebuję zrobić umiejętność z e na v ,gdyż na e jest spadochron.I jest kłopot i teraz pytanie jak to zrobić aby użycie umiejętności klasy było pod v a spadochron dalej pod e.

Z góry dzięki za pomoc....


Użytkownik Forest94 edytował ten post 23.07.2013 17:55

  • +
  • -
  • 0

#10 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 24.07.2013 10:36

Usunoles z EmitSound uzycie?


  • +
  • -
  • 1

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#11 Forest94

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:38
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Gdów
Offline

Napisano 25.07.2013 08:10

Andrzejek usunołem sound i dałem radio2 i działa teraz tylko sprbóję dać na inną komendę i wrzucem binder na serwer i będzie działać.Dzięki jeszcze raz.


  • +
  • -
  • 0

#12 Forest94

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:38
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Gdów
Offline

Napisano 29.07.2013 13:35

jak zrobię tak   

register_clcmd("useclass", "UzyjClass");

register_clcmd("uzyj", "UzyjClass");

i w configu serwera zmienię v na komendę uzyj będzie działać?

Ma ktoś plugin który binduje klawisz po wejściu na serwer a po wyjściu od bindowywuje?


  • +
  • -
  • 0

#13 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 29.07.2013 13:40

Na tym forum nie pomagamy w bindowaniu klawiszy graczom ^^

 


  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#14 Forest94

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:38
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Gdów
Offline

Napisano 30.07.2013 13:16

ale ma to działać że po wyjściu jest to zdejmowane bo jak inaczej zrobić na v umiejętność potrzebuję binder chodźby t taki pod /bind i sobie wpisuje klawisz :D


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych