Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Kaloski - zdjęcie

Kaloski

Rejestracja: 08.06.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.08.2020 20:44
-----

#575792 Admin chat (u@) - różne kolory

Napisane przez szelbi w 06.10.2013 13:03

Screenshot


przyklad1_zps588e65f4.png
 

Download


Załączony plik  adminchat_1.rar   5,51 KB  3014 Ilość pobrań

 
 
 
 

Screenshot


przyklad2_zpse4ad1c08.png
 

Download


Załączony plik  adminchat_2.rar   5,5 KB  2448 Ilość pobrań

 
 
 
 

Screenshot


przyklad3_zps246276f3.png
 

Download


Załączony plik  adminchat_3.rar   5,49 KB  440 Ilość pobrań

 
 
 
 

Screenshot


prz4_zps15a48ac9.png


Download


Załączony plik  adminchat_4.rar   5,5 KB  1569 Ilość pobrań

 

 

Screenshot


prz5_zps2cf245ba.png


Download


Załączony plik  adminchat_5.rar   5,5 KB  873 Ilość pobrań



 
 

FAQ


Jak wyłączyć dźwięk odtwarzany przy otrzymaniu wiadomości na u@?
Aby to zrobić, wystarczy wejść w SMA pluginu, zakomentować 39. linijkę tak jak poniżej, przekompilować ponownie plugin i wrzucić na serwer :)
//#define SOUND 1
 

Inne informacje


Stworzyłem ten temat, ponieważ na forum widzę prawie codziennie prośbę o coś takiego.
Chcecie jakieś inne kolory u@? Piszcie poniżej, a z pewnością je dodam.
  • +
  • -
  • 23


#585125 Admin chat (u@) - różne kolory

Napisane przez GwynBleidD w 13.11.2013 20:24

Kolorów jest tylko 5. Zielony, niebieski, czerwony, szary i standardowy (standardowo pomarańczowy, chociaż to zależy od ustawień klienta. U każdego inny jest). Czerwony i niebieski wiadomo, CT i TT, zielony też każdy zna, szary to kolor spectate. Więcej kolorów w chacie NIE DA się osiągnąć.


  • +
  • -
  • 1


#284437 Map Spawns Editor v1.0

Napisane przez Lunatic w 17.08.2011 23:37

Dołączona grafika
Za pomocą tego pluginu z łatwością można edytować, kasować i dodawać spawany na mapach za pomocą wygodnego menu.

Dołączona grafika
* amx_spawn_editor 1/0 // Włącz / Wyłącz edycję
* amx_editor_menu // Otwórz menu edycji

Dołączona grafika
// Standardowa
1. Plik Map_Spawns_Editor.amxx wrzucić do \addons\amxmodx\plugins
2. W pliku \addons\amxmodx\configs\plugins.ini dodać na koniec Map_Spawns_Editor.amxx
3. Plik map_spawns_editor.txt wrzucić do \addons\amxmodx\data\lang
4. Zresetować serwer lub zmienić mapę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 32


#584675 Ultimate AFK coś się z nim gryzie?

Napisane przez Droso w 11.11.2013 19:01

Nie :D

 

 

Komende /back też zostawiłem, żeby, taka komenda istniała, bo nie każdy będzie wiedział, że może 2 raz wpisać /spect


  • +
  • -
  • 2


#469010 Ultimate AFK

Napisane przez Droso w 18.10.2012 15:26

Witajcie!
opis

Autor: HubertTM
Dzień publikacji: 18 października 2012r.

Oto nowy Ultimate-AFK, czym różni się od innych afk-kickerów? Dokładnością. Ten plugin bierze pod uwage:

  • strzelanie;
  • poruszanie camera;
  • pisanie na chacie;
  • drobne ruchy;
  • kucanie;
  • skakanie;
  • patrzenie w tabele wyników;
  • przeładowanie;
  • kupowanie broni na respie;
  • wiele innych.

Oczywiście wszystko możemy Włączyć/Wyłączyć Cvarami, a w dodatku możemy dodać wyjątki dla kogo ma nie działać U-AFK:

  • dla Adminów;
  • tylko dla Head-Adminów;
  • U-AFK będzie działać tylko od określonej CVAR'em liczby graczy.

 

Możemy określić jak ma działać plugin czy od razu kickować z serwera, czy może najpierw przenieść do drużyny Obserwatorów, potem po upłynięciu X czasu, kickować go z serwera (Można oczywiście to wyłączyć, że tylko przenosi do drużyny Obserwatora i gracz sobie spokojnie czeka jako obserwator).
Możemy także ustalić po jakim czasie kickować z TT/CT i oddzielny czas kicku dla drużyny Obserwatora.
Możemy włączyć tylko kickowanie z drużyny Obserwatora.

Dodatkowo:
AFK na respie, jak wiadomo czasami chcemy, żeby AFK na respie było szybsze, tak też tu jest.
Jak działa plugin na respie?
Najpierw ustalamy ile razy gracz może być AFK (w pluginie zwie to się szanse [stand. 3])
Jeżeli gracz wykorzysta szanse [np. 3/3] to wtedy:
w zależności od CVAR'u:

  • kickuje;
  • przenosi do drużyny Obserwatora.

Możemy CVAR'em włączyć informowanie gracza, że jest AFK i nastąpi reakcja pluginu.
W pluginie jest pokazywanie ile graczy w CT i TT jest AFK [np. AFK CT: 1 AFK TT: 3] [można wyłączyć CVAR'em]

Mamy także wyrzucanie bomby, jeśli gracz jest AFK X sec..
Oczywiście możemy to wyłączyć, na przykład zamiast wyrzucania bomby możemy zainstalować to:
http://amxx.pl/topic...k-bomb-tranfer/

 

Więcej informacji w CVAR'ach ;)

cvary
Uwaga CVAR'y ustalamy w pliku ultimateafk.cfg, który możemy pobrać z załącznika i wrzucamy go do folderu
addons/amxmodx/configs

 

afk_mode 0
// 1 - Kickuje od razu, to znaczy - nie przenosi na spect!
// 0 - Najpierw przerzuca na Spect. Co dalej? Wybierz dalej w cvarach 


afk_timeafk 50
// Ile sekund mozna byc AFK w TT/CT, zanim... (cvar afk_mode)


afk_timespect 0
// Ile sekund mozna byc AFK w druzynie Obserwatorow, potem kickuje!
// 0 - Nieskonczonosc - nie kickuje.


afk_saychangeafk 2
// Czy pisanie na SAY/SAY_TEAM wplywa na czas AFK?
// 0 - Nie
// 1- Tylko w druzynach TT oraz CT
// 2 - Wszedzie TT/CT/Obserwatorzy.


afk_shootchangeafk 1
// Czy strzal bronia, lub jej zmiana wplywa na AFK?
// 1 - Tak.
// 0 - Nie.


afk_adminafk 0
// Czy traktowac adminow jako zwyklych graczy? Czytaj - Przerzucac oraz Kickowac?
// 0 - Bedzie kickowalo/przerzucalo adminow i graczy.
// 1 - Kickuje/przerzuca tylko graczy, admini maja spokoj.
// 2 - Kickuje/przerzuca graczy i adminow, ale nie kickuje adminow z immunitetem.


afk_warn 1
// ostrzegac gracza ze jest AFK? (Chat)
// 0 - Nie
// 1 - Tak (Domyslnie)


afk_minplayers 0
// od ilu graczy na serwerze dziala U-AFK.


afk_checkspawn 1
// Czy ma sprawdzac czy gracz jest AFK na respie? Takie AFK na respie dziala szybciej, przydatne bo sa szanse (patrz nizej).
// 1 - Tak
// 0 - Nie. Wylacza takze szanse (Zaraz sie dowiesz co to takiego)


afk_timekillspawn 25
// Jezeli gracz nie rusza sie na respie przez tyle sekund, oznacza to, ze jest AFK, i mozna go ... (CVAR nizej)


afk_killspawn 0
// Do cvaru wyzej
// 1 - Zabic
// 0 - Nic nie robi z graczem, ale pokazuje komunikat, ze gracz jest AFK.


afk_killspawnchance 5
// Jezeli zostanie zabity (Wiec dziala tylko kiedy cvar afk_killspawn 1) przez Ultimate AFK [TEN_CVAR] razy to zostanie wywalony, bo nie gra.
// Zalecane 3 w gore.
// Uwaga 0 nie wylacza ! (Od wylaczania jest m.in cvar afk_checkspawn!) 




afk_bombdroptime 20
// Po jakim czasie AFK ma wyrzucic bombe graczowi na ziemie.
// 0 - Wylacza.


afk_playersinfoafk 1 
// Czy ma pojawiac sie informacja? AFK TT : x AFK CT: x na chacie?
// 1 - Tak.
// 0 - Nie.

Plugin posiada multilanguage! Dzięki czemu obcokrajowcy zrozumieją, dlaczego np. zostali wyrzuceni z serwera :)
Na razie tylko PL i ANG. [Wersja ANG, możliwe lekkie błędy ;D]
 

Podziękowania:
- Dla autora/ów AFK-KISS, (zapożyczona funkcja: ta od rozpoznawania czy gracz ma bombe)


Changelog:
18 października 2012 r - publikacja;
28 października 2012 r - poprawa .txt;
20 grudnia 2012 r - poprawa małych bugów + "uczulenie" pluginu;

1.9b - 13 października 2013 r - "uczulenie" pluginu + poprawy błędów.

1.9f - 10 listopada 2013 r - Poprawienie kilku błędów - ładniejszy (czytelniejszy) plik .CFG :)

2.0 - 30 grudnia 2013 r -

  • Dodanie do AFK - Freezetime - czyli w tym czasie nie nalicza AFK :)
  • Wiele poprawek związanych z wyrzucaniem bomby.
  • Bugi i poprawki;
  • Dodanie komendy debugguj ;)
  • Poprawa jednego CVAR'a.

 

download

Załączony plik  AFK-Ultimate.sma   15,62 KB  1652 Ilość pobrań
  AFK-Ultimate.amxx

Załączony plik  ultimateafk.txt   2,29 KB  2171 Ilość pobrań

Załączony plik  ultimateafk.cfg   2,05 KB  1624 Ilość pobrań

 

 

instalacja
Standardowa czyli:

  • .amxx do plugins
  • .sma do scripting
  • ultimateafk.cfg do configs
  • ultimateafk.txt do data/lang

  • +
  • -
  • 48


#584346 Ultimate AFK coś się z nim gryzie?

Napisane przez Droso w 10.11.2013 18:46

Jest mniej fajnie zabija nas 2 razy zamiast jednego razu :/ I wyskakuję menu wyboru postaci zamiast auto wyboru.

Zmieniłem .sma wyżej.

 

 

Jest mniej fajnie zabija nas 2 razy zamiast jednego razu :/ I wyskakuję menu wyboru postaci zamiast auto wyboru.

Dało by się do tego pluginu spec&back dodać bind na allias odpowiednio na /spec i /back, tak aby nie podmieniał ludziom cfg.

Przykładowo na coś takiego:

bind "F3" "spec"
;alias spec "say /spec; bind F3 back" 
;alias back "say /back; bind F3 spec" 

lub o ile się dać aby dało to ludziom pod niezbindowany przycisk aby się im nie gryzło.

Modyfikacja plików gracza jest zabroniona. Nie lepiej przerobić ten plugin tak, że jak wpiszesz /spect to przenosi do specta, a jak wpiszesz ponownie /spect to wraca z powrotem :D?


  • +
  • -
  • 1


#556757 Brak ikony głośnika nad głową

Napisane przez ksekowny w 20.07.2013 09:46

@up

 

Przekompiluj najnowszymi include.


  • +
  • -
  • 1


#290918 Block Grenade Eldorado (BGE)

Napisane przez Cypis' w 01.09.2011 17:14

Dołączona grafika
Witam przedstawiam wam plugin, który blokuje na mapie De_Eldorada rzucanie granatów na respa przez lukę poniżej pokazana na scrinie. Kiedy rzucimy granat w ta dziurę to granat odbije się w przeciwnym kierunku, tyle o działaniu ;).
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Brak.
Dołączona grafika
Fakemeta
Dołączona grafika
Standardowa - http://amxx.pl/topic/13-instalacja-pluginów-amxx/

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 9